Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

stajaliste je OK, ali nisa za autobus...buahahahahaha (i posle me je neko zezao sto sam pricao o nisama za autobus na nekom drugom threadu) :D
 
Ljudi pa nemojte vise da stavljate ove slike samo se nerviram jezivo! :D Pa dobro koji to mediokriteti rade i dozvoljavaju ovako nesto?? Onaj ko je radio projekat za obnovu Dubrovacke morao bi za ovo da odgovara. Secam se da je vec bilo reci o tom ispustu za bus i kako je naravno vec tada konstatovano da je on premali za autobus.
 
Proširivanje ulice Braće Jugovića, od Despota Stefana do Makedonske
U okviru programa tehničke regulacije saobraćaja, sutra počinju radovi na proširivanju ulice Braće Jugovića, od Despota Stefana do Makedonske. Ulica će biti proširena za jednu saobraćajnu traku, tako da će umesto u tri saobraćaj ubuduće funkcionisati u četiri trake (po dve u oba smera). Po jedna traka u oba smera biće rezervisana za javni prevoz. Proširenjem ulice smanjiće se gužva, posebno protočnost saobraćaja iz ulice Despota Stefana ka Terazijskom tunelu.

Za vreme radova, koje izvodi Javno komunalno preduzeće „Beograd-put”, saobraćaj će se odvijati u oba smera, ali će biti zatvarana po jedna traka na strani gde se izvode radovi.

U tom delu ulice biće popločani trotoari, obnovljena javna rasveta sa obe strane ulice i posađeno 20 novih sadnica drveća. Očekuje se da će radovi, čija je procenjena vrednost pet miliona dinara, biti završeni do kraja aprila.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1309860

Nije mi ovde Klajn da proverim, ali da li neko zna da li može da se kaže proširavanja, meni zvuči "malo" nepravilno, zar nije proširenje? Znam da ima raskopavanje, itd. Ali mi ovo baš ne zvuči.. :/ Mislim, ne kaže se kopavanje, već kopanje, itsl.
 
Много ми је лепши Бул.Краља Александра са овако сређеним дрворедом када се гледа са Трга Николе Пашића.
 
Паметни семафори убрзавају саобраћај
Семафоризовано је око 500 улица (Фото Д. Јевремовић) Због неисправног семафора на Ибарској магистрали, код гробља Орловача, последњих десетак дана биле су велике саобраћајне гужве. Миц по миц, браник уз браник, кретала се километарска колона возила, а киша која је често падала додатно је успорила њихово кретање. Радници „Београд пута” јуче су поправили семафор и саобраћај се поново несметано обавља на овој магистрали.

Чедомир Вукашиновић, помоћник градског секретара за саобраћај, каже да је на раскрсници код Орловаче на коловозу, на неколико метара испред семафора, уграђен систем који детектује када аутомобил стане.

– Да би саобраћај могао несметано да функционише, на тридесетак раскрсница у граду уграђен је систем са најавом. То значи да, тек када возило стане испред семафора, укључи се зелено светло које траје десетак секунди колико је потребно да прође аутомобил – каже Вукашиновић.

У више од четири хиљаде београдских улица, семафоризовано је око 500. Постављено је девет хиљада лантерни, односно делова уређаја који показују светлосне сигнале. О њиховој исправности води рачуна 16 екипа Службе за одржавање семафора „Београд пута” које просечно дневно поправе пет-шест семафора.

– Када падају киша или снег, наши радници морају да поправе до 20 саобраћајних уређаја. Вода најчешће оштети електронику на семафору. Наше екипе патролирају улицама и контролишу да ли су сви саобраћајни уређаји исправни. У приградске општине одлазимо када нас позову. Уколико грађани примете да неки семафор не ради требало би да позову „Београд пут” на телефон број 2071-720 и наше екипе ће одмах изаћи на лице места – кажу у „Београд путу”.

Да би се лакше регулисао саобраћај у престоници, данас се користи систем за даљинско управљање и надгледање раскрсница, који омогућава приступ свим уређајима у систему.

На улицама Београда, осим стандардних, саобраћај регулише и 20 еколошких семафора, 60 са звучним сигналом за зелено светло намењеним слепима и 66 са тастерима за зелено светло за пешаке. Еколошки семафори постављени су на местима где црвено светло траје дуже од сто секунди, тако да возачи могу да искључе мотор док чекају сигнал за полазак. Циљ ових семафора је смањење буке и загађења на таквим местима и подизање еколошке свести возача. Овај еколошки уређај први пут је постављен на раскрсници Булевара деспота Стефана и Цвијићеве. У почетку су се возачи придржавали правила и гасили моторе својих возила, док је сада много мање таквих.

Први семафори у главном граду постављени су 1953. године, на раскрсници улица Краља Милана и Кнеза Милоша. После четири године Београд је на четири раскрснице имао 16 семафора.

Д. Спаловић
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Pametni-semafori-ubrzavaju-saobracaj.sr.html
 
videx onu sliku iz dubrovacke, ne cudi me sto je neralno uvucen prilaz za autobus jer ima brdo drugix stanica koje su na slican prostacki nacin uradjene po gradu, a cak me ne cudi ni sto je naguzena ta staklena stanica na sred trotoara jer i toga ima (ali ne toliko zguzeno) ali majku mu pa gde to da urade na 700 metara od centrale GSP!!!!! prosirenje brace jugovica, ce biti kratkotrajno spasenje posto nameravaju da redukuju saobracaj u vasinoj i na trgu sa sve onom gradskom galerijom ko ja se pojesti cutav prostor bzvz....ovi ljudi iz gradske vlasti su jednom recju stetocine jer samo trose pare vise nego sto treba (primer b.jugovica se prosiruje pre nego sto se u okolnim pravi zona redukovanog saobracaja) i unistise ceo grad tako, bulevar, sve su suzili, pa izvin'te nek ISKOPAJU BEOGRADSKI BIG DIG NEKA PLATE 14 MILIJARDI EVRICA, PA NEK ONDA JOS VISE POVECAVAJU XOLESTEROL U GRADSKIM VENAMA......dakle bas spomenux xolesterol jer bukvalno suzavaju protok, neka su kola krvna zrnca, a put vena....sve se vidi ako imas previse krvi a premalo prostora za njen tok kroz telo kr prestaje da tece i gasi ceo organizam, a da ne govorim o tome da JADNI BEOGRAD NEMA NI ARTERIJE koje trebaju imati po 24 trake, jos pod zemljom, nek prodaju pola drzave al nek gurnu pod zemlju pa nek onda gore po povrsini lickaju i seckaju ulice pa nece biti zastoja nikako ;)
 
Ambassador":gxz66gmp je napisao(la):
Mislim da su u centru grada stvarno ipak dosta uradili, ne razumem kako to sužavaju ulice? Samo ih svode na pravu meru.. Uostalom, najveći problem sa gužvama u Beogradu su a. automobili koji stanu u raskrnici, b. četri migavca (Pre dva dana u Sarajevskoj je bila gužva do ulaska u nju, jer je jedan kamion istovarivao hleb, a u žutoj traci je neki auto stao i uključio sva 4, pa je umesto 10min, koliko obično treba od Sajma do Z. Venca sve trajalo 20-25). A to je problem saobraćajne policije.
Uradili su dosta, ali su takodje uradili lose. Sto se tice suzavanja ulica, to je jedna od najvecih budalastina u savremenoj gradskoj istoriji. Umesto da prosiruju saobracajnice u skladu sa povecanjem broja vozila, oni dvosmerne ulice pretvaraju u jednosmerne i smanjuju broj parking mesta.
 
upravo to i napisax ;) mada ambasador je u pravu, nisu bas sve ulice suzene (od postojecix projekata) ali zapravo ulice i nisu suzene, vec su samo pojeli kolovoz odnosno prostor za odvijanje saobracaja i umesto toga stavili parkinge (koji su verovatno napravljeni upravo da ne bi mamice i tatice stajale da bi uradile po principu:cek da skoknem da uzmem detetu cuclu u apoteci...ali ti isti ljudi idalje rade isto pa blokiraju nekog ko ni kriv ni duzan svratio u costa coffee koji su tu napravili i ne samo to nego brdo takvix prodavnicica, likala, kafica jer ipak je to bulevar), dakle jedino resenje je bilo ili izbacivanje tramvaja, tj regenerisanje mreze i guranje pod zemlju tj lrt metro ili sta vec se odluce ili rusenje onaj red zgrada preko puta faxova... i gotov posao, oni nisu to nikako mogli da urade, pa su uradili nakaradno jadni sta su mogli...i eto napravili krkljanac tj samo su ga pojacali jer je bilo i pre isto guzva...
 
Sve to o cemu govoris bilo bi u razumno kada bi grad imao alternativne vidove saobracaja a.k.a Metro. S obzirom da se sve odvija nad zemljom u ulicama koje su relativno uske, njihovo dodatno suzavanje je ekvivalentno skupljanju krvnih sudova kod osobe koja ima visok krvni pritisak. Kolaps je neminovan. UMP je naravno neophodan, ali dok se do njega dodje protecice jos mnogo vode. Zato sve ulice koje to dopustaju treba prosiriti na kolovozu. Ja cu po ko zna koji put da dam primer ulice u kojoj zivim - Njegoseve. Pre ove poslenje rekonstrukcije, ona je imala vecinom svoje duzine 3 trake i parking mesta postavljena u sreh tj. pod uglom. Nakon krpljenja, ostale su samo 2 uske trake, parking mesta su pretvorena u uzduzna tj. sada se kola parkiraju jedna iza drugih i time ih ima bar 30% manje, a na nekim mestima je bez preke potrebe ostavljen samo pesacki trotoar. Proci danas kroz Njegosevu je u najmanju ruku avantura, s obzirom da tuda prolazi i autobus, a o nepropisno parkiranim vozilima i da ne pricam.
 
SAJAM NA REDU
GRADSKI menadžer Bojan Stanojević najavljuje da je sledeća na redu rekonstrukcija šina od Savske ulice do okretnice tramvaja kod Sajma.
- Ovih dana raspisaćemo tender za izvođača radova, tako da bi tokom godine trebalo da se završi i ova deonica - najavljuje Stanojević. - Za rekonstrukciju Karađorđeve ulice radi se projekat. Ukoliko ga završimo do leta i ova ulica će se raditi ove godine.
izvor Novosti
ceo tekst http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=118868&datum=2008-03-31
 
A od Autokomande do Slavije? Posle Veterinarskog na gore je puki teror... I kruzni tok na Autokomandi?

Dobro, deder, i to nije lose. Sta mi je bilo interesantno je Djilasovo objasnjenje na Studiju B danas popodne zbog cega je prosiren Savski most za 10cm - da bi mogli njime da saobracaji i novi tramvaji. Nekako se provuklo, ali lepo je da misle i o tome.
 
Jeste li videli u Decanskoj kod Doma Omladine (mada neki tvrde da odatle pocinje vec gospodar Jovanova)....

Video sam ih juce iz busa, bezz boje, ali mnogo vece od svih do sada, bas su ogromne, kao cetiri standardne behatonske, mo's slona ubit' njima.... Strana ka Makedonskoj je skoro pa gotova, i izgleda mnogo dobro... jos drvored kada se zasadi :)
 
^^^^

na to sam mislio, ali ja cesto permutujem te tri ulice, a onda naidjes na Strahinjica Bana i odmah znas gde si :D
 
Ja Strahinjića Bana stalno zovem Banović Strahinje.. :D
Inače, ta ulica je tako lepa bila dok je nisu sje*******ali sa svim ovim kafićima i nabudženim kolima... :(
 
ma sad je jos lepsa kada su je ulepsali sa ovim finim kaficima :lol:
 
ada huja":2pwjps3s je napisao(la):
Тренутно је у току сређивање тротоара у Добрачиној. :) мали апдејт :)
Овај горњи део улице је много аљкаво урађен. Делови имеђу жардињера и тротоара остали неасфалтирани, набацане неке коцке да попуне те рупе немам речи.....надам се да је то само привремено
 
ada huja":2h7v2ir2 je napisao(la):
ada huja":2h7v2ir2 je napisao(la):
Тренутно је у току сређивање тротоара у Добрачиној. :) мали апдејт :)
Овај горњи део улице је много аљкаво урађен. Делови имеђу жардињера и тротоара остали неасфалтирани, набацане неке коцке да попуне те рупе немам речи.....надам се да је то само привремено
ja se nesto ne bih mnogo nadao, posto kod nas ta nazovi privremena resenja prerastu u trajna :notok:
 
@Homer Jay
Strana ka Makedonskoj je skoro gotova? Pa zar ne treba tu ulicu da prosiruju sada za koji mesec? Ili su vec tako poplocali da se napravi "luft" za novu sirinu ulice?
 
U pravu si Shmeksi, samo pogledajte Knjeginje Zorke kako su uradili! (kod limenke)..
Jos uvek stoje nabacane kocke, rupe, djubre, pesak...a da ne pricam proslog leta..cak i kad su zavrsili, tako ti majstori lenji koje bas briga a malo i primitivni nogom sutnu djubre i zakopaju rupu i teraj dalje...pa tako i rade kad prave zgradu..zasto svi imaju problem sa cesmama, odvodima, kanalizacijom itd...ne znam tacno pravilna imena svega toga ali uvek ostave sut..
U Knjeg.Zorke su letele plasticne kese i jos djubreta koje su oni ostavili dok su radili i jeli tamo i sta vec i premestali kante za djubre itd..a opet to manje vise, neka se zove sluzba da pocisti ali majstori su ostavili pesak koji je vetar raznosio i isao nama u lice i oci a da ne pricam rupe koje su izbusili i nisu zavrsili. Materijal i dan danas stoji po uglovima ulica ceka da neko skloni i zakrpi te rupe. Zao mi je sto nisam slikala dok sam bila u BG u martu. Po meni je ispalo mnogo gore nakon radova a da ne pricam koliko su suzili ulicu ..jedna strana nije jednaka sa drugom za parking itd itd...
ZASTO KOD NAS NE SHAMPUNJAJU ULICE???? da se skine ulje koje curi od kola ili barem ako ne to, onda naravno dase pere prasina i prljavstina u Kneza M. i u Nemanjinoj? Samo kisa to malo opere ali to nije dovoljno. Boja kocke sa kojima je poplacana ulica nema istu svetlu boju kao sto je zaista kada je postave prvi put.
 
Vrh