Ja mislim da je behaton sigurno još jeftiniji kad se radi popločavanje ulice (zbog količine), a ne na stovarištu kad se kupuje na paletu.
No svejedno, dosta smo pričali o tome da su za ukupan kvalitet mnogo bitniji:
1. Podloga
2. Kvalitet radova
3. (Najbitnije) način upotrebe - (pešaci, laka mehanizacija, kamioni....)
A izgled i naročito kasnije prepravke su daleko u korist behatona, u odnosu na asfalt.
Ja sam prilično zadovoljan naročito mogućnostima šaranja (Vasina, Francuska, donji Dorćol) i pravljenja posebnih celina, i naravno prilično nezadovoljan belim stubovima (bolje poznatiji kao muslimanski grobovi), kvalitetom ugradnje, a naročito korišćenjem behatona kao parking mesta na raskrsnicama.
Ali te negativne stvari nemaju veze sa početnim izborom, već sa komunalnim redom, koji se da rešiti drugim metodama (npr Ubeđivać od bigvlade).
No svejedno, dosta smo pričali o tome da su za ukupan kvalitet mnogo bitniji:
1. Podloga
2. Kvalitet radova
3. (Najbitnije) način upotrebe - (pešaci, laka mehanizacija, kamioni....)
A izgled i naročito kasnije prepravke su daleko u korist behatona, u odnosu na asfalt.
Ja sam prilično zadovoljan naročito mogućnostima šaranja (Vasina, Francuska, donji Dorćol) i pravljenja posebnih celina, i naravno prilično nezadovoljan belim stubovima (bolje poznatiji kao muslimanski grobovi), kvalitetom ugradnje, a naročito korišćenjem behatona kao parking mesta na raskrsnicama.
Ali te negativne stvari nemaju veze sa početnim izborom, već sa komunalnim redom, koji se da rešiti drugim metodama (npr Ubeđivać od bigvlade).