Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Bio sam danas u Svetogorskoj, kolovoz je ok, stavili su polimer asfalt, ali trotori....neće dugo ni tri meseca, video sam na kratkom potezi dva parkirana vozila na kockama i dva kamioneta.....
Pitajte naše sugradjanke sa štiklama da li im se dopadaju te kocke???!!!!

Ne dopadaju mi se sve te rekonstrukcije jer se samo radi šminka, ništa funkcionano se ne rešava, niti je dobijeno više parking mesta (svaki put posle rekonstrukcije bude manje mesta) niti su pešaci zaštićeniji od parkiranih vozila, niti je trotoar ostao samo pešacima....
 
PIGLET":6ns7ssxv je napisao(la):
Bio sam danas u Svetogorskoj, kolovoz je ok, stavili su polimer asfalt, ali trotori....neće dugo ni tri meseca, video sam na kratkom potezi dva parkirana vozila na kockama i dva kamioneta.....
Pitajte naše sugradjanke sa štiklama da li im se dopadaju te kocke???!!!!

Ne dopadaju mi se sve te rekonstrukcije jer se samo radi šminka, ništa funkcionano se ne rešava, niti je dobijeno više parking mesta (svaki put posle rekonstrukcije bude manje mesta) niti su pešaci zaštićeniji od parkiranih vozila, niti je trotoar ostao samo pešacima....
Ne mislim da je u tom slucaju kriva rekonstrukcija ulice. U Svetogorskoj nije bilo moguce postici neki preterani dobitak sto se parking mesta tice. Usku ulicu ne mozes da prosiris i napravis mesta. Problem je u tome da strasno fale garaze a o neradu saobracajne policije i mentalno zaostalim vozacima koji parkiraju automobile na tek zavrsene trotoare tako da ljudi ne mogu da prodju i da ne pricam. U tome je glavni problem.
 
Milance":1vky65go je napisao(la):
Ne mislim da je u tom slucaju kriva rekonstrukcija ulice. U Svetogorskoj nije bilo moguce postici neki preterani dobitak sto se parking mesta tice. Usku ulicu ne mozes da prosiris i napravis mesta. Problem je u tome da strasno fale garaze a o neradu saobracajne policije i mentalno zaostalim vozacima koji parkiraju automobile na tek zavrsene trotoare tako da ljudi ne mogu da prodju i da ne pricam. U tome je glavni problem.
Upravo tako! Problem parkiranja u centru se nece resiti povecavanjem parking mesta na trotoarima, vec izgradnjom puno manjih lokalnih garaza.
 
Ma neće ni garaže, taj što se pentra po trotaaru nema mentalitet ni osećaj obaveze da treba da plati parking mesto, taj će uvek da parkira tako da može da vidi auto, da mu je najbliži, njegova potreba da završi nešto na toj lokaciji je najbitnija...itd.

Strateško rešenje saobraćaja može biti jedino metro kao konforan, brz prevoz po gradu, izgradnja novih saobraćajnica i novih garaža samo privlaći nove korisnike da dodju kolima u centar, a treba demotivisti odlazak kolima u centar jer su želje i potrebe daleko veće nego što infrastrutura može da ponudi. Garaže se rade po obodu centra odakle se sidje pod zemlju i metroom do centra....tako to rade u civilizovanom svetu, u centru samo GSP, taxi i mali broj onih koji mogu da plate taj luksuz.

I sve lepo funcioniše, bez nerviranja buke, zagadjenja....gubitka vremena....
 
PIGLET":36fahrd2 je napisao(la):
Ma neće ni garaže, taj što se pentra po trotaaru nema mentalitet ni osećaj obaveze da treba da plati parking mesto, taj će uvek da parkira tako da može da vidi auto, da mu je najbliži, njegova potreba da završi nešto na toj lokaciji je najbitnija...itd.

Strateško rešenje saobraćaja može biti jedino metro kao konforan, brz prevoz po gradu, izgradnja novih saobraćajnica i novih garaža samo privlaći nove korisnike da dodju kolima u centar, a treba demotivisti odlazak kolima u centar jer su želje i potrebe daleko veće nego što infrastrutura može da ponudi. Garaže se rade po obodu centra odakle se sidje pod zemlju i metroom do centra....tako to rade u civilizovanom svetu, u centru samo GSP, taxi i mali broj onih koji mogu da plate taj luksuz.

I sve lepo funcioniše, bez nerviranja buke, zagadjenja....gubitka vremena....
E je*******ga ako je tako kako kažeš onda Nemačka nije civilizovan svet, bio ubedjen da živim u njemu :( Naime ovde ima i metroa (koji je često laki metro) i gomila, ali zaista gomila garaža po centru, pod zemljom često i ispod parkova, u blokovima zgrada. Svaki grad koji drži za sebe ima barem 2-3 jako velike garaže u strogom centru.... A ulice su uglavnom skoro sve popločane, parkiranja u centru na ulicama nema pošto postoje fizičke barijere - znači opet garaže, garaže i garaže... I još nešto.. u centru nemačkih gradova je barem 90% ulica popločano... Mislim da to mogu da potvrde i ostali diskutanti iz DE...
 
Govorim za metropole preko 1.5 milona stanovnika, ako si u manjem gradu to što sam reko ne važi.
Moj primer potrkrepljuje London.

Ako su popločene neka su, ovi naši ne rade tehnološki kako treba i koriste nekvalitetne ploče. Dobar primer popločavanja koji evo već skoro 8 godina dobro izggleda je Bulevar Z. Đinđića (ex Avnoja)-pešačke staze.
 
PIGLET":1gd6zb2r je napisao(la):
Govorim za metropole preko 1.5 milona stanovnika, ako si u manjem gradu to što sam reko ne važi.
Moj primer potrkrepljuje London.
Essen ima 750k stanovnika ali se nalazi u urbanoj konglomeraciji sa skoro 7 miliona ljudi. I ostali nemački milionski gradovi su puni garaža u centru pa nikom ništa. Postoji stotine modela rešavanja saobraćaja u centru grada, a nisu svi tipa metro metro garaže van centra kolko se uporno ponavlja. To može biti rešenje naravno :) ali ne i jedino. Ja bi više voleo da imamo i dovoljno velikih garaža u centru i metro, mi nismo engleska, ali ni švabe nisu englezi kako ni englezi nisu francuzi (koji se btw. guraju kolima u centru maksimalno, iako imaju metro i sve to...)... itd itd.. ;)

Ako su popločene neka su, ovi naši ne rade tehnološki kako treba i koriste nekvalitetne ploče. Dobar primer popločavanja koji evo već skoro 8 godina dobro izggleda je Bulevar Z. Đinđića (ex Avnoja)-pešačke staze.
Tu se slažem, bulevar ZDJ s ozbirom kada je popločan i dalje izgleda jako dobro!
 
U Londonu i Parizu postoje i metroi, i RER (neka vrsta Beovoza), i vozovi itd... Kao sto je Steva rekao, i dalje se svi trpaju kolima u centar grada! U Parizu je u centru skoro nemoguce kretati se kolima, ali i dalje svi "udobno" u svojim automobilima krecu za centar!

U Londonu su cak i uveli naplatu ulaza u centar - rezultat je sledeci: gradski budzet je ultra pun, a ulice praznije nisu!

Tako da, sve to zavisi od mentaliteta, a nas mentalitet je vec poznat - kolima gde god se moze, a i ne moze!

Garaze ce takodje delimicno resiti probleme naseg grada. Primer: garaza na Obilicevom vencu i kafici, lik dolazi svojim besnim autom koji ne parkira u garazi, vec direktno pored svog stola ispred hotela Majestic! E pa sada, ako bi mu pala kruna s' glave sto bi se prosetao 56 metara, onda stvarno!
 
Завршена реконструкција 36 улица у Земуну

Недеља, 22. јул 2007. Према плану за ову годину, на територији општине Земун предвиђена је реконструкција 60 саобраћајница. Укупна вредност досадашњих радова, за које су средства издвојена из буџета града, износи више од 284 милиона динара.

До 30. јуна су завршени радови на 36 улица, међу којима су улице Војвођанских бригада, Станка Тишме, Милице Ракић, Иришка, Земанова, Клаоничка, Новоградска, Давидовићева, Гајева, Добановачка, Јанка Лисјака, Кеј ослобођења и друге.

Преостало је да се заврши санација 24 улице, међу којима су Пружни пут, Феничка, Мире Папић, Жарка Обрешког, Ромска, Микице Поповића, Аеродромска, Слободана Мацуре, Мије Алексића, Тршћанска, Главна, Горњоградска и друге. Неке од ових улица први пут ће добити асфалт што ће у великој мери побољшати квалитет живота грађана и са периферних делова ове оппштине.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1283762
 
^^ Slazemo se! Dragane, kako je ispala Glavna sa novim ivicnjacima. I jos bitnije, da li je trotoar ostao pesacima :)
 
Већ је овде пренесено да је обновљена Дубровачка улица, па рекох кога занима ево како то изгледа.
Прво да се подсетимо како је изгледала у фебруару, гледано од Дунавске
Dubrovacka-pogledodDunavskefeb2007.jpg

па гледано од Душанове
Dubrovacka-pogledodDusanovefeb2007.jpg


А ево како данас изгледа, истина нисам сликао са истих позиција али довољно је да се упореди
Dubrovackaobnova1.4jul2007.jpg


Dubrovackaobnova1.3jul2007.jpg


Dubrovackaobnova1.2jul2007.jpg


Dubrovackaobnova1.1jul2007.jpg


Dubrovackaobnova1.0jul2007.jpg


У асфалт се не разумем, али ми ово изгледа без везе осим ако није некаква припрема за озбиљније радове који су најављени за следећу годину (проширивање, постављање дрвореда...).
 
Nesporno izgleda bolje, ali mi ne lici toliko na novu ulicu koliko na krpljenu :/ I u cemu im je fora sa ovim mrsavim bankinama? To ce da se odvali u rekordnom roku!
 
JKP "Beograd put" premešta asfaltnu bazu sa Vilinih voda
Nova baza kao stambena zgrada
Modernija ekološka asfaltna baza imaće kapacitet 250 tona na sat. Trenutno u Evropi postoje dve takve, u centru Beča i Amsterdama i potpuno se uklapaju u gradski ambijent

LJeška, Kumodraška, Ustanička, samo su neke od ulica na kojima smo ovih dana sretali radnike JKP "Beograd put". Pažnju prolaznika u većini slučajeva privukle su najsavremenije, kompjuterizovane mašine za izradu livenog asfalta za trotoare i mostove. Prema rečima Dragomira Spasića, tehničkog direktora ovog preduzeća, vrednost ovih mašina, koje su uvezene iz Nemačke iznosi oko 25 miliona dinara. NJihova prednost je u bržem i čistijem radu, manjem isparavanju proizvedene mase, većoj mobilnosti i bržem transportu.

- Pored ove dve mašine za livenje asfalta, treba da nam stignu i 20 kiper kamiona, mikser i dve cisterne za vodu. Za sada još ne povećavamo broj kamiona i mašina, nego samo menjamo dotrajalu mehanizaciju - rekao je Spasić.
U razgovoru sa tehničkim direktorom "Beograd puta" saznali smo da će privatizacijom Luke "Beograd", jedna od tri postojeće asfaltne baze, smeštena na Vilinim vodama, uskoro morati da bude premeštena u drugi deo prestonice, za koji Skupština grada još traži novu lokaciju.

- Vrlo je teško naći lokaciju na teritoriji grada koja zauzima površinu od 5-8 hektara. U trenutku kada je nađemo krenućemo sa nabavkom nove ekološke asfaltne baze kapaciteta 250 tona na sat. Takva baza ima izgled stambene zgrade tako da se u potpunosti uklapa u gradski ambijent. Trenutno u Evropi postoje dve takve i to u samom centru Beča i Amsterdama - izložio nam je neke od budućih planova ovog preduzeća inženjer Dragomir Spasić.
Izgradnja ovakve asfaltne baze sprečila bi sve ekološke probleme, koje su do sada izazivale vreće za otprašivanje iako se, remont radio svake zime. Takođe u dogovoru sa Direkcijom za puteve, ovo preduzeće jedino u našoj zemlji, počelo je sa izlivanjem SMA asfalta na svim prometnijim saobraćajnicama u prestonici.

- Ugradnja ovakve vrste asfalta zahteva posebne uslove, a to je temperatura od 160 stepeni Celzijusovih i rad u kontinuitetu bez prekida. Ova neuporedivo kvalitetnija vrsta asfalta samo je za deset procenata skuplja od uobičajenog, a sa uvođenjem recikliranog asfalta u ponovnu upotrebu troškovi bi bili smanjeni za oko 30 procenata - rekao nam je Spasić.

U Evropskoj uniji postoje propisi o upotrebi 30-60 odsto recikliranog asfalta za izlivanje novog. Velika profitabilnost ovakvog postupka navela je i rukovodeći kadar JKP "Beograd put" ugledaju na svoje zapadne kolege. U toku ove godine predviđena je sanacija 365 ulica u prestonici koja je poverena ovom preduzeću.

MREŽE, ZAPREKE...

Signalizacija saobraćaja, kao i postavljanje zaštitnih mreža i zapreka tokom održavanja sportskih dešavanja na Evropskom olimpijskom festivalu mladih pripala je JKP "Beograd put". Zbog sve većeg broja manifestacija u prestonici, "Beograd put" nabavio je na nedavno raspisanom tenderu još 1.000 novih zapreka, čime bi trebalo da budu zadovoljene sve potrebe grada prilikom održavanja većih kulturnih i sportskih događaja.

Tekst i foto: T. B. Đukić
izvor Glas javnosti
http://www.glas-javnosti.co.yu/danas/srpski/bg07072603.shtml
 
^^Dobro je da cujemo neke lepe vesti iz Beograd Put-a. Samo da malo jos povedu racuna o zavrsnoj obradi ulica koje rade. Zao mi je jako sto nemaju nikakvu konkurenciju jer bi ih to nateralo da se pozabave i time.
 
Oni su dobro stojeća firma, koja ide u pravom smeru, dobro je da se tehnološki unapredjuju ali ipak mi se čini da su se rastrčali svuda po gradu i da u žurbi ostaje dosta nekvaliteta. Kad bi barem 20% njihovih poslova dobile i druge firme da uzmu i one neki dinar i da mi možemo da poredimo ono što se uradi...bilo bi svima bolje.
 
PIGLET":xxnnxm8u je napisao(la):
Oni su dobro stojeća firma, koja ide u pravom smeru, dobro je da se tehnološki unapredjuju ali ipak mi se čini da su se rastrčali svuda po gradu i da u žurbi ostaje dosta nekvaliteta. Kad bi barem 20% njihovih poslova dobile i druge firme da uzmu i one neki dinar i da mi možemo da poredimo ono što se uradi...bilo bi svima bolje.
Na zalost je tako.

Ove slike gore """"obnovljene"""" Dubrovacke ulice su sramota! Ne mogu da verujem da Beograd Put to prodaje kao "obnovu". Pa stvarno bi Grad trebalo da malo vise obrati paznju na sta trosi novac!

Sa druge strane, ako je ovo priprema za pravu obnovu, pa sto se onda dva puta bacaju pare, stvarno ne razumem tu logiku! Naravno, razumem logiku onih koji naplacuju dva puta, i ja bi to rado ovde u Nemackoj, da moze!
 
Licno ne mislim da je ovo priprema za 'pravu' obnovu. Bar ne u narednih par godina. isto tako ne mislim da je slika Dubrovacke ulice danas sramota. Nazalost realnost je takva da u Beogradu postoji hiljade ulica kojima je potreban hitna intervencija da bi na prvom mestu postala bezbedna saobracajnica. U takvoj situaciji, a imajuci u vidu kako je bilo pre toga, ova obnova je dosta dobra. Nemozemo ocekivati da se vrhunaska rekonstrukcija/modernizacija radi bas na svakoj ulici koju sredjujemo, bar ne u ovom trenutku. ja sam video da su trotoari veoma pristojno uredjeni, ravni da je ulica osposobljena za osobe sa posebnim potrebama, a asfalt je dovoljno dobrog kvaliteta za ulicu sa tom frekvencijom saobracaja. I ja bih voleo da mozemo da poplocavamo ulice granitom, ali jos nismo stigli na taj nivo ni u centru a kamoli....
ono sto mene recimo izludjuje jeste resenje koje postoji za kisnu kanalizaciju. Postoji samo jedna ulica u gradu koja ima resen taj problem, a to je Kralja Milana. Tamo je otvor deo ivicnjaka i na taj nacin se sprecava da vozila(pogotovo teska kao autobusi) razaraju nosace i asfalt koji u tom slucaju jako brzo puca. Svi ste sigurno primetili da su jedna od najvecih prepreka udobnoj voznji u Beogradu upravo ti kisni odvodi koji upadnu i po 20 cm ispod nivoa ulice.
 
KiD":2xfwsohi je napisao(la):
Postoji samo jedna ulica u gradu koja ima resen taj problem, a to je Kralja Milana. Tamo je otvor deo ivicnjaka i na taj nacin se sprecava da vozila(pogotovo teska kao autobusi) razaraju nosace i asfalt koji u tom slucaju jako brzo puca. Svi ste sigurno primetili da su jedna od najvecih prepreka udobnoj voznji u Beogradu upravo ti kisni odvodi koji upadnu i po 20 cm ispod nivoa ulice.
Ali cak i tamo su, mislim ove ili prosle godine, morali da sredju neke sahtove jer su propali (posto nisu bili svi, pretpostavljam da su neke lose u startu uradili :/ ). Ali inace kisna kanalizacije je katastrofa u Beogradu, ako bi se samo taj mali "problem" sredio, tj. da voda normalno otice (npr. da oluci ne izbacuju vodu direkt na trotoar, itd. ) i da ti ne trbaju cizme do kolena kad padne malo kise, kvalitet zivota bi u bg mnogo, mnogo porastao.

ps U Kneza Milosa su prosle godine (mislim) sve sahtove uvukli u trotoar, tj. napravili im kao malu "autobsuksu kucicu", nemam pojma kako da objasnim kako to izgled; kao mali zaliv u trotoaru u kojem je saht :D
 
Радови у Главној улици у Земуну

Због радова на поправци и асфалтирању коловоза Главна улица у Земуну, од раскрснице улица Стевана Марковића (Ђуре Ђаковића) и Николаја Островског до Караматине, биће затворена за саобраћај од 31. јула (после 22 часа) до 12. августа. У току радова возила ће се преусмеравати на следеће алтернативне правце: 22. октобра – Вртларска – Угриновачка.

Грађанима Земуна који користе путничке аутомобиле, препоручује се да користе правац: Карађорђева – Стевана Марковића – Кеј ослобођења – Караматина – Трг Бранка Радичевића – Цара Душана.
1284653_Radovi_u_Glavnoj.jpg


Због очекиваног повећаног интензитета саобраћаја, биће укинуто паркирање у Караматиној улици.
Радови у Главној улици довешће до измена линија јавног градског превоза, која ће се уместо Главном улицом, кретати улицом 22. октобра, Вртларском, Угриновачком, Добровољачком и Новоградском (у зависности од смера).
Да би се избегле гужве, аутобусима међуградског превоза путника и транзитним возилима препоручује се да користе аутопут.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1284649

Kad radovi malo odmaknu biće i slika sa Glavne ulice ...naravno. :)
 
KiD":2yc1cof4 je napisao(la):
Licno ne mislim da je ovo priprema za 'pravu' obnovu. Bar ne u narednih par godina. isto tako ne mislim da je slika Dubrovacke ulice danas sramota. Nazalost realnost je takva da u Beogradu postoji hiljade ulica kojima je potreban hitna intervencija da bi na prvom mestu postala bezbedna saobracajnica. U takvoj situaciji, a imajuci u vidu kako je bilo pre toga, ova obnova je dosta dobra. Nemozemo ocekivati da se vrhunaska rekonstrukcija/modernizacija radi bas na svakoj ulici koju sredjujemo, bar ne u ovom trenutku. ja sam video da su trotoari veoma pristojno uredjeni, ravni da je ulica osposobljena za osobe sa posebnim potrebama, a asfalt je dovoljno dobrog kvaliteta za ulicu sa tom frekvencijom saobracaja. I ja bih voleo da mozemo da poplocavamo ulice granitom, ali jos nismo stigli na taj nivo ni u centru a kamoli....
Nisam mislio da treba da stave granitne ploce, ali ova zavrsna obrada (parking mesta, ivicnjaci) je uradjena sa toliko nemara da je to skoro bezobrazluk! Ako vec radis, i ako se vec placa, onda uradi kako treba!

Drugo, nije da ne mogu sve ulice da budu lepo odradjene - trenutno je situacija takva da su one ulice koje dobro izgledaju posle sredjivanja u deficitu! Sve ulice u kojima je asfalt na trotoarima (koji mi inace uoopste ne smeta) su skroz fuserski uradjene - ivicnjaci su potpuno umazani betonom, neravni su itd.
 
^^Kod sredjivanja ulica se ne radi o losoj finansijskoj situaciji nego o nemanju volje ili mozda i znanja da se to uradi kako treba i zbog toga to nije dobar argument da ulice nakon rekonstrukcije tako izgledaju. Ja licno ne prihvatam te izgovore.
 
neznam ali mozda se mi ne razumemo. Ovi ivicnjaci koje recimo vidite na slikama Dubrovacke su veoma razliciti od onih koji su korisceni u Svetogorskoj recimo... Radi se o razlicitom kamenu, koji se razlicito obradjuje jel ima razlicita svojstva i te kako razlicito kosta. Nisu ovi ivicnjaci ovde neravni zato sto ih je neko fusherski napravio, vec zato sto se takvi prave. Mozda se taj tip nekom ne svidja ali to vec prelazi u sferu ukusa. A sto se tice zavrsne obrade....jeste tu ima istine da sve to moze bolje da izgleda, ali je to vezano za tehnoloski napredak(i ljudi i tehnike) koji je opet vezan za novac i tako sve u krug...mada ja i dalje tvrdim da u Dubrovackoj NIJE uradjen los posao.
 
KiD":23zwjqy1 je napisao(la):
Svi ste sigurno primetili da su jedna od najvecih prepreka udobnoj voznji u Beogradu upravo ti kisni odvodi koji upadnu i po 20 cm ispod nivoa ulice.
Ovde u Americi isto ne mogu da nađu rešenje za te kišne odvode. Njujork ceo stane kad padne poveća kiša, a i gradski autoputevi (BQE, FDR, td..) imaju te kišne odvode koji upadnu i mnogo dublje od 20cm, pa čovek lako može da odvali felnu na te gluposti ako se malo približi. Da ne spominjem šahtove koji su isto tako upali, i još ih ima po mali milion po sred ulica. Njujork, inače, je grad sa doooosta para, i odličnom kontrolom rada-radnika, tako da mislim da je problem tehničke prirode, tj. da nema veze sa lokalnom razvijenošću ili nedostatkom iste.
 
Ambassador":3ps8g4qz je napisao(la):
Ali cak i tamo su, mislim ove ili prosle godine, morali da sredju neke sahtove jer su propali (posto nisu bili svi, pretpostavljam da su neke lose u startu uradili ).
Jeste, ako se uvedu odvodi u ivicnjak to i dalje trazi odrzavanje ali kao sto vidis tu je intervencija bila potrebna samo na nekim odvodima i to posle 6 godina! To je izuzetan rezultat za Beograd jel se oni obicno izraubuju vec u prvoj godini posle rekonstrukcije.

@jovanovm
U pravu si, to nema nikakve veze sa lokalnom razvijenoscu, a relativno dobra metoda postoji o kojoj smo ranije pricali. Nazalost resenje za sahtove po samoj ulici na zalost ne postoji i koliko dobro ce da izgleda i koliko dugo da traje zavisi iskljucivo od izvedbe. :(
 
Vrh