Šta je novo?

Održavanje vozila

да странац неки погледа ове бусеве рекао би да смо Афганистан или неки слични Стан, а не Србија, потенцијални кандидат за ЕУ
 
Imam utisak da ce vas (mene srecom nece) ove zime prevoziti gori autobusi nego zime 93/94.
Nisam pristalica privatizacije (tajkunizacije) gradske sluzbe, ali GSP je zreo za likvidaciju! Ili nek ga prodaju, ili nek ga likvidiraju. To je vreca bez dna. Oni jednostavno znaju da sto pre razvale vozilo , pre ce grad da im kupi drugo. Zasto bi onda vodili racuna????
 
Negdje fali sjedizsta a ona se gomilaju na okretnici
dsc04432.jpg
 
Петак, 24.11.2012.

А-87, на линији 302 у насељу Гроцка. Цела задња стена одваљена и чека да отпадне. Возило је овако саобраћало цео дан. Знамо, јер је екипа ИмамоПлан акцијала на стајалиштима у насељу цео дан.
a3zjgm.jpg
 
Мутанти су били одлична возила до скоро. Користио сам их од када су купљени.

До пре годину дана били су у незнатно горем стању од Конекта. Разлика се огледала у већем степену оштећења хабајућих материјала.

Од уградње клима уређаја возила су почела да рапидно пропадају и данас су за депонију. Како је могуће да цела серија возила постепено пропада годинама, и онда у последњих годину дана се одједном распадне тотално?

Прво, екипа која је уграђивала климе је размрдала и расклиматала шасију, све што су скинули вратили су на место преко воље. Потом, клима уређаји су уграђени на неадекватне моторе што је исте уништило. Тек од уградње клима аутобуси су почели да смрде, диме, прегревају, шикљају уље....

... цела та прича са климама је мутна да мутнија тешко може бити.
 
stf":1lacy69k je napisao(la):
Мутанти су били одлична возила до скоро. Користио сам их од када су купљени.

До пре годину дана били су у незнатно горем стању од Конекта. Разлика се огледала у већем степену оштећења хабајућих материјала.

Од уградње клима уређаја возила су почела да рапидно пропадају и данас су за депонију. Како је могуће да цела серија возила постепено пропада годинама, и онда у последњих годину дана се одједном распадне тотално?

Прво, екипа која је уграђивала климе је размрдала и расклиматала шасију, све што су скинули вратили су на место преко воље. Потом, клима уређаји су уграђени на неадекватне моторе што је исте уништило. Тек од уградње клима аутобуси су почели да смрде, диме, прегревају, шикљају уље....

... цела та прича са климама је мутна да мутнија тешко може бити.

I kada Mutanti odoše u istoriju? Tj. kada planiraju da ih izbace iz saobraćaja?

Čuo sam da je raspisan hitni tender za 30 CNG autobusa za Kosmaj. Koje menjaju? Znam da je do skoro bilo onih praistorijskih Ikarbusa. Po meni je Sanos 228 u boljem stanju nego prosečan Mutant, a u jo[ boljem od FAP-a. KOliko ima FAPova? Imam utisak da ih je sve manje.

Mislim da FAPovi i Mutanti neće još dugo, zajedno sa starim Ikarbusima i presostalim primercima NL202 i O405/N.

Jedan O405N je stradao na 44 skoro samo ne znam da li je 205 ili 206. Sećam se jednog O405 (nije niskopodni) 202.

207 je unakažen NL202 koji radi kao traktor. Prvo što su razdrndali i ovako drndav M.A.N a onda su umesto pevajućeg ZF-a stavili dosadni Voith. I autobus je bio horor. Poslednji put sam se vozio njime na 37 pre nekoliko godina. Zna li neko koliko je još ostalo autobusa iz donacije?

Kosmaj će koliko ja vidim za nekoliko godina ostati samo sa Konektima koji će ujedno biti jedini bez niskog poda. Njih će koristiti po prigradskim 300 i 400. Polako će i IK112N da izbacuju pošto su jako loši. Ovih 30 CNG će najverovatnije biti MAZ/Vulović kao i Karaburmini. Ostatak će opet biti iz EBRD kredita ako se ne varam. Znači 2015 pola voznog parka Solaris :D

Imam utisak da su toliko popustili sa održavanjem da jedva čekaju da ih se reše. Čudno se ponašaju u poslednje vreme. Ako tako budu održavali Urbino, Citaro i Lion's City onda ukinuti gsp i prodati Lasti i Veoliji.
 
c.s.i.":27gndduh je napisao(la):
GB 171 juče uhvaćen na liniji 306.
Dno dna! :bash: :bash: :bash:

2zgypvd.jpg

JU naopako!

Jel ovo moguće? Ljudi šta se to dešava, imam utisak kao da nova vozila idu samo na jakim gradskim linijama a prigradske linije horor.

Ne mogu da verujem da ni Conecto sad ne održavaju. Još se oni dobro drže kako ih (ne)održavaju.

Sad kad kupe ove nove moraće da menjaju regulativu o javnom prevozu. Samo autentični delovi propisani od strane proizvođača, a ako se probije rok za zamenu vozilo ne izlazi u saobraćaj. Pa da vidimo.
 
Pa zar ti mislis da je to zato sto se nekom tako hoce?
Nema para, Beograd je u jos neobjavljenom bankrotu.
 
nikola011":1y78vc82 je napisao(la):
Pa zar ti mislis da je to zato sto se nekom tako hoce?
Nema para, Beograd je u jos neobjavljenom bankrotu.

Aha, naravno da se nekom hoće. Ko radi ne boji se gladi. Vidim kako Ikarbus radi, ubi se radeći, toliko da su ga i Kinezi obišli po kvalitetu. A vidim kako i Beograd radi. Gde je GDP? Pojela maca? Ne tražite krivicu u drugima nego u sebi. U se i u svoje kljuse. Ako se tako neodgovorno ponašate samo će još više da vas kinje po svetu. Stalno kukaju kako nemaju para. Ja mogu da shvatim da nemate al da ste nesposobni da ih stvorite, e pa dobijam nervni slom za nervnim slomom zbog toga!

Znači nemaš parice, pa zaradi brate mili. A to što više voliš da glimiš životinju, ne izmišljaš ništa novo, ne prilagođavaš se to je već druga stvar. Osnovna karakteristika ljudskog mozga je stalna potreba za inovacijom i rešavanjem kompleksnih problema. Šta ste vi uradili? Tesla jadan bio primoran da ode tamo gde je otišao. Divota. Toliko se grozno ponašate jedni prema drugima da me ni ne čudi odakle tolika "nazadnost u Srba". Znači novi fenomen: nazadnost u Srba.

Znači poruka Ikarbusu. Hoću svaki mogući deo koliko ih autobus ima na javno testiranje! Na Terazijama! Da vidim koliko mu treba da popusti. Rasklopite Citaro na sred ulice pa testirajte i njegove delove. Ako bude izdržao 75% od Citara biću prezadovoljan jer to je trenutno Solaris. Neverujem ti Ikarbuse više tako da samo na pomenuti način mogu da se uverim da je vozilo dobro.

A što se propravke imidža tiče, to tek kada prodaš 30.000 vozila širom sveta u narednih 15 godina! Plus da uspeš da prodaš zglob Londonu na čelu sa Borisom Džonsonom i obiđeš Citaro na ladnjaka! To što se tvoje vozilo vozi u Progaru, Jakovu i Ripnju mi dovoljno govori koliko dobro radiš! Kad ga vidim u Tegelu ili Grorudu (vrlo dobro znaš gde su Tegel i Grorud i koja vozila tamo voze) onda ću da razmislim da li dozvoljavam da me tvoja vozila voze na Banjici na primer.

Pa ako čitaju nek se počešu po tintari sa zrnom pasulja.
 
ovo je da covek poludi ovo je strasno i groznoo :x
 
evo još malo autobusa po evropskim standardima


20121217234330.jpg


2012121723452813.jpg


kao što vidite ceo autobus je osvetljen sa jednim bednim kadiopterom koji se bukvalno i ne vidi dok ne priđete blizu.

tako se valjda vozi u evropi pa ovi naši prekopirali.

međutim tako nije po srpskom zakonu, tako da sam ja ove slike poslao i saobraćajnoj policiji i komitetu za bezbednost saobraćaja.

hteo sam da pošaljem i na adresu GSP-a, ali verovali ili ne u današnje vreme oni nemaju mail na njihovoj veb strani.
 
Стратешко опредељење пословне политике предузећа је континуирано праћење и примена европских и светских стандарда у свим процесима реализације функције јавног превоза

ovo je citat sa sajta gsp-a, koji nažalost nikako ne ide sa slikama u ovoj temi.
 
На једном комбију Техноманије сам виде натпис "Ако се ово возило понаша неодговорно у саобраћају пријавити на ---", требали би и ови то да уведу.
 
samo da napomenem da su po mojoj prijavi u pogonu novi beograd sredili signalizaciju na na autobusu 1134.
 
Da li su niskopodni autobusi laksi za odrzavanje i zasto grad BG ne nabavlja samo njih?
 
Nisu lakši. Gsp uglavnom nabavlja niskopodna vozila, ali privatni prevoznici nabavljaju srednjepodne, koji su dozvoljeni po pravilima direkcije.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pogledajte: Autobus sa rupom u podu prevozio Beograđane Video
R. Bulatović | 20. 12. 2012. - 15:18h izmena vesti 15:28h | Foto: Youtube | BLIC

O tome da su pojedini autobusi iz voznog parka GSP-a više nego zreli za remont, svedoči i snimak koji je redakciji "Blica" poslao čitalac koji je bio svedok ogromne rupe u podu, u autobusu na liniji 65.
On kaže, a i na snimku se jasno vidi, da je autobus na liniji 65, garažnog broja
1082 vozio putnike sa otvorenim velikim poklopcem na podu kod drugih vrata.


298237rupaf.jpg


- Bezbednost putnika u ovom autobusu bila je nikakva, čak je bilo putnika koji su umalo propali kroz veliku rupu jer poklopac nije bio pričvršćen, a oni su mahinalno ulazili u autobus i nisu očekivali ovako nešto. Samo ih je korak delio od propadanja kroz pod - napisao je u propratnom mejlu naš čitalac Aleksandar Jovanović.

On kaže da su putnici pokušali da vrate poklopac na svoje mesto, ali to nije bilo moguće.
- Poklopac ničim nije bio pričvršćen, pa bi onda stanje bilo još gore jer kada bi neko od putnika stao na poklopac, on bi potonuo - kaže Jovanović.

On se pita dokle će GSP puštati u saobraćaj vozila koja ne ispunjavaju uslove o bezbednosti putnika i saobraćaja.
- Da li je potrebno da se nešto ozbiljno desi pa da se tek tada reaguje i da li neko uopšte snosi odgovornost od zaposlenih u službama GSP-a za ovakve propuste - pita se ovaj Beograđanin.
On kaže da je slučaj prijavio i GSP-u, gde mu je rečeno da će njihova unutrašnja kontrola detaljno "proveriti slučaj i utvrditi odgovornost svojih zaposlenih".
- Ali, da li treba putnici ovakve stvari da prijavljuju, a ne oni koji su za to plaćeni - zaključuje u svom mejlu Aleksandar Jovanović.

Pogledajte kako je to izgledalo...

http://www.youtube.com/watch?v=i1znfooR ... r_embedded

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... X-3ssUsf30
 
Odrzavanje vozila i zvanicno vise ne postoji.

Nailazi autobus na liniji 37, crn kao crna zemlja, pozadi samo obrisano da se vidi ПО203, ni svetla se ne vide, a mislim da i ne rade.
Putnici hrle na prednja i zadnja vrata.
Neko viknu: Majstore, moze srednja?
Vozac: Ne moze, ne rade, bolje i bez vrata a da ne cekate preko sat vremena.
 
Vrh