Сада је пронађено и тело у погону ГСП-а, има ли тамо обезбеђења?
Аутор: Дејан Алексић - четвртак, 21.11.2019. у 11:07
Смрт човека у паркираном аутобусу поново је отворила питање како је могуће да непозната особа неопажено ушета у објекат „Карабурма”
У паркираном аутобусу у погону „Карабурма” у уторак по подне пронађено је беживотно тело човека који је идентификован као М. Ч., али он није радник ГСП „Београд”, саопштили су из овог предузећа. Више детаља о овом случају нису износили, осим што су навели да су надлежни из Министарства унутрашњих послова обавили увиђај и да ће даља истрага утврдити детаље у вези са овим несрећним догађајем.
Овај случај отворио је много важније питање – како је могуће да је непозната особа, за коју се у први мах мислило да је возач коме је позлило и који је убрзо преминуо, ушетала неопажено у погон ГСП-а.
Али, то није, нажалост, први такав пример у ГСП-у у коме, по свему судећи, постоји проблем са квалитетним обезбеђивањем погона, нарочито „Карабурме” у којој се годинама дешавају овакви пропусти.
„Досије” погона „Карабурма”: оштећено је неколико аутомобила, из аутобуса источено 300 литара нафте, непозната жена покренула је један од њих, гуме на возилима издуване, а један зглобни аутобус украден
Тако је код погона „Карабурма” неколико аутомобила оштећено у пролеће 2015, када је аутобус који је био паркиран испред гараже у раним јутарњим сатима извезен на улицу. Из аутобуса је потом источено 300 литара нафте. После овога надлежни су се правдали да због мањка простора у погону нека возила морају да се остављају испред, на улици, али да их ноћу надзиру и обилазе радници.
Али, само годину касније, у исти погон неприметно је ушла непозната жена. Она је успела да прошета тим простором, а после тога чак и да уђе у аутобус који је био паркиран. Жена је седела на месту возача и притискала готово све команде на инструменталној табли возила. Чак је успела да стартује и покрене аутобус којим је ударила у паркиран „соларис” и оштетила му ретровизор.
Исто 2016, али нешто раније, у „Карабурми” се догодила и саботажа када је у току два узастопна дана испуштан ваздух из гума. Због тога је тог фебруара у јутарњим сатима било мање аутобуса на појединим линијама.
Пропуст у „Карабурми” догодио се и овог пролећа када је један од директора ГСП-а смењен. Надлежни, вероватно због нове бруке и пропуста у овом погону, нису желели званично да излазе за информацијама шта је био разлог за смену, али претпоставља се да је узрок била крађа зглобног аутобуса из „Карабурме”. Њега су, како је тада незванично истакнуто, непознате особе извезле из овог погона, а да то нико није приметио, после чега су украле гориво из њега и оставиле га на једној од окретница. У међувремену су се појавиле и нове информације – да је бивши запослени украо аутобус, али и да директор после овог догађаја није смењен него да је поднео оставку.
http://www.politika.rs/scc/clanak/44241 ... bezbedenja