Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Mislim da je došlo vreme da promeniš potpis iz autsajder u GAZDA!!!

I još nešto: Ako si spavao dok su ti u dvorište uterivali mašinu za sečenje asfalta, blago tebi....
 
A gdje je ulica moze karta i zasto prave taj usporeni saobracaj ako je ulica slijepa cemu to da nije zbog naplate parkinga :kafa:
 
direktor":jw10hnvl je napisao(la):
A gdje je ulica moze karta i zasto prave taj usporeni saobracaj ako je ulica slijepa cemu to da nije zbog naplate parkinga :kafa:
Nikad mi nisu bili jansi ljudi koji zele sve na izvolte. idi na planplus i vidi gde je ulica.

Juce sam bio u Koce Kapetana. Savrseno izgleda. Poplocana u raznim bojama, sa klupama, novim banderama za rasvetu, zardinjerama...
 
@direktor

Mišarska ulica povezuje Resavsku i Svetozara Markovića. Tamo su palačinkarnica Amika i redakcija Vremena, a u istoj zgradi i jedan restoran sa vrlo lepom baštom. I da, Mišarska nije jednosmerna, ali moja ulca u Boleču jeste, u slučaju da si se istripovao da govoreći o svojim problemima pričam o Mišarskoj.
 
Da, druze, ali zaboravljas da si ti iz nekog tamo Boleca, i koji ce tebi asfalt, kada Kralja Petra traba da se poravna sedmu godinu za redom. To je samo primer.

Nego, imam i ja pricu.

Negde u maju ove godine, posledice one zime, javise se u vidu zabrinjavajucih podzemnih voda. Dolazi jedan dan ekipa istog tok JKP Grocka, i krenu da rovare ispred dvorista, jer im je podzemna razvodna kutija za opticke kablove istrulila zbog tolike vode. Nadjiose likovi razvodnu kutiju, iskopase meteorku rupetinu, ali sta ce sa nadolazecom vodom? Onda se genijalno dosete da prokopaju kanal ispred dvorista, razrovase mi betonski prilaz dvoristu, i zavrsise kanal u komsijinom dvoristu!!!! Naravno, trebalo im je citavih nedelju dana da zamene najobicniju metalnu sklopku, a sve vreme kolima ne mogu da pridjem dvoristu, vec ih ostavljam na ulivnu traku za benzisku stanicu.

Zavrsise mozgovi sklopku i pokupise se i odose. Nema njih par dana da naprave odvod za vodu, zatrpaju kanal, i poprave stetu koju mi nacinise. Da ne pominjem da su ostavili gomilu djubreta za sobom.
Pokupi se moj cale i ode do komunalnog da vidi sta se desava. Kazu, ``poslacemo nekog``.

Sutrasdan, zatekosmo jednog Roma koji sam samcijat sve to zatrpava. Pitamo ga, jel samo on tu? Kaze, nije, tu mu je i nadzornik, drema u kombiju, kontrolise ga da slucajno ne zabusava! Eeej, jedan radnik i jedan nadzornik! Odemo kod nadzornika, pitamo, postoji li plan za odvodjenje te silne vode? Kaze, da plana i para nema, receno je da se rupa zatrpa.

Naravno, izbetonirali prilaz nisu. Cekamo par dana, pa opet do komunalnog da se zalimo. Opet kazu ``poslacemo nekog``
Sutradan, opet jedan majstor muti beton koji jedva ima cementa u sebi, umesto sevi, u jamu pobacao delove nekog limenog krova, sto je dovukao sa deponije, ``da voda moze da otice``.

Epilog: jama ispred komsijinog dvorista, gomila zemlje i djubreta ispred mog, a ogrmno jezero kod drugog komsije. Nikakav odvod nije odradjen, sto znaci da ce sledeceg proleca opet da kopaju, jer ce verovatno sklopka opet da istruli.

Sledece saznanje je da to uopste nisu podzemne vode, vec fekalne vode kuca sa brda.

Poenta. Tacno, stanarima MIsarske i nije tako lose. Potpuno si u pravu Homere.
 
Одлични текстови!!! Због оваквих описивања личних догађања највише волим форуме!!!
 
ЈКП "Београд пут" је покренуло пројекат "Београд без рупа", где сви грађани који примете оштећење на коловозу, путу, улици или слично могу то да пријаве, осим позивањем Кол центра на телефонски број 011/381-81-01 begin_of_the_skype_highlighting 011/381-81-01 end_of_the_skype_highlighting, сваког дана од 00 до 24 часа, од сада и путем web сајта Београд пута, на адреси www.beogradput.com грађани имају могућност да оставе своје податке, као и адресу рупе или оштећења и уз то пошаљу фотографију оштећења. Све пријаве грађана добија Сектор грађевинске оперативе или Сектор сигнализације ЈКП "Београд пут", који, у зависности од приоритета, реагује на терену и врши санацију. Грађани својим фотографијама помажу да службе Београд пута одмах по пријему пријаве сагледају приоритет и обим оштећења, што олакшава разврставање посла и даје приоритет хитним оштећењима.

http://www.bgsaobracaj.rs/index.php...w=article&id=6378:2010-09-06-12-39-27&lang=sr

Mozda je trebalo da stavim ovo u Smehoteku. :D
 
Da li se neko od gradjana odazvao ovoj mogucnosti ili je neko procitao post na temi o uredjenju Zelenog venca, nedavno napisan, tek pocelo je , verovali ili ne, skidanje starog asfalta trotoara, koji nije menjan ko zna od kad, izmedju Sremske i ul. Carice Milice

.Pohvalno u svakom slucaju za citaoce ovog portala koji nesto osim citanja mogu i da urade.
 
prošao sam mišarskom večeras, fino deluje, posebno onaj ugao sa svetozara markovića. izgleda su skoro završili radove, ni na sajtu ulice još nema fotki
 
Прођох и ја и баш сам се пријатно изненадио. Мирно и уредно. Кад помислим какву џеву су нагнали станари пре реконструкције, а сада је десет пута лепше и уредније. И некако баш градски.
 
Super je sredjeno,lepe vesti su da jos desetak takvih ulicic u tom kraju stoje u dup-u da trebaju postati zone usporenog saobracaja,naravno nece se to sada raditi ali da znamo da ce ostati recimo trnska,molerova,kicevska,krunska za obican saobracaj dok ce ostale biti zone usporenog saobracaja :gobb:
 
Treba napraviti fiktivne blokove, koje ukruzuju saobracajnice, a izmedju njih zone usporenog saobracaja.
Kao npr. Dorcolska padina.
Drumske megistrale bi bile Cara Dusana, Tadeusa, Francuska, Uzun Mirkova
Sve izmedju njih bi bila zona usporenog saobracaja. Zamislite taj raj u centru grada. Isto tako i Vracar.
 
Nedavni radovi na ulici dr. agustina neta su klasican primer pranja novca. Na 30ak mesta, skinut (na amaterski nacin) sloj asfalta koji je uzgred bio u dobrom stanju i fuserajski zakrpljeno. Kad sam pitao radnike koja je svrha toga i sto buse bez potrebe, rekose da i njima nije jasno al da verovatno neko uzima kintu, eto tako doslovno.
 
Samo da se nadovežem na prethodni post... :(

Rupa u Agostina Neta kod Belvila (između prve dve zgrade posle DCja, Ruža & Lala, valjda). Pre par meseci se bila "otvorila", onda su je tri nedelje radili, a sad ponovo počinje da se otvara krater (na kome mnogi imaju tendenciju da ostave karter :) ).
 
I sad da dodam... :)

Beograd Put juče i danas prepodne ponovo "odradio" rupu tako je više nema. Videćemo koliko će trajati ovog puta.
 
Као и сваки пут до сада. Месец или два највише. Чак мислим да је ово последње што је рађено и најкраће трајало. Најбоље је било језерце које се створило прошли пут као и трагови од гребања аутомобила о асфалт.
 
А, не. Једном сам улетео по самом улегнућу и избегао гребање. Од тада одмах прелазим у крајње леву траку чак и ако су то "поправили" дан пре.
 
Evo da vas demantujem da gradska preduzeća ne čine sve da sačuvaju svako drvo,pa čak i kada je skroz trulo i od njega gotovo da nema ništa.

Vidite samo kako su se prilikom obnove trotoara u Đoke Vojvodića potrudili da sačuvaju čak i panjeve, po cenu da se sapletemo o njiih.
Ostavili su sva tri panja u ulici i siguran sam da ih je srce bolelo što su morali da preteraju valjak preko njih.

E bagro BeoBuilderska, a vi im ne verujete da su morali da seku drvored u Bulevaru

IMAG0077.jpg
 
Koji diletanti rade tamo da ne povjerujes :bash: :rant:
 
Милоша Поцерца, од Ресавске до Кнеза Милоша.

20100927165802.jpg


20100927165815.jpg


20100927165924.jpg



Не можеш, а да се не начудиш пајсерима који изађу из кола и помере препреке на врху улице да би се спустили до Кнеза Милоша.
 
Среда, 29. септембар 2010.

Несавесни возачи не поштују зоне успореног саобраћаја

После увођења зоне успореног саобраћаја у Мишарској и улици Коче Капетана, несавесни возачи и даље паркирају возила на забрањеним површинама и крећу се брзином знатно већом од дозвољене.

Како је за Беоинфо рекла Даница Чавић, која већ годинама живи у Мишарској улици, проблем је што возачи не поштују нова правила.

– Улица је сада веома лепа. Зона је прави погодак и корисно је за људе који овде живе, али возачи не обраћају пажњу на то што је ово сада зона успореног саобраћаја – истакла је Даница.

Пошто је ова зона уведена у Мишарској и Коче Капетана, Секретаријату за саобраћај обратила се oпштина Врачар са иницијативама за увођење зоне успореног саобраћаја у Лозничкој, делу Молерове (од Његошеве до улице Коче Капетана), Мачванској, а најављене су иницијативе за увођење ове зоне и из других улица на Врачару.

Зона успореног саобраћаја је део пута, улице или део насеља у коме коловоз користе пешаци и возила. Класично пројектовање саобраћајних површина заснива се на принципу раздвајања површина за саобраћај возила и пешака. Насупрот томе, у зони успореног саобраћаја пешаци и возила користе исту површину, при чему се саобраћајни услови прилагођавају пешацима. У зони успореног саобраћаја, саобраћај се успорава прерасподелом саобраћајних површина (наизменично паркирање) и применом урбаног мобилијара (клупе, жардињере).

Увођење таквих зона предвиђено је Законом о безбедности саобраћаја на путевима, чиме је прописано да се возачи у зони успореног саобраћаја крећу тако да не ометају пешаке и бициклисте, брзином кретања пешака, а највише 10 километара на сат.

Зона мора бити обележена прописаном саобраћајном сигнализацијом, а новим правилником о саобраћајној сигнализацији прописан је и знак за обележавање те зоне.
 
Na sajtu stanara Misarske mozete uzivo da se ukljucite na ulicu i vidite kako je ispala:

http://www.misarska.in.rs/kamera-live/

Za zone usporenog saobracaja ipak nije dovoljno samo da na ulazu u ulicu postavite znak, vec bi trebalo da se u samoj ulici postave i fizicke prepreke koje bi naterale vozace da voze sporije. Inace, moj stav je jasan od ranije - svidja mi se ovaj koncept. Mislim da je primenjiv u ulicama iza Hrama, kao i u manjim sokacima na Dorcolu (Zmaja od Nocaja npr.).
 
Хахахахаха гледам ову камеру, и колико се види улица је прометнија од моје у којој се налазе два солитера и још пар зграда :) Они несметано фурају кроз њу хахахаха Тужно...
 
Vrh