Šta je novo?

Održavanje vozila

Gago evo odgovora detaljan kad bude zavrseno

Povodom zapažanja korisnika prevoza u vezi sa stanjem vozila garažnog broja A-464, obaveštavam Vas da je iste večeri informacija prosleđena nadležnim kolegama u Sektoru održavanja vozila S.P. „Novi Beograd“, u cilju otklanjanja nedostatka poklopca instalacija tokom noćnog pregleda vozila. Takođe, dužnost vozača je da vozilo isključi iz saobraćaja u slučaju uočene tehničke neispravnosti ili zatraži intervenciju terenskog ili terminusnog majstora. Na osnovu podataka iz same primedbe, biće utvrđeno koji vozači su dana 19.5.2013. godine upravljali vozilom pomenutog garažnog broja na liniji 82 i isti će biti pozvani na razgovor, edukovani o dužnostima vozača za vreme rada na vozilu i opomenuti da se ovakvi propusti neće tolerisati ubuduće. Putniku zahvaljujem na izdvojenom vremenu i sačinjenim fotografijama, a Vama na prenetim informacijama u cilju adekvatne reakcije.
 
Директоре, плусићћћ.
Надам се да ће контрола ГСП-а да поступи овако како су рекли. Што се тиче који је шофер управљао овим аутобусом, то је бар лако, слике сам снимио: прва у 12:55:58, другу у 12:56:16, а трећу у 13:03.50. Такође на првој слици се види на унутрашњем ретровизору лик шофер који је возио, увећати слику). Ето Директоре и ово можеш да пренесеш тамо где треба у ГСП.

Приметио сам тек накнадно, на трећој слици, кад се увећа, да позади на аутобусу стоји број 92, а не 82 ! И то је још један пропуст.
 
i opomenuti da se ovakvi propusti neće tolerisati ubuduće.

Нажалост, сваки пут им ово кажу а напретка нема. :(
 
Dal vi zaista verujete svakom `preljubaznom` odgovoru koji vam direkcija i GSP uputi?
Zar zaista mislite da u vecini slucajeva vozac realno moze tu nesto da ucini? Koliko je meni poznato svako vozilo mora da dobije potpisan nalog za pustanje u saobracaj. Nalog izmedju ostalih potpisuje mehanicar i `brigadir` (neka vrsta shefa).
Kada dodje nalog `sa vrha` da pogon mora da izbaci odredjen broj vozila, desava se sledeca:
Sef mehanicara se plasi ong iznad, pa popusta i vrsi pritisak na sebi podredjene...
Brigadir se plasi sefa, popusta i vrsi pritisak na one ispod sebe...
mehanicar popusta po sistemu `vezi konja gde gazda kaze` jer i on se plasi, a uz to i ko njega sta pita...
Onda dodje vozac, koji preuzima vozilo, koje ima uredno `falsifikovane` papire da je ispravno i spremno za saobracaj.
Ako nesto i kaze i njemu se objasni da je on niko i nista i da ne talasa...

Eto ja mogu da potpisem da to sve tako funkcionise i da pored javasluka koji je u GSP evidentan, glavni krivci za ovakvo stanje su oni u vrhu firme, isti oni koji sede u klimatizovanim kancelarijama i redjaju pasijans!
 
Јуче сам стајао на предњи вратима и чуо разговор два возача који је звучао овако:
-Дођи да видиш притисак.
--Па што га не искључиш (из саобраћаја)?
-Сад сам дошао из гараже.
--Па шта су му радили тамо?
-Па не знам. Пишем налоге, а они ништа не раде..

Ето потврде овог горе..
 
Hvala svima, sa ponosom ističemo da je autobus sa gar.brojem 448 jedini u GSP-u bez ijednog grafita, švrakopisa ili nalepnice. Dokazali smo, može i vozilo gsp-a, biti čisto.
 
E kad bi se i ostala vozila duzila onda bi vozaci stekli osjecaj da je to njihovo sredstvo rada i da ce njemu i kolegama sa kojim duzi vozilo biti bolje i udobnije
 
becks89":8cazogsb je napisao(la):
Hvala svima, sa ponosom ističemo da je autobus sa gar.brojem 448 jedini u GSP-u bez ijednog grafita, švrakopisa ili nalepnice. Dokazali smo, može i vozilo gsp-a, biti čisto.
Бекс89, укњижен плусићћћ. Јел може нека слика "твог" аутобуса 448, а можда си и објавио слику, али ја нисам пазио на часу :D Хвала унапред.
 
Danas na autokomandi stao jedan tramvaj iz nepoznatog razloga, naravno gde je jedan tu je sedam! Nailazi 33ka i svi krecu ka njoj i ceo bus je pun u roku od 4,5 sekundi toliko da vrata ne mogu da se zatvore...kad ono unutra 3 prazna sedista, mislim tako je izgledalo, kad ono u svakom sedistu po jedna barica vode iako su prozori zatvoreni!

Nista novo, jos jedan kisni dan u Beogradu :bash:
 
Tramvaji su stali zbog lose uradjene odvodnje na autokomandi to se redovno desava i nista nerade da rijese problem
 
Гага":2l27w2u5 je napisao(la):
becks89":2l27w2u5 je napisao(la):
Hvala svima, sa ponosom ističemo da je autobus sa gar.brojem 448 jedini u GSP-u bez ijednog grafita, švrakopisa ili nalepnice. Dokazali smo, može i vozilo gsp-a, biti čisto.
Бекс89, укњижен плусићћћ. Јел може нека слика "твог" аутобуса 448, а можда си и објавио слику, али ја нисам пазио на часу :D Хвала унапред.
Ima u temi autobusi. Nakačiću još neke slike za vikend kad dođem do kompjutera...
 
nikoleta":3uhphsox je napisao(la):
Шоми303":3uhphsox je napisao(la):
#1509 данас
2013-05-22-2463_zpsbf9e594a.jpg

Pre svega Vam zahvaljujem na dobronamernoj sugestiji i dostavljenoj fotografiji na kojoj se jasno uočava stanje sedišta u tramvaju garažnog broja 1509. Samo sedište je zarpljano usled delovanja samih putnika na isto i to je nešto što se redovno evidentira prilikom noćnih pregleda vozila (posebna pažnja se posvećuje upravo novim tramvajima). GSP „Beograd“ - S.P. „Centrala“ vrlo odgovorno pristupaju rešavanju svih uočenih problema, nepravilnosti i neispravnosti i to nije fraza, već način rada koji se primenjuje kod održavanja (preventivnog i korektivnog) kada su vozila marke "CAF" u pitanju. Za Vašu informaciju, do sada je u novim tramvajima marke "CAF" uništeno i nepovratno zaprljano oko 460 sedišta, što je ukupno 25% svih sedišta u "CAF" tramvajima. Takođe, na više tramvaja imamo i oštećenu unutrašnju oplatu, što su oštećenja koja najčešće nastaju usled fizičkog guranja i nasilnog naslanjanja na oplatu kod sedišta. Rezervni delovi neophodni za "CAF" tramvaje su iz uvoza, što značajno povećava troškove njihove nabavke, ali i produžuje rok isporuke. Primera radi, za neke delove je rok isporuke čak i do 10 meseci od momenta zaključenja ugovora. U toku je tender za nabavku rezervnih delova, između ostalog i sedišta, koji će biti realizovan u toku letnjih meseci, te će problem na više sedišta u ovim tramvajima biti rešen.
 
И када би одговорне за набавку из те мутиране септичке јаме званичног имена ГСП неко питао што нису узели чиста пластична или ламелирана седишта, вероватно би мукали као краве пред парење....

Када смо већ код КАФ-а 1509, сем тих ужасних седишта приметио сам да је мењана бочна шоферка иза тебе Шоми (са слике) и да је и ова нова пукла дијагонално, вероватно зато што су је врли мајстори из поменуте јаме професионално прилепили. Такође, фотографија из истог трамваја:

344pauw.jpg


И знате ли чиме су "замаскирали" пукотину??? КОРЕКТОРОМ!!!!!! Који се наравно сливао у сузу.....
 
Ову пукотину сам видео и нисам могао да је сликам, али верујем да је то неко од путника намазао коректором. Пукотину на стаклу на жалост нисам видео. Можда постоји нека грешка у конструкцији па стакло стално пуца.
 
Уништено 25% седишта?!
Толико о учинку видео-надзора, уведеном на мала врата и без расправе.
 
Grupa pod nazivom " vidi na slici " - isprani umovi, uspela je da usvinji sav naš rad! st***!
dscf0283x.jpg

Nismo imali ništa pri ruci, pa od ponedeljka jedan dan to treba da sredimo....
Ali zato ovaj deo na staklu je uspešno eliminisan...
dscf0282m.jpg

dscf0284f.jpg

Nastaviće se...
 
Kao da u tom preduzeću radi sve pod konac, a kriv je samo papirni otpad i „masnoća" od piva, koju ostavljaju nesavesni putnici. I onda neko kaže da ovu RTV stanicu ne bi trebalo privatizovati.
 
15 radnika pere 200 autobusa dnevno? Ali zato 2000 viska radnika dzabalebari o nasem trosku...
 
Онај осећај када те неко гледа у очи и лаже, ти знаш да те лаже, он зна да и знаш да те лаже и и даље лаже без трунке срама....
 
Ovako su se organizovali samo zbog dolaska TV ekipe. Isto onako kao u skoli kada smo svi mirni kao bubice kada dodje psiholog, pedagog ili direktor na cas, pa cak i neko vazniji.
 
Vrh