Прерано сам се обрадовао сређивању #3221, има ту још много посла да се одради...
Прошлонедељно чишћење ми је отворило шире видике ка том возилу и утврдио сам да #3221 пати од једног нимало наивног проблема за релативно млад аутобус - увлачи издувне гасове у салон!!! :bash: Већ после пар дана се види да је почео да се хвата нови слој гарежи по прозорима (што, руку на срце, нисам видео у другим ЛЕ-има), а и тачно се осети онај одвратни киселкасти смрад, идентичан оном у олиндраним ИК-103 из 2001. типа #42, #47, #48, #49, #759...
Невиђен хохштаплерај у погону ,,Космај" се наставља. #3229 који је био и остао један од најбољих ЛЕ-а у Космају ни не помишљају да врате на матичну линију, вози на 70 (јер је битно да аутобуси до ИкеЈе буду чисти и утегнути, ипак је Бежанијска коса битнија од неког тамо Рипња!), док су нам пре скоро 3 године увалили ову кршину. А вратили су #3218 на 408. Докле више двоструки аршини? :notok: #3221 је добар само за шихту, ни за шта друго. Или, још боље, за резервне делове.
И да, да онако успут додам: смем да се кладим да ће Кинеза на 405 бити комада 0... Гарант ће Космај да преузме још неку линију. Дефинитивно палим из Рипња за коју годину, питање је да ли у Бели Поток или на Трешњу.