Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.376
- Pohvaljen
- 48.211
To je stari mit koji nema utemeljenja u realnosti a primetio sam da se najčešće poteže (kao neki repetirani pištolj) samo onda kada se priča o širenju saobraćajnica koje su ostale u stanju iz 19. veka.
Mora da se razume da veliki deo istočnog dela grada, istolne celine desne obale Save, počiva na saobraćajnicama profila 1+1 sa tek sporadičnim delićima u 2+1 (kao npr MG na uglu sa Tužnim bulevarom). To tako ne može. I ne može da od Bulevara Oslobođenja pa sve do Bulevara Kralja Aleksandra imaš samo jednu jedinu vezu jug-sever u vidu Vojislava Ilića. Koja se pred Crveni krst ponovo suzbija u zakržljalu 1+1 Žičku. Prosto ne može tako, nije normalno.
Takođe, kolovoze ulica koriste i vozila javnog prevoza. Ova proširenja koja imam na umu, i za Maksima Gorkog i za ostale ulice na desnoj obali Save, imam na umu zbog njih, zbog taksija, vozila hitnih službi, vozila za intervencije (recimo kran), dostavu i komunalno servisna vozila. Ne radi ugođavanja automobilima.
A država da iskreno hoće, odvratila bi masovnu nekontrolisanu automobilizaciju i tu kulturu jednog dela ljudi da svako ide automobilom od ulaza do ulaza (ali bukvalno od ulaza do ulaza, pa ga parkira gde mu se digne). Da iskreno hoće, suzbila bi to. Ali neće. Kupuje se socijalni mir davanjem svakoj dalabu da kupi, sedne, vozika se i zaustavi ili parkira gdd poželi. I onda od njega ispaštaju i drugi, i oni koji voze normalno i oni koji se voze u prevozu. E ZBOG TOGA se stvaraju gužve i začepljenja. A ne zbog širenja ulica.
Mora da se razume da veliki deo istočnog dela grada, istolne celine desne obale Save, počiva na saobraćajnicama profila 1+1 sa tek sporadičnim delićima u 2+1 (kao npr MG na uglu sa Tužnim bulevarom). To tako ne može. I ne može da od Bulevara Oslobođenja pa sve do Bulevara Kralja Aleksandra imaš samo jednu jedinu vezu jug-sever u vidu Vojislava Ilića. Koja se pred Crveni krst ponovo suzbija u zakržljalu 1+1 Žičku. Prosto ne može tako, nije normalno.
Takođe, kolovoze ulica koriste i vozila javnog prevoza. Ova proširenja koja imam na umu, i za Maksima Gorkog i za ostale ulice na desnoj obali Save, imam na umu zbog njih, zbog taksija, vozila hitnih službi, vozila za intervencije (recimo kran), dostavu i komunalno servisna vozila. Ne radi ugođavanja automobilima.
A država da iskreno hoće, odvratila bi masovnu nekontrolisanu automobilizaciju i tu kulturu jednog dela ljudi da svako ide automobilom od ulaza do ulaza (ali bukvalno od ulaza do ulaza, pa ga parkira gde mu se digne). Da iskreno hoće, suzbila bi to. Ali neće. Kupuje se socijalni mir davanjem svakoj dalabu da kupi, sedne, vozika se i zaustavi ili parkira gdd poželi. I onda od njega ispaštaju i drugi, i oni koji voze normalno i oni koji se voze u prevozu. E ZBOG TOGA se stvaraju gužve i začepljenja. A ne zbog širenja ulica.
Poslednja izmena: