Cekaj, a kao da se nije desilo dovoljno sranja? NBG ostajao bez telekomunikacija par puta, mostovi bez rasvete itd. Pa sta to jos treba da se desi????PIGLET":1kkjz0av je napisao(la):Pa jeste te kredje su ozbiljan problem, izgleda da neće policija da uradi ništa dok se ne desi neko sr....
Malo po malo pa nema ulićne rasvete na Gazeli, jer je neki džipsi maznuo kablove....i ništa....nit luk jeo nit mirisao....
Izvor: NovostiE. B. R., 21. novembar 2007
STANARE ulice Stanoja Glavaša svakodnevno muči prolaz trotoarom čija je širina na pojedinim mestima - jedva metar. Prolazak ovom ulicom dodatno otežavaju parkirana vozila i raskopan kolovoz. Uprkos propisu koje kaže da je minimalna širina trotoara 1,5 metara pešaci se jedva provlače i ulicama u drugim delovima grada.
Prema rečima žitelja ovog dela stare Palilule, prolaz ovom ulicom poslednjih meseci postao je skoro nemoguć. Stanari ističu da je nepropisno parkiranje u ovom delu grada svakodnevna pojava, a tesan trotoar je skrojilo poslednje raskopavanje ulice zbog radova na toplovodnoj mreži.
U opštini Palilula kažu da im je problem poznat, ali da rešenje nije u njihovim rukama.
- Prolaznici i stanari ulice Stanoja Glavaša prijavili su širinu trotoara koja nije po propisu, međutim, ovo pitanje nije u našoj nadležnosti - kaže predsednik opštine Palilula, Danilo Bašić. - U Direkciji za puteve, koje je nadležno za saobraćajnice, dobili smo obaveštenje da se sve radilo po planu i u skaldu sa propisima.
Slične probleme imaju i žitelji Čubure iz Ulice cara Nikolaja Drugog. Na potezu od Gradić Pejtona do Ulice vojvode Dragomira, prostor za pešake je širok svega nekoliko desetina centimetara, a na pojedinim mestima čak i ne postoji. Kod broja 13, između ivice zgrade i kolovoza, nalazi se samo ivičnjak širine 15 centimetara. Preko njega se, jaknama "čisteći" fasadu, svakodnevno provlači veliki broj prolaznika.
- Pitanje je vremena kada će neko da nastrada - kaže Goran Milenković, stanar ove ulice. - U blizini se nalaze tri škole, tako da ovuda prolazi puno dece. Invalidi i majke sa kolicima ovu trasu odavno izbegavaju i do Kalenić pijace stižu okolnim ulicama.
Uz veoma gust saobraćaj Ulicom Nikolaja drugog prolazi i nekoliko autobuskih i trolejbuskih linija. Žitelji ove ulice ističu da da se autobusi mimoilaze na samo nekoliko centimetara od prolaznika.
U Istorijskom arhivu Beograda dobili smo informaciju da projekti zgrada koje čine "usko grlo" datiraju iz 1937. godine. Projektanti, na žalost, tada nisu vodili računa o širenju kolovoza i gustini saobraćaja.
PLOČE
PRIMEDBE građana na uske trotoara učestale su od kako putari rade na popločavanju ulica u centru grada. Takav je slučaj u Bulevaru kralja Aleksandra, Knjeginje Zorke, Gospodar Jevremovoj... Prolaz za pešake na pojedinim mestima ispod je zakonskog minimuma od 1,5 metara. Česte su žalbe građana da se prostor namenjen pešacima ustupa automobilima, z akoje se prave posebni "parking džepovi".
Izvor: BlicBetonske kocke oštećene ili polomljene na većini nedavno renoviranih trotoara u centru grada
Šljap, šljap po Bulevaru kralja Aleksandra
Autor: G.Svilar | 23.11.2007 - 06:00
Betonske kocke na trotoarima, postavljene pre nepunih godinu dana, u Bulevaru kralja Aleksandra, rasklimane su ili napukle. Oštećene ploče, usled obilnih padavina, kao sunđer upijaju vodu i stvaraju veliki problem šetačima kojima se noge smoče posle samo nekoliko koraka. Takođe, Beograđanke koje šetaju popločanim ulicama moraju da vode računa jer štikle veoma lako mogu da se zaglave između rasklimanih kocki.
Ništa bolja situacija nije ni u Kralja Milana, Kosovskoj i Nemanjinoj ulici gde su takozvane "behaton" kocke uglavnom natopljene vodom.
Popločavanje Bulevara kralja Aleksandra koštalo je 80 miliona dinara, a posao je obavljen za 40 radnih dana. Iz Skupštine Grada tada su objašnjavali da je njihov rok trajanja mnogo duži. Izvođač radova, "Beograd put", popločao je 583 metara Bulevara i dao garanciju na dve godine. Prve "behaton" ploče postavljene su još 2002. godine u Ulici kralja Milana.
U Direkciji za puteve kažu da imaju veliki problem sa nesavesnim izvođačima radova, koji na svoju ruku vade kocke i nakon završetka radova ih vraćaju, a da pritom nemaju dozvolu od Direkcije.
- Kocke su kvalitetne, ali je kod postavljanja veoma važna podloga. Stalno nam se dešava da izvođači radova sami povade kocke i pritom unište hidroizolaciju, odnosno foliju koja se nalazi ispod kocki. To je glavni razlog zašto su kocke natopljene vodom - objašnjava Aleksandar Radojičić, direktor Direkcije za puteve.
Osim izvođača radova, po rečima Radojičića krivi su i vozači automobila i kamiona koji ili parkiraju ili prolaze preko kocki koje nisu predviđene za tolika opterećenja.
- Kamioni uglavnom gaze po kockama u Kosovskoj ulici, dok se u Bulevaru kralja Aleksandra nesavesni vozači parkiraju na mestima koja nisu predviđena za ostavljanje automobila - navodi Radojičić.
Ništa bolje nije ni u ulicama koje su obnovljene pre Bulevara kralja Aleksandra njega - tako se, na primer, u Kosovskoj i Nemanjinoj nekoliko desetina kocki klima pod "pritiskom" običnih šetača.
Zamenjene ploče
Veliki broj "behaton" ploča oštećeno je samo sa parne strane ulice, a radnici "Beograd puta" su vredno radili protekla dva tri dana i zamenili sve kocke koje su napukle ili su natopljene vodom.
Manje parkinga
Popločavanjem i ulepšavanjem trotoara, u Bulevaru je smanjen i broj parking mesta. Automobili mogu da se parkiraju samo na mestima koja su obeležena žutim i crnim kockama. Međutim, ovo pravilo se ne poštuje, pa mnogi vozači zbog malog broja parking mesta ili zbog nemara, parkiraju i na trotoarima i oštećuju kocke.
Pa tacno znaju gde se i kada id*** parkiraju na trotoare i unistavaju gradsku imovinu i nisu u stanju da prijave problem saobracajnoj policiji (koja je opet posebna prica) da regulise to kaubojsko ponasanje...ne oni stalno kukaju preko novina i zale se izgleda nama gradjanima. Gospodo komunicirajte malo vise jedni sa drugima i sihronizujte vase akcije malo bolje!!Osim izvođača radova, po rečima Radojičića krivi su i vozači automobila i kamiona koji ili parkiraju ili prolaze preko kocki koje nisu predviđene za tolika opterećenja.
- Kamioni uglavnom gaze po kockama u Kosovskoj ulici, dok se u Bulevaru kralja Aleksandra nesavesni vozači parkiraju na mestima koja nisu predviđena za ostavljanje automobila - navodi Radojičić.
Ništa bolje nije ni u ulicama koje su obnovljene pre Bulevara kralja Aleksandra njega - tako se, na primer, u Kosovskoj i Nemanjinoj nekoliko desetina kocki klima pod "pritiskom" običnih šetača.