Лаки72,
Са две саобраћајне траке за лево скретање ће се добити бржи проток саобраћаја, односно сама раскрсница ће моћи да прими већи број возила која скрећу лево. То значи да ће и возила која долазе из правца Незнаног јунака и Булевара кнеза Александра Карађорђевића имати бржи проток и мање задржавање у те две улице.
И сад нека возила, а и аутобус 94, се нацртају поред колоне возила која скрећу лево у Драјзерову и формирају практично две траке и онда долази до ометања оних возила и градских аутобуса и тролејбуса која иду према Љутице Богдана и даље Булеваром кнеза А.К.
Неће се толико повећати гужва на семафору Теодора Драјзера-Булевар војводе Путника-Булевар Патријарха Павла-Булевар војводе Мишића, биће исти број возила и не може да се формира колона возила до скоро врха Теодора Драјзера. Нека возила ипак скрећу десно и у Ужичку улицу.
Већи је проблем ујутро кад возила која долазе из правца Моста на Ади, формирају колону у Булаверу војводе Мишића. Док није изграђено оно десно скретање из ове улице у Булевар Патријарха Павла биле су још веће гужве. Из истог разлога се прави и ово лево скретање према Теодора Драјзера.
Слике исто из фебруара 2012. године:
Колона из Незнаног јунака почиње да се формира још много пре Данске амбасаде. Иза мене је била колана дужине отприлике 100 метара:
На самој раскрсници на дну Теодора Драјзера, кроз растиње се назире колона:
Колона је била све до иза трамвајске пруге, а тад су баш радили и то десно скретање из Булевара војводе Мишића у Булевар Патријарха Павла, види се багер и радници иза колоне возила:
Све у свему добар потез Секретаријата за саобраћај.