Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Super je to kad stave banderu na sred trotoara i kad izvodjac stavlja ivicnjake koji njemu pasu
 
MilisaV":p00ezxmv je napisao(la):
PIGLET":p00ezxmv je napisao(la):
Koja je suština ovih radova na Ledinama? i na osnovu čega očekujete da neće biti više poplave na saobraćajnici.

Izgubih oči tražeći neki slivnik,al nisam uspeo...

Jedino ako očekujete da padavine naprasno ispare.... :?


Ha, malo sam dublje u ovoj priči.

Recimo na osnovu toga da kolovoz bude nagnut par stepeni u jednu stranu kako bi voda mogla da otiče sa njega u neki drenažni kanal.


ovo mesto koje plavi je već odnelo nekoliko života. i drago mi je da toga više neće biti.


Svestan sam problema i nažalost mogu odgovorno da trvrdim da su trenutni radovi šminka i da neće rešiti problem.
Ono što bi rešilo problem je kompletna rekonstrukcija vangradskog puta (ovo mu je trenutni status) u gradsku saobraćajnicu. Ovo podrazumeva izgradnju kišne (atmosfreke kanalizacije). Profilisanje kolovoza i oivičene neće rešiti problem. Jedinu korist će imati pešaci kada izađu iz BUS-a što će biti na uzdignutom trotoaru-sve dok ne prošetaju par desetina metara dalje (ako ih dotle ne isprska vozilo prošavši kroz baru-formiranu oivičenjem). Kanali (ako ih urade) će imati kratkotrajan rok trajanja dok ne budu zatrpani-što zbog mentalnog problema stanovnika -bacanjem đubreta u iste, što zbog namernog (ilegalnog)zatrpavanja kako bi se omogućio prilaz kolima ilegalnim sadržajima pored vangradskog puta (pečenare, perionice, frizarski saloni, igraonice....).

Ledine (Surčinski) put je samo jedan od primera divljeg urbanističkog razvoja gde infrastruktura kasni za stanjem 10tak godina umesto da prednjači, pa se ovakvim ulaganjima pokušava da ublaži posledica ne uticavši na uzrok.

E zato su trenutni radovi površni a ne suštinski.
 
Ovo je ulica?
uza3e7yr.jpg


ymesery9.jpg


qezehyry.jpg


Inace ovaj saht se nalazi u samoj raskrsnici ispod podvoznjaka na ulasku u Rusanj sa ibarske...
Kao sto se na jednoj od slika moze videti sa jedne strane rupa je toliko duboka da je i donja ivica sahta isplivala na povrsinu.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pripremili su sve za asfaltiranje onog kratera na Brankovom mostu, malopre sam prolazio.
 
Mislim da je završeno postavljanje novog asfalta na deonici puta Umka - Barič, koje je započeto prošle sedmice.
Stravična gužva u oba pravca, kilometarska kolona.

umka1.jpg


umka2.jpg


umka3.jpg


umka4.jpg


umka5.jpg
 
Jel to onaj deo sa ogromnim klizistem? Konkretno ova prva slika mi lici na taj deo, mislim da ulica ima naziv Duboko ili tako nesto, malo ironicno. :roll:
 
Нисам одавно прошао овим путем, али мислим да је т,о то. Да не буде само "џаба сте кречили".
 
Nedavno su okrpili i delove Batajničkog puta u Bataji
koliko sam primetio umuljali su mnogo krupnog kamenja
neverujem da ce takav dugooo da drži
mada tako isti metar može više puta da se radi i naplati
 
Pa taj most treba zameniti novim, metro-drumskim mostom..i nema gužve.. :kafa:
 
2012":22v14y10 je napisao(la):
Pa taj most treba zameniti novim, metro-drumskim mostom..i nema gužve.. :kafa:
Дотле, тај мост треба затворити за сам саобраћај сем ЈГП-а.
 
Jos jedna traka za skretanje u Drajzerovu i Uzicku. Nije najsvezija, danas videh da su odmakli, postavljaju ivicnjake. Nisam protiv, ovo se mora uraditi, situacija je katastrofalna. Ali tako je to kad napravis most bez sagledavanja svega ostalog ma koliko on lep i potreban bio. Sreca pa je tu bio trotoar bez neke funkcije pa nije cacnuto ostrvo koje je nekada bilo i vece...
2qlxuvn.jpg
 
ЏонестХон, укњижен плусићћћ.

Добро је да су ово кренули да сређују односно да ураде ту још једну траку за лево скретање. И на сајту Београд пута је то постављено:

ТЕХНИЧКО РЕГУЛИСАЊЕ
САВСКИ ВЕНАЦ
Булевар кнеза Александра Карађорђевића - отварање траке за лево скретање ка улици Теодора Драјзера ка мосту на Ади – оправка коловоза
http://www.beogradput.com/radovi/16.12.2013.htm

Знамо како је овде некад немогуће проћи, поготово у јутарњим сатима, и где се чека и по 10-15 минута да се скрене лево у Теодора Драјзера, а поготово кад се долази из правца Незнаног јунака.

Скоро са истог места, као и Џонест Хон, сам у фебруару прошле године из кола снимио тадашњу ситуацију.


Предпостављам да и код самог левог скретања проширују ?
 
Mozda trotoar nije bio bez neke vece funkcije sto se tice pesaka, ali vizuelno jeste. Ovako je ostrvo osakaceno. Takodje nije mi jasno sta ce se saobracajno dobiti sa dve trake jer odmah nakon skretanja je raskrsnica ka Uzickoj desno i Drajzerovoj levo.
I na kraju, ali ne i najbitnije, kao konacni rezultat ovog saobracajnog resenja imacemo kolonu koja stoji niz celu Drajzerovu, jer raskrsnica sa semaforom kod Milosevog konaka nema tu propusnu moc da primi sva vozila u spicu.
Jednom recju svako polovicno resenje rezultira polovicnim rezultatima. U ovom slucaju samo premestamo saobracajni cep sa jednog mesta na drugo.
 
Лаки72,
Са две саобраћајне траке за лево скретање ће се добити бржи проток саобраћаја, односно сама раскрсница ће моћи да прими већи број возила која скрећу лево. То значи да ће и возила која долазе из правца Незнаног јунака и Булевара кнеза Александра Карађорђевића имати бржи проток и мање задржавање у те две улице.

И сад нека возила, а и аутобус 94, се нацртају поред колоне возила која скрећу лево у Драјзерову и формирају практично две траке и онда долази до ометања оних возила и градских аутобуса и тролејбуса која иду према Љутице Богдана и даље Булеваром кнеза А.К.

Неће се толико повећати гужва на семафору Теодора Драјзера-Булевар војводе Путника-Булевар Патријарха Павла-Булевар војводе Мишића, биће исти број возила и не може да се формира колона возила до скоро врха Теодора Драјзера. Нека возила ипак скрећу десно и у Ужичку улицу.

Већи је проблем ујутро кад возила која долазе из правца Моста на Ади, формирају колону у Булаверу војводе Мишића. Док није изграђено оно десно скретање из ове улице у Булевар Патријарха Павла биле су још веће гужве. Из истог разлога се прави и ово лево скретање према Теодора Драјзера.

Слике исто из фебруара 2012. године:

Колона из Незнаног јунака почиње да се формира још много пре Данске амбасаде. Иза мене је била колана дужине отприлике 100 метара:


На самој раскрсници на дну Теодора Драјзера, кроз растиње се назире колона:


Колона је била све до иза трамвајске пруге, а тад су баш радили и то десно скретање из Булевара војводе Мишића у Булевар Патријарха Павла, види се багер и радници иза колоне возила:



Све у свему добар потез Секретаријата за саобраћај.
 
Videcemo Gago
Nadam se da gresim i da si ti u pravu.
U tom slucaju prihvatam ruzenje "skvera" (mada su ga zgrade Pinka i slicne vec dovoljno osakatile)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":1b16agbp je napisao(la):
Mozda trotoar nije bio bez neke vece funkcije sto se tice pesaka, ali vizuelno jeste. Ovako je ostrvo osakaceno. Takodje nije mi jasno sta ce se saobracajno dobiti sa dve trake jer odmah nakon skretanja je raskrsnica ka Uzickoj desno i Drajzerovoj levo.
I na kraju, ali ne i najbitnije, kao konacni rezultat ovog saobracajnog resenja imacemo kolonu koja stoji niz celu Drajzerovu, jer raskrsnica sa semaforom kod Milosevog konaka nema tu propusnu moc da primi sva vozila u spicu.
Jednom recju svako polovicno resenje rezultira polovicnim rezultatima. U ovom slucaju samo premestamo saobracajni cep sa jednog mesta na drugo.

A sta da ocekujemo u gradu bez vizije, jase nas ko stigne, ne vidi se dalje od sledecih izbora itd. U gradu gde se povladjuje automobilskom saobracaju na kraju najgore prodje javni interes tj. u praksi javni prostor i kvalitet zivota...
 
Danas su mi "popravili" ulicu :roll:

Izgleda JEZIVO, gledaću da slikam ovih dana. U pitanju je Kosančićev venac, samo su nasuli tucani kamen u sve rupe i ulegnuća i nabili malim valjkom! :shock:

Sumnjam da će da izdrži do proleća :evil:

Sve u svemu, to je nedopustivo, kome da pišem dopise, šta da radim, kako? Već godinama se nerviram i sve je gore i gore, neverovatno mi je da niko od ljudi iz ulice nije u stanju ništa da preduzme.

Jedna od tih rupa (pored podzemnog kontejnera!) se od letos stalno puni fekalnim vodama, smrad je nesnosan. Takođe je i kontejner pun vode a ne može mu se ni prići od parkiranih automobila. Kom kretenu je uopšte palo na pamet da postavlja te kontejnere na kalrdmi :bash:

Juros je opet pukla cev, krupa zasuta peskom, razbacano svuda naokolo, ostavljeno tako. Isto se desilo i pre mesec dana i tako stalno, svake godine, nemam reči. Ma uostalom sve znate ali strašno je, mnogo. Kao nemaju majstore kao da je to ne znam kakva nauka...
 
Vrh