Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

little lightning":27v1brq0 je napisao(la):
Siniša":27v1brq0 je napisao(la):
Kamo srece da u rekonstrukciju Bulevara udje i izgradnja okretnice kod Vukovog spomenika.
Koje okretnice? Gde tu može da stane okretnica? O_o
Prva etapa izgradnje metroa je predvidjala okretnicu oko parka, odnosno bilo je predvidjeno skretanje iz Bulevara u ul. 27 matra kod Vise ekonomske skole. Sama ta trouglasta povrsina parka potez Bulevar-27 marta-Ruzveltova je trebala biti okretnica i novi put linije 5, jer bi se nakon izgradnje metroa tramvaj od Vuka ka Tasu naravno ukinuo. Mesta ima.
 
Jedna slicica Obilicevog venca. Nisam mogao da slikam u dubinu ka Majesticu, Megatrend mi zaklanja pogled.

qn8e39.jpg
 
Bas sam juce tuda prosao. Jedan od vlasnika kafica na sav glas se zalio da ce drvece u ovim zardinjerama smetati njegovim suncombranima :lol:
 
Pa sta je to sve nesto belo po plocnicima... oni to kao da nisu ni ocistili? A ovi vec postavili te letnje baste.. :kafa:
 
Ovih dana postavljaju ivicnjake na rupe za drvece, pa otud pesak.

Sto se tice basti, njih su i krenuli da postavljaju dok su majstori jos slagali kocke.
 
Sta bi sa komunalnom policijom? Drvece koje tu bude bilo posadjeno nema sanse da doceka ni par dana...

A divno bi izgledalo da opstane - zelenilo upravo nedostaje Obilicevom vencu...
 
Neverovatno je da vlasnici kafica ne shvataju prednost drveca i krosnji i zelenila uopste. Skoro su bas mislim na studiu b pravili malu ulicnu anketu gde su pitali gradjane koje su im baste najprijatnije i vecina je rekla one sa najvise zelenila.
 
Juče sam prošao ulicom koja se probija pored Belvila (zbog koje su iseljavali Rome i sve ostalo).

Još jedna nova ulica koja spaja Jurija gagarina sa Milutina Milankovića i petljom kod Arene i dalje Zorana Đinđića, Mihajla Pupina...sve u svemu - super i KONAČNO.

Jedino mi nije jasno - zašto je toliko povećana širina tramvajske baštice i još važnije

- zašto, pobogu, nisu ostavili mogućnost da se jednog dana tramvajska pruga provuče do kraja do Jurija Gagarina umesto da samo skreće u depo GSP. Zašto pitam - tramvaj iz Milutina Milankovića skreće ka Jurija Gagarina kod buvljaka,a dalje u M. Milankovića, u pravcu ka depou, ima još mnooogo stambenih zgrada a jako malo linija GSP i njima bi tramvaji puno značili. Buvljak se i ovako iseljava.

Šteta.
 
relja":rrwib2mt je napisao(la):
- zašto, pobogu, nisu ostavili mogućnost da se jednog dana tramvajska pruga provuče do kraja do Jurija Gagarina umesto da samo skreće u depo GSP. Zašto pitam - tramvaj iz Milutina Milankovića skreće ka Jurija Gagarina kod buvljaka,a dalje u M. Milankovića, u pravcu ka depou, ima još mnooogo stambenih zgrada a jako malo linija GSP i njima bi tramvaji puno značili. Buvljak se i ovako iseljava.

Šteta.
Kako misliš nisu ostavili mogućnost?
 
Goldstein":e22saor9 je napisao(la):
Kako misliš nisu ostavili mogućnost?
Belo - nova saobraćajnica, crveno - naravno tramvaj, zeleno - ostrvo izmedju traka.

tramvaj2.jpg


Ostrvo u (uslovno nazvanoj) deonici 3 - suviše je usko za dva tramvaja.
OK, nisam imao metar pa kažem da sam merio, ali na mestima gde se to ostrvo sužava zbog traka za skretanje - možda bi jedva mogao da prodje jedan tramvajski kolosek, kamoli dva.

Ostaje mogućnost da se koloseci jednog dana izgrade pored ove ulice, ne kroz nju (izmedju traka) ali da su to hteli, to bi već sad i radili.

Ali, na NBG, kada god je u startu bilo planirano da ulicom ide još nešto osim automobila i autobusa - ostavljana je mogućnost da se "TO" jednog dana "protera" kroz unapred ostavljeno "ostrvo" izmedju traka - J Gagarina, III Bulevar....Bul AVNOJA
Milentija Popovića je bila sužena za jednu kolovoznu traku kada smo mi sa NBG krenuli na put tramvajem u XXI vek. Očigledno da ta ulica u startu nije bila tako zamišljena.

Treba otići pa videti kako izgleda.

Super je što se uopšte pravi ta ulica, mnogo će da znači, ali mogli su već sad da završe i sa tramvajima u M Milankovića....
 
relja":1wl8uwi5 je napisao(la):
Goldstein":1wl8uwi5 je napisao(la):
Kako misliš nisu ostavili mogućnost?
Belo - nova saobraćajnica, crveno - naravno tramvaj, zeleno - ostrvo izmedju traka.

http://i127.photobucket.com/albums/p152/reljabgd/tramvaj2.jpg

Ostrvo u (uslovno nazvanoj) deonici 3 - suviše je usko za dva tramvaja.
OK, nisam imao metar pa kažem da sam merio, ali na mestima gde se to ostrvo sužava zbog traka za skretanje - možda bi jedva mogao da prodje jedan tramvajski kolosek, kamoli dva.

Ostaje mogućnost da se koloseci jednog dana izgrade pored ove ulice, ne kroz nju (izmedju traka) ali da su to hteli, to bi već sad i radili.

Ali, na NBG, kada god je u startu bilo planirano da ulicom ide još nešto osim automobila i autobusa - ostavljana je mogućnost da se "TO" jednog dana "protera" kroz unapred ostavljeno "ostrvo" izmedju traka - J Gagarina, III Bulevar.
Milentija Popovića je bila sužena za jednu kolovoznu traku kada smo mi sa NBG krenuli na put tramvajem u XXI vek. Očigledno da ta ulica u startu nije bila tako zamišljena.

Treba otići pa videti kako izgleda.

Super je što se uopšte pravi ta ulica, ali mogli su već sad da završe i sa tramvajima u M Milankovića....
U pravu si, ali jednoga dana će valjda biti izgrađen i deo J.Gagarina prekoputa Belvila, pa će još više biti potreban tramvaj tuda gde sad prolazi. Pogotovo ako se na mesto buvljaka zaista prebaci autobuska stanica biće dobro što prolazi tuda a ne kroz M.Milankovića (ako sam dobro shvatio tvoju zamisao o promeni trase tramvaja).
 
Goldstein":1rv0u61t je napisao(la):
U pravu si, ali jednoga dana će valjda biti izgrađen i deo J.Gagarina prekoputa Belvila, pa će još više biti potreban tramvaj tuda gde sad prolazi. Pogotovo ako se na mesto buvljaka zaista prebaci autobuska stanica biće dobro što prolazi tuda a ne kroz M.Milankovića (ako sam dobro shvatio tvoju zamisao o promeni trase tramvaja).
Prihvatam, ali sa rezervom :)

Za drugu stranu Jurija Gagarina - valjda mislis na deo od Buvljaka do Belvila - suprotna strana ulice:
pa nisam ni mislio da se pruga uklanja sa tog poteza. Neke linije bi koristile jednu, neke drugu trasu - a upravo zbog stanara u Milutina Milankovića - koji ipak već postoje, pored nas, u vremenu i prostoru, :) zar ne :)
Uostalom kako stvari stoje sa LRT, preko mosta preko Ade (ovoga koji će da košta kao most preko Dunava) će ići - tramvaj, tako da bi verovatno taj deo koloseka izlazio na most i išao za Banovo Brdo...na radost pola moje firme :)

Najbolje mesto za putnički terminal te zamisljene autobuske stanice je upravo u Milutina Milankovića - ima manje raskrsnica do autoputa. To je onaj ogradjeni plac koji je nekad bio "divlji" buvljak, sada ga koristi "Balkangradnja" za parking. Sadašnji buvljak je idealno mesto za - veliki parking autobusa. Moram da dodam, najbolja lokacija za novu autobusku stanicu je - Autokomanda. Ali znamo ko je to "dobio".

A ono što mi nije odmah palo na pamet, ali nekome kome je saobraćaj struka bi verovatno odmah zapalo za oko:
u novoj raskrsnici sa Jurija Gagarina je asfaltiran prelaz preko šina i napravljena je nova, krajnja leva traka, u pravcu ka Gazeli, za skretanje u ovu novu ulicu - e, kako bi tek kroz takvu raskrsnicu provukli tramvajsko skretanje, kad već ostrvo u novoj ulici nije dovoljno široko? Lepo - pa uopšte nisu ni mislili da tuda grade tramvajski kolosek.

BTW, ova traka u Jurija Gagarina za skretanje u novu ulicu je mogla da bude duža, da "počne ranije" - kao da ništa nisu naučili
- zašto su istu takvu traku produžavali prosle godine u istoj toj J Gagarinana, u istom tom smeru, pred raskrsnicu sa Omladinskih Brigada? :rolleyes:
 
Inace primetio sam da se vazdan nesto radi i ravnja na povrsinama preko puta cele duzine belila sve do raskrsnice. Sta zapravo rade tu i ko to radi?
 
Nastavlja se popločavanje ulica oko Kneza granitnim pločama. Počeli su radovi u 1300 kaplara.
 
videh danas. to je lepo.
samo kako će granit da se uklopi se behatonskim pločama na kraju tih ulica... :rolleyes: :rolleyes:
 
Па најбоље да цео Београд поплочамо гранитом. Па шта кошта да кошта. Боље и да поцркамо гладни, него да се једемо због неизвесности како ће се уклопити гранит и бехатон тамо где се граниче. :lol:
 
Nedavno su se setili da zavrse gornji sloj asfalta u ulici Ilije Stojadinovića (Filmski Grad). Pretpostavljam da je zvog velikog broja stambenih objekata u izgradnji taj posao odlagan već.. više skoro 15 godina. Nije ulica toliko bitna koliko fotografija koju sam napravio...



Naime, između dva objekta na izlazu ka ulici Kneza Višeslava postoji cev kojoj namenu ne znam verovatno nešto u vezi sa građevinskim radovima, privremeni dovod vode ili nešto treće. Ulicu su napravili preko cevi i sada je cev postala sastavni deo gornjeg sloja asfalta... Posle par meseci pretpostavljam da će se ovde napraviti ogromna rupa da li zbog pomeranja cevi prilikom prelaska automobila ili će je ljudi koji rade na građevini jednostavno iščupati kad im više ne bude porebna.

Baš divno odrađeno...
 
Улица Омладинских бригада, окретница аутобуса, полуаутоматски одстрањивач картера:
p10100021y.jpg

p10100031a.jpg
 
Jedan biser - u Omladinskih brigada se pravi nova raskrsnica sa semaforima - kod ulaza u parking TC IDEA (150m posle jednog i 200m ispred drugog). Ulica ima tri trake, ali već sada se u njoj stvaraju gužve u špicu.

Ovih dana Beograd put "seče" ostrvo izmedju traka i u smeru ka opštini (suprotan smer od smera iz kojeg se ulazi u IDEA-u) pravi još jednu traku, krajnju levu, za skretanje i uazak na parking, ali iz suprotnog smera.

Nov semafor će se nalaziti 150 metara posle semafora na raskrsnici sa Đ.Stanojevća (Rodić, Airport City), a 200m posle njega se nalazi već postojeći semafor kod Doma Zdravlja/ulaza u IMT. Sledeći je semafor 200 m dalje, kod Jurija Gagarina,

Veoma čudna odluka, obzirom da je ova ulica veoma opterećena u špicevima, kada se stvaraju dugačke kolone i saobraćaj ide brzinom puža, slično kao i Jurija Gagarina.
 
Ono što meni za Jurija Gagarina nije jasno je zeleni talas. Da li su oni namerno tamo ukinuli talas, ali ja imam osecaj da ako gaziš malo preko 60, stižeš, dok ako ideš 50, svaki semafor će te je*******ati. Apsolutno mi nema nikakve logike.
A za ovo sam video, doduše nisam imao pojma da je tu gužva u špicu. :blond:
Možda će biti lakše kad se probije nadvožnjak? Do kraja oktobra vozovi polaze sa nbgd ili idu skroz okolo preko Rakovice, jer prebacuju železnički saobraćaj na novi nadvožnjak.
 
hhhaha to mi je svakodnevna, tj bolje rečeno svakovečernja putanja... veruj mi ne možeš ni sa 70 ;) kreneš od crkve, al te zaustavi onaj kod airport city-ja, uvek!
 
Vrh