Šta je novo?

Održavanje vozila

Аутобус са линије 65, гб 907, кад возач крене да вози брже, десни точак на трећој осовини (задњој) почне чудно да поскакује. Тада почне цео задњи део да се љуља и то доста непријатно (поготово тај десни део), као кад сте на броду који је наишао на велике таласе, а код тог десног точка се чује неко чудно "млевење" !!!

 
Atobus otpala soferka evo slika
AUTOBUSU GSP-A SE ODLEPILA ŠOFERŠAJBNA PRI KOČENJU (FOTO)
0177007.73.jpg

Putnici gradskog prevoza na liniji 95 preksinoć su doživeli neobično iskustvo - kada je autobus naglo zakočio da bi propustio drugo vozilo – otpala je cela šoferšajbna!

Vozač i putnici su bili šokirani kada je video da se vozilo raspada.
0172007.74.jpg

Naime, 25. aprila u večernjim časovima autobus na liniji 95 je pokušao da se uključi na Pančevački most preko petlje kada mu je put presekao automobil koji je dolazio iz pravca Karaburme, iako je autobus imao prednost. Vozač autobusa je naglo zakočio, što je bilo dovoljno da se šoferšajbna otkači i razbije o kolovoz.
0180007.74.jpg

Malo je reći da su putnici bili istraumirani ovim incidentom, a očevidac nam je poslao i slike celog događaja.

Pitamo se šta je sledeće na redu da se otkači sa vozila GSP-a, glasajte u našoj anketi za jedan od ponuđenih odgovora.
0183007.74.jpg

http://trojka.rs/vesti/drustvo/autobusu ... cenju-foto
sta sledece otpada prvo tockovi sad soferke :twisted: :twisted: :twisted:
 
Најтрагичније је што је ово најновија серија, Икрабус М ! Колико је стар, месец дана?
 
Cini mi se i manje od mesec dana, uzimajuci u obzir da su neki bili vraceni.
 
Najtragičnije je to što je ovo četvrti slučaj (meni poznat) da na M seriji ispada šajba!
 
Sta je felericna cjela serija je li to znaci da mozemo ocekivati i ostalima da krenu ispadati
 
bus.jpg


Slikano u petak, u Beogradskoj, oko 16:00.
Situacija je još jezivija kada se pogleda bus sa strane, gde karoserija bukvalno grebe asfalt. Nisu mi jasni putnici koji imaju hrabrosti da se popenju u njega
 
becks89":3qak3deb je napisao(la):
Najtragičnije je to što je ovo četvrti slučaj (meni poznat) da na M seriji ispada šajba!

direktor":3qak3deb je napisao(la):
Sta je felericna cjela serija je li to znaci da mozemo ocekivati i ostalima da krenu ispadati

Стрпљења људи, све ће бити ОК. Возила су још нова, лепило се још није стврднуло :mrgreen:
 
Jos nije uvatilo a nezna se kad ce sramota ,a ova 100 se iskrivila za medalju
 
Dok se to stvrdne, njemu će otpadati sedišta, točkovi i ostali "manje" bitni delovi.
 
becks89":ee455hpk je napisao(la):
Dok se to stvrdne, njemu će otpadati sedišta, točkovi i ostali "manje" bitni delovi.

Одлично, биће више места за седење :mrgreen:

А што с' тиче катапултирајућег ветробранског стакла, шта би било да се испред аутобуса нашао нпр неки пешак?

Негооо...малопре уђох у 88-ицу, друга генерација нископодних Икара, приватник, а у њему к'о у 'вуруни. Питам возача за климу, а он "А, клима? Нема, скинути каишеви..."

Мало касније из отвора за ваздух крене некакво струјање, али млако, далеко од довољног за затварање прозора. Да не зна неко мало више о овоме?
 
Pa upalio samo ventilaciju a kaisevi cekaju 1 mja dok gazde dozvole da se vrate kaisevi
 
Ja sam se samo u veoliji vozio sa klimom. Nijedan drugi autobus/trolejbus nije imao uključenu.
 
Помислиће бре неко да је "Веолиа" некакав спонзор форума :wink: По мом искуству од претходних пар дана, једини бус у ком је клима радила како треба (не рачунамо "фен за косу") била је "Ластина" 85-тица, која је одмах по поласку са Чукаричке падине била пристојно расхлађена.
 
У аутобусу 488 (био на линији 71 вечерас), шипка код средњих врата на којој стоји аутомат има завидна гимнастичка својства. По средини се увија на сваки страну по више од 10цм, као да је причвршћено гумено црево, а не шипка. Не знам да ли може да пукне док се људи држе за њу током неког наглијег кочења, могло би бити веома опасно, или, не дај боже, да се нешто догоди аутомату.
 
Данас, док сам се возио 45ицом, пошто сам стајао на предњим вратима док је бас ишао ка станици на којој сам требао да сиђем, сам приметио једну ствар, за коју сам прво мислио да ми се учинило или да ми је сунце ударило у главу. Наиме, брзиномер уопште није радио! Бас иде, и то сигурно 40-50 на сат у Тошином бунару, а казаљка стоји на нули! Казаљка се одједном покрене до негде 30-40 на сат када бас пређе преко рупе! Па да ли је то нормално?! У питању је мало старији кратки Икар, гаражни број 314.
 
To je ucestalost u GSP-u, i ja sam se jednom vozio nekim prilicno starijim Ikarbusom, cini mi se Ik-110, na tabli su bili tasteri od vrata, ostatak povadjeno ili uopste ne funkcionise, kao ni brzinomer. Sreca pa autobus ne moze da izvuce veliku brzinu tako da mu nije bio ni potreban.
 
Sta je ovo Somi otpali dugmici ILI JE TO MERCEDES BEZVEZE NAPRAVIO TO JE VISAK :bash: :evil: :twisted: :twisted:
 
Nisu jos najblizi je 219 kosmaj za rashod rascerupali su ga do maksi muma a a ovaj ako nedobije tockove za par dana rascerupace ga skroz na skroz
 
Па добри су, очекивао сам пар комада. А јел избио пожарна неком?
 
Vrh