Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Montirani su semafori u Omladinskih brigada.
 
Баш ме интересује да ли ће то ново скретање код Идеа-е имати у пракси позитиван или негативан ефекат на гужве...

Све док се не пробије насип у продужетку Др. Агостина Нета биће гужви сигурно...
 
Kretenizam i debilizam na delu. Još jednom ponavljam: KRUŽNI TOK JE MAJKA!!! hebali ih semafori.....
 
Dve vesele vesti>
1. U Čika Ljubinoj su se napokon pomerili sa mrtve tačke po pitanju bandera. Postavili su neki temelj za banderu koji viri pola metra iz zemlje kod Narodnog muzeja.

2. ULTRA MEGA GIGA VESELA VEST::::::: Rampa koja je u Zmaj Jovinoj bila i sprečaval ulazak kola (osim dostavnih ujutru, i u toku dana ambasade Australije, pošte i onih blindiranih za banku) je juče polomljena! Tako da je Čika Ljubina već danas prepuna raznorazne bagre i stoke koju treba lansirati.
Sutra ću fotkati.
 
u stvari, bolje je opremiti radnike parking servisa elektromagnetnim topom, nemamo love za svako mesto gde je zabranjeno parkiranje. :kafa:
 
U Oml. brigada je juče iscrtana horizontalna signalizacija na novoj raskrnici. Sve izgleda šašavo i nelogično, ali to je i normalna posledica kako se planira gradnja u toj ulici i okolini.

Sinoć sam vozio tuda, i za 9 sekundi se brzinom od 50km/h prelazi rastojanje između dva semafora, kada nema gužve i kada su oba otvorena (novi još nije uključen).
Jedina pozitivna stvar je semafor na pešačkom prelazu između dve autobuske stanice (kod IDEA-e i kod Mašinske škole), ali i on je postavljen na nelogičan, ali i jedini mogući način.
Što bi se reklo - inherentno sranje.
 
Nego, da potvrdim da su kompletno asfaltirane šine u Tadeuša Košćuška :bash: :bash: :bash:

Pala mi je na pamet i jedna preterano glupa ideja: Pošto se već dugo priča o izmeštanju trolejbuske okretnice u Dunavsku ulicu, sa produžavanjem trase kroz Uzun Mirkovu i Tadeuša Košćuška, možda je to razlog za ovo asfaltiranje, jer ja drugi ne mogu da nađem.

Najbolje bi bilo da me neko odmah poklopi sa komentarom kako je ova ideja nebulozna, a još bolje bi bilo da se sutra probudim, i umesto asfalta ugledam ponovo kaldrmu, ili "sačuvajmebožeisakloni" travicu.
 
Rece Direktor pre neki dan, bas ovde na forumu, da je trebalo da bude koska, ali da je gradski menadzer sugerisao da bude asfalt jer je jeftiniji (slicno objasnjenje je, ako se secate, bilo i za okretnicu na Tasu).

Mada, s druge strane, imajuci u vidu da je gradski budzet i vise nego skresan ove godine, ne cude me takve odluke.
 
Pa narode danas u 12 h je primopredaja sina u Tadeusa k . DOLAZE GRASKE SLUZBE ZA KONTROLU izvedenih radova bice i arhtekta koji je sve to lijepo osmislijo :mad: a neki nisu uradili kako kako je covjek sve to zamislio zbog stednje. Mozda skoknem da im ukazem na par greskica kao sto je rampa za invalide na par mjesta.:rant: Da tranvaj bi trebalo da krene naj vjerovatnije u sredu
 
Direktore, dobro si ga izeditovao! :shok: Nema veze, samo im ti sve kazi!
 
Na proleće počinju radovi u Bulevaru
Šine u sredini duž cele ulice
Autor: Goran Svilar | Foto: v. lalić | 03.11.2009. - 10:08

Dugo najavljivana rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra konačno će krenuti na proleće, najavljuju u gradskoj upravi. Do kraja sledeće godine tramvajske šine (dužine 2.500 metara) biće izmeštene u sredinu Bulevara, u delu od Vukovog Spomenika do Cvetkove pijace.

sine-x.jpg


Bulevar kralja Aleksandra u svom najopterećenijem delu, krajem sledeće godine dobiće drugačiji izgled. U sredini će biti tramvajske baštice izdignute u odnosu na kolovoz, sa strane po dve saobraćajne trake u oba smera, a biće rekonstruisani i trotoari, postavljena nova kontaktna mreža i ulično osvetljenje. Radiće se i ispod zemlje, menjaće se vodovodna mreža i telekomunikacioni kablovi. Za vreme radova biće ukinute tramvajske linije koje saobraćaju kroz drugu najdužu beogradsku ulicu, ali će saobraćajne trake biti prohodne.
- Planirano je da se radovi podele na četiri deonice. Uslov investitora je da se obavljaju istovremeno na svim deonicama i da u svakom smeru funkcionišu dve saobraćajne trake. Rok za završetak radova je šest meseci - kaže za “Blic” dr Dragoljub Đakonović, gradski sekretar za saobraćaj.
Poznato je da su šine u ovom delu grada u najgorem stanju, a dva su razloga za odlaganje rekonstrukcije - neophodna izmena urganističkog plana u ovom delu Bulevara i rešenje o tome da li će se u Beogradu graditi laki ili teški metro, jer trasa lakog metroa prema projektima treba da prolazi kroz Bulevar.
- Sve je uklopljeno u novi urbanistički plan, a tramvajska baštica je prilagođena za laki šinski sistem. Odluka o tome kakav će se metro graditi još nije doneta, ali ako se bude gradio laki neće biti nikakvih problema - pričaju u gradskoj upravi.

Projekat rekonstrukcije već je izradio saobraćajni institut CIP a procene su da će radovi biti završeni krajem 2010. godine. Kao osnovnu prednost prebacivanja šina u sredinu stručnjaci vide izbegavanje „konflikta” vozila i tramvaja koji prolaze Bulevarom.
- Ako jedan vozač prolazi Bulevarom i želi da skrene desno u neku od poprečnih ulica, neće biti moguće da mu se pri skretanju na putu nađe tramvaj. Shodno tome očekujemo veći i brži protok vozila, dok će sa druge strane „leva skretanja” biti regulisana semaforskim signalima - objašnjava Milutin Ignjatović, direktor Saobraćajnog instituta CIP.
Sva je prilika da su neke od ideja vezanih za rekonstrukciju propale. Ranije je najavljivano da će nakon rekonstrukcije Bulevar u oba pravca dobiti po jednu traku koja bi služila za privremeno zaustavljanje vozila, čime bi se rešio problem nepropisnog parkiranja, i da će Bulevar dobiti po tri saobraćajne trake u oba smera.
- Nakon rekonstrukcije Bulevar kralja Aleksandra imaće dvosmernu trasu tramvajskih šina u sredini, dve saobraćajne trake po smeru namenjene za kretanje motornih vozila, prostor za parkirnje u nišama (sa obe strane Bulevara) i trotoare takođe sa obe strane - kaže Đakonović.
U toku je tenderska procedura za izbor Izvođača radova i stručni nadzor, koja se odvija po pravilima Evropske investicione banke iz čijeg kredita će biti finansiran deo radova. Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 10. novembar, a nakon izbora najpovoljnijeg ponuđača znaće se i cena rekonstrukcije.

Bez obustavljanja saobraćaja
Tokom rekonstrukcije neće biti obustavljanja saobraćaja u Bulevaru kralja Aleksandra. Agencija za investicije je kao jedan od uslova tendera naglasila da izvođač radova mora da obezbedi da radovi na četiri deonice ne ometaju saobraćaj, pa će vozačima na usluzi biti po dve saobraćajne trake u oba smera.
Izvor: Blic

O boldovanom: ne razumem - da li to znaci da nece biti problema ako se odluce za laki metro jer nece nista morati da ruse i kopaju, vec samo da ugrade trecu sinu. Ili to znaci da ce biti problema ako ne bude laki metro, jer ce nesto morati da se kopa, rusi, uklanja? Tj. da li ova izjava znaci favorizovanje lakog metroa i to u najgoroj verziji - nadzemnoj trasi na Bulevaru.
 
Ne znaju ni oni sami ocigledno...Ako krenu da prave laki metro ljudi ce se organizovati i napraviti protest jer po komentarima na b92 i blicu vidim da niko nije za to...
 
da li ovo znači da će se šine raditi samo u delu od vuka do cvetka? onda bi ostalo jedno parče matorih šina između taša i vuka što deluje malo glupo
 
zaffa11":vx6q4djo je napisao(la):
da li ovo znači da će se šine raditi samo u delu od vuka do cvetka? onda bi ostalo jedno parče matorih šina između taša i vuka što deluje malo glupo
Pa nije to glupo... odakle si ti? Pa sve se u Beogradu radi na taj način... kako bi drugačije mogli da zatvore tramvajski saobraćaj dve -tri godine... jednom zatvore zbog Vuka do Cvetka, druge godine zatvore od Taša do Vuka, a treće od Cvetka do Ustaničke... kako bi drugačije mogli da obustave saobraćaj na tako dugačak period... zar tako nisu radili i sa Sajam-Banovo Brdo, sada sa Novim Beogradom... gde ti je pamet mladiću :)
 
@zaffa11

Ne znaci, samo nije precizirano. Trasa se radi od Crkve Svetog Marka (tj. onog dela dokle se stiglo sa rekonstrukcijom Resavske) do Cvetkove pijace.


Jedina recenica gde je Vuk tacka A, a Cvetko tacka B je ova: "Do kraja sledeće godine tramvajske šine (dužine 2.500 metara) biće izmeštene u sredinu Bulevara, u delu od Vukovog Spomenika do Cvetkove pijace." Od Vuka do Tasa sine se, logicno, ne premestaju na sredinu, posto su vec u sredini, vec se samo rekonstruise tramvajska bastica.

Ova ideja sa cetiri deonice deluje dobro, posto kontam da posao teoretski mozda dobiju i cetiri firme na tenderu koje istovremeno obavljaju radove celom trasom Bulevara.
 
Ma ljudi to je Blic i novinar koji je zainteresovan za svoj posao kao ja za kriket :kk: .Mislim cak da je uzeo agencijsku vijest.Nece se ugradjivati treca sina da vas obradujem i nije predvidjena vidio sam projekat . :vops:
 
Зашто нико ништа не пише о једном од највећих пројеката, петљи код Хиподрома? Нисам скоро пролазио тамо, а задњи пост је од 30.09. Зна ли неко шта се догађа?
 
Moze neko ovo da mi objasni?U pitanju je ulica koja izlazi na Trscansku,prva paralelna sa Dimitrija Tucovica




:laugh:
 
pretpostavljam da je to stop pre raskrsnice sa tršćanskom koji ne važi ovih dana pošto je tršćanska cela zatvorena i biće još neko vreme, pa da ljudi ne staju bez veze na znaku. inače ovo stavljanje kese je (zajedno sa precrtavanjem) manje više uobičajeno rešenje i u svetu kad neki znak treba privremeno "deaktivirati"
 
Homer Jay":x49kdkzi je napisao(la):
Na proleće počinju radovi u Bulevaru
Šine u sredini duž cele ulice
Autor: Goran Svilar | Foto: v. lalić | 03.11.2009. - 10:08

Dugo najavljivana rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra konačno će krenuti na proleće, najavljuju u gradskoj upravi. Do kraja sledeće godine tramvajske šine (dužine 2.500 metara) biće izmeštene u sredinu Bulevara, u delu od Vukovog Spomenika do Cvetkove pijace.

http://www.blic.rs/_customfiles/Image/slike/2009/11_novembar/03/beograd/sine-x.jpg

Bulevar kralja Aleksandra u svom najopterećenijem delu, krajem sledeće godine dobiće drugačiji izgled. U sredini će biti tramvajske baštice izdignute u odnosu na kolovoz, sa strane po dve saobraćajne trake u oba smera, a biće rekonstruisani i trotoari, postavljena nova kontaktna mreža i ulično osvetljenje. Radiće se i ispod zemlje, menjaće se vodovodna mreža i telekomunikacioni kablovi. Za vreme radova biće ukinute tramvajske linije koje saobraćaju kroz drugu najdužu beogradsku ulicu, ali će saobraćajne trake biti prohodne.
- Planirano je da se radovi podele na četiri deonice. Uslov investitora je da se obavljaju istovremeno na svim deonicama i da u svakom smeru funkcionišu dve saobraćajne trake. Rok za završetak radova je šest meseci - kaže za “Blic” dr Dragoljub Đakonović, gradski sekretar za saobraćaj.
Poznato je da su šine u ovom delu grada u najgorem stanju, a dva su razloga za odlaganje rekonstrukcije - neophodna izmena urganističkog plana u ovom delu Bulevara i rešenje o tome da li će se u Beogradu graditi laki ili teški metro, jer trasa lakog metroa prema projektima treba da prolazi kroz Bulevar.
- Sve je uklopljeno u novi urbanistički plan, a tramvajska baštica je prilagođena za laki šinski sistem. Odluka o tome kakav će se metro graditi još nije doneta, ali ako se bude gradio laki neće biti nikakvih problema - pričaju u gradskoj upravi.

Projekat rekonstrukcije već je izradio saobraćajni institut CIP a procene su da će radovi biti završeni krajem 2010. godine. Kao osnovnu prednost prebacivanja šina u sredinu stručnjaci vide izbegavanje „konflikta” vozila i tramvaja koji prolaze Bulevarom.
- Ako jedan vozač prolazi Bulevarom i želi da skrene desno u neku od poprečnih ulica, neće biti moguće da mu se pri skretanju na putu nađe tramvaj. Shodno tome očekujemo veći i brži protok vozila, dok će sa druge strane „leva skretanja” biti regulisana semaforskim signalima - objašnjava Milutin Ignjatović, direktor Saobraćajnog instituta CIP.
Sva je prilika da su neke od ideja vezanih za rekonstrukciju propale. Ranije je najavljivano da će nakon rekonstrukcije Bulevar u oba pravca dobiti po jednu traku koja bi služila za privremeno zaustavljanje vozila, čime bi se rešio problem nepropisnog parkiranja, i da će Bulevar dobiti po tri saobraćajne trake u oba smera.
- Nakon rekonstrukcije Bulevar kralja Aleksandra imaće dvosmernu trasu tramvajskih šina u sredini, dve saobraćajne trake po smeru namenjene za kretanje motornih vozila, prostor za parkirnje u nišama (sa obe strane Bulevara) i trotoare takođe sa obe strane - kaže Đakonović.
U toku je tenderska procedura za izbor Izvođača radova i stručni nadzor, koja se odvija po pravilima Evropske investicione banke iz čijeg kredita će biti finansiran deo radova. Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 10. novembar, a nakon izbora najpovoljnijeg ponuđača znaće se i cena rekonstrukcije.

Bez obustavljanja saobraćaja
Tokom rekonstrukcije neće biti obustavljanja saobraćaja u Bulevaru kralja Aleksandra. Agencija za investicije je kao jedan od uslova tendera naglasila da izvođač radova mora da obezbedi da radovi na četiri deonice ne ometaju saobraćaj, pa će vozačima na usluzi biti po dve saobraćajne trake u oba smera.
Izvor: Blic

O boldovanom: ne razumem - da li to znaci da nece biti problema ako se odluce za laki metro jer nece nista morati da ruse i kopaju, vec samo da ugrade trecu sinu. Ili to znaci da ce biti problema ako ne bude laki metro, jer ce nesto morati da se kopa, rusi, uklanja? Tj. da li ova izjava znaci favorizovanje lakog metroa i to u najgoroj verziji - nadzemnoj trasi na Bulevaru.
Sa Tramvajskih sina od Vuka so Djerma skinut je ispucali asfalt i nasut sljunak ili ticanik. Mozda je cak isamleveni stari asfalt.
 
Vrh