Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Pa i nije bas tako.. Prvo, koordinacija znaci da svi oni medjusobno moraju da komuniciraju, a posto su svi oni neki nadri direktori, bogovi ili sta li vec, to im ne odgovara (po principu: "jes', ja su sad da cekam Telekom da zavrsi kablove pa da ja radim vodovod - kopaj Misko")

Drugo, ako dva puta radis isto asfaltiranje, i dva puta se ugradis bolje je nego da se samo jedanput ugradis, zar ne? :)
 
^^ Jesu, samo mislim da su se taksisti žalili da kad uđu u stanicu ne mogu da izađu ako dobiju poziv preko radija.. :/ Ali su mnogo lepe, naročito što su između drveća stavili travu.. :)
 
^^Vidis, o tome nisam razmisljao :) Mada, siguran sam da je stanica dovoljno prometna i da ne moraju da cekaju dugo na musterije. Ali ovako karirana i sa travom, stvarno mnogo lepo deluje
 
Evo gledam kroz prozor kako ovde (u Hamburgu) poplocavaju trotoare: prvo se valjkom utaba pesak, pa se onda ponovo utaba onom "skocko" masinom, onda se redjaju kocke / ploce, pa se pesak nasuje odozgo, i onda se ponovo "skockom" sve utabava...
Jel se tako i kod nas radi?
 
You gotta be joking :lol: Ovde naspu sljunak i pesak, pa se bez utabavanja odmah redjaju ploce. Takodje, ne utabava se ni kada se ploce postave, vec radnici samo prospu malo peska da ga ljudi ugaze u procepe izmedju ploca. Nije ni cudo sto posle par meseci propadaju...
 
^^^ Sto lazes :)
Pa ja koliko se secam u kralja milana su prvo nasuli tucanik kojeg su dobro utabali, pa su zatim sipali pesak kojeg su radnici ravnali i preko njih su stavljali ploce koje su dodatno posipali peskom. Jedino sto ih nisu dodatno utabavali. Mada to dodatno tabanje mi deluje glupo jer ploce od tog udarca mogu ca puknu ili da se okrzaju.
 
Da, samo Kralja Milana je bila prva i poslednja ulica koja je prozivela ta utabavanja. Ja nigde drugde nisam video da se to radi.
 
Nisam siguran, ali cinimi se da su i nemanjinu tako odradili, posto su je koliko se secamo skroz razrovarili, pa su pravili skroz nove ivicnjake.
Pretpostavljam da u centru grada gde su radili samo ivicnjake, a ne rekonstrucije cele ulice, nisu radili utabavanja kao u ove dve pomenute ulice.
 
Kao sto rekoh, ta masina kojom se utabavaju ploce posle postavljanja je "neznija" od normalnih utabavaca tako da ne moze da osteti ploce. Ta masina u stvari "razgazi" trotoar pre nego sto krenu pesaci po njemu.
 
@vrachar
Nije istina to. ja sam licno gledao kako su radili trotoare na Dorcolu i sve podloge su debelo utabavali cak par dana cekajuci sleganje(pratio sam posto sam ispred holandske amabsade cekao vizu :) ). Isto tako je radjena i Nemanjina i Kralja Milana. Mislim da preterujes....
 
U svakom slucaju bilo da su utabavali pesak ili ne uradjena je katastrofalno.
 
Nenad":hm8lslw7 je napisao(la):
^^Vidis, o tome nisam razmisljao :) Mada, siguran sam da je stanica dovoljno prometna i da ne moraju da cekaju dugo na musterije. Ali ovako karirana i sa travom, stvarno mnogo lepo deluje
Ali, avaj.. :(
Осим смањења броја таксиста, они су захтевали уређивање такси-стајалишта без ивичњака, затим повећање броја стајалишта у „кругу двојке”, израду новог ценовника по начину и критеријумима које је град већ усвојио, укидање обавезе стандарда Еуро 3 и 4 и једног сталног представника такси-возача у Скупштини града.
http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=40728
 
Осим смањења броја таксиста, они су захтевали уређивање такси-стајалишта без ивичњака, затим повећање броја стајалишта у „кругу двојке”, израду новог ценовника по начину и критеријумима које је град већ усвојио, укидање обавезе стандарда Еуро 3 и 4 и једног сталног представника такси-возача у Скупштини града.
Aha... i jos da se ukinu i taxi dozvole pa da vozi svako kome se cefne. Ja sam za to da grad ukine dozvole svim postojecim taxi prevoznicima i oformi novo preduzece. Neka akcije budu na berzi, pa ko voli nek izvoli.
 
Kakav je to zahtev da se ukine Euro 3 i 4??? Ne znam sta zamisljaju ti ljudi. Hoce i predstavnika!?. Pa to je sjajno. Sta je sledece? Prodavci kokica, sladoledzije, kamiondzije i splavari traze mesto u skupstini.
 
Taksisti su smesni. Mislim da su u pravu kada kazu da ne treba jos taksi vozila, ali to niej zbog toga sto se oni brinu za dobrobit grada i gradjana, vec zbog toga da bi ocuvali svoje stecene pozicije, a da pri tom ne ispune ni jedan jedini standard. Pazi, molim te, ukinuti Euro 3 i 4 standarde. Lepo se to resi tako sto ogranicmo broj taksi vozila, ali ako neko dodje sa Euro 3/4 vozilom, neka krntija leti iz sistema, a ovaj zauzima njegovo mesto.... Naravno tu su i drugi uslovi, kao npr. znanje jezika, iskustvo itd.

Ali, to nije tema nashe teme, tema nashe teme je obnova ulica u Beogradu, i s tim u vezi je zahtev taksista za nepravljanjem ovih estetski lepih nefunkcionalnih taksi stajalista bezveze... Nama se to tako svidja, i cisto iz naseg hira, neka ih, nek se muce, jer sto bi mame rekle "sta fali, bas je ovako lepo!"
 
Ako sam dobro shvatio, oni su krenuli od Z. Venca ili tako nešto, a juče-prekjuče je završeno na uglu sa KM.
 
Redovna samo kašnjenja
M. Č. P., 30. septembar 2007
ISTOVREMENI radovi na više od stotinu beogradskih ulica napravili su pravi dar-mar u gradskom prevozu. Izmenjeno je petnaestak linija, a prosečna kašnjenja u "špicevima" su oko deset minuta.

U Dispečerskom centru saznajemo da iz reda vožnje najčešće ispadaju autobusi koji idu preko Brankovog mosta, a na vreme se ne stiže ni u druge delove grada.

- Uvek kada se izvode obimni radovi na više mesta, saobraćajnice su zakrčene - kažu dispečeri. - Građani to sami vide, pa se nama ne žale previše, jer shvataju da je u pitanju "viša sila".

Zbog radova u Bulevaru Nikole Tesle, prosečna kašnjenja linija "15", "84" su bar deset minuta. Gore prolaze putnici na dužim i ređim linijama, poput "704", "706" i "707", jer se svaki minut zaostajanja sa kilometražom - duplira. Brankov most je već danima "usko grlo" grada, pa ni ostali, u regularnim uslovima prilično hitri autobusi, ne poštuju zacrtanu minutažu. I njihovi zaostaci znaju da budu dvocifreni.

Sve računice padaju u vodu kada saobraćaj potpuno stane, što je u široj okolini mosta postalo svakodnevno pravilo, a ne izuzetak. Tada se ni automobilom ne stiže brže.

U "špicu", pogotovo u kišnim danima, znaju da zakažu i najprohodniji pravci: autoput, novobeogradski bulevari i bulevari Oslobođenja i Kralja Aleksandra...

Direkcija za puteve, pod čijom su komandom asfalteri, zadovoljna je rezultatima (samo ove godine 114 ulica dobilo je novi kolovoz, a u poslednje tri skoro pola hiljade, u šta je Grad uložio milijarde dinara), dok se Beograđani (ne)mire sa činjenicom da je leto sa sobom u nepovrat odnelo i prohodnost ulica. Mnogi se pitaju da li je baš moralo da se radi odjednom, umesto da se sačeka završetak radova u jednoj ulici, pre nego što se natenane pređe na narednu.
- Mišljenja građana su podeljena - čuli smo od Snežane Voštinarov, direktorke "Beo-kom servisa", koji svakodnevno "opipava puls" stanovnika prestonice. - Ima dosta onih kojima smetaju istovremeni radovi na nekoliko lokacija u gradu, ali i građana koji su srećni što se u Beogradu toliko radi.

ZELENJAK

KOLOVOZ se popravlja u Ulici kraljice Natalije, na deonici od Balkanske do Kneza Miloša, pa se do Zelenog venca stiže otežano. Do utorka će se radovi odvijati uz saobraćaj, da bi se 30. septembra ulica zatvorila. Autobusi će tada kretati iz Gepratove ulice. Završetak posla predviđen je u ranim jutarnjim časovima 1. oktobra.

ODLOŽENO

REKONSTRUKCIJA Južnog bulevara koja je trebalo da počne u ponedeljak, odložena je zbog sahrane gradnočelnika Beograda Nenada Bogdanovića. Radovi će startovati u utorak i trajaće 90 dana, a sa njima i izmena režima saobraćaja.

U Direkciji za građevinsko zemljište kažu da će prolaz kroz ovu ulicu biti omogućen samo dostavnim i interventnim vozilima.

Tako će autobusi na linijama "46" i "55" voziti delimično izmenjenom trasom kroz Ulicu Maksima Gorkog, Kruševačkom i dalje redovno.

Vozači treba da obrate pažnju na Ulicu Đorđa Vajferta koja će od Braničevske do Gavrilovićeve promeniti smer. Za izlazak na autoput treba koristiti prilaze iz Bulevara oslobođenja, Kruševačke, Vojislava Ilića i sa poteza Slavija - Nemanjina - Savska.
Izvor: Vecernje Novosti
Link: http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=109272&datum=2007-10-01
 
Svaki put kada prodjem ulicom Knjeginje Zorke solidno se iznerviram. Pored toga sto je ulica prvo bila rekonstruisana, potom raskopana pa opet zatrpana, kvalitet odradjenog posla je, najblaze receno, sramotan. Kolovoz se kako tako drzi (ako izuzmemo sahtove bez poklopca), medjutim, trotoari su iako potpuno novi, grbavi i izlokani. Osecaju se brdasca pod nogama. Uslikacu narednih dana...

Ista prica vazi i za Bulevar. Na svakih 20ak metara mogu se osetiti kako su ploce nestabilne ili utonule.
 
^^Pa, vracamo se na onu pricu kako bi posao trebalo da se odradi (sa onim utabavanjima i ostalo). Da li se Gradu stvarno isplati da konstantno juri izvodjace da krpe rupe umesto da postave jasne i glasne uslove i standarde kvaliteta.
Ako narucilac radova ne postavlja konkretne uslove izvodjacima (po ugledu na svetsku praxu) onda ni izvodjaci nece to ispunjavati.. zato sto ne moraju.
 
http://www.beogradput.com":2n7r3t8e je napisao(la):
18.09.2007 ПАРКИНГ-ТРАКЕ У БУЛЕВАРУ КРАЉА АЛЕКСАНДРА
У складу са решењем Секретаријата за саобраћај, Пројектни биро „Београд пута“ врши израду пројекта за реализацију новог режима паркирања у Булевару краља Александра. Паркирање на коловозу од Вуковог споменика до Батутове улице биће дозвољено, али тек по изградњи нових саобраћајних трака које ће служити у ову сврху. Прилика за увођење новина указала се због неопходности реконструкције дотрајалих трамвајских колосека које се ускоро очекује.

У нови профил најдуже београдске саобраћајнице, поред две коловозне траке по смеру, у консултацији са јавним градским превозником, пројектанти „Београд пута“ су „сместили“ две нове саобраћајне траке (по једну у сваком смеру) за подужно паркирање возила поред трамвајских баштица. Остају реконструисани трамвајски колосеци и тротоари са неизмењеним „косим“ паркирањем на њима.

Ново решење би требало да допринесе превазилажењу проблема са недостатком паркинг простора на најдужој београдској саобраћајници, с једне, и смањењу застоја и ометања редовног одвијања саобраћаја услед непрописног заустављања и остављања аутомобила на коловозу, с друге стране.
Ako je ovo vec bilo, sklonite, ali meni je bila strasno interesantna vest!
 
Vrh