Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

A sto se neko ne pobrine za one ocajne reklame za menjacnicu koje stoje na sred ulice i jezivo je ruze. Stvarno neverovatno sta se ljudima sve dopusta kod nas.
 
Jel zna neko kada i da li će se srediti konačno Požeška glavna ulica na Banovom Brdu, u katastrofalnom je stanju! Tamo su nešto bušili duboko i uzimali uzorke tla duž cele ulice ,da li je njena rekonstrukcija vezana za novi most na Adi ?pričalo se da će se dodati treća šina ili kopati tunel za laki Metro koji bi preko novog mosta povezao Brdo i NBG? :rolleyes:
 
Hah, laki metro :lol: Ne mogu a da se ne nasmejem na njegov pomen.

A sto se tice kvaliteta saniranja tramvajskih bastica, neka se neko provoza bulevarom JNA i vidi kakav kvalitet je u pitanju. Nema ni 6 meseci kako su skunili stari asfalt koji je bio u rovovskom stanju i stavili novi sloj. Udubljenja i krateri su vec uveliko poceli da se pojavljuju.
 
Ko je za to da uplatimo jedno putovanje nadleznima do Zagreba pa da vide kako to oni rade :D
 
Asfaltiranje oko sina u Biulevaru JNA je bilo samo sminkanje, prava rekonstrukcija te ulice tek predstoji i radice se iz kredita EBRD-a po uzoru na Nemanjinu, Savsku i Novi Beograd.

Ona medjutim jos nije na redu, prva ce biti Bulevar Vojvode Misica. A trebalo bi uskorije vreeme da se rade i Vojvode Stepe, Resavska, Kradjordjeva....

Sto se tice trasa lakog metroa, po prvim skicama bi o cudo trebalod a ide ispod Pozeske ulice (mislim pod zemljom), ali ne treba biti isuvise optimistican. Prvo, cak i da se realizuje sve prema planu, to je tek linija 3 LRT-a (tj. poslednja bi dosla na red). Drugo, LRT se sve manje pominje kao resenje i to iz dva ocigledna razloga - nesposobnosti da se taj projekat realizuje (i ljudske i materijalne) i zbog toga sto pobornici teskog metroa izgleda imaju bolje argumente.

Sad vec idemo u off topic, ali mislim da ce krajnje resenje biti Pirova pobeda teskasa formulisana u frazi - gradicemo teski metro, samo nemamo pojma kada :D
 
Radovi u ulici Admirala Geprata
Popločavanje trotoara i sređivanje parking prostora u ulici Admirala Geprata se završava, a tokom sledeće nedelje biće rekonstruisan i kolovoz. Radovi se za sada izvode bez prekida saobraćaja.

Po završetku ove rekonstrukcije, predstoji i popločavanje i obnavljanje Dobrinjske ulice, tako da će ovaj deo grada dobiti znatno lepši i funkcionalniji izgled.

U narednom periodu planirano je i popločavanje trotoara u ulici Gavrila Pricipa i Birčaninovoj. Investitor svih radova je Direkcija za puteve.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=26636
 
Da li neko zna neku reč više o ovome?! :shok: Da li to znači da će radovi opet trajati duže?! Eh.. Tako nam je to kad smo prepuni historije.. :|


8327989074881eddee4337195813786.jpg

BEOGRAD, 19. 07. 2008.
Novopronađeno arheološko nalazište u Beogradu (FoNet)

Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/galerija/zoom.php?nav_category=99&image_id=79558
 
Verovatno neki Nemac, posto tamo, oko zgrada ministarstava im je bila otporna tacka, setite se samo obnove finansijskog parka,tamo su isto nasli nekoliko skeleta nemackih vojnika iz II S.R., plus nesto miniranih sanduka sa dokumentacijom Wehrmachta. Glavne otporne tacke su im bile zgrade Zeleznice i MIP-a, kao i zgrada Glavne Poste kod Z.St.BG. To je verovatno povezano sa ratom...
 
Radovi u Terazijskom tunelu do sredine avgusta
beograd1_3.jpg

Obimni radovi u Terazijskom tunelu biće završeni do 18. avgusta. Radnici trenutno skidaju ploče, montiraju nosače lamperije, sređuju betonske grede. Mada je tunel preko dana otvoren za saobraćaj, za vozače ne postoji nikakva opasnost. Ne bude li nekih neplaniranih teškoća, ceo posao bi trebao da se završi u predviđenom roku.
Do sada je urađena demontaža lamperije lukova plafona, a tunel je kompletno opran, montirani su nosači lamperije, i počela je sanacija betonske grede. Biće sanirana zaštitna maska za električne instalacije i montirana nova lamperija. Lepiće se i keramičke pločice na mestima gde su otpale ili su uništene. Biće sređeni i slivnici koji trenutno nemaju nikakvu funkciju, jer su zapušeni. Mada se sve ovo radi u cilju povećanja bezbednosti saobraćaja i ljudi koji svakodnevno tuda prolaze, pojedini vozači nemaju razumevanja što je tunel zatvoren i po svaku cenu žele da prođu. Često maltretiraju i psuju majstore, vređaju, prete, a oni najluđi pokušavaju da se probiju kroz tunel. Nadležni u Direkciji za puteve kažu da još uvek nije moguće predvideti koliko će koštati rekonstrukcija Terazijskog tunela. Jedino je poznato da se ova vrsta radova izvodi svakih desetak godina. B. R.
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
Izgleda da samo kod nas ne mogu da se predvide troskovi radova. Cemu sluze proracuni i sta rade ljudi koji sede u direkciji za puteve?? Znaci uradi se posao, ugradi se sef i kumovi i onda se da cena radova. U zemlji Srbiji je sve naglavacke.
 
U Omladinskih brigada, pored "biciklističke staze" se raskopava ostatak trotoara do temelja, kako bi se asfaltiralo do istog nivoa kao što je staza.
1) zašto je prvo raskopan deo trotoara za bicikle, napravljena staza sa ivičnjakom na štetu širine trotoara, sve sa temeljima, i to tako da staza nije u nivou sa postojećim trotoarom?
2) zašto je posle kopano za kablove odmah uz stazu za bicikle?
3) zašto se sad ponovo raskopava i asfaltira ostatak trotoara?
4) zašto se sve to radi tako da će opet morai da se popravlja biciklistička staza?

Zar ovo nije moglo sve od jednom?
Zar nije mogla staza samo da se nacrta, kao što se istovremeno sa ovim radovima radilo duž blokova 45 i 70, ili na Savskom keju (što je katastrofa za sebe)?
Kome je uopšte pala ideja da se prave ovakve staze tamo gde nema mesta za njih jer nikad nisu ni bile predviđene?
 
I ja se pitam zasto su pravili zasebne oivicene staze na trotoarima koji su vec bili predvidjeni za rekonstrukciju. Mogli su jednostavno da posto asfaltiranje bude zavrseno iscrtaju trake i to je to.
 
Поплочавање Француске код Народног позоришта, слике су ако се добро сећам од петка 18.07.





 
Izgleda da polako prolazi onaj prvi najnekvalitetniji period obnove ulica i trotoara. Da se ovde postavlja kamen je vec revolucija! Odlicno!
 
Fino je da koriste razlicite sare na ulicama u centru grada. Iako nisu neki dizajnerski wow ipak je cool da nije sve isto i monotono. Jos da se kvalitet malo podigne na neki zadovoljavajuci nivo i bice onda ok.
 
Mislim da je kljucno izvodjenje radova pac cak i sa nesretnim behatonom ako se dobro uradi moze da bude pristojno. Dobro je sto se krenulo sa granitom i kamenom u skorije vreme samo se nadam da ce kvalitetno izvesti postavljanje ploca i ivicnjaka i da ce sahtove okretati na pravu stranu.
 
Meni deluje kao da je prva jeftina faza prosla i da su sa behatonom u centru zavrsili. Mozda su sklopili neki veliki dil sa nekim proizvodjacem granita, pa im se sada vise isplati da rade tako :D

Iskreno se nadam da je behaton iza nas
 
^^Tesko da ce tako brzo prestati da koriste behaton. Ipak je to mnogo jeftinija varijanta od granita a ima jos puno ulica koje moraju da se sredjuju. Uostalom nije ni toliki problem sto ga koriste vec sto je nivo radova na nezadovoljavajucem nivou.
 
Behaton se koristi sirom Evrope, pa zasto ne bi i kod nas? Sigurno nece po Paliluli i Vozdovcu, bar sporednim ulicama da stavljaju granit? Toliko cak ni Rusi nisu ludi :)
 
Negde se behaton koristi i u centralnim objektima, kao u Madridu ispred Atoche, ili po ulici Paseo del Prado...
 
Vrh