Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Nisam najbolje razumeo... Oni hoce sa naprave jos jednu traku za parking uz tramvajske bastice? Kako ce onda oni parkirani na totoaru moci da se isparkiraju kada im putanju blokira ta tzv. parking traka?
 
У нови профил најдуже београдске саобраћајнице, поред две коловозне траке по смеру, у консултацији са јавним градским превозником, пројектанти „Београд пута“ су „сместили“ две нове саобраћајне траке (по једну у сваком смеру) за подужно паркирање возила поред трамвајских баштица. Остају реконструисани трамвајски колосеци и тротоари са неизмењеним „косим“ паркирањем на њима.
Jel ja ovo dobro razumem da ce se parkirati i na ulici i na trotoaru. Kako bi se onda uopste doslo do trotoara?

Jedini nacin da ubace jos po jednu traku na bulevaru je da se dve postojece suze, da se tramvajske bastice malo pomere i samim time trotoar skrati.
 
Ako sam dobro razumeo, a vidim da nisam jedini, ovakva ideja je umobolna. Ma, najbolje je da omuguce parkiranje i uz basticu , i na bastici, i na trotoaru, a po potrebi i zaustavljanje na kolovozu do 15 minuta... tako je najfunkcionalnije :rolleyes:
 
Najbolje bi bilo da racionalizuju postojeca parking mesta tj. da ih srede i obeleze, a za sve ostale - garaza (koju takodje treba napraviti).
 
Pa da, ali ta parking mesta koja sada postoje su isto totalno neadekvatna posto mora da se prelazi pruga da bi se do njih doslo.

Drugo, Bulevar je bulevar, a ne neka prigradska saobracajnica. Kakav je to Bulevar u kome se sa strane ljudi parkiraju? To ce mozda povecati broj parking mesta, ali se saobracaj ubrzati nece. Onaj ko ne nadje odmah parking mesto ce onda ostaviti auto u srednjoj traci, a mnogi kada vide da neko izlazi ce upaliti sva cetiri i cekati da taj neko oslobodi parking mesto. I jos nebuloza sa dva reda parkinga i tramvajem izmedju.

Jedino resenje su garaze, a u bulevaru i okolnim ulicama ima toliko stracara koje bi u tu svrhu mogle da se sruse da definitivno nema ni potrebe razmisljati o drugim vidovima parkiranja.
 
Parking u BG stvarno postaje veliki problem.
Ali meni nije jasno zasto Parking servis, koji uzima stvarno ogromnu lovu, ne kupi par stracara u sirem centru i ne napravi neku garazu od 10 spratova, koja spolja izgleda kao obicna zgrada?
 
Plan za buduci raspored garaza po gradu je relativno skoro zavrsen.

Zasto se sa sirenjem kapaciteta garaza toliko ceka - ne znam. Poslednja je uradjena garaza Pionirski park, a koliko vidim, planova za nove garaze kod Parking servisa ni ne postoje (onu kod Studenjaka ne racunam zbog arheoloskog nalazista).

Moguce je da je neki fini monopolista bacio oko na to trziste pa ce garaze krenuti da se grade privatnim kapitalom od kraja 2008.
 
.. pa taj fazon: C-garaze, Peka-garaze, Tempo-garaze.. :)

Ma nek ih gradi ko hoce, samo da krenu jer ce Beograd explodirati od saobracaja, sa jedne strane, a i buduci razvoj pesackih zona / zona limitiranog saobracaja je nemoguc bez garaza!
 
Jedini način na koji ja vidim novi poprečni profil je izmeštanje tramvaja u sredinu ulice i uz takvu tramvajsku bašticu podužno parkiranje sa leve strane protočnog dela kolovoza. Tako bi bilo moguće koso sa desne i podužno sa leve strane....tramvaska baštica po sredini a ne kao sada duž trotoara.

Možda i nije trako loša ideja ali tada bi ograničenje moralo biti max 50 , čak 40 na sat, što bi opet bio uspeh u odnosu na postojeće stanje....

Sve su ovo špekulacije, projekat video nisam ali eto jedino mi to pada na pamet.
PS. ako ima neko od kolega ko radi na tome nek se ne stidi i kqže nešto na ovu temu....eto zanima nas....
 
Slikao sam u Hamburgu kako izgleda horizontalna signalizacija na ulicama. Kada sam video koliki je to sloj farbe, oznojio sam se! Nije ni cudo da oznake ostaju dok se ne skine asfalt!


 
Nesto slicno ali u zaista malo tanjem sloju sam poceo da vidjam i kod nas. Cini mi se da je tako u bulevaru Mihajla Pupina gde su stavljali novi asfalt.
 
Ako je tako, super! Vazno je da su poceli sa ovom tehnologijom jer je ono sto su ranije postavljali bilo bacanje para (posle dva meseca od linija su ostajale linijice).

Nadam se da ce sa time poceti i na autoputevima..
 
Ja mislim da su na skoro celom NBG uradili tako signalizaciju, ili se tripujem, mada mislim da sam na mnogo mesta video..
 
Takva tehnologija je nekada postojala i kod nas, tokom 70ih. Jos uvek se mogu videti ostaci 3D zebri na Neimaru i nekim blokovima NBGa.

zebra.jpg


Ovo sto postavljaju poslednjih godina su 3Move folije koje traju 3-5 godina. Jedina mana im je u tome sto se na visokim temperaturama rastope.
 
Nenad":sftzjrcq je napisao(la):
:lol: :lol: Ako otopli malo, pa Sava bude topla za preplivavanje!! Ili ako otopli da može biciklom, inače ja motornim vozilom preko Save naredna četri meseca, ne, neka hvala (noću, kad nema gužve, može, ali tad se neće videti slike.. :/ )... Poslednji put kad sam bio, vozio sam babu u CK, trebalo nam je ravno sat vremena od CK do Sajma.. sowwy...
 
Eeee... višviš... BeoVoz mi nije pao na pamet...
Ajd videću ak stinegnem nešto, ali kao što sam kukao na "put u EU", sje*******ali mi raspored na faksu, maksimalno, a danas mi kreće... Al biće avantura vozit se Beovozom.. :D
 
Радови у зони петље „Београдска арена”
Републичко Јавно предузеће „Путеви Србије” изводиће радове на уклањању постојеће бетонске ограде и постављању службених пролаза на градском делу аутопута у зони петље „Београдска арена” у смеру Шид – Београд. Радови ће се одвијати у ноћи између недеље и понедељка, 11. и 12. новембра, у времену од 23 часа до 5 часова ујутро.

Због динамике радова саобраћај ће се одвијати зауставном траком, док ће бити затворен у возној и брзој – претицајној траци.

Радови које изводи ово предузеће адекватно ће бити обележени саобраћајном опремом и сигнализацијом.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu

Nisam znao gde da denem ovu vest pa eto zavrsila je ovde.
 
Nenad":rpdfw9ow je napisao(la):
У нови профил најдуже београдске саобраћајнице, поред две коловозне траке по смеру, у консултацији са јавним градским превозником, пројектанти „Београд пута“ су „сместили“ две нове саобраћајне траке (по једну у сваком смеру) за подужно паркирање возила поред трамвајских баштица. Остају реконструисани трамвајски колосеци и тротоари са неизмењеним „косим“ паркирањем на њима.
Jel ja ovo dobro razumem da ce se parkirati i na ulici i na trotoaru. Kako bi se onda uopste doslo do trotoara?
.
Oni uopste nisu dali najosnovniju informaciju. Kako sprovesti u delo ovo gore navedeno, zvuci kontradiktorno??! Valjda ocekuju od naroda da sam zakljucuje.
Nego evo vec poznatog infoa, koji svi znate samo ste malo zaboravili,,he, he
Plan rekonstrukcije Bulevara je trebao da se obavi u 2007 godini, ali kako u svemu kasne to ce se verovatno obaviti u 2008.
Planom je predvidjeno izmestanje tramvajskih sina po sredini bulevara na izdignutom nivou od kolovoza kako vozaci nebi zloupotrebljavali sinske bastice (tuda ce prolziti metro.....eh nekad u buducnosti) . Trotoari ce biti poplocani ''behatonom'' a vozila ce se parkirati kao sto se sad parkiraju u rekonstruisanom delu Bulevara (ukoso). Kako bi smanjili guzve koje neminovno postoje, dozvolice parkiranje i uz tramvajske bastice, dakle po sredini kolovoza. To je jedna radikalna novina, koja apsolutno ima smisla, svaka im cast na tome. Sto se tice prosirenja Bulevara na sada vec 3 trake u oba smera, verovatno su vec izmerili da je tako nesto moguce. Kad malo bolje pogledamo u gornjem rekonstruisanom delu bulevara vec postoje 3 trake, samo je jedna rezervisana samo za autobuse (a sad ce biti za parkiranje, samo ne do trotoara nego do sredine ulice uz bastice).
 
^^Ne znam da li je to bas konacno resenje (bastice u sredini). Mislim da ce se to znati tek kada se donese konacni zakljucak price "LRT ili Metro", i, podzemno ili nadzemno. TO ce verovatno jos malo potrajati. Ako se izabere opcija nadzemnog LRT-a, onda tramvaju vise nema mesta.

Drugo, sto se parkiranja tice, to da se automobili parkiraju i na sredini ulice sam vec vidjao recimo u Berlinu. Ali to moze da bude prakticno samo u veeoooma sirokim ulicama koje ne sluze kao gradske magistrale. U Bulevaru bi to bilo ubistvo.
 
Nenad":3o79nu5c je napisao(la):
Drugo, sto se parkiranja tice, to da se automobili parkiraju i na sredini ulice sam vec vidjao recimo u Berlinu. Ali to moze da bude prakticno samo u veeoooma sirokim ulicama koje ne sluze kao gradske magistrale. U Bulevaru bi to bilo ubistvo.
Aha. ili gde je mnogo mali saobraćaj, ima par poprečnih širih ulica kod "Jugoslavije" gde se to vrlo praktikuje na divljaka..
 
^^Pa da, i to je ok, cak i znam o kojoj ulici se radi. U njoj nema puno saobracaja i takav rezim parkiranja je potpuno u redu.
 
Vrh