Jel ja ovo dobro razumem da ce se parkirati i na ulici i na trotoaru. Kako bi se onda uopste doslo do trotoara?У нови профил најдуже београдске саобраћајнице, поред две коловозне траке по смеру, у консултацији са јавним градским превозником, пројектанти „Београд пута“ су „сместили“ две нове саобраћајне траке (по једну у сваком смеру) за подужно паркирање возила поред трамвајских баштица. Остају реконструисани трамвајски колосеци и тротоари са неизмењеним „косим“ паркирањем на њима.
:lol: miniMaxiGarage, MaxiGarage..Nenad":2ioz4ol0 je napisao(la):Moguce je da je neki fini monopolista bacio oko na to trziste pa ce garaze krenuti da se grade privatnim kapitalom od kraja 2008.
Aj slikaj!Ambassador":3julw5fw je napisao(la):Ja mislim da su na skoro celom NBG uradili tako signalizaciju, ili se tripujem, mada mislim da sam na mnogo mesta video..
:lol: :lol: Ako otopli malo, pa Sava bude topla za preplivavanje!! Ili ako otopli da može biciklom, inače ja motornim vozilom preko Save naredna četri meseca, ne, neka hvala (noću, kad nema gužve, može, ali tad se neće videti slike.. :/ )... Poslednji put kad sam bio, vozio sam babu u CK, trebalo nam je ravno sat vremena od CK do Sajma.. sowwy...Nenad":sftzjrcq je napisao(la):Aj slikaj!
Izvor: Grad BeogradРепубличко Јавно предузеће „Путеви Србије” изводиће радове на уклањању постојеће бетонске ограде и постављању службених пролаза на градском делу аутопута у зони петље „Београдска арена” у смеру Шид – Београд. Радови ће се одвијати у ноћи између недеље и понедељка, 11. и 12. новембра, у времену од 23 часа до 5 часова ујутро.
Због динамике радова саобраћај ће се одвијати зауставном траком, док ће бити затворен у возној и брзој – претицајној траци.
Радови које изводи ово предузеће адекватно ће бити обележени саобраћајном опремом и сигнализацијом.
Oni uopste nisu dali najosnovniju informaciju. Kako sprovesti u delo ovo gore navedeno, zvuci kontradiktorno??! Valjda ocekuju od naroda da sam zakljucuje.Nenad":rpdfw9ow je napisao(la):Jel ja ovo dobro razumem da ce se parkirati i na ulici i na trotoaru. Kako bi se onda uopste doslo do trotoara?У нови профил најдуже београдске саобраћајнице, поред две коловозне траке по смеру, у консултацији са јавним градским превозником, пројектанти „Београд пута“ су „сместили“ две нове саобраћајне траке (по једну у сваком смеру) за подужно паркирање возила поред трамвајских баштица. Остају реконструисани трамвајски колосеци и тротоари са неизмењеним „косим“ паркирањем на њима.
.
Aha. ili gde je mnogo mali saobraćaj, ima par poprečnih širih ulica kod "Jugoslavije" gde se to vrlo praktikuje na divljaka..Nenad":3o79nu5c je napisao(la):Drugo, sto se parkiranja tice, to da se automobili parkiraju i na sredini ulice sam vec vidjao recimo u Berlinu. Ali to moze da bude prakticno samo u veeoooma sirokim ulicama koje ne sluze kao gradske magistrale. U Bulevaru bi to bilo ubistvo.