Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Problem sa slivnicima i revizionim otvorima (šahtovima) je u tome što se oni u poprečnom profilu postave tačno na trag točkova. E pošto su oni, ispod metalne rešetke od betona autobusi ili kamion kada naidje udara točkovima i radi kao pneumatki čekić i tako razbija beton. I onda se beton izdrobi pa slivnik (šaht ) propadne. jedino rešenje je ogovornije planiranje elemenata poprečnog profila: staviti ih u sredinu kolovozne trake da ih točkovi ne gaze ili još bolje ako ima mesta van kolovoza.
Inače ovi grubo obrađeni ivičnjaci od prirodnog kamena su daleko kvalitetniji od onih belih (utegnutih).
Na ovim slikama ne vidim ništa loše uradjeno.
 
Пошто сам ја покренуо ову дебату око Дубровачке (и морам рећи да сам доста тога новог из ње научио на чему сам захвалан), а како сам паушално прокоментарисао обнову као "без везе" хтео бих да допуним свој став.

Укратко пролетос је било представљање Плана за овај део Дорћола, доста тога се планира, коначни план ће бити готов крајем ове или почетком следеће године. Акценти су како сам ја лаички схватио на Дунавској, Јеврејској, Дубровачкој...
За Дубровачку је планирано прилично проширење коловоза и постављање дрвореда. Пошто ће дакле ту доста да се ради не видим зашто је сада ова и оваква обнова урађена када је улица и онаква каква је била могла да издржи још годину-две док се потпуно не среди.
Отуд и моја "без везе " оцена урађеног. ;)
 
ОБИМНИ ПРОЈЕКТИ ЗА САОБРАЋАЈНИЦЕ У ОБРЕНОВЦУ
У складу са регулационим планом за центар Обреновца, Пројектни биро Београд пута ангажован је од стране Јавног предузећа за изградњу града на изради пројеката изградње и реконструкције саобраћајница.

У питању је, практично, прстен нових улица око самог центра градића смештеног између Саве и Колубаре, којима би се саобраћај извукао из његовог средишта.
Питање функционисања саобраћаја у овој колубарској општини, у први план је ставио велики демографски притисак.........itd.
ceo text : http://www.beogradput.org.yu/
 
PIGLET":3nl4a5ee je napisao(la):
Inače ovi grubo obrađeni ivičnjaci od prirodnog kamena su daleko kvalitetniji od onih belih (utegnutih).
Na ovim slikama ne vidim ništa loše uradjeno.
Bi mogao ukratko da pojasniš zašto? Baš sam se sada zainteresovao za to, laik sam pa.. :)
 
Zanima me nekoliko stvari ako neko zna vezano za Beograd put,
Београд пут је, иначе, раније имао доста искуства са овим материјалом. Први је у бившој Југославији почео са употребом хладне пластике и то пре двадесетак година, а београдске улице прве су, значи, прве у земљи које су опремљене најквалитетнијим материјалом за хоризонталну сигнализацију у том тренутку. Њиме су се обележавали углавном пешачки прелази, натписи СТОП, стрелице... На појединим саобраћајницама, као што је на пример Војводе Степе на Вождовцу, остаци те пластике се јасно виде око трамвајских шина јер асфалт око шина није мењан када је пресвучен коловоз у овој улици. Та пластика је наношена пре готово две деценије.
http://www.beogradput.org.yu/signalizacija.html
Da li neko zna gde je to u Vojvode Stepe i da li imaju neke slike toga?! Malo mi zvuci neverovatno..

A druga stvar, je ovaj link *, to su semafori na nbgd, logicno. Ali sta znaci to?! Da li mogu njima da upravljaju iz daljine, sredjuju zeleni talas itd? Posto kad god vozim tuda, uvek se nerviram jer me uvek zaustave semafori koji traju dosta dugo i vrlo su blizu jedan drugome... :/

* Sad nije nesto hteo da mi otvori stranicu, neki runtimerror, ali na webu BP se iz prvog padajuceg menija izabere semafori i onda izadje to.
 
Конкретно у Дубровачкој су искоришћени стари ивичњаци. Откопани, обрисани од прашине и враћени преврнути. Зато су мало неравнији него што је уобичајено.

Мене збуњује проширење за аутобус код станице у Дубровачкој, оно је једноставно прекратко. Аутобус нема довољно простора да у њега уђе, види се на 4-тој слици у посту #63, а било је простора да се направи довољно дугачко.

Да ли планирају да касније уклоне ту станицу или су само немарни?
 
^^ Pa koliko ja uspeh da shvatim sa slika, nije ni predvidjeno da autobus ulazi u to "prosirenje". Zato je na kolovozu iscrtano "BUS" sto mu dodje da se ocekuje da autobus staje na sred ulice (i koci saobracaj).

A to prosirenje mi vise izgleda kao da ce imati ulogu parkinga posto se i nastavlja na parking (na slici se vide parkirani automobili iza stanice).
 
^^ ipak to je malo bezveze, sidji par slika dole i videćeš da je parking zakinut za još jedan jako mali prazan prostor, mogli su jednostavno da spuste parking da zauzme taj prostor a time i oslobode mesto za bus iza.
 
glavna006no4.jpg


glavna004lr4.jpg


glavna001st5.jpg

Pojavila se rupa između šahtova od podzemnog potoka.

glavna002ix7.jpg

Kada je veliki pljusak sa ul.C.Dušana sliva se prava rečica od kišnice.

glavna003gg3.jpg

Jedna od dve mašine parkirana ispred 'Madlenijanum'-a
 
^^Ne razumem zasto ne postavljaju ploce na trotoar a ne asfalt. Pa u pitanju je glavna ulica a ne neki sokak. Stvarno ne razumem.

P.S. dragane hvala za slike
 
Milance, nema na čemu .. stanujem 200met. od pozorišta prema keju, pa
nisam išao daleko 'na teren' kao kod ostalih foto-reporata.

Nego, nešto razmišljam : saobraćaj funkcioniše novim pravcima, niko se ne žali,pa
te ploče bi mogili da postavimo ne samo na trotoar.....već i po kolovozu.
Narod se lepo šeta, mir, tišina ..uživancija.
Mogli bi da napravimo 'novu Knez Mihajlovu' u Zemunu ... baš mi se nešto dopalo. :)

g1qj8.jpg
 
^^^ da da...cak ima i tu savrsenu poziciju i strukturu da to postane. beogradu ocajnicki treba formiran jos jedna centar....nadam se da ce se stvoriti uslovi da se to izvede nekako, ali znajuci kako je infrastruktura tamo povezana to trazi opasnu intrvenciju. Valjda neko razmislja o tome....
 
To ja razmišljam ...onako, više je maštanje.
Preusmeriti sav saobraćaj na Vrtlarsku i Ugrinovačku nije neko
srećno rešenje.Pogledaću danas kako izgledaju raskrsnice Tvorničke i Bežanijske.

Ali, nedeljom je drastično manji promet Glavnom,pa bi mogla
da se uvede 'Pešačka nedelja' ...kao u Bgd. Slavija-Terazije.
Tada bi mogli da se postave oni razni sajmovi :
meda,rukotvorina,knjiga,suvenira,keramike,antikvara,slika.....i sl.
 
I meni se svidja ideja - i ranije sam razmisljao o tome. Zemun definitivno treba da se koncipira, zaokruzi (centar) i stavi kompletno pod zastitu, a od njega stvori jedna velika Skadarlija.

@dragan
Gledam nesto na karti grada - preko Vrtlarske do Novogradske i Dobrovoljacke bi mogao da se napravi "polu-ring" oko centra. Jel te ulice uopste mogu da se nekako prosire i prilagode toj nameni?
 
Ambassador":kb2vfv3j je napisao(la):
Zanima me nekoliko stvari ako neko zna vezano za Beograd put,
Београд пут је, иначе, раније имао доста искуства са овим материјалом. Први је у бившој Југославији почео са употребом хладне пластике и то пре двадесетак година, а београдске улице прве су, значи, прве у земљи које су опремљене најквалитетнијим материјалом за хоризонталну сигнализацију у том тренутку. Њиме су се обележавали углавном пешачки прелази, натписи СТОП, стрелице... На појединим саобраћајницама, као што је на пример Војводе Степе на Вождовцу, остаци те пластике се јасно виде око трамвајских шина јер асфалт око шина није мењан када је пресвучен коловоз у овој улици. Та пластика је наношена пре готово две деценије.
http://www.beogradput.org.yu/signalizacija.html
Da li neko zna gde je to u Vojvode Stepe i da li imaju neke slike toga?! Malo mi zvuci neverovatno..

A druga stvar, je ovaj link *, to su semafori na nbgd, logicno. Ali sta znaci to?! Da li mogu njima da upravljaju iz daljine, sredjuju zeleni talas itd? Posto kad god vozim tuda, uvek se nerviram jer me uvek zaustave semafori koji traju dosta dugo i vrlo su blizu jedan drugome... :/

* Sad nije nesto hteo da mi otvori stranicu, neki runtimerror, ali na webu BP se iz prvog padajuceg menija izabere semafori i onda izadje to.
Evo kako izgleda oznacavanje horizontalne signalizacije modernim materijalima (hladna plastika)

1281750_signalizacija1_v.jpg
 
Cekaj, a kada su poceli da upotrebljavaju ove znakove na ulicama? Jel to nesto novo, ima li neki plan?

Ovo je u Kosovskoj koliko mi se cini na slikici :)
 
Pa, koliko ja kontam koristili su ih pre dvadeset godina, i onda, gle cuda, prestali, i sad krecu ponovo... Stvarno je cool...
 
03.08.2007.
NABORI NA ASFALTU ZBOG VRUĆINE

Posle visokih temperatura beogradskim vozačima velike muke stvaraju kolotrazi na ulicama. Nabori su najizraženiji na autobuskim stajalištima i ispred semafora gde je i zadržavanje vozila duže.

U Beograd putu su svesni problema, kažu da on postoji u celom svetu i da svi pokušavaju da se sa njim izbore, ali i da je visoka temperatura samo jedan od faktora koji utiče na deformaciju asfalta.

Osim vrućine na habanje asfalta utiču i njegov granulometrijski sastav, vrsta agregata, bitumena kao i receptura.

Jedno od rešenja tog problema bilo bi da direkcija koja je nadležna za puteve donese odluku kojom bi se regulisalo saobraćajno odnosno osovinsko opterećenje u ulicama koje su najugroženije.

Građani se žale i da do deformacija kolovoza dolazi kod ulica koje su nedavno asfaltirane. U Beograd putu naglašavaju da starost asfalta nije presudna i da oni rade isključivo po recepturi koju dobiju od Instituta za puteve Srbije, koji i kontroliše njegovu proizvodnju i ugradnju za potrebe Direkcije za puteve grada Beograda.

Sanacija kolovoza će se obaviti tako što će gornji sloj biti skinut i ulice ponovo asfaltirane. Na najugroženijim delovima radovi će početi već iduće nedelje, dok će ostale ulice morati da sačekaju pad temperature.
Studio B
http://www.studio-b.co.yu/vest.php?Id=7889
 
Dragane, hvala ti puno za ove slike obnove Glavne ulice!
Ipak, mislim da nema nista od nase nove zemunske pesacke zone, barem ne sledecih 10-15 godina, dok se dosta nove infrastrukture ne izgradi kako bi se saobracaj mogao konacno ukinuti bez nekih vecih problema za Zemun.
 
^^ Ova znakovi od hladne plastike su stvarno cool!! :) Napokon ce zaliciti na "zapad".

Jel ce se ta ista hladna plastika kod nas upotrebljavati za autoputeve? Ona farba kojom se crtaju linije trenutno izgleda izlizano (iako je "crtano" prosle godine)
 
Nenad":3rsu5k7b je napisao(la):
Jel ce se ta ista hladna plastika kod nas upotrebljavati za autoputeve? Ona farba kojom se crtaju linije trenutno izgleda izlizano (iako je "crtano" prosle godine)
Nažalost ne, to je i meni skroz nerazumljivo!!! Ta plastika se koristi isto na nekim novobeogradskim bulevarima i zaista stoji odlično, stameno ;)
 
Steva":1y89lq6z je napisao(la):
Nenad":1y89lq6z je napisao(la):
Jel ce se ta ista hladna plastika kod nas upotrebljavati za autoputeve? Ona farba kojom se crtaju linije trenutno izgleda izlizano (iako je "crtano" prosle godine)
Nažalost ne, to je i meni skroz nerazumljivo!!! Ta plastika se koristi isto na nekim novobeogradskim bulevarima i zaista stoji odlično, stameno ;)
Problem u koriscenju hladne plastike za autoputeve se sastoji u tome sto je to za nas veliki poduhvat tj. kao prvo vise kosta od obicnog "farbanja" crta a kao drugo vise vremena je potrebno za njeno "lepljenje" na asfalt. Posto mi ocigledno ni para ni vremena nemamo pribeglo se primeni bele boje.
 
Vrh