[/quote]nikoleta":3bd71090 je napisao(la):Pre svega, zahvaljujem Vam na ovim podacima koje ste preneli sa foruma portala "Beobuild". Iz podataka je jasno da je došlo do tehničke neispravnosti autobusa i da je vozač postupio u skladu sa profesionalnim obavezama i vozilo isključio iz saobraćaja, iako je verovatno prvobitno imao nameru da dovrši poluobrt. U tom smislu, vozač je pravilno postupio.
Što se tiče same tehničke neispravnosti, radi se o problemu koji je prisutan na vozilima tipa FAP A.537, sa čim su nadležne službe GSP „Beograd“ upoznate i u međuvremenu je pokušano više tehničkih rešenja, ali nijedno nije dalo trajnije i očekivane rezultate. Samo vozilo garažni broj A-128 je proizvedeno još 2001. godine i spada u grupu najstarijih vozila koje GSP poseduje u svom voznom parku, kada je reč o autobuskom podsistemu. Nažalost, veliki broj vozila je u istom ili sličnom, a neretko i lošijem stanju od vozila A-128. Sve to je posledica ruba vremena i dotrajalosti vozila, ali i teških uslova ekspolatacije i pristupa održavanja tih vozila. Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda. Ono što se može učiniti i to će se i uraditi jeste da će sam autobus biti vanredno pregledan (pritom se misli na vizuelni pregled spoljašnjosti i unutrašnjosti - putničkog salona). Svi uočeni nedostaci, nepravilnosti i neispravnosti će biti otklonjene u skladu sa mogućnostima u najkraćem mogućem periodu.
dare":11x6qf8o je napisao(la):Gago kaze Nikoleta sledece
nikoleta":11x6qf8o je napisao(la):Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda.
[/quote]dare":2ft0yy5e je napisao(la):Gago kaze Nikoleta sledece
nikoleta":2ft0yy5e je napisao(la):Pre svega, zahvaljujem Vam na ovim podacima koje ste preneli sa foruma portala "Beobuild". Iz podataka je jasno da je došlo do tehničke neispravnosti autobusa i da je vozač postupio u skladu sa profesionalnim obavezama i vozilo isključio iz saobraćaja, iako je verovatno prvobitno imao nameru da dovrši poluobrt. U tom smislu, vozač je pravilno postupio.
Što se tiče same tehničke neispravnosti, radi se o problemu koji je prisutan na vozilima tipa FAP A.537, sa čim su nadležne službe GSP „Beograd“ upoznate i u međuvremenu je pokušano više tehničkih rešenja, ali nijedno nije dalo trajnije i očekivane rezultate. Samo vozilo garažni broj A-128 je proizvedeno još 2001. godine i spada u grupu najstarijih vozila koje GSP poseduje u svom voznom parku, kada je reč o autobuskom podsistemu. Nažalost, veliki broj vozila je u istom ili sličnom, a neretko i lošijem stanju od vozila A-128. Sve to je posledica ruba vremena i dotrajalosti vozila, ali i teških uslova ekspolatacije i pristupa održavanja tih vozila. Stoga je realnost da imamo ovakve pojave, sve dok se ne izvrši zamena voznog parka Saobraćajnog pogona „Kosmaj“, koji je u izuzetno teškoj situaciji i čine se maksimalni napori da se za saobraćaj osposobi što više voznih jedinica, ali se ipak plan ostvarenja elemenata reda vožnje ne ostvaruje u dovoljno visokom obimu. Nažalost, pre 2014. godine neće biti vršena kupovina novih vozila za potrebe ovog pogona, pa je za realno očekivati još ovakvih pojava na ulicama Beograda. Ono što se može učiniti i to će se i uraditi jeste da će sam autobus biti vanredno pregledan (pritom se misli na vizuelni pregled spoljašnjosti i unutrašnjosti - putničkog salona). Svi uočeni nedostaci, nepravilnosti i neispravnosti će biti otklonjene u skladu sa mogućnostima u najkraćem mogućem periodu.
Гага":rc7j1amb je napisao(la):Данас на линији 94, аутобусу гар.бр. 128, у току вожње отишли (пукли) леви ваздушни јастуцио и аутобус се прилично нагнуо ! При баш бржем уласку у леву кривину код Бувљака из Антифашистичке борбе у Јурија Гагарина пукли су леви ваздушни јастуци. Било и мало непријатно поготово што сам седео на столици на кошу од предњег левог точка. Ту има доста неравнина на путу, а ту су и трамвајске шине и баш ме чуди да је шофер ту возио брзо.
Касније при сваком преласку чешљева на Мосту на Ади и преко неравнина на улицама, су се осећали непријатни удари метал о метал и љуљање аутобуса. Уз спорију вожњу ипак је некако успео да дође до кружног тока до КБЦ Дедиње и ту је шофер замоли све путнике, није нас било пуно, да изађемо из аутобуса, јер не може даље да вози овако. Иначе аутобус и споља и изнутра изгледа очајно.
Не знам зашто ми је ова друга слика испала овако !!!
Inace ovaj isti je sarao i na jos jednom CAF-u Tu zvrljotinu su oni skinuli ali se i dalje vidi jednostavno nisu mogli da ga lepo operu i da skinu.Izgleda da je imao jak marker Neznam koji bese to GB znam da je to zvrljanje bilo negde kod zgloba :x Uh kakvih sve umova ima pa ljudi moji em raspored sedista nije kako bi voleo samim tim mesta za stajanje ima malo em prljava sedista jos ovaj pametnjakovic nisu ga roditelji vaspitali pa sara tramvaj kad to vidim pa to je da izludis :bash: Nek ide nek svojoj kuci zvrlja a ne da unistava vozila katice izvrljane spanci izvrljani ima li neko vozilo da nije izvrljano :bash: Ima a to je GB448 ali nista bez Becksa i Nemanje oni paze na tu masino vala svaka im castSomi303":1z1ubwia je napisao(la):#1505 са линије 7
Шмркно би им ја отказ уз забрану запослења у државној служби доживотно.becks89":uy2ihszm je napisao(la):Nema ništa ni od 448, umovi su oprali hladnjak i motor sa sve kontaktima i ostalom "elektronikom", šmrkom,
direktor":3atk7ysl je napisao(la):mozda se zamisle
Ето решењаnikoleta":1dzmmhk6 je napisao(la):Шоми303":1dzmmhk6 je napisao(la):#1505 са линије 7
Povodom Vaših zapažanja u vezi sa stanjem tramvaja garažnog broja 1505, ovom prilikom Vas obaveštavam da su zaposleni u GSP "Beograd" izvršili vanredni pregled vozila i dali nalog za uklanjanje grafita, što je na noćnom pregledu dana 30. na 31. maj 2013. godine i pokušano, nažalost bezuspešno iz razloga što se radi o alkoholnom markeru i jedini način njegovog efikasnog uklanjanja jeste poliranje, prefarbavanje stranice ili njena zamena, što će biti pokušano narednih dana. Zamena u ovom trenutku nije moguća, jer rezervnih parapeta unutrašnjih stranica trenutno nema kao rezervnih delova, za šta je u toku priprema za tender u cilju nabavke. Što se tiče zaprljanih sedišta, prema tehničkoj evidenciji u tramvajima marke "CAF" je zarpljano još oko 40 sedišta u poslednjih desetak dana, što su zaposleni na pregledima (vanrednim i redovnim) uočili i evidentirali. Kako se radi o brojci koju GSP "Beograd" definitivno ne može da prati, a kako je pokušano sa raznim hemijskim sredstvima i angažovanjem više profesionalnih firmi za pranje i čišćenje sedišta, ali bezuspešno zbog osetljive tkanine, odnosno platna, jedino moguće rešenje je zamena sedišta, što u ovom trenutku nije izvodljivo. S tim u vezi, takođe mogu Vas ovom prilikom obavestiti i da je upravo ovih dana, nakon razmatranja svih ovih prijava i zapažanja putnika, GSP uputio zahtev da se ubuduće za tramvaje marke "CAF" nabavljaju plastična sedišta bez platna, što će svakako vizuelno uticati na izgled unutrašnjosti samog tramvaja, ali je jedino moguće u ovim uslovima, s obzirom na postojeće stanje i brzinu kojim se sedišta prljaju od strane putnika i praktično svakodnevne informacije o tome. Vama zahvaljujem na ukazanim nepravilnostima i saradnji.