Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Ono sto su davnooo Rimljani radili njima, ( jer su oni bili za njih kao cigani ) Oni to rade nama i sličnima. a mi ciganima .
E... na sirotinju i zec diže ku..c ... i ... tako je to vekovima... tužno... ali tako je...

Bolje bi bilo ugledati se na te iste Rimljane vezano za saobracajnice, koj su pravili i obnavljali puteve i ulice , ne kao mi sve drugo je preče... pa znamo da banderu na sred puta lepo ostavimo i uredno asvaltiramo, pa nam se ceo svet smeje našoj učenoj pameti...
 
Nurko7000":pby2ha4s je napisao(la):
Сви који су се ужелели да опет завире у римске ископине могу да се радују. Почела је реконструкција обновљеног у Париској.


Rekonstrukcija ili popravka?

Kad pre?
 
Bilo je reči da se planiraju nekakve manje korekcije u zoni tramvajske pruge u Pariskoj zbog toga što će uskoro tu krenuti testiranje CAF-a u "brdskim" uslovima. Verovatno je to u pitanju.
 
Teшко да су у питању мање корекције. Пруга је затворена већ десетак дана, од француске амбасаде до Лукоил-ове пумпе су разбили по 50 цм бетона око шина и скинули слој од једно 3 цм дубине...
 
20. 06. 2011

PRESS

Bulevar Kralja Aleksandra kao primer
Dve milijarde za još jedan Bulevar

Cena - Da bismo dobili još jednu modernu saobraćajnicu, potrebno je uložiti otprilike isto onoliko novca koliko je koštala obnova najduže ulice u gradu. Primer - Ruzveltova, Kraljice Marije, Cara Dušana, Vojvode Stepe, Maksima Gorkog mogli bi da postanu novi moderni bulevari
s1
Bulevar Kralja Aleksandra

Bulevar kralja Aleksandra, njegov izgled i funkcionalnost, deset meseci posle rekonstrukcije, pravi su putokaz kako bi u budućnosti trebalo da se rade velike i male ulice u Beogradu i u čitavoj Srbiji. Press je istraživao šta je sve potrebno da glavni grad dobije još jednu tako modernu saobraćajnicu kao i šta je to što „novi" Bulevar čini posebnim.
a
Kako (ne) čuvamo platane?

U JKP „Zelenilo" kažu da je najveći problem održavanja novog drvoreda to što nesavesni građani bacaju velike količine otpada u sadna mesta. Kako kažu, bacaju se i papiri, iskorišćena pet ambalaža, pikavci i plastične kese.

Prema rečima naših sagovornika, Ruzveltova ulica, ulica Kraljice Marije, Cara Dušana, Vojvode Stepe, Maksima Gorkog kandidati su da postanu moderni bulevari. Urbanistički uslovi za rekonstrukciju, izrada idejnih projekata, kao i budžetska sredstva „samo" su neki od uslova koji moraju biti ispunjeni da bi se to i ostvarilo.
Od Kalenić pijace do...

Za rekonstrukciju Bulevara koja je trajala pola godine iz gradske kase izdvojeno je 1,8 milijardi dinara. Prema rečima direktorke Urbanističkog zavoda Beograda Žakline Gligorijević, i cena rekonstrukcije pomenutih ulica iznosila bi otprilike toliko, ali bi radovi možda trajali i do godinu dana.

- Kvalitet postojećih instalacija, stanje kanalizacione i vodovodne mreže, zatim menjanje položaja šina, sve su to faktori koji utiču na transformaciju jedne ulice u moderan bulevar. Kako u pogledu trajanja radova, tako i u pogledu sredstava koje je neophodno utrošiti. Svakako da je Bulevar kralja Aleksandra orijentir za tako nešto - kaže Žaklina Gligorijević.
s2
Bulevar Kralja Aleksandra

Predrag Krstić, direktor grupe za saobraćaj Urbanističkog zavoda Beograda, kaže za Press da bi „drugi Bulevar" Beograd mogao da dobije od Kalenić pijace do Južnog bulevara, ali i nastavkom rekonstrukcije Južnog bulevara ka ulici Vojislava Ilića.
Bulevar Kralja Aleksandra

- S obzirom na to da je ova trasa delimično rekonstruisana, najbolje bi bilo da se nastavi u tom smeru. Alternativno, Beograd bi mogao da dobije još jedan bulevar od ulice Maksima Gorkog. I to na potezu od Kalenić pijace do Južnog bulevara. Potrebno je da ulica bude detaljno planski sagledana i da ima sredstava za realizaciju predloga. Takvi radovi na ovom potezu trajali bi između godinu i dve dana - kaže Krstić.
Istorijski značaj

Kako ističe gradski sekretar za urbanizam Milan Vuković, Bulevar kralja Aleksandra jedinstven je kako po svom položaju tako i po saobraćajnom, trgovačkom i kulturno-istorijskom značaju, i u odnosu na druge saobraćajnice u starom gradskom jezgru i u odnosu na prekosavske i prekodunavske ulice i bulevare.

Ipak, prema njegovom mišljenju, postoje ulice u gradu koje imaju sličnosti sa Bulevarom.

- Ulica Vojvode Stepe, Bulevar oslobođenja od Slavije, ulica 27. marta, Džordža Vašingtona, Dušanova, pa i Karađorđeva svakako zaslužuju nov, savremen izgled. Sve ove saobraćajnice zbog potreba boljeg tramvajskog i ostalog javnog saobraćaja imaju puno toga sličnog sa Bulevarom kralja Aleksandra u smislu poslovanja i stanovanja - kaže Vuković.
b1
Po čemu je Bulevar kralja Aleksandra poseban

- Kolovoz je potpuno rekonstruisan u oba smera, u dužini od 2,5 kilometara, a postavljene su nove vertikalna i horizontalna signalizacija. Izgrađene su rampe koje omogućavaju pristup osobama sa invaliditetom, kao i taktilne ploče za usmeravanje slepih i slabovidih osoba.
- Tramvajske šine, na deonici od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace, izmeštene su na sredinu ulice, a obnovljena je i kompletna kontaktna mreža. Pruga je izdignuta u odnosu na kolovoz, a u oba smera su podignuti 12 tramvajskih i dva autobuska stajališta oko kojih je postavljena zaštitna pešačka ograda.
- Izgrađena je nova i rekonstruisana stara kanalizaciona mreža, poboljšano je odvođenje prerađenih voda, koja će sprečiti plavljenje i izlivanje otpadnih i kišnih voda duž Bulevara. Što se elektroinstalacija tiče, demontirana je vazdušna i ugrađena kablovska mreža i višestruko proširena telekomunikaciona infrastruktura.
- Posađen je drvored od 483 platana, što je za 60 stabala više nego pre što ih je bilo pre rekonstrukcije. Novi platani posađeni u drvoredu u Bulevaru kralja Aleksandra stari su 18 godina, a svoj puni sjaj i raskoš, kao i ispunjenje fizioloških funkcija dostići će za petnaest godina. Ukupna dužina celog drvoreda sa obe strane bulevara je 4.600 m. Nove sadnice su zasađene na potezu od Ruzveltove ulice do Cvetkove pijace.
b2
Anketa: Šta mislite o novom Bulevaru?
Nedeljko Brakus (28), barmen
- Uvek je interesantno proći ovom ulicom. Trotoari su popločani, tramvajske stanice sređene. Prometno je, možete sresti puno ljudi, pa ceo ambijent godi oku. I nema više gužvi kao ranije.

Dunja Nikolić (16), gimnazijalka
- Bulevar je sada lepši, moderniji i bliži evropskim i svetskim metropolama.

Andrej Dimitrijević (27), pravnik
- Promena je veoma uočljiva. Svakodnevno ovuda prolazim, ulica je frekventnija, protok saobraćaja je bolji. Ipak, više sam volela stari drvored, s obzirom na to da će ovaj pleniti tek za nekih tridesetak godina.

Katarina Cvetković (16), učenica
- Novi Bulevar je definitivno lepši. Bolje je organizovan, čistiji je, a ima i više mesta za pešake. Tramvajske stanice izgledaju pristojno uređene, a i semafori imaju senzore, pa ne morate da čekate večnost da pređete ulicu.

http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/165562/Dve+milijarde+za+još+jedan+Bulevar.html
 
Jes' da nije "Beograd put", ali u "Putevima Srbije" kazu da ce u avgustu poceti rekonstrukcija Smederevskog puta od Vince do Ritopeka i jos jedne deonice posle plantaza. Nadam se da nije prazna prica posto je pomenuti deo Smederevca u ocajnom stanju i sve cesce ljudi ostaju bez tockova na ovoj deonici. Bile su organizovane i protestne blokade zbog kojih je izjava iz "Puteva" i dosla do medija.
 
Да ли је могуће? Ми са истока тешко да више можемо да поверујемо у ове најаве, које треју од 1972. колико сам ја упућен.

Па вероватно је могуће, јер су сви прилази Београду реконструисани сем Грочанског. Али сви. То говори о односу града према јединој општини са позитивним природним прираштајем у граду. Са најмлађом попуилацијом, која остаје. Срамота!

И та цркавица од Винче до Ритопека. Па то је једва километар. А од Ритопека до Стрњика?...од Заколопаче до Грцке? шта са тим катакомбама? Не постоји очајнији пут у Београду. Колико ћемо чекати на његову санацију? Још 50 година?
 
nenad78":xwm0ja83 je napisao(la):
Rupa u Agostina Neta kod Belvila (između prve dve zgrade posle DCja, Ruža & Lala, valjda). Pre par meseci se bila "otvorila", onda su je tri nedelje radili, a sad ponovo počinje da se otvara krater (na kome mnogi imaju tendenciju da ostave karter :) ).

nenad78":xwm0ja83 je napisao(la):
I sad da dodam... :)
Beograd Put juče i danas prepodne ponovo "odradio" rupu tako je više nema. Videćemo koliko će trajati ovog puta.

I osam meseci kasnije... :(
Beograd put (ovoga puta u sadejstvu sa BVK) ponovo krpi rupu u Agostina Neta kod Belvilla.
Rupa je izdržala zimu, a onda se ponovo "otvorila"... :bash:
 
Ууууу... Отворило се доста рупа на асфалту ове године.
Завршавају поправку оне код Имо центра.
Што је најгора ствар у једном дану сам видео на четири места да је пропао асфалт, али осим ове две не могу да се сетим осталих. Углавном појављују се као печурке после кише.
 
@stf

rekonstrukcija ce biti u fazonu one koje je pre par godina odradjena od MML-a do semafora u Vinci - znaci samo presvlacenje asfalta, nikakva prosirenja ili sl. Ali i to je dzinovski korak napred kada vidimo na sta nam put sada lici. Slozices se da je voznja od Vince do grada makar podnosljiva, iako zbog uskog puta jedan traktor, kamion ili par auotubusa mogu da naprave nevidjeni saobracajni haos. Takodje, nepostojanje trotoara i osvetljenja na nekim deonicama, vrlo ugrozava bezbednost saobracaja na tako frekventnom putu.

I da - ludim zbog picerije-folkoteke "Hram" koja je izgradjena na krivini, pa pijani klinci vikendom izlecu setkaju po putu. Savetujem da obratite paznju na tom delu, moze biti jako nezgodno.

Sto se tice prosirivanja, posle onako obimne (divlje) gradnje do puta, verujem da je prosirenje prava glavobolja. Mozda bi alternative bolje pomogle - obilaznica, SMT, putreljak do Mirijeva, eventualna rekonstrukcija puteva kroz naselja itd.
 
Smederevski put je najjadniji prilaz gradu.

Em je 1+1, em nema uvučena stajališta, mnoge deonice nisu osvetljene, trotoara nema, a od Vinče do grada puna linija, a putem ide svašta od trotineta do drumske krstarice. Još je do Kaluđerice non stop blagi nagib, a ima stotinak malih firmi, pa kad se desi da je ispred tebe raspali tamić automatski računaš da ćeš u grad doći sutra naveče....jer je na celoj deonici genijalna puna linija.

A ta folkoteka nije mogla na gore mesto. Ne samo što je nepregledna krivina, već je i suzenje puta baš na tom mestu.

Veliki hendikep je što sama Kaluđerica nema izlaz na autoput, pa je 70 000 ljudi osuđeno na put sa profilom 1+1. Katastrofa.

I nije dovoljno što se toliki narod maltretira uskim putem, i nepostojanjem stajališta, već je put. kao posle kiše kometa. Cepkaju ga i razvllače godinama.

Stanje opštine Grocka je mrlja na časti ovog "evropskog" grada, iliti metropole, NYC Balkana i slične gluposti.
 
,, Smederevski put je najjadniji prilaz gradu.....,,

Podržavam zahtev da se što pre uradi ljudski ,
Kako stvari stoje sa parama, uskoro ce pola grada morati na branje jabuka i sl. tim putem.
Šalu na stranu, po opisu izgleda sa je ta strana i peviše zapuštena, dobro bi došla i koja sličica kao potvrda stanja pa da uputimo neki potkovani zajednički apel gradu.
 
Tesko je recima opisati koliko je los put na tom delu (izmedju Vince i Ritopeka, pa dalje do Zaklopace). Ono sto sigurno znam je da nije presvlacen 20 godina, od kada sam se doselio u taj kraj. Zimi je rup.. kratere nemoguce izbeci jer su celom sirinom puta.. na prolece malo zakrpe i tako svake godine.. bukvalno zakrpa na zakrpi a do njih rupa i tako kilometrima :bash:

Inace smederevski put je moguce lako prosiriti na 2+2 u delu izmedju Vince i MML jer je ogromna sirina izmedju dvorista sa obe strane puta, nije potrebna eksproprijacija, pravljenje tunela za odvod potoka, pravljenje nadzemnog bulevara i sl. za sta se daju smesno velike sume u drugim delovima grada. je********s istok grada :rant: Inace na delu od Kaludjerice do MML vozi 7 linija gsb-a, narandzasti dovoze smece iz celog grada na deponiju u Vinci, uliva se saobracaj iz Mirijeva, autobuske stanice na putu, stovarista kamioni avioni - znaci totalni haos.. i sve to prolazi kroz dve trake magistralnog puta istocnog prilaza gradu :notok:
 
Tačno, najopuštenije ima mesta za 2+2 a preko je potrebno, iz razloga koje je Veb983 naveo. Šta sve ne ide tim putem.

I začmo je da se bezobzirno favorizuju neke opštine(čitaj NBG), onako, preko svakog ukusa i mere, dok se na nekom drugom mestu, stanovnici "metropole" bukvalno sapate.

@ Boco, čim završim sa faksom za par dana, biće reportaža, pa da plačemo.
 
Necemo da placemo nego cemo da im lepimo slike ,,Smederevca,, po prozirma kod one fontane sa delfinom :rant:
 
Drugari,da nije mozda sto ne ulazu kod vas jer je 1 brdovit teren, pod 2-taj put ne vodi nigde osim eventualno do smedereva.
 
stf":3khiv4fv je napisao(la):
Tačno, najopuštenije ima mesta za 2+2 a preko je potrebno, iz razloga koje je Veb983 naveo. Šta sve ne ide tim putem.

I začmo je da se bezobzirno favorizuju neke opštine(čitaj NBG), onako, preko svakog ukusa i mere, dok se na nekom drugom mestu, stanovnici "metropole" bukvalno sapate.

@ Boco, čim završim sa faksom za par dana, biće reportaža, pa da plačemo.
znc u potpunosti se slazem...vise mi dosta nbg-a...ima 50 hotela,trzne centre na sve strane,o putevima da ne pricamo...:p pa jbt ne postoji samo nbg,centar itd..sta cemo sa palilulom,cukaricom,rakovicom i vozdovcem naravno-ruku na srce na vozdovcu su jos nesto poceli i da rade,valjda se setili da postoji...
 
Vrh