Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Шминкање тротоара у центру
Путари приводе крају уређење пешачких стаза у Крунској, Бирчаниновој и Улици Вука Караџића

Тротоари у Бирчаниновој, Крунској и Улици Вука Караџића ускоро ће уместо асфалта добити плочнике, што ће овим саобраћајницама дати знатно лепши изглед, а пешацима ће бити олакшано кретање. По завршетку радова, у наредних неколико недеља, штете ће имати само неодговорни возачи којима ће бити ускраћено задовољство да паркирају аутомобиле на пешачким стазама.

Из „Београд пута” поручују да се увелико припремају за постављање плоча и у Улици Ђуре Јакшића и Страхињића Бана, док ће тротоар у Улици браће Недић добити најквалитетнији, ливени асфалт.

– У протеклих неколико година уредили смо тротоаре у готово свим најважнијим улицама у центру града. Сада ћемо највише пажње посветити онима које секу Кнез Михаилову, где ћемо осим тротоара поплочати и коловоз, тако да популарна „штрафта” неће више бити једина пешачка улица у овом делу града – наглашавају у „Београд путу” и додају да је досад више од 30 саобраћајница у центру поплочано, као и да су негде направљене посебне стазе за слепе и слабовиде особе.

У Дирекцији за путеве кажу да ће радови у Чика Љубиној, који су почели пре четири месеца, ускоро бити у потпуности окончани, као и да ће ова улица постати нова Кнез Михаилова. То значи да ће Чика Љубина бити затворена за саобраћај, а пролаз ће бити дозвољен само возилима за снабдевање.

Оваква идеја, међутим, није се допала возачима којима је ова улица била идеална локација за остављање аутомобила, а из „Паркинг сервиса” поручују да ће наставити контроле, као и да ће на захтев полиције уклањати возила која буду ушла у Чика Љубину.

Проблем непрописног паркирања донекле је решен у Улици адмирала Гепрата где су недавно поплочани тротоари, али је пешацима, генерално, сужен пролаз да би била направљена паркинг места. Нешто слично могло би да се догоди и после преуређења у Улици Страхињића Бана где је у вечерњим сатима готово немогуће наћи место за паркирање.

Према неким проценама, путари су досад поплочали више од 25 одсто тротоара у центру града. Тако су, уместо асфалта, плоче и коцке добиле Господар Јованова, Господар Јевремова, Доситејева, Улица Риге од Фере, Цара Уроша, Добрачина, Краља Петра, Симина и Васина улица. Поплочани су и Трг Николе Пашића, Македонска, Светогорска, Нушићева, Влајковићева, Цетињска, Косовска, Мајке Јевросиме, Кондина, као и делови Булевара краља Александра и Јужног булевара.

Прва улица у којој су постављене плоче била је Краља Милана, а према најавама нове тротоаре у наредних неколико месеци требало би да добију Улица Светозара Марковића и Коларчева, док ће Трг Републике, највероватније, сачекати преуређење док се не реши судбина „Стакленца”.

Н. М.

[објављено: 10/09/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/SHminkanje-trotoara-u-centru.sr.html
 
Kako zaobići gužve u saobraćajnom špicu
Pet pravaca za izbegavanje
Pet najzakrčenijih ulica u gradu su Karađorđeva, Savska, Bulevar vojvode Mišića, Carice Milice i Bulevar kralja Aleksandra, kažu taksisti. Vozačima se preporučuje da u vreme saobraćajnih špiceva „u širokom luku“ zaobiđu pomenute pravce kako bi stigli do cilja. Saobraćajni stručnjaci savetuju da alternativne pravce treba koristiti u slučajevima potpunog kolapsa.

KARAĐORĐEVA: Teretnjaci čine čak 50 odsto vozila koji svakodnevno prolaze Karađorđevom ulicom. Ako se ima u vidu činjenica da jedan kamion, u jednoj saobraćajnoj traci u proseku uspori kretanje pet automobila, jasno je zbog čega su gužve postale svakodnevica. Vladimir Simidžija upozorava da praktično ne postoji alternativni pravac za Karađorđevu ulicu, ali preporučuje da u vreme saobraćajnih špiceva vozači mogu iz Karađorđeve skrenuti desno u Crnogorsku (deo ispod Brankovog mosta) i nastaviti dalje kroz Gavrila Principa pa preko Mihajla Bogićevića doći do Savskog trga. Sporednim putem oni će zaobići jedan od najzakrčenijih delova Karađorđeve, od Savskog pristaništa do Železničke stanice. Ako već nemaju načina da izbegnu Karađorđevu, preporuka je da kroz nju prolaze u vremenu od 7 do 9 sati i od 16 do 18 sati, kada je na snazi zabrana za teretni saobraćaj.

SAVSKA: Jedna saobraćajna traka od „Mostara“ do Železničke stanice u jednoj od najprometnijih ulica u gradu sama po sebi je preporuka za zaobilaženje Savske. Vozačima se „ni pod tačkom razno“ ne preporučuje da koriste ovaj pravac, već da vezu između „Mostara“, Železničke stanice i Nemanjine ulice traže preko Sarajevske ulice koja ima veći kapacitet. Pravac prema „Gazeli“ u Savskoj i nije toliko zakrčen, ako se izuzme suženje kolovoza u zoni kod Železničke stanice zbog radova koji traju već dva meseca.

CARICE MILICE: Svakoga jutra veliki broj vozača parkira u garažu na Obilićevom vencu, pa se na prilazima stvaraju gužve. Problem je najveći u Ulici carice Milice, gde se posebno u periodu od 14 do 16 sati stvaraju kolone automobila. Carice Milice ima slabiju protočnost između ostalog i zbog toga što kratko traje zeleno svetlo na raskrsnici Brankove i Carice Milice, kažu taksisti. Za vozače koji idu u pravcu Novog Beograda preporuka je da zaobiđu ulicu Carice Milice trasom Obilićev venac, levo u Topličin venac i opet levo u Pop Lukinu i desno na Brankov most.

BUL. VOJVODE MIŠIĆA: Broj autobusa koji prolazi Bulevarom vojvode Mišića povećan je zbog rekonstrukcije šina. U oba pravca prođe oko 500 autobusa dnevno. Problem predstavlja to što se iz više pravaca saobraćaj „uliva“ u samo dve trake u Bulevaru vojvode Mišića.
- Vozila iz šest saobraćajnih traka ulivaju se u samo dve u Bulevaru vojvode Mišića. Tri trake iz pravca Čukaričke padine i tri iz pravca Banovog Brda - kaže Petar Lozinjak, dispečer „Žutog taksija“. Vozačima sa Čukaričke padine i Banovog Brda preporučuje se da izbegavaju Bulevar vojvode Mišića da posle nadvožnjaka skrenu u Milovana Glišića - Drinička i ulicom Sanje Živanović dođu do BIGZ-a. Na taj način biće izbegnut najkritičniji deo Bulevara pored Sajma.

BUL. KRALJA ALEKSANDRA: Bulevar kralja Aleksandra je saobraćajnica visokok kapaciteta i zbog toga je ne treba zaobilaziti, savetuje Simidžija. Gužve su česta pojava najviše zbog nesavesnih vozača koji često ostavljaju vozila na ulici sa „četiri žmigavca“. U tom slučaju, vozačima je „na usluzi“ i Ulica Dimitrija Tucovića, preko koje kroz Cvijićevu i Bulevar despota Stefana mogu stići do centra.

Taksisti apeluju: pojačati kontrole
Akcija Sekretarijata za saobraćaj pod nazivom „Pomeri se s puta, kad je traka žuta“ nije obuzdala vozače u Bulevaru Mihajla Pupina i na Brankovom mostu. Iz taksi udruženja apeluju na saobraćajnu policiju da postave patrole na ovim pravcima, posebno u pravcu ka gradum i da se pooštri kontrola.
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=56437
 
Da li neko zna sta se desava sa kandelabrima za Cika Ljubinu ulicu? Da li je mozda u toku neki tender, nabavka?
 
Експресно кроз Булевар војводе Мишића
У склопу обнове трамвајских шина постављени и уређаји који ће омогућити дуже трајање зеленог светла за аутомобиле

29ni8mc.jpg

(Фото Д. Јевремовић)

Када буду замењене трамвајске шине у Булевару војводе Мишића, овом улицом брже ће се кретати не само трамваји већ и аутомобили. Екипе „Београд пута” су на деоници од ресторана „Господарска механа” до Мостарске петље поставиле координациони кабл који ће служити за „интелигентно” управљање саобраћајем. То значи да ће убудуће дуже трајати такозвани зелени талас, што ће убрзати проток возила која се крећу из правца Чукарице према центру.

– Готово сви светски и европски вишемилионски градови имају „интелигентно” управљање саобраћајем и то мора да буде уведено и у Београду. Циљ нам је да саобраћај у главном граду функционише уз помоћ детектора и камера, да се смање гужве, а поготово чекање на семафорима где ће зелено светло трајати дуже – објашњавају у Секретаријату за саобраћај и напомињу да ће цео ток саобраћаја бити надгледан из Центра за управљање саобраћајем у Улици 27. марта.

Да би се то догодило неопходно је претходно завршити комплетан посао у Булевару војводе Мишића. Бранко Смиљанић, заменик градског секретара за саобраћај, истиче да су нове трамвајске шине већ постављене, али да трамваји неће саобраћати овуда још најмање два месеца, јер је преостало да се уради бетонска испуна и дотерају тротоари који су раскопани од половине августа.

– До почетка децембра сви радови би требало да буду завршени. Предвиђено је да осим постављања шина уредимо и стазе за пешаке и поставимо нове плочнике и ивичњаке. Досад једино нисмо сређивали део код Мостарске петље зато што тамо најпре треба урадити хидроизолацију. Планирамо да после тога почнемо уређење и дела „Газеле” који се налази тачно изнад трамвајских шина. То ће у великој мери олакшати посао мајсторима који следеће године буду обнављали овај мост – објашњава Смиљанић.

Он наглашава да је највећи посао обављен на делу од „Господарске механе” до Руске улице која је тренутно затворена за саобраћај, а биће проходна од 23. октобра.

За овај посао, који је поверен аустријској фирми „Свитевски”, издвојено је око 470 милиона динара. Новац је обезбеђен делом из градске касе, а делом од кредита Европске инвестиционе банке у склопу пројекта „Обнова инфраструктуре Београда”.

Из Секретаријата за саобраћај наглашавају да је у Београду досад поправљен велики део трамвајске мреже, али да преостаје још да се уреде шине у Карађорђевој и Пожешкој улици. Како истичу, главна улица на Бановом брду дођи ће на дневни ред највероватније следеће године, односно када буде завршен Булевар војводе Мишића.

– Тада ће трамваји моћи да иду брже од Новог Београда, где смо прошле године поправили шине, преко Старог савског моста који је обновљен ове године, Савском и Булеваром војводе Мишића, па све до Чукарице – истичу у Секретаријату за саобраћај и додају да предстоји и замена шина у Булевару краља Александра.

Овај посао ће, како се очекује, задати највише мука градским властима јер је предвиђено да Булеваром пролази будућа линија лаког метроа.

Н. Миковић
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Ekspresno-kroz-Bulevar-vojvode-Mishica.sr.html
 
E sada imamo sledeći problem, u stvari već neko vreme imamo problem: šta sa tim saobraćajem koji nadođe iz Bul. Vojvode Mišiča.
Od kad su ukinuli semafor kod ulaza na sajam ogromne su gužve na rampi koja se penje na Gazelu, sad će biti još gore....
Beogradu fali taj most kod Ade ko lebac.....
 
PIGLET":30g0wvtu je napisao(la):
Beogradu fali taj most kod Ade ko lebac.....
Pa kad 4 godine traje samo birokratska procedura da bi most mogao da se pravi iz kredita, umesto da se iz budzeta napravi jedan koji bi se koristio već kroz dve godine....ali nije "simbol"...
 
Iskreno, gradska vlada je malo kriva za te 4 godine, vise je kriva nestabilnost na republickom nivou, tj. neodlucnost ljudi u kom pravcu zele da posalju drzavu...
 
Otvorena za saobraćaj ulica Gavrila Principa
20. Oktobar 2008 | 14: 15
Izvor : Studio B
Posle više od dva meseca koliko su trajali radovi na postavljanju toplovoda i uređenju ulice, saobraćaj u Gavrila Principa ponovo normalno funkcioniše.

U Beograd putu kažu za Studio B da su radovi na trotoaru ušli u završnu fazu i da će biti gotovi za petnaestak dana.

I pored toga što je Ulica Gavrila Principa od jutros ponovo otvorena za saobraćaj, saobraćajni znaci koji su postavljeni tokom radova, još uvek nisu uklonjeni.
извор Студио Б
линк http://www.studio-b.rs/info/vest.php?id=30471
 
Путари окупирали саобраћајнице
311tith.jpg

Као што је летос најављивано, путаре је сачекала врућа јесен. Лепо време свакако иде наруку радницима који ових дана мењају шине у Булевару војводе Мишића, граде три коловозне траке у Војвођанској, уређују паркинг места и тротоаре у Бирчаниновој, „шминкају” Улицу Гаврила Принципа и „пресвлаче” асфалт у још десетак мањих улица.

Главни проблеми са којима се путари и ове грађевинске сезоне суочавају су такозвани намерни кварови које за собом остављају комунална предузећа. Тако се често догађа да „Београд пут” асфалтира улицу, да би се после неколико дана појавиле „Електране” или „Водовод”, скинули асфалт и раскопали коловоз како би заменили топловод или водоводне цеви. Тада се београдским путарима, али и грађанима, диже коса на глави јер иста улица мора да се асфалтира два пута и то у врло кратком периоду.

У „Београд путу” кажу да су „намерни кварови” најчешће малих површина, али да их има на много локација у граду и да је за сваки овакав „квар” потребно ангажовати камион, екипу за рад, возило за превоз радника и неопходну механизацију. Уз све то путари истовремено морају да брину и о редовном одржавању улица, тако да им „намерни кварови” само стварају додатан посао.

Један од примера добре координације између градских комуналних предузећа је Улица Гаврила Принципа. Тамо су још у јулу „Електране” раскопале део коловоза и цело лето постављале нови топловод, да би се овог месеца у посао укључио „Београд пут” који је закрпио рупе, поставио нови слој асфалта, али и започео уређење пропалих тротоара.

– Део улице смо већ асфалтирали, а ових дана уређујемо стазе намењене пешацима. Тако ће убудуће тротоари бити пресвучени ливеним асфалтом, који спада у један од најквалитетнијих – кажу у „Београд путу” и напомињу да радови не утичу на функционисање саобраћаја.

Радници овог предузећа приводе крају и посао у Бирчаниновој која ће ускоро такође добити нове тротоаре. Очекује се да ће њен изглед бити сличан Улици адмирала Гепрата у којој је недавно, осим стаза за пешаке, уређен и простор намењен аутомобилима. Тако је направљено више паркинг места што, према мишљењу неких саобраћајних стручњака, није било добро решење јер се на тај начин само стварају саобраћајне гужве.

– Сада људи имају више простора за паркирање, па самим тим и повод да колима иду у центар. То није добро јер се сваког дана у исто време, отприлике око пет сати, односно по завршетку радног времена, гомила аутомобила са тих паркинга слије на улице и тако настаје колапс – сматра Милан Милосављевић, који је дуго година провео на високим функцијама у Секретаријату за саобраћај.

Из Скупштине града, међутим, поручују да ће на смањење гужви највише утицати увођење такозваног интелигентног управљања саобраћајем. Најављују да ће се његов ефекат најпре осетити у Булевару војводе Мишића где је, у склопу обнове трамвајских шина, постављен координациони кабл који ће омогућити дуже трајање зеленог светла на семафорима.

Овај систем могао би да буде постављен и у Војвођанској улици, али под условом да Дирекција за грађевинско земљиште претходно то одобри Секретаријату за саобраћај. Из Дирекције поручују да им је тренутно приоритет уређење инфраструктуре у Војвођанској, као и завршетак изградње три коловозне траке после чега би ова прометна саобраћајница могла да буде претворена у булевар са укупно шест трака.
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Putari-okupirali-saobracajnice.sr.html
 
Mislim, daj, ovo je genijalno!
Prvo se bune što grad kad obnovi ulicu smanji broj parking mesta, sad se bune što poveća.. :D
 
Princip je sledeći:

Imaš ograničene (parking, ulice) kapacitete, imaš mnogo veču tražnju za tim kapacitetima. Šta možeš da uradiš?
Rešenje je destimulisati dolazak sopstevnim vozilom u te kapacitete i ponuda odgovarajuče alternative. Ta alternativa koja može po komforu, brzini da zameni sopsteveno vozilo je jedino nezavisni šinski sistem-metro sistem. E mi ga nemamo i šta možeš sad: ne mnogo, terati ljude da se voze GSP-om ne vredi, jer je i on deo gužve, nepouzdan je, nekomforan itd.

Jedino što može makar malo da ublaži problem (daleko od toga da ga reši) je što veća ponuda parking mesta, uz poštovanje pešačkih površina i stroga zabrana i njeno sprovođenje u praksi parkiranja i zaustavljanja u voznim trakama.
Ranije sam pisao o tome koliko vozilo zaustavljeno na "samo 5 minuta", onemogući drugih vozila da prođu tom ulicom.
Ja jedino tako vidim makar malo ublaženje problema.
 
Војводе Степе је један трагичан пример успоравања саобраћаја са заустављеним возилима по коловозу, још када је возило зашло у шине, онда се створи понекад и колона трамваја...а био сам једном у трамвају када је препотентни, безобразни возач АМГ-а оставио своје мезимче паркирано тако да трамваји не могу да прођу...Возач трамваја је дрндао по сирени, не би ли дозвао власника, који се појавио тек после 3-5 мин. бесан што овај свира, псовајући трамвајџији сестру, мајку, децу...седа у кола, показује му средњи прст прави полукружно тако што умало није направио судар и стиска гас до пода да засени све импресивним димом гума...

,,Када дошао је шабан, човек сировина, шабан није име већ карактерна особина, сишао са брда где ракију точУ..."
 
ma grad bi mogao da se samo finansira od kazni za nepropisno parkiranje koliko toga ima. naprave dnevno dve ture po bulevaru, vojvode stepe i eto parica za sve dnevne potrebe grada, ali realno. :cool:
 
Исто сам тако гледао да су на тротоару у Војводе Степе били један поред другог, паркирани црни Порше каен и жута Застава 101, не зна се да ли се више види рђе или жуте фарбе на њој ...с тим што је каен на чистини, а овај јадничак паркирао стојадина уз бандеру, да га не би купили...зезали су се, не знам колико дуго, да на цим покупе стојадина, а да га не закаче о бандеру, док је каен стајао за неку другу прилику...онако широк остављајући поред себе три пута мање простора за пешаке од стојадина...
Ако хоћете, пребаците ово на неку другу тему...
 
ulica Djure Jaksica koja se granici sa knez mihajlovom trebala je da postane pesacka zona. Naverovatnije zbog zelje pojedinaca, bice dvosmerna slepa ulica? Sa jos manjim trotoarom. To je sigurno jer su danas doneli ivicnjake i crvene kocke za polocavanje trotoara, a ne granitne, kao u cika ljubinoj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
PIGLET":1qj7p3ab je napisao(la):
Princip je sledeći:

Imaš ograničene (parking, ulice) kapacitete, imaš mnogo veču tražnju za tim kapacitetima. Šta možeš da uradiš?
Rešenje je destimulisati dolazak sopstevnim vozilom u te kapacitete i ponuda odgovarajuče alternative. Ta alternativa koja može po komforu, brzini da zameni sopsteveno vozilo je jedino nezavisni šinski sistem-metro sistem. E mi ga nemamo i šta možeš sad: ne mnogo, terati ljude da se voze GSP-om ne vredi, jer je i on deo gužve, nepouzdan je, nekomforan itd.

Jedino što može makar malo da ublaži problem (daleko od toga da ga reši) je što veća ponuda parking mesta, uz poštovanje pešačkih površina i stroga zabrana i njeno sprovođenje u praksi parkiranja i zaustavljanja u voznim trakama.
Ranije sam pisao o tome koliko vozilo zaustavljeno na "samo 5 minuta", onemogući drugih vozila da prođu tom ulicom.
Ja jedino tako vidim makar malo ublaženje problema.
Ово никада нисам разумео. Како "шта можеш"? Можеш оно што се у слободним друштвима ради када имаш већу потражњу од понуде, а то је да ускладиш цену. Свака роба има цену на којој се понуда и потражња изједначују. Паркинг у уском центру Њујорка може да кошта без проблема $10 или $15 за првих пола сата. (Цео дан у уском центру може да буде и $40-45.) Да ли плаћају? Плаћају к'о беле лале, јер иначе кола иду на стовариште Богу иза ногу (често у другој савезној држави), до којег ти је боље да како знаш и умеш одеш одмах и платиш $200 глобе јер иначе почиње да куца лежарина од око $100 дневно. А да ли је паркинг због "зеленашких цена" празан? Па није, јер да јесте, спустили би цене. Цена је, дакле, формирана, тако да увек има слободно паркинг место, за оног ко хоће да плати, али да не зврји пола неискоришћено.

А пошто је цео сат паркинга у центру Београда? Не занима ме колика су просечна примања и шта је "поштено". Ако је тражња већа од понуде, онда паркинг није довољно скуп и тачка. Уосталом, од пунијег градског буџета бисмо, ако нема лоповлука, сви требали да имамо користи. Људи који инсистирају на јефтином паркингу напросто хоће да се огребу, да ову тражену услугу узму испод њене реалне цене, а на штету свих осталих корисника буџета. Узгред, ја такође мислим да Град треба да се потпуно склони из бизниса са паркинг гаражама и да препусти приватницима изградњу и формирање ценовника у новим гаражама (може да настави са паркингом уз тротоар). Државна авиокомпанија, државне железнице, државни телеком - све смо то видели како бајно функционише. Држава и локална самоуправа требају пре свега да се бави великим инфраструктурним пројектима који не могу да се адекватно препусте приватном сектору, а то су у Београду саобраћајнице (обилазнице/мостови) и метро. Тешко ћемо наћи приватника који ће да инвестира 2 милијарде у метро, али ми је тешко веровати да би било проблема наћи приватника који ће да инвестира у гаражу у центру града, ако му се да да формира тржишне цене.
 
^^^potpuno si u pravu, ja bih podigao cenu parkinga bar 5 puta, naravno uz povlastice za stanare koji bi verovatno jednostavnije i dosli do mesta. Usput, ta stvar mi je jako glupa, stanar placa mesecno uslugu za koju nije siguran da ce je dobiti tj. naci mesto gde da se parkira, ili ga pronadje u drugoj zoni... I ta stvar sa cenom parkiranja i nasim budzetom je zaista glupa jer ko ima da kupi auto od 15-20-50 hiljada evra, ima i za parking po ceni od npr 200 din po zapocetom satu. Onaj ko nema da plati, ili ne zeli, vozice se prevozom. Pa zaista - ko voli nek' izvoli!
 
Dobro možeš da podigneš cenu kako bi pala tražnja parkinga ali u Beogradu to ne bi pomoglo jer bi stimulisalo vozače da ostavljaju kola na mestima gde to nije dozvoljeno čime bi bili u nadležnosti saobraćajne policije koja je preopterećena a ne kontrolora parking servisa.

SAda je situacija takva da je veća verovtnoća da ti kontrolor nalepi uplatnicu ako nisi platio nego da te odnese pauk. Ako legalan parking bude previše skup to će uticati tako da se vozači parkiraku nelegalno..i ušli smo u začarani krug. Jedino rešenje je metro. :grand: , sve ostalo su improvizacije manje ili malo manje uspešne.
 
JP Parking servis sada zaradjuje velike pare i nikad nece tako drastično povećati cene jer su svesni da u će u tom slučaju ostati bez tog masnog prihoda, a iz razloga koje je Piglet naveo. Jačanje javnog prevoza + metro, jednog lepog dana, nas jedino mogu spasiti.
 
relja":4ebvb01l je napisao(la):
Jačanje javnog prevoza + metro, jednog lepog dana, nas jedino mogu spasiti.
To svi vec napamet znamo. Ali i sad je potpuno ista situacija sa nepropisnim parkiranjem Mislim da se ljudi parkiraju gde stignu zbog toga sto nema dovoljno mesta, te bi se povecanjem cene parkiranja ljudi manje koristili mestima u centru ili uopste ne bi ni koristili sopstveni auto. Znam na stotine primera ljudi koji zive npr. na Vracaru, a odu svojim kolima do centra da popiju kafu u Knezu (sto je kretenski kada se peske moze stici ili koristiti prevoz koji nije toliko los za tako malu relaciju).
 
I svi mi znamo ljude kojima je ispod casti da se voze gradskim prevozom.
Nije u tome bila moja poenta, vec da JP Parking servisu sasvim odgovara da cene budu ovakve kakve jesu, a ne da parking poskupi pet puta.
Kada bi parking bio 125 din/h onda se parking ne bi prodavao, vozaci bi ili radili ovo o cemu pise Piglet ili bi postali korisnici javnog prevoza, a Parking servis ne bi vise bio jedno od naprofitabilnijih JGP.
Tada se gubi i smisao onoga na cemu pociva nas drzavni i gradski aparat - "a koliko sam tu dobar". E to je bila moja poenta.
 
relja":t1zxbh0e je napisao(la):
I svi mi znamo ljude kojima je ispod casti da se voze gradskim prevozom.
Nije u tome bila moja poenta, vec da JP Parking servisu sasvim odgovara da cene budu ovakve kakve jesu, a ne da parking poskupi pet puta.
Kada bi parking bio 125 din/h onda se parking ne bi prodavao, vozaci bi ili radili ovo o cemu pise Piglet ili bi postali korisnici javnog prevoza, a Parking servis ne bi vise bio jedno od naprofitabilnijih JGP.
Tada se gubi i smisao onoga na cemu pociva nas drzavni i gradski aparat - "a koliko sam tu dobar". E to je bila moja poenta.
Елементарно, драги Вотсоне - онда би се спустило на 100 дин/ч, или 90 дин/ч, или већ која год цена би обезбедила да га возачи користе, али да ипак онај коме место ТРЕБА може да га нађе а не обиграва сто година и прави гужву.

Моја поента је била: при садашњој цени, не можеш наћи паркинг место. То онда значи да има простора за повећање цене а тиме и прихода за ЈП Паркинг сервис одн. градски буџет (надамо се).

А што се тиче нелегалног паркирања - па не знам колико кошта казна. Ако би била рецимо 20,000 динара и ако би се спроводила, мислим да би га било мање!
 
Djordje, ja govorim o motivu, tj uzroku zašto se problem ne rešava, a i vrapci znaju KAKO se problem može rešiti, ako se hoće.
 
Vrh