Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Tuga.

ne znam samo kako ih nije sramota da ovako jadno odrade ovo parče.

Čak su i ove bele ivičnjake prekrili asfaltom pa se i dalje malo naziru :bash:
 
Да, из итих разлога нисам пријавио неколико "грешака" у ивичњацима. Плашим се да ће направити вићу штету него корист својом "оправком".
 
Пријавио сам и добио одговор од Дирекције за путеве града Београда односно Секретаријата за саобраћај, а поводом не изграђених прилаза од тротоара до пешачких прелаза на две локације на Бежанијској коси. О томе сам писао на прошлој страни кад сам исто пријавио Београд путу, али они то не могу да ураде без налога овог Секретаријата, и упутили су ме на исти.

Пријава од 30. јануара и слике:

Поштовани,

Желео бих овим да пријавим да се коначно ураде прилази тротоарима за већ обележене пешачке прелазе и уједно поставе стубићи ради спречавања бахатог паркирања. Све сам обележио на мапама Гугл и Бинг, а ту су и слике које показују како то изгледа.

1) У мојој улици Недељка Гвозденовића са „Т“ раскрсницом улице Матије Вуковића, у насељу Бежанијска коса тачно где је „Макси“, се налазе два обележена пешачка прелаза са постављеним семафорима. На жалост на једном прелазу у опште нису изграђени прилази, са обе стране улице Недељка Гвозденовића, од тротоара до пешачких прелаза !!! То тако стоји већ пар година, а посебно је незгодно мајкама са колицима са бебама и инвалидима у колицима, јер практично и не могу да пређу овде ову улицу ! Незгодно је и кад пада киша, па се онда ствара и блато. На сликама „пешачки код максија1“ и „пешачки код максија2“, које су у прилогу се најбоље види како то изгледа, а ово што је урађено, је урађено, па боље и да не кажем како. Када би ови прилази могли бити коначно урађени, наравно са оним испустима у нивоу улице за лакше прелажење са колицима ?
Такође било би јако добро поставити стубиће, на делу платоа код самог Максија, а и са друге стране улице Матије Вуковића, како би се спречило бахато паркирање и узурпација тих платоа од стране изузетно бахатих и агресивних возача, који не презају ни од напада, ако им иоле мало приговорите. По неки буде толико возила да не можете једноставно да се прође поред њих, а они најбахатији чак паркирају на тротоару поред самог улаза у Макси !!!
Уцртао сам на мапама Гугл и Бинг где се то тачно налази, а уцртао сам и прилаз тротоарима и стубиће.
2) Иста ситуација, као и под тачком 1, је и на „Т“ раскрсници улица Љубинке Бобић и Неде Спасојевић. Нема прилаза од тротоара до пешачког прелаза са обе стране улице Љубинке Бобић !!! Слика „пешачки у Љубинке Бобић“ у прилогу.

Искрено се надам да ће те изаћи у сусрет и коначно средити ова два проблема која датирају одавно, а која је требало урадити још кад су обележавани сами пешачки прелази.

Срдачан поздрав,
.....................







Одговор од данас-05. фебруар:

Поштовани,

Ваше питање ће бити заведено као званични предмет Секретаријата за саобраћај. Стручна екипа Секретаријата за саобраћај ће изаћи на терен како би снимила стање и размотрила могуће мере на предметној локацији. О налазима са терена и могућим мерама ћемо Вас накнадно обавестити.

Срдачан поздрав

Секретаријат за саобраћај

Одељење за информисање и информационе технологије

Gradska uprava grada Beograda
Sekretarijat za saobraćaj
Sektor za bezbednost i informisanje javnosti
Odeljenje za informisanje javnosti i informacione tehnologije
27. marta 43-45
11000 Beograd

Tel +381 11 330-95-99
+381 11 324-70-23
Fax +381 11 2754-636
info.saobracaj@beograd.gov.rs
 
Poslao sam danas mail Direkciji u kojem im sugerisem da obaveste "Beograd put" o neophodnosti uklanjanja grafita i prefarbavanju zastitne ograde na tramvajskim stanicama linija 3,12,13 ispod mosta "Gazela".prosotr oko stajalista je prljav i neopran a grafiti na zastitnim ogradama i rukohvatima na stepenicama zauzimaju sve vecu i vecu povrsinu...
 
Гага":2hxo3pue je napisao(la):
Оштећење бициклистичке стазе и тротоара у Народних хероја је поправљени, Београд пут је одржао обећање и урадио како су и рекли.

На жалост није урађено на одговарајући начин како би требало и баш су га забарушили и одрадили као преко оне ствари. Зашто тако офрље, нестручно и аљкаво раде, није ми јасно. Слика показује најбоље како је урађено, а послао сам Београд путу тј. г-ђи Петровић е-пошту са захвалницом за брзо реаговање и обављене радове и моју критику на одрађено:

"Поштована госпођо Петровић,

Желео бих да захвалим на поправци оштећене бициклистичке стазе и дела тротоара, а након моје пријаве. Драго ми је да сте и Београд пут и Ви лично, реаговали јако брзо.
Али, велика примедба Вашим колегама са терена на квалитет радова, нестручност, а и естетику. Па зар је баш морало овако да се уради на брзину и само да се каже да је одрађено, а није битно како. Да ли Ваше колеге виде шта су и како урадили, да ли они имају неки надзорни орган који их контролише о квалитету извршених радова. У реду што је тротоар урађен у црној боји асфалта, али зашто и бициклистичка стаза и то још асфалтом преко разделних ивичњака !!!!!!!!!!! Па зар ви немате црвеног асфалта ? Такође и оштећење које је закрпљено је испупчено у односу на остатак стазе и тротоара. У реду је што је коначно урађено, али баш сам се разочарао кад сам видео како је одрађено.
Још једанпут хвала за поправци у име нас и бициклиста и грађана овог дела града.
Надам се даљој сарадњи.

Срдачан поздрав,
Драган ............"

Слика како то сад изгледа:

free image hosting

Моја критика и кукњава Београд путу на одрађене њихове радове на поправци тротоара и бициклистичке стазе на углу Народних хероја и Булевара Милутина Миланковића је уродила плодом.

Поправили су нестручно обављену поправку кад су радили први пут и сад изгледа доста пристојно, утабано односно изваљано оним мали ваљчићем, а не лопатама, ногама и ручним маљем. Сад су лепо обрадили и ивице оштећења и све уоквирили, а не онако како је било, па удри.
Чак је и Зеленило подшишало прилично зарасло жбуње живе ограде, које се ширило баш на бициклистичку стазу.

Ова два врапчића, која се виде на првој слици, су ми сво време док сам сликао правила друштво и цвркутала. :)




Једино што ето на жалост, бициклистичка стаза није урађена са оним црвеним асфалтом, али да не цепидлачимо :D :p Вероватно да више немају тог асфалта, јер сам видео да и на Бежанијској коси преко пута школе Пекић, део бици стазе, где је исто нешто рађено, је поправљено са црним, а не црвеним асфалтом !

Како је било, сад ово изгледа одлично.
 
Dobro je sad, trebalo bi još potkresati šiblje da bi staza imala pravu upotrebni vrednost za bikere-komutere.
Za crveni asfalt moraš imati količinu a ovde je definitivno nema, dodaje se pigment i morali bi da proizvedu verovatno par kamiona (50-100) tona da bi imalo rentabilnog smisla.
Iskreno ti se divim što si izbokovao ove korektivne mere jer je javašluk i sistem seci uši krpi dupe postao defualt.
 
Gagine fotografije pokazuju svu besmislenost ovakvog obeležavanja biciklističkih staza (raskopati postojeći trotoar kako bi se jedan njegov deo oivičio blokovima i asfalt bio u drugoj boji).
Skupo, nepraktično, teško za održavanje. Za bicikliste bi se isti efekat dobio prostim iscrtavanjem staze, s tim što bi asfalt bio ravniji i udobniji za vožnju.
 
Plus sto mi nikad nece biti jasno zasto su ti ivic njaci imzjedju staze i troara tako maleni a ne duzine standardne od 90cm
Relja potpuno si upravu
 
Пиглет, хвала за лепе речи, а једноставно нисам могао да останем равнодушан на онакав јавашлук и нестручност од радова.

Јуче (петак) сам се захвалио Београд путу односно г-ђи Нади Петровић на поправци поправљених неквалитетних радова. У е-пошти коју сам јој послао сам написао углавном оно што сам јуче написао у посту о тој поправци. Током дана ми је и одговорила и ево одговора, цитирам:

Poštovani g. .......,

Zaista mi je drago što je Vaša žalba imala efekta. Što se crvenog asfalta tiče, problem je, da kažem gotovo neizvodljivo, proizvesti tako malu količinu asfalta koji treba da bude obojen. (Običnom asfaltu se u proizvodnji dodaje crveni pigment).

Do naredne prilike, srdačan pozdrav iz Službe za marketing i informisanje JKP “Beograd put”
N. Petrović


За пигментацију знам, али нисам знао да не може да се произведе у мањим количинама, односно може, али је не исплативо. Можда евентуално произвести најмању могућу количину и онда крпити бициклистичке стазе по граду, где су сва та оштећења, односно где су све поставили црни асфалт на бици стазу ! Треба само пријавити сва та места.

Ето на Бежанијској коси има преко пута школе Пекић у улици Николе Добровића, добар део стазе, бар 5-6 пута већа површина од ове коју су сад поправили, који је асфалтиран црним асфалтом.

Или да узмем црвену боју и пребојим ове делове бициклистичке стазе у тамно црвену !!!! :lol:
 
Problem je sto za asfalt imas ograniceno vreme da ga stavis. Ako bi krenuli na vise mesta po gradu da ga stavljaju (popravljaju ostecene b staze) doslo vi do hladjenja i stezanja asfalta.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Nemora da znaci postoje kamioni koji odrzavaju toplatu asfalte ,mada sto gaga kaze jeftinije je uzeti kantu crvene boje za beton i to zamazati
 
relja":3fbrsyoy je napisao(la):
Gagine fotografije pokazuju svu besmislenost ovakvog obeležavanja biciklističkih staza (raskopati postojeći trotoar kako bi se jedan njegov deo oivičio blokovima i asfalt bio u drugoj boji).
Skupo, nepraktično, teško za održavanje. Za bicikliste bi se isti efekat dobio prostim iscrtavanjem staze, s tim što bi asfalt bio ravniji i udobniji za vožnju.

Slažem se sa tobom (opet). Ne može se na kvalitetan način uraditi bic staza ako za to nema mesta u profilu ulice. Ovde je primer krađe prostora od trotoara da bi se umetnula tzv bic staza. Po meni skup, nefunkcionalan pokušaj. Mogli su jednostavno da ofarbaju kolovoz i izdvoje tzv bic stazu u profilu trotoara. To bi bar bio jeftin-nefunkcionalan pokušaj :D .

Suština je izdvojiti u nivelacionom smuslu bic stazu bilo spuštanjem ili izdizanem u odnosu na trotoar-(ako se radi krađa od trotoara) da bi bi pešak bio svestan da je kročio na bic statu u smislu kao kada kroči na kolovoz. Ovo pričam iz saznanja da je biciklisti (pored lošeg kolovoza) glavna smetnja upravo pešak koji se švrća po bic stazi kao da mu pripada. Sto puta se zviznem (viknem) pešaku koji se zateko na bic stazi da se skloni i on je kao "iznenađen" da je na putu bicikala. Veliki sam protivnik tzv uskih jednosmernih staza (kao ova) jer se asfaltiranje radi ručno-usled nedovoljne širine pa je kolovoz neravan-time odbojan za upotrebu. staza je uska (klasutrofobična) i onemogućava preticanje.

Bicikli više pripadaju kolovozu nego pešaćkoj stazi. Ako se nema mesta u profilu ulice treba uzeti traku od vozila i pretvoriti je u bic traku. U Londonu je npr BUS traka ujedno i BIKE traka (BUS/BIKE lane). Za ovo je potrebna svest lokalne zajednice i masovna upotreba bicikla (afirmacija istih kroz kampanje) za svakodnevnu upotrebu (primer Holandija).

Na temi bic staze sam postavio sliku uz Holandije kako treba da izgleda bic staza. By the way u Holandije je bic staza uiedno i skuter staza pa mali prdavci tuda voze.

viewtopic.php?p=255274#p255274
 
Da, razmišljamo na isti način.

Mada, ruku na srce, novobeogradski trotoari duž bulevara su nešto specifično.
Em su široki, em na njima, zbog specifičnog funkcionisanja i kretanja novobeograđana i onih koji tamo rade, na njima nema onoliko pešaka kao što ih ima u drugim delovima grada (da sad ne filozofiram zašto).
Obaranjem ivičnjaka, ovi trotoari su postali idealni za bicikliste. To je trebalo da bude dovoljno.
Sama staza, obeležena linijom ili na ovaj skuplji način, ne znači ništa ako ne postoji zvaničan dokument koji bi je definisao kao stazu samo za bicikliste. Npr, ako se neko ne daj bože teško povredi na ovoj stazi, da li na sudu može da se tvrdi da neko nije poštovao biciklističku stazu, ukoliko ona nije i zvanično proglašena "biciklističkom stazom"? A, sudeći po načinu kako je napravljena (ubudžena), jako bih se iznenadio da postoji projekat. Koliko smo do sada saznali, upotrebnu dozvolu nemaju...


U vezi crvenog asfalta - dobar deo puta za Pančevo je u crvenom asfaltu. Da ovo nije "višak" koji je trebalo negde uvaliti?
 
Video sam u predhodnim postovima da saljete nekome u Beograd putu mailove i da dobijate odgovore :D a niste podelili sa svima koji je to mail. Ja cu ovde izneti problem pa mi vi recite kome da se obratim (beograd putu vec jesam-na rupe@beogradput.com) i da li da se nadam da ce ovo biti uradjeno.
Na uglu ulica Slobodana Djurica i Ugrinovacki put na Altini nalazi se ogromna rupa koja se sastoji od vise vecih rupa.Prakticno je siroka koliko i ulica pa je nemoguce obici.Postoje i dva stepenika koja su ostala jos od asfaltiranja.Odmah pored je i otvorena sahta sa parcetom betona bacenim preko.Takodje ima i zemlje koja smanjuje sirinu puta.Sve se lepo vidi na slikama i na mapi imate tacnu lokaciju.
https://www.dropbox.com/sh/azin73j98fyvldl/xInP5AFLqd Evo i slika
 
Posalji svima mogucima koje se setis, za slucaj da te ne prebacuju na druge. Posto mislim da zbog toga sto je malo udaljeno naselje, odgovor ce biti da nije u njihovoj nadleznosti, a vrlo cesto imaju obicaj da odgovor salju duze od nedelju dana, pa da ustedis na vremenu.
 
@Плави01, ниси баш најбоље пазио на часу :D

Већ неколико пута сам и на овој теми и на теми "Пријаве градским службама" написао електронску адресу на коју пријављујем рупе, оштећења бици стазе, и слично у Београд путу.
То је госпођа Нада Петровић nada.petrovic@beogradput.com из службе за маркетинг и информисање ЈКП "Београд пут" и до сада је увек излазила у сусрет. За сваку моју пријаву ми је одговорила да ли је то у њиховој надлежности или не, а до сада сам пријавио доста случајева. Неки пут одговор добијем јако брзо, рецимо сутрадан или за два дана, а неки пут чекам недељу и више дана, у зависности како и она добије одговор од служби са терена и слично.

Кад будеш слао, и ако будеш слао, поред описа проблема, обавезно под спајалицом пошаљи и слике, јер оне ипак више говоре него хиљаду речи.

Ај са срећом па јави шта је било.

Иначе на сајту Београд пута на страни под "РАСПОРЕД РАДОВА ЕКИПА ГРАЂЕВИНСКЕ ОПЕРАТИВЕ 25.02.2014." можете да пратите за сваки дан, у којој улици су радови и опис, које обавља Београд пут:
http://www.beogradput.com/radovi/25.02.2014.htm

Ето рецимо данас, уствари сад јуче, су ми привукли пажњу радови:

ТЕХНИЧКО РЕГУЛИСАЊЕ
ПАЛИЛУЛА
Зрењанински пут -монтажа разделне ограде на коловозу

ОСТАЛИ РАДОВИ
Велетржница - израда ивичњака
Смедеревски пут - ручна израда банкина од рециклаже
Авалски пут (Ђуринци -Влашко поље) –израда банкина од рециклаже

Мораћу да одем до Велетржнице и направим репортажу, ионако сам пре пар месеци отворио на форуму ту тему :p
 
Kod nas, Peđe Milosavljevića, napokon uređuju parkirališta i zelene površine. Pitanje: da li su ovi što prave parking mjesta dužni napraviti i mjesta za kontejnere? Inače sada četiri kontejneri stoje na ulici i blokiraju tri parking mjesta. Predsjednik naše skupštine stanara pitao nekog poslovođu a ovaj ga otkačio kaže nije im u planu. Šta dalje, ko je nadležan, kome se žaliti? Možemo li mi izgurati da nam to urade?
 
Рашо62, који део Пеђе Милосављевића, тј. код којих бројева. Да ли имаше неке слике, ако да постави их ? Ако не, обележи на гугл мапи.
На неки начин су дужни, али распитаћу се. Зато су потревбне слике да би се боље сагледала "ситувација" (што каже Шојићћћ). Те слике бих послао са питањем и објашњењем. Слике постави овде на теми, па ћу их ја скинути.
 
Evo snimka sa gugla ako sam dobro uradio.
file:///E:/mapa1.bmp
 
Нешто ниси добро урадио пошто не може да се кликом оде на ову везу (линк), а кад се копира и кликне на претраживач пише:
"Ова веб-страница није пронађена" !
 
Vrh