Šta je novo?

Održavanje vozila

@ SBG
И ту ћу, још како! Као и већ споменутом Секретаријату.
 
И ето, тако је откуцао дан Д за чистоћу #3221. Како су само ови стручњаци из ГСП-а изнашли начин да одбране себе од, јелте, ,,залудних" корисника ЈГП-а тиме што су осмислили правило да не сме више од 300 карактера да се напише. А о том возилу има да се напише далеко више. Срамно. Бедно. Јадно. Камо среће да буду прекатегорисани из ЈКП-а у деоничарско друштво, мислим да би било много боље по све нас.
У исто време, мејл Секретаријату је успешно послат... :kafa:
 
Стигао ми је одговор на мејл. Срећом, потврдан!
Кад је бал, нек' је с' маскама! :D
 
Sinoć sam se vozio u 3363,toliko prljav bio da mi se sve zgadilo. Nazad svuda smeće, trule kore banane, smemenke, a bus nema ni 2000km na satu...
 
Браааааво, ма браааааво, молим један вееееелики аплауз за погон Космај... Пипнули бре нису #3221, иако сам слао мејл! :rant: :bash: За санитарну инспекцију су зрели, бре!
 
Одговорише они мени још у петак, како ће предузети све мере, навео сам и да му један рукохват 10 месеци стоји ван лежишта... За 3 дана су могли (и морали) много тога да ураде!
 
Vikend je bio, ako do petka nista ne urade onda je problem. Sakcekaj jos ovu nedelju, verujem da ce srediti ako su ti vec odgovorili.
 
3221 ће у расход као 51, 211 и 266.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674611#p674611:3h40dr4x je napisao(la):
Рипањац 405 » Pon Okt 28, 2019 4:44 pm[/url]":3h40dr4x]Браааааво, ма браааааво, молим један вееееелики аплауз за погон Космај... Пипнули бре нису #3221, иако сам слао мејл! :rant: :bash: За санитарну инспекцију су зрели, бре!

Lepo slikaš sve pa pošalješ sekretarijatu za saobraćaj grada Beograda. Oni će malo revnosnije da reaguju ili da nađeš nekog prijatelja koji ima hemijsko čišćenje pa nek ti svaki dan izdaje račun a ti lepo na Dorćol po refundaciju.
 
Има много прљавијих возила него што је 3221.
 
Данас #103 мењао #3221 на 407, изгледа да су га напокон одвезли на заслужено чишћење које месецима није видео! :) Видећемо ових дана, можда и сутра, шта се (или боље да кажем: да ли се уопште) радило по том питању...
 
Jutros uđoh u 3221 na Autokomandi. Radio je na 402-jci. Moguće da je odrađivao šihtu, čime bi se našlo vremena da se malo sredi, a i inače mu grejanje nije nešto radilo, a s obzirom na to koliko je patos bio mokar, vrlo moguće da mu je stradalo neko crevo sistema za grejanje.
 
#3221 коначно сређен!!! :D :D :gobb: Јутрос кад сам ушао у њега нисам могао да верујем, чак су и климу очистили, што сам понајмање очекивао да ће да ураде... :shock: Цакли се баш као и његова браћа #3216 и #3218. Скоро нисам видео толико чисту 407-ицу, још од 2016. Чини ми се да су и ону посаду малко разбуцали, данас сам у другој смени видео неког другог возача уместо оног Кубице, вози потпуно супротно у односу на њега (читај: пажљиво). Још само да га тако чистим држе свакодневно и да учврсте ону једну несрећну шипку за седиште. Све похвале за Космај, све се може кад се хоће!!! :wink:
 
@ SplashBrotherBG
Коме, СЈП-у или ГСП-у? Ако сте писали ГСП-у, није требало то да радите, ем имају ограничење до 300 карактера, ем се не би толико осврнули јер знају да им нико не би ништа могао урадити по питању казне... Ја сам конкретно писао СЈП-у за #3221 и нисам се нимало покајао, свака част, испало је много боље него што сам очекивао! :kk: Још само да га возачи пазе, умивају и лицкају сваки дан као што то раде њихове колеге на 402 који дуже #3216 и на 408 који дуже #3218, да му среде пар ситница (благо одлепљен подолит и гумене лајсне на неколико места, једна шипка напред ван лежишта) и био би још бољи. А био би права бомбона када би ови из одржавања на нивоу ГСП-а схватили да Солариси нису једини аутобуси којима треба максимална пажња по питању естетике, па и њему и #3212 вратили Мерцедесове трокраке које су им отпале, као што су то својевремено учинили на #3222 који је исто један кратак период био без трокраке. А ако се испостави да је истина да су са #3221 склонили оног Кубицу што му је душу вадио, то би стварно било вредно сваке могуће похвале! :sesir:
 
Боље писати Секретаријату за превоз него Градском саобраћајном предузећу. Они само прочитају и затворе мејл.
 
СЈП само одговори али се ништа не уради.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Прерано сам се обрадовао сређивању #3221, има ту још много посла да се одради...
Прошлонедељно чишћење ми је отворило шире видике ка том возилу и утврдио сам да #3221 пати од једног нимало наивног проблема за релативно млад аутобус - увлачи издувне гасове у салон!!! :bash: Већ после пар дана се види да је почео да се хвата нови слој гарежи по прозорима (што, руку на срце, нисам видео у другим ЛЕ-има), а и тачно се осети онај одвратни киселкасти смрад, идентичан оном у олиндраним ИК-103 из 2001. типа #42, #47, #48, #49, #759...
Невиђен хохштаплерај у погону ,,Космај" се наставља. #3229 који је био и остао један од најбољих ЛЕ-а у Космају ни не помишљају да врате на матичну линију, вози на 70 (јер је битно да аутобуси до ИкеЈе буду чисти и утегнути, ипак је Бежанијска коса битнија од неког тамо Рипња!), док су нам пре скоро 3 године увалили ову кршину. А вратили су #3218 на 408. Докле више двоструки аршини? :notok: #3221 је добар само за шихту, ни за шта друго. Или, још боље, за резервне делове.
И да, да онако успут додам: смем да се кладим да ће Кинеза на 405 бити комада 0... Гарант ће Космај да преузме још неку линију. Дефинитивно палим из Рипња за коју годину, питање је да ли у Бели Поток или на Трешњу.
 
ГСП-ови Солариси и приватни Икарбуси и ФАП-ови имају проблем са трансмисијом. И не само они, али некако раде. Не видим разлог за толику панику око ГБ 3221.
 
Ви не видите, али ја видим. Увлачење издувних гасова код новијих возила није за шалу. Ради се о канти са дугом листом кварова откад су је ставили на 407 уместо одличног #3229 ког су тада преместили на 44, а потом на 70. #3221 је више пута имао огромних проблема са електроником и кочницама. Дефинитивно први кандидат међу ЛЕ-има за пожар.
 
Приметио сам да цима при кочењу, али сам мислио да је до мењача. Слажем се да је опасан за путнике и зато га треба повући што пре и евентуално расходовати.
 
Vrh