Монтеру точкова прети отказ
У ГСП-у формирана комисија која ће испитати околности због којих је аутобусу на линији 15 пре неколико дана у току вожње отпао точак
Градско саобраћајно предузеће „Београд” формирало је истражну комисију која ће заједно са Унутрашњом контролом ГСП-а утврдити околности под којима је пре неколико дана аутобусу на линији 15 у току вожње отпао точак. Милета Радојевић, вршилац дужности генералног директора ГСП-а, најављује да ће радник који монтира точкове добити отказ, уколико се утврди његова одговорност.
Упркос све учесталијим проблемима са возилима градског саобраћајног предузећа, али и приватних превозника, Радојевић уверава да грађани немају разлога за бригу и да су у возилима ГСП-а безбедни.
– Истина је, дешавају се повремено ексцеси, попут тог са точком на аутобусу са линије 15. То се не може оправдати и они који су били обавезни да контролишу техничку исправност возила одговараће дисциплински – каже Радојевић.
Он тврди да се свако возило ГСП-а, пре него што изађе из гараже, детаљно прегледа и додаје да се сва возила редовно контролишу у погонима од 18 до два часа. Осим свакодневних прегледа, возила пролазе кроз редовне и ванредне сервисе, по потреби.
– Када возило прође технички преглед, одговорна особа даје оверени путни налог без којег ниједно возило не може да изађе из погона у саобраћај. Упркос бројним контролама, догађа се да се неки аутобус током дана, ипак, поквари. Треба имати у виду да сваки дан путнике превози више од хиљаду аутобуса, трамваја и тролејбуса ГСП-а. Сваки наш аутобус дневно пређе више од 300 километара и при тако великој километражи дешавају се проблеми који се нису могли предвидети –истиче Радојевић.
Најстарија возила ГСП-а налазе се у погону „Земун” – просечна старост им је тек нешто испод десет година. Незнатно су млађи аутобуси у погонима „Нови Београд” (9,5 година) и „Космај” (око 9,2) док „Карабурма” има најмлађа возила – просена старост им је 8,5 година.
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Monteru-tockova-preti-otkaz.sr.html