Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

^^ Ne verujem da je u tome problem. Verovatno pokusavaju da "ucare" na troskovima, vremena ima dovoljno. Ako traje par dana duze da se aplicira, a ostaje 5 ili 7 godina duze, onda se definitivno dugorocno stedi mnogo vremena i troskova, jer obicna farba mora da se nanosi svake godine.
 
Поправљено 300 улица

Асфалтирање тротоара и коловоза у Главној улици у Земуну
(Фото Танјуг)
Поред асфалтирања Главне улице у Земуну, која би требало да буде преуређена до 15. августа, предузеће „Београд-пут” ће, ако све буде текло по плану, до првог септембра завршити још два велика пројекта. Већ је почело асфалтирање Булевара Ослобођења, на потесу од Аутокоманде до Трошарине, а исти обимни посао обављаће се и у Булевару Николе Тесле.

Према речима Драгомира Спасића, техничког директора „Београд-пута”, у плану је и обнова жуте траке у Булевару Михајла Пупина.

– Уговорили смо и посао са Дирекцијом за грађевинско земљиште за изградњу бициклистичких стаза у дужини од 80 километара у Новом Београду. Стазе ће бити постављене поред тротоара, а 60 километара пута за бицикле биће обележено црвеним асфалтом – каже Драгомир Спасић.

Прошлогодишњи буџет фирме од око шест милијарди динара „Београд-пут” је максимално искористио, тако да је од Нове године поправљено око 300 улица у дужини од 140 километара, за шта је утрошено 160.000 тона асфалта. Путари су највише радили у централним градским општинама: Стари град, Врачар, Вождовац, Савски венац, Палилула, Чукарица, Раковица, Звездара, Нови Београд и Земун.

Велики неимарски бум овога лета у Београду највидљивији је на градским улицама, а у преуређење су, осим путара, укључена и сва остала комунална предузећа. Драгомир Спасић каже да је сарадња између „Београд-пута” који покрива улице асфалтом и осталих комуналаца, који раскопавају улице, прилично добра. Међутим, и даље се догађа да дође до преплитања посла и неспоразума.

– Имали смо недавно проблема у Дравској улици. „Електране” су уградиле топловод и јавиле нам да дођемо и асфалтирамо. Припремили смо машине, што је доста компликован посао, и требало је да почнемо да радимо, када су нам се јавили из „Водовода” и рекли да ће да уграђују нове цеви. Остаје нам да чекамо. А ми, углавном, будемо криви када улица стоји неасфалтирана – каже Спасић.

Посебна пажња ове године посвећена је уређивању тротоара, што је видљиво у центру града, као и у Борској улици и у Улици кнеза Вишеслава у Раковици. Нов тротоар добила је и Улица Јованке Радаковић у Миријеву.

„Београд-пут” је недавно купио 19 нових кипера, и Спасић каже да је све спремно за предстојећу зиму. Осим нових машина, надлежни у овом предузећу планирају и једно велико улагање – градњу еколошке асфалтне базе у центру Београда.

– Постоји предлог за то, међутим, проблем је у простору, јер је тешко наћи слободну локацију у граду, потребно је око пет до 10 хектара земљишта. То би била прва еколошка асфалтна база која не испушта штетне материје и, с обзиром на то да је обложена лимом, може да се офарба и уклопи у градску целину. Њена предност је у томе што она може да производи различите врсте асфалта у току истог дана – објашњава Спасић.
С. Б. С.
[објављено: 09.08.2007.]
Izvor: Politika Online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=37124
 
Posmatram vec danima kako ispred zgrade firme obnavljaju asfalt na ulici. Rec je o Hamburgu. Prvo su skinuli kompletan asfalt dok nije ostala samo zemlja. Onda su naneli pesak, pa ga utabali. Onda je dosao prvi sloj asfalta, pa bitumen (valjda), pa ponovo sloj asfalta pa bitumen, pa jos jedan sloj asfalta. Sve u svemu to je debelo nekih pola metra, ako ne i vise.

Kod nas se ne secam da sam ikada video da je i na jednoj ulici uopste skidan veci sloj asfalta osim gornje kosuljice.
 
Nenad":237d7awt je napisao(la):
Posmatram vec danima kako ispred zgrade firme obnavljaju asfalt na ulici. Rec je o Hamburgu. Prvo su skinuli kompletan asfalt dok nije ostala samo zemlja. Onda su naneli pesak, pa ga utabali. Onda je dosao prvi sloj asfalta, pa bitumen (valjda), pa ponovo sloj asfalta pa bitumen, pa jos jedan sloj asfalta. Sve u svemu to je debelo nekih pola metra, ako ne i vise.

Kod nas se ne secam da sam ikada video da je i na jednoj ulici uopste skidan veci sloj asfalta osim gornje kosuljice.
word,

evo i mojih 2 centa,

u Essenu gde živim prolazi čuveni rurski autoput ("Ruhrschnellweg, A40") koji je žila kukavica ovog 7milionskog konglomerata gradova. Zato što su bili raspusti su iskoristili da zamene asfalt, gradjevinari su jednu deonicu u smeru dortmunda kompletno zatvorili (!) i u roku od 4-5 dana su završili ceo posao, i to skidanje asfalta, nanošenje slojeva, nanošenje novog asfalta, sušenje i stavljanje nove signalizacije!!!! Isto su to ponovili i sa druge 3trake u smeru Duizburga, isto komplet zatvoreno i isto tako kompletno obnovljeno. Ono me je teško impresioniralo whoah...
 
Nenad":2chosytz je napisao(la):
Kod nas se ne secam da sam ikada video da je i na jednoj ulici
uopste skidan veci sloj asfalta osim gornje kosuljice.
Kako nisi video? ..evo, onda još jednom ove slike . :)
Asvalt je skinut do podloge,a ona zavisi i od terena na koji se nanosi.

glavna002ix7.jpg
 
Beograd put kupio kamione od preduzeća FAP
12. avgusta 2007. - Javno preduzeće Beograd put kupilo je od FAP korporacije iz Priboja 23 kamiona ukupne vrednosti 139 miliona dinara, saopšteno je danas iz te kompanije.

Kako se navodi u saopštenju, kupljeno je 20 kamiona kipera, dve autocisterne za vodu i jedan mikser, radi zamene dotrajalih kamiona.

U saopštenju se navodi da je FAP korporacija krajem jula Beograd putu isporučila 10 kamiona od ukupne nabavke, dok će ostatak biti isporučen u utorak, 14. avgusta.

Novi teretnjaci nosivosti 11,5 tona omogućiće bolji i efikasniji prevoz asfalta do gradilišta, a kako se dodaje, kamioni su opremeljeni dodacima neophodnim za kačenje zimske opreme, što će pojačati rad zimske službe.
Izvor: Beta
Link: http://www2.beta.co.yu/default.asp?m=Ekonomija,eko&j=sr&h=Home,sr&prikaz=1681637
 
dragan":2m6izp1m je napisao(la):
Nenad":2m6izp1m je napisao(la):
Kod nas se ne secam da sam ikada video da je i na jednoj ulici
uopste skidan veci sloj asfalta osim gornje kosuljice.
Kako nisi video? ..evo, onda još jednom ove slike . :)
Asvalt je skinut do podloge,a ona zavisi i od terena na koji se nanosi.
Pa ako je to do podloge, onda su nam ulice stvarno "tanke" :) Nije ni cudo sto tako brzo propadaju.
 
Nenad":3febeiby je napisao(la):
dragan":3febeiby je napisao(la):
Nenad":3febeiby je napisao(la):
Kod nas se ne secam da sam ikada video da je i na jednoj ulici
uopste skidan veci sloj asfalta osim gornje kosuljice.
Kako nisi video? ..evo, onda još jednom ove slike . :)
Asvalt je skinut do podloge,a ona zavisi i od terena na koji se nanosi.
Pa ako je to do podloge, onda su nam ulice stvarno "tanke" :) Nije ni cudo sto tako brzo propadaju.
Po pravilu, neohodno je nasuti i dobro utabati podlogu pre nego sto se pocne sa asfaltiranjem. Kod nas se taj proces izostavlja, tako da posle par meseci imamo udubljenja i rupe na novim ulicama...
 
Evo, i da ja kazem nesto za dnevnik :D

Mislim da rekonstrukcija ulica u Beogradu evoluira. Ukoliko uporedimo npr. izvedbu radova u Kralja Milana i u Nemanjinoj razlika je poprilicna. Naravno, sve je jos daleko od savrsenstva, ali laganim koracima se ide napred.

Od novijih rekonstrukcija bih izdvojio Svetogorsku. Prosto je neverovatno kako sarmantno ta ulica sada izgleda, i definitivno ima najlepsu "saru" na trotoaru do sada. Behaton nije bas ekskluzivan materijal za poplocavanje, ali manje-vise radi posao i bolji je nego asfalt.

Inace ceo centar je poprilicno dobio na duhu rekonstrukcijom ulica. Centralni blokovi sada deluju dostojanstvenije, uredjenije i zivopisnije. Dorcol, pomalo, sa svojim uskim ulicama podseca na mediteranske gradove i mnogo je prijatnije sada setati tim krajem.

Traljavost je najveci problem svih rekonstrukcija, narocito tu mislim na trotoare. Ima dosta mesta gde ploce fale, negde nije dobro nasut teren, pa se ploce krive, delovi oko sahtova ostaju nesredjeni, negde to samo zaliju betonom, pa je uzasno. Uvek prodje nekoliko dana po postavljanju ploca pre nego sto ociste pesak itd.

Dobra stvar je sto ce ulice oko Knez Mihajlove biti uradjene u istom fazonu kao i ta ulica, pa cemo malo vise para potrositi na granit, ali cemo dobiti vrlo atraktivnu pesacku zonu. Tu se naravno mora vise novca utrositi i na osvetljenje, narocito u cika Ljubinoj, gde je osvetljenje ocajno, a Uzun Mirkova ga cak ni nema.

Kada smo vec kod osvetljenja, i to je uradjeno na visokom nivou. Jeste da su stare bandere samo ofarbane, ali i novi dizajn svetiljka sa lirama je vec doprineo boljem izgledu istih. Ali sto je najbitnije osvetljennje je mnogo bolje, i sada ti nije frka da nocu prodjes nekim ulicama.

Na kraju Strahinjica Bana - ukoliko niste primetili to je jedina ulica koja nije rekonstruisana u celom bloku. Isto tako se nalazi na spisku potencijalnih lokacija za garaze. Tako da se verovatno ceka koncesionar koji ce izgraditi garazu, pa ce mu grad na glavi izgraditi pesacku ulicu:)
 
Нешто слика из Краљице Наталије (Народног фронта), отприлике је урађен део од Зелењака до Балканске
KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.jpg


KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.1.jpg


Тротоар је узвишен у односу на део за паркинг (уколико се не види)
KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.2.jpg


Клап, клап, ради се и недељом
KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.4.jpg


KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.3.jpg


KraljiceNatalijepoplocavanjeavg071.5.jpg
 
E ovo za Kraljice Natalije je fenomenalno iznenadjenje - uopste nisam ni znao da su to poceli! S obzirom da je to jedna od najsumornijih ulica u centru, nadam se da ce je ovo malo ulepsati, a podstaci gradjane da se malo pozabave fasadama! Super :)

Jedno pitanje. Ono gradiliste u parku (barake i ograda), preko puta pijace Z. Venac, stoji vec niz godina tu. Sta je to i zasto se to ne rascisti??
 
Nenad":1794r0gz je napisao(la):
Jedno pitanje. Ono gradiliste u parku (barake i ograda), preko puta pijace Z. Venac, stoji vec niz godina tu. Sta je to i zasto se to ne rascisti??
Pa to su ti obodi famozne i nesudjene terazijske terase.
 
vrachar":2bgkzo3q je napisao(la):
Nenad":2bgkzo3q je napisao(la):
Jedno pitanje. Ono gradiliste u parku (barake i ograda), preko puta pijace Z. Venac, stoji vec niz godina tu. Sta je to i zasto se to ne rascisti??
Pa to su ti obodi famozne i nesudjene terazijske terase.
Hm.. Pa jel se to uopste vise pominje? Posle one javne rasprave o Terasi ni reci nema.. Mada, stvarno su mogli da sklone taj krs, pogotovo ako su vec obnavljali trotoar. Gledam, ladno su jos tako poplocavali da ne "ostete" od betona nasut prag za ulazak u gvozdenu baraku! Ludnica!

I jos jedno pitanje: na drugoj slici koju je Vlada postavio se vidi jedan uvucen deo sa zuto / tamnom sarom. Jel to treba da bude taxi stanica? Za autobusko stajaliste mi je preusko, a za parking - hm, malo neprakticno :)
 
Pa da to ti je taxi stanica. Isto kao i na bulevaru. Valjda bi zuto crna boja trebalo da asocira na taxi. Meni medjutim nije jasno zasto se to tako pravi. Trotoar se uzasno suzava i ubacuje se onaj drvored izmedju puta i stanice. Drvored jeste lep ali mislim da je ovde nepraktican. Taxi stanica bi trebalo da se pravi uz sam put.
 
^^ Meni se ovako svidja, a trotoar moze malo da se prosiri na ustrb trave i onih rusevina iza. Drvored je u toj ulici jako bitan, da unese malo zivota u sivilo i u onaj smog.
 
Meni se bas svidja taj novi tip taxi stanice. Lepo moze da se formira red a da ne bude gomila vozila koja prave guzvu, dok drvece malo oplemenjuje prostor. Trotoar je mozda na tom delu suzen, ali je zato na svim ostalim delovima vise nego dovoljno prosiren.

PS
bilo bi dobro da stave celicne stitnike kao u Kralja Milana.
 
Kao sto sam napisao i meni je ovo lepo i taj drvored je super jedino sto je trotoar preuzak. E sad nama je to ok ali ako naidje zena sa kolicima itd. moze da bude malo usko. Nije to nista strasno ali treba voditi racuna i o takvim stvarima. :)
 
До краја године нов асфалт за 700 улица
Четвртак, 23. aвгуст 2007.
Овогодишњим програмом Дирекције за путеве града предвиђена је реконструкција 700 улица на територији 11 градских општина, што је за 50 одсто више него лане. Према речима Александра Радојичића, директора Дирекције за путеве, до сада је завршено више од 60 одсто планираних радова.

– Ове године предвиђено је да се у реконструкцију улица уложи 10,5 милијарди динара. Акценат је стављен на асфалтирање улица у приградским насељима општина Палилула, Земун, Чукарица и Вождовац. Само на улице које се први пут асфалтирају, и то у насељима Алтина, Бусије, Борча, Овча, Котеж, Рипањ, утрошено је око 2,5 милијарди – рекао је Радојичић.

Од већих радова завршена је реконструкција Главне улице у Земуну, а почели су и радови у Булевару ослобођења, од Аутокоманде до Трошарине, затим обележавање жутих трака у Булевару Михаила Пупина и ускоро предстоји и сређивање Булевара Николе Тесле. У улици Краљице Наталије у току је поплочавање тротоара, а следеће недеље почеће и обнављање коловоза, због чега ће ова улица бити затворена за јавни градски превоз и саобраћај.

– Програм Дирекција за путеве прави се на основу захтева који пристижу из општина, тако да се грађани уколико имају потребу за обнављањем одређене улице обраћају управо општинама. Сада је право време да поднесу своје предлоге општинама, јер већ у новембру, по добијању захтева општина, наши стручњаци излазе на терен како би проценили оправданост сваког појединачног захтева – истакао је Радојичић.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1287392

У току радови на више од сто улица

Дирекција за путеве града саопштила је да су у току радови на више од сто улица у Београду. Велики део посла обављају екипе Јавног комуналног предузећа „Београд-пут”, а поред њих на реконструкцијама су ангажована и предузећа „Еуропарк”, „ИГЦ”, МН „Лозница”, „Уноградња”, Предузеће за путеве Београд, „Партизански пут”, „Гeмакс”, „Пут систем”, „Техноинжењеринг” и „Ратко Митровић”.

Највише улица сређује се на територији општине Вождовац, међу којима су Војводе Степе, Кумодрашка, Булевар ослобођења, Медаковићева, Сињска, Устаничка, Кнеза Богослава, Растка Петровића и друге. Велики број улица обнавља се и на Палилули, и то: Миријевски булевар, Милана Ајваза, Стевана Дукића, Овчански пут, Ивана Милутиновића, Беле Барток, Занатска, Визељска, Глогољски рит, Мали збег, Себешка, Личка, Народних хероја, Братства и јединства и Милоша Обилића.

На територији Савског венца сређује се једанест улица, у Земуну – девет, на Врачару – осам и у Сурчину и Новом Београду по шест улица. У општини Чукарица обнавља се 13 саобраћајница, међу којима су Љешка, Водоводска, Авалска, Савска и друге. У Раковици се реконструише седам улица, на Звездари – осам, а на територији Старог града улице Краљице Наталије и Книћанинова.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1287383
 
Asfalt sačekao špic
N. V. BRKOVIĆ, 27. avgust 2007
BEOGRAĐANI će i ove godine početak saobraćajnih gužvi dočekati raskopanih ulica. Sa završetkom sezone godišnjih odmora i početkom školske godine poklopiće se asfaltiranje Bulevara Mihaila Pupina, kao i više puta odlagana rekonstrukcija Starog Savskog mosta, koja će početi 15. septembra. Započinjanje ovako krupnih radova, u periodu kada je prestonica krcata ljudima, nagoveštava gužve u saobraćaju i nameće pitanje zašto posao nije obavljen ranije.
Prema rečima Dragomira Spasića, tehničkog direktora "Beograd puta", dinamiku i plan rada utvrđuje Sekretarijat za saobraćaj, odnosno Direkcija za puteve, a putari samo rade na osnovu njihovog naloga. On takođe, dodaje da razloga za brigu, zbog sanacije Bulevara Mihaila Pupina, nema.
- Radićemo samo u žutim trakama - naglašava Spasić. - Skinućemo i zameniti oštećeni sloj asfalta na deonici od Brankovog mosta do Ulice Džona Kenedija. Radovi bi trebalo da počnu do kraja nedelje, a presvlačenje kolovoza bi trebalo da traje dva-tri dana. Podićićemo i šahtove na odgovarajući nivo. Saobraćaj neće biti obustavljen.
Ukoliko se ispoštuju rokovi, rekonstrukcija Starog mosta počeće sredinom sledećeg meseca. Iako nadležni uveravaju da većih problema neće biti, gužva je neminovna s obzirom na to da su radovi obimni i temeljni, i da će uticati na promenu režima saobraćaja. Most će biti zatvoren za automobile, a tramvaji će do novobeogradskog depoa ići samo noću.
Kako su najavili iz Direkcije za puteve, uskoro predstoji i sređivanje Bulevara Nikole Tesle. Sledeće nedelje počinje uređenje kolovoza u Kraljice Natalije, pa će ova ulica biti zatvorena za javni prevoz i saobraćaj.
Mašine bruje u gotovo svim većim saobraćajnicama na Voždovcu, Bulevaru oslobođenja, Kumodraškoj, Vojvode Stepe i Medakovićevoj. Pod opsadom putara su i brojne ulice na Paliluli, a miris svežeg asfalta širi se i Savskim vencem, Vračarom, Čukaricom. Na Zvezdari, u Bulevaru kralja Aleksandra, radnici uređuju tramvajske baštice.

SIGNALIZACIJA

EKIPE "Beograd puta" započele su obnovu signalizacije na kolovozima u zoni osnovnih škola. Horizontalno se obeležavaju znaci kod škola "Rade Končar", "Lazar Savatić", "Vasa Čarapić", "Stevan Sinđelić" i "Desanka Maksimović". Vertikalna signalizacija se popravlja i dopunjava u školama "Stefan Nemanja", "Filip Višnjić", "Pavle Savić", "Radojka Lakić", "Petar Petrović Njegoš", "Vojvoda Putnik", "Josif Pančić" i "Ljuba Nenadović". Sve radove na području oko školskih ustanova ekipe Saobraćajne delatnosti će i dalje redovno održavati po potrebi.
Izvor: Vecernje novosti
Link: http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=107889&datum=2007-08-28
 
Mislim da je u Knjeginje Zorke najbolje vidljiv debilizam koji iz nekog razloga opstaje medju gradskim sluzbama. Naime, kolovoz i trotoar su bili potptuno rekostruisani, deo ulice asfaltiran, a onda se neko setio da treba raditi vodovod i kanalizaciju tako da je glanc nova ulica sada potpuno raskopana :mad: U pitanju je deo izmedju Bulevara i Krunske.
 
Pa to je jednostavno vrhunac bezobrazluka. Rasipaju se parama koje nemaju!
 
^^Imam jednu informaciju da odgovorni u tim sluzbama ne zele da koriste modernu tehnologiju i uvedu jednu centralnu bazu podataka za ulice i radove u njima. Kazu nije sigurno!!!??? Time bi se MNOGO olaksao rad svih tih preduzeca a da ne pricam o tome da do ovakvih debilnih propusta ne bi dolazilo. Imali bi pristup svakoj ulici u gradu, spisku tj. planovima za radove u istoj toj ulici tako da bi bilo moguce sve lepo isplanirati i ne bacati nase pare uludo. Stvarno strasno!
 
Milance":2t498pgb je napisao(la):
^^Imam jednu informaciju da odgovorni u tim sluzbama ne zele da koriste modernu tehnologiju i uvedu jednu centralnu bazu podataka za ulice i radove u njima. Kazu nije sigurno!!!??? Time bi se MNOGO olaksao rad svih tih preduzeca a da ne pricam o tome da do ovakvih debilnih propusta ne bi dolazilo. Imali bi pristup svakoj ulici u gradu, spisku tj. planovima za radove u istoj toj ulici tako da bi bilo moguce sve lepo isplanirati i ne bacati nase pare uludo. Stvarno strasno!
Pa naravno da ne zele jer je onda kontrola povecana i mesta greskama (namernim ili slucajnim) nema! I ne samo to, ovako, bez centralne kontrole, naravno uvek moze da se kraducka... E sad, ko bi se toga odrekao..
 
Ne mora obavezno da bude to radi kontrole. Neka naprave tu bazu cisto radi uskladjivanja radova da se makar samo zna kad koje preduzece sta radi i u kojoj ulici a to im onda ne bi smetalo da i dalje kraduckaju... ali da se onda ne bacaju velike pare na ponovno asfaltiranje i njihovu glupost.

Kao drugo ta baza podataka bi naravno bila zatvorena za javnost a i tako iz nje ne bi nista vise saznao nego ako bi pregledao finansijske knjige tih preduzeca.
 
Vrh