Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Piglet, pošto si u tim vodama, molio bih te za ugrubu procenu:
Isti želežnički nasip, ali kod "Uradi sam"sa jedne, odnosno FDU sa druge (Bul. Umetnosti)- dve slepe ulice koje udaraju u nasip a očigledno je nekad bilo planirano da se spoje ispod nekog železničkog nadvožnjaka (pre nego što je iko razmišljao o Univerzitetskom naselju, Delta City-ju itd).
Koliko bi trajalo da se na tom mestu prekine želežnički saobraćaj, raskopa nasip i napravi neki želežnički nadvožnjak, kako bi se potom spojile ulice? Rok, a la "da je drug Tito mislio da tu treba da bude most"?
 
relja":3v6alsbx je napisao(la):
Koliko bi trajalo da se na tom mestu prekine želežnički saobraćaj, raskopa nasip i ....
Mislim da bi to moglo da se izgradi i bez prekidanja saobraćaja - samo neko treba da to i odluči.
 
@ Nikola,

Hvala na vizualizaciji. Jos samo da nam grad bude cist i sredjeni ko ovaj filmic i sve ce biti OK.
 
Verovatno bi moglo nekom tehnikom utiskivanja i podgrađivanja i bez prekida saobraćaja. Uradiće to kad tad, inače ove godine bi trebalo da se uradi saobraćajnica Španskih Boraca jer kod nje već postoji nadvožnjak samo da se malo pripremi i eto novog asfalta ispod pruge.
 
Izgradnja tog nadvoznjaka, tj. spajanje Dr. Agostina Neta i Bulevara Umetnosti je veoma bitno jer je to jedina paralela prebukiranoj Ulici Omladinskih brigada...
Na zalost, niko i ne pominje izgradnju istog...ali s obzirom na snagu firmi prisutnih oko Dr. Agostina Neta, nadam se da ce to malo da se pogura...
Inace na mapi generalnog plana do 2021. Bulevar Umetnosti je predvidjen kao ulica drugog reda, ali je i pored toga vaoma bitna saobracajnica jer ujedno dolazi do Bul. Nikole Tesle koji ce biti nastavak Jurija Gagarina, a te dve ulice (Tesla i Gagarina) ce povezivati sve mostove...
 
Vidim da se obnavljaju i renoviraju šine na Bulevaru Kralja Aleksandra. Ali, šine se ponovo postavljaju na mesto na kom su i bile a to je uz trotoar. Moralo se poseći i dosta starih platana čije grane smetaju tramvaju.( ne treba zaborabiti da su platani jedan od glavnih kvaliteta Bulevara i da ih ne treba seći bez zaista jakog razloga) Već dugo postoji plan da se tramvaj premesti na sredinu bulevara kao što je to u Nemanjonoj a da sa strane budu odvojene trake ka Zvezdari odnosno ka ka centru. Nameće se pitanje zaštoto sada nije odmah uređeno? Naravno bilo bi nešto skuplje ali bi bila obavljena dva posla odjednom. Kad su tu već mašine i građevinski radnici najbolje je odmah ih angazovati i završiti kompletno i defintivno bulevar.
Mnogo je bolji polozaj tramvaja na sredini ulice nego uz trotoar (o tome sam već pisao na ovom forumu). Pešaci na trotoaru su bezbedniji, moguće je i parkiranje, drvored se lakše odrzava a tramvaji idu brze pošto obično ima manje stanica
 
dedinje":39rv0j2o je napisao(la):
Vidim da se obnavljaju i renoviraju šine na Bulevaru Kralja Aleksandra. Ali, šine se ponovo postavljaju na mesto na kom su i bile a to je uz trotoar. Moralo se poseći i dosta starih platana čije grane smetaju tramvaju.( ne treba zaborabiti da su platani jedan od glavnih kvaliteta Bulevara i da ih ne treba seći bez zaista jakog razloga) Već dugo postoji plan da se tramvaj premesti na sredinu bulevara kao što je to u Nemanjonoj a da sa strane budu odvojene trake ka Zvezdari odnosno ka ka centru. Nameće se pitanje zaštoto sada nije odmah uređeno? Naravno bilo bi nešto skuplje ali bi bila obavljena dva posla odjednom. Kad su tu već mašine i građevinski radnici najbolje je odmah ih angazovati i završiti kompletno i defintivno bulevar.
Mnogo je bolji polozaj tramvaja na sredini ulice nego uz trotoar (o tome sam već pisao na ovom forumu). Pešaci na trotoaru su bezbedniji, moguće je i parkiranje, drvored se lakše odrzava a tramvaji idu brze pošto obično ima manje stanica
Gde si ti to video da se obnavljaju sine? evo ja se juce vozio 14 do pretposlednje stanice (ona kod deltinog outleta) i nikakvu obnovu nisam video. U bulevaru vise nista nece dirati osim onih hitnih opravki jer ce kompletna rekonstrukcija da krene kada krene izgradnja prve trase metroa (znaci, nacekacemo se za obnovu). Za pocetak neka izbace sve preprodavce i njihove automobile-skladista, pa ce se situacija sa parkingom makar malo popraviti.
 
Moguće da sam pogrešio. Pre destak dana sam šetao bulevarom i tramvaj nije išao pa sam pomislio da se radi neka obnova. Nešto je i rađeno ali verovatno u malom obimu pa je i bilo gotovo za dan, dva. Ono što mi je tom prilikom najviše upalo u oči to je seča platana. Više stabala kod Liona i nekoliko kod doma kulture Vuk Karađjić. Zar baš mora da se seče drvo koje je staro 80 godina, zivotni vek mu je oko 160 godina i izgleda potpuno zdravo. Postoji pismeno obaveštenje vlasnicima da sklone parkirana kola zbog seče. Potpisao ga je neki šumaski inzinjer. Pretpostavljam i nadam se da zna šta radi. Inače, davno sam primetio i to mi je drago, da su kod nas ljudi vrlo osetljivi na seču drveća. Ja već sad zalim zbog drveća koje će biti posečeno na Novom Beogradu zbog izgradnje nove opere. Izgleda da gradsko zelenilo dobro radi svoj posao pošto odmah stavljaju nove sadnice.
 
inace, danas je trotoar pored ulaza u malu scenu narodnog pozorista ponovo raskopan, cini se da postavljaju nekakvu hidroizolaciju. jos jedan fenomenalni projekat beograd puta...
 
A zamisli da je tu trotoar asfaltiran kao ranije!? Ovako će samo izvaditi nekoliko ploča (pločica) i, posle obavljenog posla, vratiti ih na mesto. I ako budu radili kako treba neće se ništa primetiti.
 
da su radili kako treba, shvatili bi potrebu za hidroizolacijom pre nego sto su prvi put stavili ploce.
 
Moguce je da ce se tek poplocani deo Francuske kod Narodnog pozorista srusiti.

Razolog?

Pa udruzenja osoba sa invaliditetom se, s pravom, ljuti jer je ivicnjak ostao neoboren. Svi ste primetili da je i ranije sam trotoar od pesackog prelaza delio jedan stepenik, e sad zamislite da ne daj boze, u kolicima morate da predjete Francusku na tom mestu.

Beograd put se pravda time da je rekonstrukcija radjena "po starom projektu", ali da ce nepravda biti brzo ispravljena.

Ostaje medjutim nedoumica kako ce to biti izvedeno, buduci da bi rampa za kolica, sa ovakvom visinom trotoara imala poprilican nagib. IImajmo u vidu i da pesacki puca pravo na ogradicu javnog toaleta, te je na tom mestu trotoar malo uzi.
 
Homer Jay":34dv2ddn je napisao(la):
Pa udruzenja osoba sa invaliditetom se, s pravom, ljuti jer je ivicnjak ostao neoboren. Svi ste primetili da je i ranije sam trotoar od pesackog prelaza delio jedan stepenik, e sad zamislite da ne daj boze, u kolicima morate da predjete Francusku na tom mestu.
sa ovim se skroz slazem. inace, evo jutros sam primetio jos jednu genijalnost - nisu sproveli oluke sa narodnog direktno u kisnu kanalizaciju, nego oni jos uvek 'pluju' direktno na trotoar. nekako sam se nadao da je ovo poslednje raskopavanje bilo izmedju ostalog za to, ali ne...
 
Vi ocigledno niste shvatili obrazac po kome funkcionisu gradske vlasti. Sustina svega i jeste u tome da se ulice stalno raskopavaju, zakopavaju i iznova rekonstruisu. Na taj naci oni od svakog posla uzimaju %. Sto vise poslova, to vise € u dzepu.
 
˄˄ sa ovim se u nacelu slazem, ali bih rekao da je u ovom konkretnom slucaju rec o cistoj gluposti pre nego o korupciji
 
Ma veci je problem ne strucnost beograd puta i ostalih firmi koji rade infrastrukturu kako u Beogradu tako i u Srbiji. Cuo sam da beograd put ima jako veliki broj sudskih sporova zbog jako velikog broja ostecenja na privatnim vozilima koja su nastala usled ne obelezenih radova, rupa ( provalija ) u putu,...

Naime doskora se za zadnje strane belvila tacnije na skretanju ka beograd park ofisu nalazila rupa duboka skoro 1,5 metara koja je bila obrasla nekom travom. Mogu samo da zamislim sta je tu sve moglo da se desi, rupa je zakrpljena nakon nekhi 15 dana.
 
Nagradno pitanje: koliko vremena dajete Ulici Aleksanda Dubceka ( Tvornickoj ) u Zemunu do naredne rekonstrukcije?

Ne mogu da verujem da se opet radi? Ni krace ulice ni cescih radova. Cenim da ce za godinu dana opet da rade asfalt u Mihajla Pupina pa ce i nju malo da potkace.

A opet ce da lezi voda kao da se Panonsko more vraca. Tesko pranje para na delu.
 
Izgleda da je pocela i rekonstrukcija Vuka Karadzica jer je deo ulice od Kneza Mihaila do Studentskog trga raskopan.
 
Ja neznam ali ovo " poplocavanje " stvarno izgleda jako lose i nekvalitetno uradeno. Uzas !!!
 
Piglet, nije mnogo obzirom na obimnost posla. Treba proširiti ulicu ispod dva odvojena zeleznička nadvoznjaka (jedan ide ka Prokopu a drugi ka staroj stanici) i to treba uraditi bez prekida saobraćaja.
 
Misliš na Jurija Gagarina?

Meni sae čini dug rok, no kod nas je sve to diskutabilno.
Na zapadu bi most preko Dunava uradili za 500 i kusur dana.

Izgleda da tamo ima sijaset kablova, i druge instalacije koji im prave problem.
Sam nadvožnjak-mislim da je za jedan kolosek , probuše se rupe za šipove, stave se armaturni koševi, izbetoniraju šipovi, ošaluje se oplata za stubove, Izbetoniraju stubovi, urade se poprečni nosači na lici mesta, podužni se donesu montažni, izarmira se kolovozna ploča , izbetonira , vrate se šine i to je to-ukratko.

Onda samo treba da uklone stari nasip i nadvožnjak.
Novi je tu gde treba i njega ne diraju.

Da je PROKOP završen, trebalo je ukloniti stari, bez izgradnje novih.
 
PIGLET":2kz2l989 je napisao(la):
Da je PROKOP završen, trebalo je ukloniti stari, bez izgradnje novih.
Cisto bacanje nasih para...nadam se da se varam kada mislim da ne planiraju prokop uskoro da rade (u narednih nekoliko godina)...pa znajuci da nece uskoro, rade nadvoznjak...
...a sto se roka tice on je toliki da bi mogli da ne rade nista neko vreme...:)...ja sam nekoliko puta prolazio tu i zatekao prazno gradiliste u sred dana oko 13h obicno...svaki put prazno, a tada nisu bile ne izdrzive vrucine...dok se u 23. bloku u isto vreme ne vidi gradiliste od radnika...kao mravinjak!
 
Vrh