Šta je novo?

Održavanje vozila

Firebird-011":2mysbr8r je napisao(la):
Људи, да ли би неко могао да направи неки посебну репортажу или некакав албум са овим фоткама или тако нешто, да бисмо могли да шерујемо на Фб-у? Волео бих да моји пријатељи виде ово...


https://www.facebook.com/media/set/?set ... c41e912643
 
Strašno,kakvo groblje,kao seckalište u Železniku :shok:
 
Иначе, детаљ који се на фоткама не види се тиче оног преврнутог старог ИК 111... наиме, мајмуни су га преврнули а нису поскидали бочна стакла, која су се сва до једног поразбијала услед превртања буса. .... зар то није могло да се поскида и сачува као резервни део? А кубуре са стаклима.... мајмунчине неопеване.
 
Ovaj korodiran i uništen bus (gar. br. 82)...
34hdggg.jpg


...je vozio često na liniji 407...

dsc00055az6.jpg


...sve dok "odlično održavanje" nije dovelo do toga da izgori 25. septembra prošle godine kod Ripnja (Bela Reka) :(
2012-09-25b.jpg
 
Grozno
No coment :bash: :bash: :bash:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
Ти трамваји највише страдају кад возе у пару па возач не види шта се дешава у другом вагону. Исти случај са приколицама :roll:
 
Sećate se da je sve odgovornost nečistoće vozila svaljivana na firmu Tekon, iako je GSP sa istom firmom raskinuo ugovor o generalnom pranju vozila i ista je je neko vreme obavljala samo osnovno grubo čišćenje. Od pre par mesece iz GSP-a su se hvalili na sva usta kako je sada problem sa "nefunkcionisanjem" firme Tekon rešen, te da je GSP uposlio svoje kadrove (izvor neki od GSPovih listova) kako bi poboljšao održavanje. Ispostavilo se međutim da je održavanje higijene vozila od kako je taj posao preuzeo GSP drastično opalo, naravno uz obrazloženje da radnici nemaju s čime da čiste autobuse (tj. nemaju ni metle), te verovatno sede negde u pogonima i dobijaju platu...
 
Александар":3kbsqmxy je napisao(la):
Sećate se da je sve odgovornost nečistoće vozila svaljivana na firmu Tekon, iako je GSP sa istom firmom raskinuo ugovor o generalnom pranju vozila i ista je je neko vreme obavljala samo osnovno grubo čišćenje. Od pre par mesece iz GSP-a su se hvalili na sva usta kako je sada problem sa "nefunkcionisanjem" firme Tekon rešen, te da je GSP uposlio svoje kadrove (izvor neki od GSPovih listova) kako bi poboljšao održavanje. Ispostavilo se međutim da je održavanje higijene vozila od kako je taj posao preuzeo GSP drastično opalo, naravno uz obrazloženje da radnici nemaju s čime da čiste autobuse (tj. nemaju ni metle), te verovatno sede negde u pogonima i dobijaju platu...

To је мени кључно питање односа према корисницима. Разумео би недостатак средстава, због којег постоје проблеми. Али како објаснити убијање дневнице уз вињак! Због оваквог јавашлука, одузимање 10% плате руководилаца због не способности, сигурно би обезбедило почетна средства за чишћење. Да не кажем да прљав превоз увек видим као могућност смањења броја запослених, као и плата, од одговорних почевши. Приватнику сигурно не седе беспослени, по принципу, не радим а морају да ме плаћају. Све више мислим да би гашење државног дела превоза, подигло ниво услуге и сачувало много пара у градској каси. Први пут се не осврћем на социјални аспекат запослених, јер ко се тако бахато односи према свом хлебу, тај му посао ни не треба. :rant:
 
За аутобусе који учествују у градском превозу путника обавезно је поседовање следеће опреме:

- сигурносни троугао (члан 107. став 1. Правилника),
- опрема за пружање прве помоћи (обавеза поседовања у возилу прописана чланом 108. став 2. Правилника у возилима врсте M2 и M3 када имају више од 22 места за седење су две кутије прве помоћи величине „Б“),
- чекић за разбијање стакла (обавеза прописана чланом 94. став 4. у вези са чланом 110. Правилника),
- светлоодбојни прслук (обавеза прописана чланом 30. став 2. Закона о безбедности саобраћаја на путевима, у вези са чланом 111. Правилника).

У возилу се мора наћи и преносни апарат за гашење почетних пожара и свако возило је опремљено овим апаратом, што радници Службе противпожарне заштите ГСП редовно контролишу и воде евиденцију о њиховом стању.

Sve ovo moraju poswjedovati vozila ,plus evropski izvjestaj o nezgodi ,kocione papuce , vidno obilejzeno mjesto gdje se nalazi prva pomoc i potvrdu o osiguranju voizla ,putnikas i zabrana konzumiranja duvanskih proizvoda
 
na vozilu GSP-a garažni broj 425 ne rade zadnja svetla.
1.jpg


na žalost na slici se ne vidi jasno GB, tako da morate da mi verujete na reč.


problem prijavljen Sekretarijatu za saobraćaj
 
Понедељак, за неке радни дан... у оволиком погону не назире се жива душа. Можда столица и има али, ко то да види... не знам на папиру, а на слици фале радници :rant:

односи се на слике цси-а са претходне стране
 


Све почупано, вире оштре ивице а цео аутобус као да је намерно измазан неким уљем, прекривен чађавим траговима. Да се питам нешто, истог дана бих угасио гсп. Није гориво скупо, не не
Иначе ово је 96ица, као да је важно, све се и онако распада. Али да не могу да пребришу бус :shock:
 
Koji garazni broj inace gsp kaze nema stolica a ovako vode racuna cve su citave ,kasnije kad srede tramvaje falice stolica sramota
dsc07225.jpg
 
sve napisano jeste istina a da li je iko od podpisnika ikada usao u garazu bilo koju GSP ? Garantujem zivotom da nije !!!!! pominje se brojka 10 ljidi po vozilu a kojih ljudi? majstora? vozaca? ili ???? nema zaposlenih u GSP da bi bila ta matematika !!!! a odrzavanje estetika cistoca sve ste upravu ali krivite pogresne ljude GSP ima kvalitetne majstore koji imaju i znanje i volje i zelje da to izgleda i radi bas kao sto vi zelite ali dali se zapitate da li je moguce to uraditi bez alata delova potrosnog materijala? e zasto je tako nepitaj odrzavanje i vozaca koji pokusavaju sa lomom da te preveze nego pitaj one koji sebe vole da nazivaju menadzerima i savetnicima bio je clanak majstora sa karaburme sve je lepo rekao samo ga ljudi nisu razumeli jer nikada nisu usli u garazu a mucenik moro da zapakuje sve u najlepsi celofan lepo kaze trulo propalo presa u kvaru a kao ispravna i milion stvari jos rekao za ljude koji znaju GSP iznutra
 
Хорор на линији 302. Возило #118 прокишњава по целом крову, нагнут је на леву страну а код задњих врата кроз рупе у поду улази вода коју бацају точкови.
2013-02-22-1596_zps1ecede7a.jpg

2013-02-22-1595_zps0286dd2a.jpg
 
malo preterujete.


ovo što se vozi na potezu 300 sigurno se ne može nazvati svakodnevnica.
 
Добро де...свакодневница за оне који се возе тим аутобусима :mrgreen:
 
Vrh