Šta je novo?

Održavanje vozila

A koliko realno moze da kosta 6 sistema za pranje buseva?
I onda neko kaze da smo ozbiljan grad, a vec 12 godina unistavamo gsp sistemski...
 
@ direktor To je koliko se secam bilo u kosmaju pa su dugo oni prali vozila preko puta u lasti :D
Inace primetih da je pogon Karaburma poceo redovnije da pere vozila, svako vece posle tankovanja idu u perionicu. Dugo to nije bila praksa, da li zbog nekog problema sa perionicom ili ne znam ni ja cime.
e sad jos kad bi poceli da odrzavaju vozila kako bi trebalo, ali i ja puno ocekujem od jednom :D
 
Možda dobar citat za fotomontaže na fotkama u ovom topic-u:

- Verujte mi da ću se boriti da svako ko uđe u autobus koji zadovoljava sve evropske standarde ne mora da plati evropsku cenu karte, ali mora da plati cenu koja je propisana u ovom gradu - Dragan Đilas, gradonačelnik
 
Zahvaljujuci pritisku javnosti (verujem u dobroj meri i nasem BBu) drasticno je popravljeno stanje u odnosu na proslu godinu
ne bi trebalo da se sada uspavaju jer predstoji priprema vozila za zimu

Nadam se da ih dolazak zimskog godisnjeg doba nece iznenaditi
 
2012-10-04-1241.jpg

Ако ме сећање добро служи, #11 :)
 
to je znači taj autobus po evropskim standardima koje pominje đilas.
 
Evropski standardi odrzavanja izgledaju ovako na busu starom 4 godine
dsc03410.jpg

dsc03409.jpg

dsc03407.jpg

dsc03406.jpg

dsc03405.jpg

dsc03404.jpg
 
Direktore svaka čast za update trenutnog stanja. Nisam znao da je Karaburma poblesavila!? Uopšte nisam u toku sa autobusima.

I kojih ćemo to 400 novih dobiti?

Pošto je EBRD u pitanju Ikarbus, Neobus, Fap, Bik, sve Tursko i Ex-SSSR otpada.

Od svih proizođača najviše potenciram na M.A.N, Mercedes i Solaris. Pošto će biti više isporuka možda dobijemo sva 3.

Da kupuju samo Solaris najbolje bi bilo 120 U12, 190 U18 i 90 U18.75. Rekoše 280 zglobnih i 120 solo. Eto im ga. Taman da povećaju kapacitet za 4 sedišta i 3 putnika (Urbino U18.75), dovoljno da neko ne izvisi za sledeći polazak a da se ne ubacuje previše dodatnih vozila što zahteva dodatne vozače.
 
Inace sinoc oko 23h tramvaj gbr 270 na liniji 2 se zapalio na pristainistu brzo su ga ugasili i onda ga je sledeci tramvaj ugurao u slus pa je saobracaj normalizovan nakon 10 min sve se osjecalo na paljevinu
 
Dakle, dvoumio sam se da li da se smejem ili da samo zgroženo ćuteći zurim u ove fotke... Prizori iz nekih naših autobusa počinju da liče na neki apsurdan skeč Monti Pajtona...
 
direktor":pjbtkpaj je napisao(la):
Evropski standardi odrzavanja izgledaju ovako na busu starom 4 godine
dsc03410.jpg

dsc03409.jpg

dsc03407.jpg

dsc03406.jpg

dsc03405.jpg

dsc03404.jpg



Direktore, kada se radi o Ikaru godine se računaju tako što se množe sa deset. Recimo ovaj autobus je u stvarnosti star 4x10=40 godina. Ne zaboravi da se ipak radi o Ikarovom smeću.
 
Bivis":3i2fybo3 je napisao(la):
Ne zaboravi da se ipak radi o Ikarovom smeću.
Оваквим изјавама директно идеш на руку ГСп-овим нерадницима који и убрзавају старење тих аутобуса и прикриваш понајвише њихову одговорност.
Лупај бус чекићем, француским кључевима и ногом, а после се вади на "лошу производњу"....

Већ си демантован толико пута приватним примерцима Икарбуса па бих те замолио да будеш мало реалнији.

Ево како реалније изгледа рачуница:
4 године стар бус, + 3 године на лошу производњу, + 13 година на ГСП-ово одржавање.
 
Ова порука "не седите" на слици довољно све објашњава...

ГДЕ МИ "СЕДИ" ЖИВИМО.... и после да расправљамо о одржавању возила..

просто ти дође да оседиш од муке..

не знам да ли да :bash: или да :lool:
 
јутрос у граду видимо супруга и ја 27Е ГБ986 (или 968, заборавио сам већ, 218Н, мислим да је прва серија из 2007) и питам ја њу колико ти се чини да је овај бус стар, а она мени па једно 10-15 година. када сам јој рекао колико мислим да је стар (5 година, јелте, јер нисам сигуран која је серија) она не верује. и они хоће 400 нових страних бусева. па нису нормални, они би то упропастили за највише годину дана
 
Prijavio sam pre više od pola meseca Saobraćajnoj inspekciji 2 autobusa prevoznika Beobus koji voze na liniji 37, jer iz oba ne samo što kuljaju oblaci izduvnih gasova, već je i vazduh u unutrašnjosti izmešan sa tim izduvnim gasovima... Putovanje njima liči na produženi boravak u gasnoj komori...
Zvali su me danas iz inspekcije da provere podatke, izgleda da će ipak nešto učiniti u vezi sa ovim...
 
Jel lui vozi na 37 ?
Pa verovatno su shvatili da mnooooogo prijava ima protiv tog preduzeća..
 
@Kopmania
Nisam siguran da li je Lui, ali u svakom slučaju garažni brojevi tih gasnih komora su P244 i P0203.
 
milanobelgrade":zu5dgwhi je napisao(la):
Ова порука "не седите" на слици довољно све објашњава...

ГДЕ МИ "СЕДИ" ЖИВИМО.... и после да расправљамо о одржавању возила..

просто ти дође да оседиш од муке..

не знам да ли да :bash: или да :lool:
Barem su napisalo pravilno... :laugh:
JohnnyLee":zu5dgwhi je napisao(la):
јутрос у граду видимо супруга и ја 27Е ГБ986 (или 968, заборавио сам већ, 218Н, мислим да је прва серија из 2007) и питам ја њу колико ти се чини да је овај бус стар, а она мени па једно 10-15 година. када сам јој рекао колико мислим да је стар (5 година, јелте, јер нисам сигуран која је серија) она не верује. и они хоће 400 нових страних бусева. па нису нормални, они би то упропастили за највише годину дана

Mislim da si delimicno u pravu za to da bi strani busevi bili upropasceni, pogledaj na primer Mercedes Benz Conecto. Stari su vise od 5 godina, ako ne i vise u stvari, ali su i dalje u dobrom stanju, u odnosu na Ikarbuse koji su vec u fazi raspadanja, i spolja i iznutra. Ali su u pravu za to da ce se definitivno upropastiti, jer je odrzavanje vozila na najmanjem mogucem nivou, osim MANova, ali i sami znamo zbog cega.
 
Видео сам пар ремонтованих зглобних аутобуса, оно је невероватно како су добро урађени. :D Ево сличица
http://www.dodaj.rs/f/2d/WV/4MrXVeG4/1025.jpg
http://i49.tinypic.com/ohskkk.jpg
http://imageshack.us/a/img854/7/14102012749.jpg
http://www.dodaj.rs/f/L/u3/4fa3Y0Wt/slika003-2.jpg
Посебно су ме изненадиле ове сијаличице са стране, јер сам пре неколико дана закључио да ни на једно аутобусу не раде :roll: На трећој слици се виде неки поклопци који висе. Такве ситнице ме нервирају :rant:
 
Autobus na liniji 307 bez stakla na prozoru prevozi putnike
Blic | 21. 10. 2012. - 15:02h

Čitalac "Blica" jutros je na terminusu u Vinči fotografisao autobus na liniji 307 koji je sa nezastakljenim prozorom pušten u saobraćaj i prevozi putnike.
On navodi da je "snimio novu sramotu koju GSP priređuje", time što je vozilo, koje pripada pogonu Kosmaj (garažni broj 112), bez stakla na prozoru pušteno u saobraćaj.
Linija 307 saobraća od Ustaničke ulice do naselja Vinča, a čitalac se pita da li će putnici "ovakve stvari trpeti i kada napolju bude bio minus i kada bude padao sneg".

282077autobusf.jpg


282078autobus1f.jpg
 
Vrh