Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Pa blok 23 je gradilište privatne firme, dok ovo finansira grad. Drugo, nadvožnjak bi svakako premeštali bez obzira na stanje prokopa jer Jurija Gagarina mora da dobije normalan početak, koji uključuje raskrsnicu i po tri trake u svakom smeru.
 
retardinjo":1alqyocj je napisao(la):
Cisto bacanje nasih para...nadam se da se varam kada mislim da ne planiraju prokop uskoro da rade (u narednih nekoliko godina)...pa znajuci da nece uskoro, rade nadvoznjak...
Nije bacanje para, nego se "otpušava" usko grlo na raskrsnici ispod pruge.
 
:) Bilo je vec reci o ovome...
Da je "Prokop" zavrsen samo bi srusili stari nadvoznjak i usko grlo bi bilo prosireno, pa je cisto bacanje para zbog toga sto se nije prvo uradio "Prokop" pa tek onda rusenje...jer je ovo sto oni trenutno prave nepotrebno sa zavrsetkom "Prokopa", jer trenutna glavna z. stanica tada postaje muzej...jedino sto je neko pomenuo da ce da ostave jedan kolosek iz buduceg muzeja pa ce tu da ima neki znacaj, ali kazem da je prokop napravljen samo bi srusili stari nadvoznjak i nista vise ne bi pipali, kao sto je i PIGLET pomenuo...mislim da nema sanse da bi zbog turistickog vozica pravili nadvoznjak od koliko bese miliona...:) I dalje mislim da je cisto bacanje para...
 
Pa mislim da bi bilo luksuz da se odreknemo starog zeleznickog mosta u slucaju da je prokop zavrsen. Ne postoji razlog da tu ne prolazi recimo jedna linija beovoza ili recimo lrta, metroa ili tome slicno jel i taj savski amfiteatar treba dobro povezati sa ostatkom grada a to upravo pruza stari zeleznicki most i ovaj nadvoznjak koji povezuje novi beograd sa starim gradom.
 
Nije bacanje para iz prostog razloga što ćemo se načekati dok Prokop bude pušten u rad, a to je i dalje vrlo, vrloooo neizvesno.

Do tada treba olakšati život beograđanima koji prolaze tuda, ovo će imati uticaja na protočnost i brzinu saobracaja, zagadjenje, potrošnju goriva...a tek naše vreme, živce. Neka stoji tu godinu dana (a biće mnogo, mnogo više), isplatiće se.
 
Igor":2lp3ebup je napisao(la):
Pa mislim da bi bilo luksuz da se odreknemo starog zeleznickog mosta u slucaju da je prokop zavrsen. Ne postoji razlog da tu ne prolazi recimo jedna linija beovoza ili recimo lrta, metroa ili tome slicno jel i taj savski amfiteatar treba dobro povezati sa ostatkom grada a to upravo pruza stari zeleznicki most i ovaj nadvoznjak koji povezuje novi beograd sa starim gradom.
Ja sam "u prethodnoj polemici"...:)...pomenuo onu staru zamisao da se stari zeleznicki most pretvori u pesacki sa gomilu malih prodavnicica, tako da ne bi bilo odricanja...za bilo kuju drugu varijantu nisam cuo, pa pricam o onome sto jesam...ali u Srbistanu se preko noci planovi menjaju, tako da mozemo samo da nagadjamo sta ce biti na kraju...:)

relja":2lp3ebup je napisao(la):
Nije bacanje para iz prostog razloga što ćemo se načekati dok Prokop bude pušten u rad, a to je i dalje vrlo, vrloooo neizvesno.

Do tada treba olakšati život beograđanima koji prolaze tuda, ovo će imati uticaja na protočnost i brzinu saobracaja, zagadjenje, potrošnju goriva...a tek naše vreme, živce. Neka stoji tu godinu dana (a biće mnogo, mnogo više), isplatiće se.
To je onaj deo kada sam pomenuo da se nadam da ovaj nadvoznjak ne znaci da prokop nece pogledati u narednih nekoliko godina, pa zato prave ovaj nadvoznjak...
Slazem se da treba da se prosiri ulica, ali zbog njihovog glupiranja umesto da ekspresno naprave "prokop" (a za stanicni deo mislim da ne treba vise od ovih 500 i kusur dana, da ne kazem da za to vreme sasvim komotno moze kompletan trzni i poslovni centar iznad) oni bacaju pare na "mozda" ne potrebno resenje (osim, kazem u slucaju ovoga sto @Igor kaze da puste neku liniju od savskog amfiteatra ka NBGD-u, ali za sada o tome nista nisam cuo i zato ne mogu o tome da pricam...).

Ovo me podseca da kada nekome prokisnjava krov on kupuje zlatnu kofu za sakupljanje vode koju ce posle da baci, umesto da popravi krov...

Primera radi "Empire State building"...kamen temeljac je postavljen 17. marta 1930...a 1. maja 1931. godine zgrada je završena, uz rad od 5 dana nedeljno...zgrada od 102 sprata!!!
Rekli su da je Energoprojekt zatvorio finansijsku konstrukciju za izgradnju prokopa...dati novac EP u visini od tri ovakva nadvoznjaka ukoliko zavrse posao za 500 i kusur dana...i ne graditi ovakve stvari...

Nisam ni za bilo kakvu improvizaciju, a ovo sto rade da prave nadvoznjak bez plana da tu ikada nesto prodje posle izgradnje prokopa je katastrofa...
 
Zar stvarno mislis da ce se Beograd odreci kakvog takvog mosta i dosta dobre veze sinske ma koji oblik to bio. Ideja o pesackom mostu nije losa ali je lokacija uzasna i nije uopste prakticna za to.
 
Odreci se mosta u smislu da ga ni za sta ne koriste, pretpostavljam da NE.
Mogu samo da nagadjam koja ce mu namena biti, samo sam naveo ono sto sam cuo pre ihahaj godina...a za bilo sta drugo nisam cuo, ali kakve su nam sve bajke pricali...:)...to nista ne mora da znaci...
Slazem se da je sada losa lokacija za pesacki most jer tu sad nema nista, ali pitanje sta ce nici sa dve strane reke oko mosta, do kada se prokop zavrsi...to je mnooogo atraktivno zemljiste...problem je sto se sve radi bez REDA I PLANA, npr. nadvoznjak pre prokopa, baz plana da li ce se po zavrsetku prokopa koristiti, a kosta mnogo, a prokop stoji!!!
 
Nekom prilikom je najavljena mogucnost da ce BeoVoz jednom linijom ici sa NBG preko Starog savskog mosta , pa tunelom ispod Europolisa do sadasnje Glavne zeleznicke stanice i dalje preko Dorcola za Pancevo.

Inace, izbacivanje Starog savskog mosta iz upotrebe bi bila apsolutna glupost.
 
Nisam dugo cuo rec Europen, ovaj polis...:)

Nema sanse da ga izbace iz upotrebe, niko to nije ni pominjao, ali mozemo samo da nagadjamo koja ce mu namena biti, vozni, pesacki, drumski...verovatno ce zavisiti od tadasnje potraznje, ali je, ponavljam strasno da se nadvoznjak gradi bez plana, da li ce se ikada koristiti...i mislim da je kojim slucajem prokop sada gotov, glavna stanica preseljena, stari nadvoznjak srusen, a Jurija Gagarina siroka 6 traka, da ne bi ni na "N" od nadvoznjaka pomisljali...
P.S. Ja ovo pricam bez ikakvih interesa, posto nisam nikada, niti cu biti, zaprljan nekom stranackom "bojom"...cisto moje zapazanje, ne vezano za ovu ili onu vlast...
 
Šira pešačka zona

N. V. BRKOVIĆ , 05.09.2008 20:11:18

PUTARI ovih dana ugrađuju "kocke" u Zmaj Jovinoj i Krunskoj, a radovi se bliže kraju i u Birčaninovoj ulici. Od popločavanja najviše koristi imaće pešaci, koji će se ubuduće kretati širim trotoarima. Lepši pločnici, nasuprot njima, nisu oduševili vozače, koji tvrde da je kolovoz - sužen. Uz to vozila će biti proterana iz ulica u okolini Knez Mihailove, koje će postati pešačke zone.
U gradskoj Direkciji za puteve kažu da će u narednom periodu biti završeno popločavanje Ulice Vuka Karadžića, a uskoro bi trebalo da počnu i radovi u Đure Jakšića.
Pločama je do sada u prestonici prekriveno više od 25 saobraćajnica. Gotovo sve ulice između Tadeuša Košćuška i Francuske, odnosno od Vasine do Cara Dušana, koje predstavljaju posebnu celinu, već su završene.
- Na dorćolskoj padini preostalo nam je još ulepšavanje Ulice Strahinjića bana, koja je u planu, ali
još ne znamo precizno kada će radovi početi - kažu u "Beograd putu". - Do sada su popločane Gospodar Jovanova, Gospodar Jevremova, Dositejeva, Rige od Fere, Cara Uroša, Francuska, Dobračina, Kralja Petra, Simina i Vasina. Drugu celinu koja je, takođe, završena predstavljaju ulice u centru - Trg Nikole Pašića, Makedonska, Svetogorska, Nušićeva, Vlajkovićeva, Cetinjska, Kosovska, Majke Jevrosime, Kondina.
Osim Ulice Strahinjića bana, ploče bi trebalo da dobiju i Svetozara Markovića, Kolarčeva, kao i ulice u okolini Knez Mihailove, koje čine treću celinu. Pešaci već šetaju po granitnim "kockama" u nedavno završenoj Čika Ljubinoj i Rajićevoj, a uskoro će i ulicama Vuka Karadžića i Đure Jakšića. Novi izgled trebalo bi da dobiju i ostale ulice koje "seku" Knez Mihailovu, pa će čitava ova ambijentalna celina postati pešačka zona.
Krajem avgusta preuređeni su i trotoari u Admirala Geprata. Ploče su, takođe, zamenile asfalt u Kneginje Zorke i Kraljice Natalije. Ekipe "Beograd puta" privode kraju popločavanje trotoara u Krunskoj, koja bi trebalo da bude i asfaltirana za pet dana.
U okviru kompletne rekonstrukcije, umesto asfalta, ploče su dobili i trotoari najfrekventnijih ulica u prestonici - Bulevar kralja Aleksandra, Južni bulevar i Nemanjina.

BROJKE
60 ulica u gradu trenutno "pod opsadom" putara
260 saobraćajnica sanirano u prvih šest meseci

PRVE PLOČE
NOV način uređenja trotoara u prestonici počeo je pre šest godina - popločavanjem u Ulici kralja Milana. Tokom dvomesečnih radova obnovljeno je 14.000 kvadratnih metara trotoara. Raniji, betonski, zamenjeni su pločama, čime je olakšan pristup podzemnim instalacijama, bez oštećenja trotoara, a postignut je i lepši vizuelni efekat. Ploče su, zatim, osvanule u Gospodar Jovanovoj, ali bile su drugačije boje - crvene.
Izvor Vecernje novosti
 
PRVE PLOČE
NOV način uređenja trotoara u prestonici počeo je pre šest godina - popločavanjem u Ulici kralja Milana. Tokom dvomesečnih radova obnovljeno je 14.000 kvadratnih metara trotoara. Raniji, betonski, zamenjeni su pločama, čime je olakšan pristup podzemnim instalacijama, bez oštećenja trotoara, a postignut je i lepši vizuelni efekat. Ploče su, zatim, osvanule u Gospodar Jovanovoj, ali bile su drugačije boje - crvene.
Ovo bi trebala da bude neka sala ili zahebancija mozda :bash: ?!
 
@retardinjo

Uporno ponavljas kako je strasno da se gradi nadvoznjak bez plana namene!?

Nadvoznjak vec ima svoju namenu i vec se koristi, a toliki novac se sigurno ne bi ulagao u nesto sto ce za dve godine da se potpuno izbaci iz upotrebe.


Inace, ova vest za poplocavanje grada je odlicna. Centar ce napokon zaliciti na ostale prestonice. Jedino se pitam kada ce Obilicev Venac doci na red? Stvarno je sramota da se "face" i dalje parkiraju pored kafica i maze svoja ceda dok piju dzus!

Inace, kakva je situacija na licu meste? Jel sada moze da se udje kolima u Cika Ljubinu ili su stvaljene neke prepreke?
 
koliko sam ja video pre neki dan, raskrnica cika ljubine i zmaj jovine jos uvek nije poplocana, gradilisna ograda (narandzasta mreza) je prema knez mihajlovoj, a kola slobodno ulaze i parkiraju se u c.lj. prema platou. video sam i par kola kod australijske ambasade. to ce mozda da se promeni kad zavrse raskrsnicu, cini mi se da je namera da ostatak zmaj jovine kod poste pretvore u parking.
 
Nenad":3sgbc6my je napisao(la):
...a toliki novac se sigurno ne bi ulagao u nesto sto ce za dve godine da se potpuno izbaci iz upotrebe.
Hehe, i ja polazem velike nade da je tako, ali svaki put kada skoknem do savskog blokovskog keja treba da predjem preko cuvenog toplovoda koji je zatrpan pre nego sto se izgradio...:)...tako da ne moze nista sa sigurnoscu da se kaze, volim Beograd i zao mi je sto se takve stvari desavaju! Al' ne bih vise o tome, videcemo sta ce biti...najvise brine dosadasnja praksa...
 
Ma i ja bih poplocao Obilicev venac i to skroz do Tanjuga, ali problem je sto je ulaz u garazu isuvise duboko u ulici, tako da i ako dodje do poplocavanja, verovatno ce biti tek negde do City passagea.
 
Garaza "Obilicev venac" ima i ulaz odozdo, tako da ovaj prema ulici O.V. moze lepo da se zatvori.
 
Nenad":3n6ucznt je napisao(la):
Garaza "Obilicev venac" ima i ulaz odozdo, tako da ovaj prema ulici O.V. moze lepo da se zatvori.
mislim da je neko vec pricao da garaza tog gabarita mora da ima ulaz/izlaz iz dve razlicite ulice.....nesto vezano za vatrogasne propise ili slicno
 
Garaze na Zelenom Vencu kao i Pionirski park, Masarikova, Aerodrom imaju po jedan ulaz/izlaz.
 
Nisam rekao da ti ne verujem :)

Ne znam od koliko parking mesta se racuna "garaza sa toliko parking mesta da mora da ima dva ulaza/izlaza".
 
Pa da, ali to je izlaz u slucaju opasnosti, koji se inace ne koristi. Cak i ako se ispred ulaza / izlaza sa strane Obilicevog venca organizuje pesacka zona, taj ulaz / izlaz moze da se iskoristi u slucaju opasnosti, ali ne mora da bude glavni kao sada.
 
Upravo, jer kao sto je neko rekao, potrebni su ti izlazi za slucaj pozara, protiv-pozara, whatever.

Mislim da je trenutno zgodnija ovakva organizacija, posto je Mars. Birj, malko tesna.. :/ Nemam pojma.. Jer, lupam, ako se napravi guzva koja je obicno na ulasku u garazu sa gornje strane, to bi nacisto blokiralo Carice Milice, i skretanje iz Brankove na gore, jos ako se na cosku C.M. i M.B. napravi takav haos, to definitivno znaci kolaps u Brankovoj.. :/
 
Vrh