Šta je novo?

Održavanje vozila

11.10.19 visokopodni Liaz na liniji 50. Ne videh broj autobusa, glavno onaj ko ga je pustio na ulicu vrlo dobro zna o kom je vozilu reč..

Pogledajte prilog 1

Problem polomljene šipke na mestu pričvršćenog validatora rešen je ovako:



Zašrafili šipku za sedište. Gornji deo iznad validatora se ljulja i potpuno je nepovezan za držač pričvršćen za viseću šipku koja je dobro pričvršćena za plafon. Domišljato nema šta.

Obzirom da se samo gornji deo klima deluje kao da je šipka prekinuta na držaću ovom držaču iznad zašrafljenog dela a ispod validatora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668978#p668978:jsyhchhg je napisao(la):
SBG » Pet Okt 11, 2019 5:15 pm[/url]":jsyhchhg]86 и 100 су почели да се криве. Не знам зашто је радницима ГСП тешко да заваре шасије.

Zavarili bi da nije sve trulo ispod.
Tako meni su varili kutije oko vrata a niko da proveri okretnicu i prikolicu. Ne bi bio problem da nisam više puta pisao, intervenisao i na kraju je pukla prikolica po dužini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668967#p668967:2zla4iku je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Okt 11, 2019 4:39 pm[/url]":2zla4iku]@ SplashBrotherBG
И #773 има исто то...
Braća :D
 
Ulje se na novom Iveco-u menja na 100 000 km ???? Što je puno obzirom da je gradska vožnja.
GSP menja na Solarisima na 30 000 km i bila su dva na kojima se menjalo na 60 000 km.

 
To sam video kad si stavio sliku i razmišljao da je puno.
Kvaltetno ulje, stabilna radna temperatura...
 
Kod tegljača i autobusa sa velikolitražnim E6 motorima, predviđeni servisni interval ide i preko 120.000 kilometara kako sam mogao pročitati. Poseduju valjda sistem za prečišćavanje ulja. Kad se aktivira motor radi na nešto višim obrtajima valjda, a i prepoznaje se kad je uključen, pored neke oznake na instrument tabli pretpostavljam, i po povećanoj potrošnji goriva.
 
Nema više tih centrifugalnih prečistača ulja, zadnja je bila Scania.
Sad kako ED ima daleko manje sumpora i kako je ubrizgavanje dovedeno do ludila (visoki pritisci, višekratno ubrizgavanje) i naravno senzori u karteru koji procenjuju degradaciju ulja mogu se produžiti intervali. Ali opet u gradskoj vožnji sa previše promena režima nešto mi ne pije vodu toliki interval.
Neobično je i to da ulje uopšte za svo vreme nije dolivano.
 
Razumem taj interval u dugolinijskom saobraćaju. Ali u gradu... Svaka čast Iveku!
A na kokiko se menja na drugim?
 
To da se ulje uopšte ne doliva, stvarno jeste neobično. Baš ništa da se ne sipa celih 100.000 kilometara, neverovatno je u najmanju ruku.
 
Пошто се овде обично износе критике на рачун одржавања, ево и једне похвале. Космајев ИК-112ЛЕ #3216 са линије 402 у топ стању: 8)
Простор за кабасте ствари чист као суза:
Pogledajte prilog 1
Патос исто тако (ако изузмемо мању, неизбежну количину прљавштине):

Једино што ми се не свиђа је то што на поклопцу изнад предњих врата стоје масни трагови прстију мајстора, али пошто је ипак у питању #3216, не сумњам да ће то у најкраћем року бити очишћено.
Иако је у питању похвала, ово служи као најава за оно што очекује Космај у суботу ако у истоветно стање не доведу #3221 који је све, само не чист и угланцан изнутра... Дакле, ако су иоле мудри, чека их темељно прање и чишћење прозора (и споља и изнутра), врата (изнутра), пода, рукохвата (чак и њиховог горњег дела који је прашњав, као и увек), прашине на теже доступним местима, филтера клима уређаја, унутрашњих ЛЕД светиљки у задњем делу аутобуса... Да се сија и блиста као свеже нападали снег! Уколико га не очисте до суботе темељно, следи пријава СЈП-у, па нека добрано размисле да ли им се исплати да добијају опомене надлежних за то...
 
Grejna sezona pocela u Zemunu, 1379 :D

YaCq1p3.jpg
 
ГСП је увео правило да на температури испод 25 степени ради грејање, а изнад клима.
 
I ja svako jutro u kolima uključujem grejanje, a u podne klimu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673101#p673101:n36wg2hm je napisao(la):
branik » Čet Okt 24, 2019 3:21 pm[/url]":n36wg2hm]Ovo kao nekad na trolejbusu.
Otvoreni ventili?

Valjda je to. Pričali su mi da je grejanje zeznuto jer da bi se otvorilo/zatvorilo bus mora na kanal, pa da se neka 4 ventila otvore/zatvore. Kaže mi jedan vozač da je to bilo lakše, na samo jedna ventil, kaze bude gotovo u roku od 10min i onda su samo odjednom počeli da uvek zatvaraju sve ventile. Njima ide na ruku da puste grejanje jer tako hlade motor valjda..
 
Што се #3221 тиче, скраћујем ултиматум до сутра, синоћ сам тако фино нагаравио прсте у њему држећи се за рукохвате да су изгледали као да сам џарао димњак... :bash: Тачније, још ноћас имају форе да га очисте, а ако то не учине сутра поподне следи мејл СЈП-у и ГСП-у са све припадајућим фотографијама оног ужаса.
 
Ne znam stvarno sta te sprecava da posaljes prijavu? I treba da posaljes, neces nista lose uciniti. Znam da su Kosmajci po dobijanju prijave lepo ocistili vozilo, ti posalji pa cemo videti. Ne znam koliko ti pomaze piskaranje po forumu kad niko od nadleznih ne gleda to ovde..
 
@ busspoter
Нема бриге, имам ја искуства са тим, слао сам ја и раније пријаве, додуше из других разлога (махом изостанци полазака и предлози за измену постојећих и увођење нових линија), на исту адресу! :wink: Не спречава ме ништа, него чисто да видим како ће да одреагују ако иоле читају ово, пошто је погон Космај надалеко познат по својој очигледно намерној селективности у слању најпрљавијих и механички најгорих возила за Рипањ... А и да се створи шира слика о самом погону.
 
Већ је требало да пријавиш...

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Аутобусу 3221 се љушти фарба на рукодржачима.
 
@ busspoter
Управо тако! :wink: Уосталом, ипак је то поприлично бениган проблем који може да погоди сваки аутобус, независно од марке. Претпостављам да је и квалитет саме фарбе од пресудног значаја, што је ипак до произвођача исте.
 
Da, to sam primetio iako se bas retko vozim sa LE. Od linija koje koristim a da ima LE je 83, i to kad naleti. Ovako kao duzu voznju nisam imao tako cesto, mozda dva puta relacija Crveni Krst-Zemun i nije mi se cinio kao los model. Jedino mislim da se koristi na pogresnim linijama.
 
Vrh