Šta je novo?

Održavanje vozila

Да ли сте заиста сигурни да отпадање точка не може бити несрећан случај?
 
Misliš na udaranje groma u točak - ne predvidljiv prirodni događaj
ili
na zamor materijala - ne blagovremeno održavanje
ili
na nekvalitetan fabrički deo sa greškom - propust službe kontrole kvaliteta
 
Јесте ГСП очајан по питању одржавања, али морамо узети у обзир и стање путева код нас. Ја реално не знам какво је стање путева у Земуну , али "овамо" на потезу 300 су рупе катастрофалне :|
 
И шта је до сада открила "Комисија за истраживање отпадања точка"? :lool:
 
Točak kao i svaki točak, voli da se okrece ,
pa je iskoristio samo jedan trenutak nepažnje čuvara pritvorenih točkova i otkotrljao se u nepoznatom pravcu
tako da je sada ne moguce i saznati šta mu je to trebalo u životu
da se povede danas uobičajem trendu ,,razvoda ,,
od ostalih članova njegove porodice i krene stranputicom
Do daljnjeg potera je u toku . . . .
:laugh: :lool: :laugh:
Uredno se vrši provera svih njegovih drugara i mogucih jataka
među kojima bi mogao da se skriva u nekom nepoznatom uglu garaže . . . .
 
Ево да банализујем мало причу о точку. Можда се одврнуо шраф. Нпр. имао сам искуство са разном вулканизерима. Постоје они који само набаце точак и приврну га оним електричним одвртачем и они који ураде то исто плус сваки шраф за сваки случај ручно провере. Е сад, вероватно је први начин прилично сигуран али ако неко днево монтира стотину точкова расте вероватноћа да неки неће бити добро приврнут. Ако се деси да точак ипак отпадне онда је то несрећан случај само ако је испоштована ова друга процедура, у првом случају то није несрећан случај већ логична последица непоштовања процедуре.
Што се тиче казне по ко зна који пут се потврђује она да се риба чисти од репа а смрди од главе.
 
Две истините...

Један познаник гледао на Карабурми у гаражи како ови перу аутобусе. Оно, "фино" прање после туширања. Иста крпа без испирања се користила и за седишта и за прозоре и за таблу и за горе и за доле и за лево и за десно и за споља и за унутра. Магична нека крпа.

Пре неки дан, линија 59. Аутобус очигледно коришћен као покретна гаража. Мастан изнутра ко задригли директор јавног предузећа. Са седишта кипи коломаз само тако. Један пензос како год неко уђе јадан упозорава да се не седа на седишта да се људи не исфлекају. Показивао своје панталоне. Оно стварно штрафте. Видео сам својим очима. Неки људи седе, дал не смеју да устану или се на тим седиштима маст скорела, појма немам. Са једним од тих путника које је спасао беде се и распричао о одржавању возила. У сваком случају пензос изашао после Лабудовог брда, али је онај саговорник преузео проклетство па је наставио да упозорава новопридошле путнике....
 
boca-ica":2duofjw0 je napisao(la):
Točak kao i svaki točak, voli da se okrece ,
pa je iskoristio samo jedan trenutak nepažnje čuvara pritvorenih točkova i otkotrljao se u nepoznatom pravcu
tako da je sada ne moguce i saznati šta mu je to trebalo u životu
da se povede danas uobičajem trendu ,,razvoda ,,
od ostalih članova njegove porodice i krene stranputicom
Do daljnjeg potera je u toku . . . .
:laugh: :lool: :laugh:
Uredno se vrši provera svih njegovih drugara i mogucih jataka
među kojima bi mogao da se skriva u nekom nepoznatom uglu garaže . . . .
"Чико, чико, задњи десни точак вам се окреће!"
(зауставља аутобус) "Хвала, дете!"
 
Nevezano za autobuse, ali podseća: vidim juče kamion kako ide i jedan od ona tri točka na prikolici sa potpuno isparanom gumom kotrlja se onako, sve leprša. Prosto nisam mogao da verujem. Ali shvatio sam da to zna i vozač, nego, ima 3 osovine nazad pa ga baš briga. To je kamion. Verovatno se često tako odnose i prema autobusima: to je autobus nisu to kola, može to
 
Markuse flavijuse sledeci put garazni broj busa i vrjeme i linija a ako sredis pantalone na kolomastu gspu slika plus racun hemiskog ciscenja pa pravac dorcol da lijepo nadoknade pricinjenu stetu :bash:
 
Ако је за неку утеху и у НС-у отпадају точкови, на Икарима наравно :|
autobus_otpali_tocak.jpg
 
Joj jedva cekam da cujem sledecu vest:

Direktor GSPa se zapalio na putu do posla, ali brzom intervencijom uspesno je ugasen i stavljen je van funckije :D
 
Ne bih želeo da branim GSP, ali nisu samo oni krivi za takvo stanje :( Ako odete u magacine videđete da nema ništa od rezervnih delova, lista potrebnih delova verovatno nekoliko metara. Sa vrha se čak neodobrava kupovina običnih sijalica, a o ostalim delovima da ne pričamo. Majstori skidaju i redukuju broj sijalica tamo gde ih ima kako bi bar nešto svetlelo na drugim vozilima. Na vrhu se zna ko sedi, a za klime od 20.000€ se ima para. Zašto, pa ne možete u novine da se slikate sa izjavom "kupio sam rezervne delove", ali zato možete "ugradio sam 100 klima", zašto davati pare tamo gde se ne vidi, a pored sličica u štampi, lepo čak GSP-u izdati uputstvo da nalepnice da je vozilo klimatizovano lepe spolja, da bi i putnici koji stoje na stajalištu shvatili da vozilo poseduje rashladni uređaj, ne vredi ništa ako to ne primete!

Žalosno :(

Primetio sam da ljudi iz GSP-a ne žele recimo da iseku one tramvaje na Dorćolu, da su želeli to, oni bi ih odavno kasirali. Plan im je bio da ih obnove, ali ako primetite da se ni za sijalice ne odobravaju sredstva, onda je suvišno govoriti da bi neko dao novac za obnovu tih tramvaja. Čak, naređeno im je da ih se otarase, i sada to moraju van svoje volje da učine.

Takođe je neko pisao da Sanos gb 228 sklonjen sa svoje linije 47 na kojoj je skoro oduvek radio, zato što ga neko sa političkog vrha ne želi videti u centru grada :mad:
 
Александар":o8dxknmt je napisao(la):
Takođe je neko pisao da Sanos gb 228 sklonjen sa svoje linije 47 na kojoj je skoro oduvek radio, zato što ga neko sa političkog vrha ne želi videti u centru grada :mad:
Неће ваљда њега да секу?!?!?! :o

Санос је једнака легенда као и Лејланд, и заслужује у музеј. Јел и за њега треба петиција????
 
Мени је свеједно у којем се бусу возим био то Санос,Икар,МАН... Али не волим када пошаљу штрокав бус који нема звучну изолацију и прокишњава :bash:
 
Zapalio se tramvaj u Nemanjinoj


Tramvaj u Nemanjinoj ulici u smeru ka Slaviji zapalio se danas oko 15.10 sati. Vatra je brzo ugašena aparatom za gašenje požara.

Prema prvim informacijama, niko od putnike nije povređen.

Tramvaj je nakon nezgoda stavljen van funkcije, a saobraćaj je ponovo uspostavljen.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/278318/Zapalio-se-tramvaj-u-Nemanjinoj
Вест коју су објавили поједини медији није тачна. Наиме, у периоду од 15:20 до 15:35 часова, дошло је до застоја у трамвајском саобраћају у Ресавској и Немањиној улици због техничког квара на трамвају.

Ипак, на дан 21.09.2011. није регистровано ниједно запаљење или пожар у возилу ГСП „Београд“ .

Незванично, од колега из Центра за управљање и контролу саобраћаја, добила сам информацију да је дошло до појаве дима у трамвају, а да је возач активирао ПП апарат предострожности ради и одмах обавестио диспечерску службу матичног погона.

Иначе, у Центру постоји посебна телефонска линија за интерне потребе ГСП-а, као и телефонска линија за медије, тако да су одвојене од јавних телефонских бројева за грађане, тако да новинари у сваком тренутку могу да провере неку информацију и добију детаљан извештај о евентуалном инциденту у којем је учествовало возило ГСП-а, што, очигледно, често не чине.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=30&start=540
 
Nije šija nego vrat... Prvo kaže da vest nije tačna, a zatim navodi da je tramvaj počeo da se ispunjava dimom, i da je vozač reagovao svojim PP aparatom... Izjave potparola i odgovornih iz GSP-a sve više liče na izjave klasičnih političara... :rolleyes:
 
Kod tramvaja je manja verovatnoća da može da se zapali kao autobus, to može biti više varničenje, ili dim zato što su blokirale kočnice, ili pak zbog kvara ventilatora koji hlade opremu.
 
To sto se dimio mora da mu je pukla vodovodna cev pa je morao da je ugasi.Joj zivote,kao da smo sisali vesla
 
Александар":1sdcppad je napisao(la):
Pa sad ga šetaju na 30x i 40x linijama, kao što napisah izgleda ne sme na svoju matičnu 47 više :rolleyes:

сећам се док сам живео у Гроцкој као клинац на 301 и 302 су возили само Саноси (88 до 93, после сам дошао у БГ)
 
Vrh