Šta je novo?

Održavanje vozila

Извињавам се што пишем у 2 узастопна поста, модератори и админи могу да их споје... :wink:
Само да додам да су на том истом #3204 по свему судећи рађена врата (уклоњен систем против заглављивања путника), сада се чују као на приватним ИК-103 из 2011. и Мегабусима, као и ГСП-овим ИК-218-ицама из 2012., без оног гласног шиштања. :wink:
 
#1388, pogon Zemun, 2013. godiste :)

LWe1Otv.jpg


egBe2vD.jpg


I ovo je postala masovna pojava u Zemunu, leti ulazi vreo vazduh a zimi hladan vazduh i prljava voda sa puta..

ymZomDc.jpg
 
Јер Икарбус...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
busspoter, izvini ovo lim na podu vrata ?
Ako je lim koji je to mozak mogao da smisli ????????? Neko će glavom da plati kad se bude okliznuo.
E na onu rupu bi trebalo da stave lim sa nekom dihtung gumom.
 
Da Ziko jeste, i to je lim skroz ravan, glatka povrsina..Ja sam danas video da sta je u pitanju i probao sam da stanem na njega kad sam izlazio i veoma je klizavo a nije ni bilo mokro mnogo. Inace je to donji deo bocne karoserije nekog rashodovanog IK-a, vidi se donji deo plave sare, i isti lim koriste svuda.. Do skoro su bas koristili onaj kao za stepenice koji ima kao rebra ali ga je ponestalo ocigledno..
Naravno da treba da stave lim sa dihtungom ali to u Zemunu ne postoji bukvalno, svaki drugi bus je bez ovih poklopaca, pogotovo u prikolici..
 
Открих гар. бројеве зглобних БКМ-ова који су добили нови ГСП-ов патент, по једно подељено бочно стакло (уствари, пре бих рекао да је оно плексиглас него стакло) - #2168 и #2171. Ругло само такво.
А за ово за лим на поду и недостатак поклопаца на точковима на оном 218М горе немам коментара... Неће се они опаметити док се неко не поклиза, или док неко мало дете због своје радозналости не остане без руке ако би је протурило кроз отвор изнад точка!
 
#891-610...Prasina na poklopcu motora je brisana, to se vidi. Ostalo nije.. Kao i na svakom nazad se podolit raspao. Radi mu Wi-Fi bez problema.

cA7LteE.jpg


ssLZnxr.jpg


LNJ3aBx.jpg
 
Video sam autobuse na kojima pise "Arriva DB company"
To je kompanija koja je delimicno u drzavnom vlasnistvu Nemacke.

Zanima me kakav je to deal i d ali su njihovi autobusi bolje odrzavani i u kom su odnosu sa GSP-om?

Interesantno je da vodece drzave ne odustaju od drzavnog vlasnistva, dok se prica o prednostima privatnog prevoza i "slobodnog trzista" i dalje prodaje mladim istocnoevropskim majmunima.
 
Што се Ариве тиче, генерално им јесу бољи бусеви, иако се и они ,,сналазе" као и њихова браћа ГСП-овци ипак знају да врате све на старо, док ГСП не да то не ради, него често још и нешто додатно убуџе... И да, нису ни у каквом односу са ГСП-ом. :wink:
 
Tzv noćni pregled, ništa različit nego u GSP-u.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8i8P2KXP2FM[/youtube]
 
Јутрос у Мерџи #3205 на линији 405 клима дувала ХЛАДНО... :shock:
 
Crkla pumpa za krovno grejanje pa ventilacija duva hladan vazduh (ako uopšte ima krovno grejanje kao Solaris). Ako nema samo ventilacija radi.
Teško da su ostavili kaiš za klimu, ali i to da bude ne bi smela automatika da spusti ispod 23 stepena u busu.
Koja je bila spoljna temperatura.?
 
Испод нуле сигурно, највероватније -2, -3 степена Целзијусова, али да вас не слажем. Срећа па су радили радијатори.
И да, ЛЕ, М и сви нови ИК имају кровно грејање. :wink:
 
На ноћном прегледу мајстор сиђе у канал са лампом, прође мало и то је то.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Свака част, лети греју, зими хладе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693227#p693227:1puubyqp je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Dec 27, 2019 7:19 pm[/url]":1puubyqp]Испод нуле сигурно, највероватније -2, -3 степена Целзијусова, али да вас не слажем. Срећа па су радили радијатори.
И да, ЛЕ, М и сви нови ИК имају кровно грејање. :wink:

Klima kompresor se ne uključuje kad padne temperatura ispod +4, zaštita kako ne bi isparivač u kabini ledio. Dakle klima nije radila samo ventilacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693232#p693232:2j6loc4i je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pet Dec 27, 2019 7:36 pm[/url]":2j6loc4i]На ноћном прегледу мајстор сиђе у канал са лампом, прође мало и то је то.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Na noćnom pregledu se to ne radi, samo u održavanju pod uslovom da je vozač upisao kvar.
Noći pregled pranje vozila, provera i dosipanje svih tečnosti, ispuštanje kondenza iz vazduših instalacija, pregled vozila i upis primećenih nedostataka kao i na starim autobusima sa doboš kočnicama štelovanje kočnica i to je sve / dalje se radi u održavanju.
 
Vrh