Šta je novo?

Održavanje vozila

A zamisli da je nefizicko ili mentalno ili pak stelt nevidljivog
 
Данас на линији 94, аутобусу гар.бр. 128, у току вожње отишли (пукли) леви ваздушни јастуцио и аутобус се прилично нагнуо ! При баш бржем уласку у леву кривину код Бувљака из Антифашистичке борбе у Јурија Гагарина пукли су леви ваздушни јастуци. Било и мало непријатно поготово што сам седео на столици на кошу од предњег левог точка. Ту има доста неравнина на путу, а ту су и трамвајске шине и баш ме чуди да је шофер ту возио брзо.
Касније при сваком преласку чешљева на Мосту на Ади и преко неравнина на улицама, су се осећали непријатни удари метал о метал и љуљање аутобуса. Уз спорију вожњу ипак је некако успео да дође до кружног тока до КБЦ Дедиње и ту је шофер замоли све путнике, није нас било пуно, да изађемо из аутобуса, јер не може даље да вози овако. Иначе аутобус и споља и изнутра изгледа очајно.


Не знам зашто ми је ова друга слика испала овако !!! :p
 
Uhvatio si i kolegu Jagodinca sa 276 na 1/78 :D
Pa to su ti kvalitetni delovi za još kvalitetniji autobus!
 
Danas sam u 33ojci slusao razgovor dva vozaca. Prica jedan kako su juce, nisam cuo na kojoj liniji, gde i koji autobus, u toku voznje odjednom pukla oba prednja vazdusna jastuka. Citiram: "Kao da je bomba pukla".
 
Gago prosledio sam Nikoleti.Cim odgovori saljem odgovor
 
Gago kaze Nikoleta sledece
nikoleta":3bd71090 je napisao(la):
Pre svega, zahvaljujem Vam na ovim podacima koje ste preneli sa foruma portala "Beobuild". Iz podataka je jasno da je došlo do tehničke neispravnosti autobusa i da je vozač postupio u skladu sa profesionalnim obavezama i vozilo isključio iz saobraćaja, iako je verovatno prvobitno imao nameru da dovrši poluobrt. U tom smislu, vozač je pravilno postupio.
Što se tiče same tehničke neispravnosti, radi se o problemu koji je prisutan na vozilima tipa FAP A.537, sa čim su nadležne službe GSP „Beograd“ upoznate i u međuvremenu je pokušano više tehničkih rešenja, ali nijedno nije dalo trajnije i očekivane rezultate. Samo vozilo garažni broj A-128 je proizvedeno još 2001. godine i spada u grupu najstarijih vozila koje GSP poseduje u svom voznom parku, kada je reč o autobuskom podsistemu. Nažalost, veliki broj vozila je u istom ili sličnom, a neretko i lošijem stanju od vozila A-128. Sve to je posledica ruba vremena i dotrajalosti vozila, ali i teških uslova ekspolatacije i pristupa održavanja tih vozila. Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda. Ono što se može učiniti i to će se i uraditi jeste da će sam autobus biti vanredno pregledan (pritom se misli na vizuelni pregled spoljašnjosti i unutrašnjosti - putničkog salona). Svi uočeni nedostaci, nepravilnosti i neispravnosti će biti otklonjene u skladu sa mogućnostima u najkraćem mogućem periodu.
[/quote]
 
dare":11x6qf8o je napisao(la):
Gago kaze Nikoleta sledece
nikoleta":11x6qf8o je napisao(la):
Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda.

Iskreno, sramota. Ne krivim nju/njega (izvinjavam se sto ne znam koji je rod u pitanju), niti je odgovor pogresan. Odgovor je u potpunosti tacan, ali je stvarno sramotna ta cinjenica da Kosmaj, jedan od, ako ne i najgori pogon, odnosno u najlosijem stanju, ne dobija nove autobuse pre naredne godine. A naredne godine nece dobiti nove autobuse, nego otpatke od nekih drugih pogona koji ce dobiti tih novih 200 solo autobusa.
 
Najverovatnije ce po dolasku Solarisa u Karaburmu i Novi Beograd, sve sto valja od solo vozila iz ovih pogogona biti prosledjeno Kosmaju na upotrebu a po dolaska novih solo vozila. Zemun je u mnogo vecem problemu ako se ostvari ova prica oko podele Solarisa izmedju Karaburme i NBG-a, jer oni najbolje cemu mogu da se nadaju su japnci koji su propali podosta...
 
Ajde još jednom.
Zemun dolaskom "poljaka" dobija ostatak IK-218 i IK-218M serije, iz Karaburme i NBGD-a, od selidbe "japanaca" nema ništa!
 
Pa ako uzmeš šta sada "voze" to je extra. Tamo je ceo dan hajka na ispravno vozilo, njih 10 uvek stoje u redu, ali džabe nema vozila. Sad kad tim ljudima daš "novo" auto, pa oni će da ga ljube svaki dan pre smene...
 
dare":2ft0yy5e je napisao(la):
Gago kaze Nikoleta sledece
nikoleta":2ft0yy5e je napisao(la):
Pre svega, zahvaljujem Vam na ovim podacima koje ste preneli sa foruma portala "Beobuild". Iz podataka je jasno da je došlo do tehničke neispravnosti autobusa i da je vozač postupio u skladu sa profesionalnim obavezama i vozilo isključio iz saobraćaja, iako je verovatno prvobitno imao nameru da dovrši poluobrt. U tom smislu, vozač je pravilno postupio.
Što se tiče same tehničke neispravnosti, radi se o problemu koji je prisutan na vozilima tipa FAP A.537, sa čim su nadležne službe GSP „Beograd“ upoznate i u međuvremenu je pokušano više tehničkih rešenja, ali nijedno nije dalo trajnije i očekivane rezultate. Samo vozilo garažni broj A-128 je proizvedeno još 2001. godine i spada u grupu najstarijih vozila koje GSP poseduje u svom voznom parku, kada je reč o autobuskom podsistemu. Nažalost, veliki broj vozila je u istom ili sličnom, a neretko i lošijem stanju od vozila A-128. Sve to je posledica ruba vremena i dotrajalosti vozila, ali i teških uslova ekspolatacije i pristupa održavanja tih vozila. Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda. Ono što se može učiniti i to će se i uraditi jeste da će sam autobus biti vanredno pregledan (pritom se misli na vizuelni pregled spoljašnjosti i unutrašnjosti - putničkog salona). Svi uočeni nedostaci, nepravilnosti i neispravnosti će biti otklonjene u skladu sa mogućnostima u najkraćem mogućem periodu.
[/quote]

Даре, укњижен плусићћћ.

Замолио бих те да и следеће пренесеш г-ђици/г-ђи Николети, а везано за овај аутобус.

Да, шофер је поступио стварно коректно и онако како треба. Потрудио се да вози, кад су пукли јастуци, што је могуће спорије, и претпоставио сам да жели да искључи возило из саобраћаја, бар кад се попне уз Теодора Драјзера, што је и учинио на стајалишту код кружног тока. На тај начин је свако од нас путника могао да иде даље, уз преседање на неку другу линију. Стварно је и уљудно замоли нас путнике да изађемо из аутобуса. :kk:

Што се тиче унутрашњости овог аутобуса, није у опште за похвалу, као што сам већ и навео, а ево и једне слике коју сам снимио. Седео сам одмах из шофера, тако да можете да читате излепљене новине и да прекратите време док сте у аутобусу :p . Баш и није лепо за видети. Боље да су из маркетинг службе ГСП-а ту ставили неку рекламу на ту преградну пластику, а не овако. Имиџ ГСП-а је на јако ниским гранама, или га чак и у опште нема !

Ако већ буду сређивали овај ФАП-ов аутобус, требало би да замене и предње ветробранско стакло. Наиме, од неког удара у стакло, пукло је и има рупу у њему. Али, "стручњаци" за одржавање у погону Космај су ту рупу у стаклу "прелепили" црном изолир траком !!!! :( (окружио сам на слици). Ваљда имају од неког расходованог ФАП-а читаво ветробранско стакло. Такође и овај патрљак од држача (црвена стрелица), не знам чему више служи ? Пошто је мало искошен, може неко случајно од путника при изласку из аутобуса да се повреди о овај патрљак ! Траба га скинути или већ урадити шта треба урадити.
Хвала унапред.

 
#1505 са линије 7
2013-05-29-2480_zps5c7f89d8.jpg

2013-05-29-2481_zps48390bdc.jpg
 
Не знам шта је теј SMB али је исписао и наше реновирано стајалиште у Гроцкој.
 
Нећемо ускоро сазнати, требало ми је годину дана да сазнам шта значи FYGS.
 
Гага":rc7j1amb je napisao(la):
Данас на линији 94, аутобусу гар.бр. 128, у току вожње отишли (пукли) леви ваздушни јастуцио и аутобус се прилично нагнуо ! При баш бржем уласку у леву кривину код Бувљака из Антифашистичке борбе у Јурија Гагарина пукли су леви ваздушни јастуци. Било и мало непријатно поготово што сам седео на столици на кошу од предњег левог точка. Ту има доста неравнина на путу, а ту су и трамвајске шине и баш ме чуди да је шофер ту возио брзо.
Касније при сваком преласку чешљева на Мосту на Ади и преко неравнина на улицама, су се осећали непријатни удари метал о метал и љуљање аутобуса. Уз спорију вожњу ипак је некако успео да дође до кружног тока до КБЦ Дедиње и ту је шофер замоли све путнике, није нас било пуно, да изађемо из аутобуса, јер не може даље да вози овако. Иначе аутобус и споља и изнутра изгледа очајно.


Не знам зашто ми је ова друга слика испала овако !!! :p

Jutros vidje isti GB nagnut na suprotnu stranu na liniji 48 sa A4 papirom pozadi na kom je hemijskom nazvrljan broj!
 
Somi303":1z1ubwia je napisao(la):
#1505 са линије 7
2013-05-29-2480_zps5c7f89d8.jpg

2013-05-29-2481_zps48390bdc.jpg
Inace ovaj isti je sarao i na jos jednom CAF-u Tu zvrljotinu su oni skinuli ali se i dalje vidi jednostavno nisu mogli da ga lepo operu i da skinu.Izgleda da je imao jak marker Neznam koji bese to GB znam da je to zvrljanje bilo negde kod zgloba :x Uh kakvih sve umova ima pa ljudi moji em raspored sedista nije kako bi voleo samim tim mesta za stajanje ima malo em prljava sedista jos ovaj pametnjakovic nisu ga roditelji vaspitali pa sara tramvaj kad to vidim pa to je da izludis :bash: Nek ide nek svojoj kuci zvrlja a ne da unistava vozila katice izvrljane spanci izvrljani ima li neko vozilo da nije izvrljano :bash: Ima a to je GB448 ali nista bez Becksa i Nemanje oni paze na tu masino vala svaka im cast :)
 
Nema ništa ni od 448, umovi su oprali hladnjak i motor sa sve kontaktima i ostalom "elektronikom", šmrkom, tako da sad pali senzore, lampice, džabe ga paziti kad imaš "ODRŽAVANJE" sa nivom inteligencije deteta od 4 godine, mada i ta deca znaju da struja i voda ne idu zajedno!
Eto jedino što nema jednu žvrljotinu, ali taj broj će se promeniti, pošto silom prilika ne možemo narednih par nedelja da ga održavamo...
 
becks89":uy2ihszm je napisao(la):
Nema ništa ni od 448, umovi su oprali hladnjak i motor sa sve kontaktima i ostalom "elektronikom", šmrkom,
Шмркно би им ја отказ уз забрану запослења у државној служби доживотно.
 
Ma ko im šta sme, zaštićeni su ko beli medvedi..
U garaži spavaju, jedu, kuvaju piju, žive na neki način i opet ne mogu ni da rade svoj posao za šta su jasno plaćeni...
 
Zna li se koja smjena koji su smrkaci da poradm da bar dobiju umanjenje plate za 10 posto mozda se zamisle
 
nikoleta":1dzmmhk6 je napisao(la):
Шоми303":1dzmmhk6 je napisao(la):
#1505 са линије 7
2013-05-29-2480_zps5c7f89d8.jpg

2013-05-29-2481_zps48390bdc.jpg

Povodom Vaših zapažanja u vezi sa stanjem tramvaja garažnog broja 1505, ovom prilikom Vas obaveštavam da su zaposleni u GSP "Beograd" izvršili vanredni pregled vozila i dali nalog za uklanjanje grafita, što je na noćnom pregledu dana 30. na 31. maj 2013. godine i pokušano, nažalost bezuspešno iz razloga što se radi o alkoholnom markeru i jedini način njegovog efikasnog uklanjanja jeste poliranje, prefarbavanje stranice ili njena zamena, što će biti pokušano narednih dana. Zamena u ovom trenutku nije moguća, jer rezervnih parapeta unutrašnjih stranica trenutno nema kao rezervnih delova, za šta je u toku priprema za tender u cilju nabavke. Što se tiče zaprljanih sedišta, prema tehničkoj evidenciji u tramvajima marke "CAF" je zarpljano još oko 40 sedišta u poslednjih desetak dana, što su zaposleni na pregledima (vanrednim i redovnim) uočili i evidentirali. Kako se radi o brojci koju GSP "Beograd" definitivno ne može da prati, a kako je pokušano sa raznim hemijskim sredstvima i angažovanjem više profesionalnih firmi za pranje i čišćenje sedišta, ali bezuspešno zbog osetljive tkanine, odnosno platna, jedino moguće rešenje je zamena sedišta, što u ovom trenutku nije izvodljivo. S tim u vezi, takođe mogu Vas ovom prilikom obavestiti i da je upravo ovih dana, nakon razmatranja svih ovih prijava i zapažanja putnika, GSP uputio zahtev da se ubuduće za tramvaje marke "CAF" nabavljaju plastična sedišta bez platna, što će svakako vizuelno uticati na izgled unutrašnjosti samog tramvaja, ali je jedino moguće u ovim uslovima, s obzirom na postojeće stanje i brzinu kojim se sedišta prljaju od strane putnika i praktično svakodnevne informacije o tome. Vama zahvaljujem na ukazanim nepravilnostima i saradnji.
Ето решења :D
 
Vrh