jovanovm
Advanced
stajaliste je OK, ali nisa za autobus...buahahahahaha (i posle me je neko zezao sto sam pricao o nisama za autobus na nekom drugom threadu)
Izvor: BeoInfoU okviru programa tehničke regulacije saobraćaja, sutra počinju radovi na proširivanju ulice Braće Jugovića, od Despota Stefana do Makedonske. Ulica će biti proširena za jednu saobraćajnu traku, tako da će umesto u tri saobraćaj ubuduće funkcionisati u četiri trake (po dve u oba smera). Po jedna traka u oba smera biće rezervisana za javni prevoz. Proširenjem ulice smanjiće se gužva, posebno protočnost saobraćaja iz ulice Despota Stefana ka Terazijskom tunelu.
Za vreme radova, koje izvodi Javno komunalno preduzeće „Beograd-put”, saobraćaj će se odvijati u oba smera, ali će biti zatvarana po jedna traka na strani gde se izvode radovi.
U tom delu ulice biće popločani trotoari, obnovljena javna rasveta sa obe strane ulice i posađeno 20 novih sadnica drveća. Očekuje se da će radovi, čija je procenjena vrednost pet miliona dinara, biti završeni do kraja aprila.
Izvor: PolitikaСемафоризовано је око 500 улица (Фото Д. Јевремовић) Због неисправног семафора на Ибарској магистрали, код гробља Орловача, последњих десетак дана биле су велике саобраћајне гужве. Миц по миц, браник уз браник, кретала се километарска колона возила, а киша која је често падала додатно је успорила њихово кретање. Радници „Београд пута” јуче су поправили семафор и саобраћај се поново несметано обавља на овој магистрали.
Чедомир Вукашиновић, помоћник градског секретара за саобраћај, каже да је на раскрсници код Орловаче на коловозу, на неколико метара испред семафора, уграђен систем који детектује када аутомобил стане.
– Да би саобраћај могао несметано да функционише, на тридесетак раскрсница у граду уграђен је систем са најавом. То значи да, тек када возило стане испред семафора, укључи се зелено светло које траје десетак секунди колико је потребно да прође аутомобил – каже Вукашиновић.
У више од четири хиљаде београдских улица, семафоризовано је око 500. Постављено је девет хиљада лантерни, односно делова уређаја који показују светлосне сигнале. О њиховој исправности води рачуна 16 екипа Службе за одржавање семафора „Београд пута” које просечно дневно поправе пет-шест семафора.
– Када падају киша или снег, наши радници морају да поправе до 20 саобраћајних уређаја. Вода најчешће оштети електронику на семафору. Наше екипе патролирају улицама и контролишу да ли су сви саобраћајни уређаји исправни. У приградске општине одлазимо када нас позову. Уколико грађани примете да неки семафор не ради требало би да позову „Београд пут” на телефон број 2071-720 и наше екипе ће одмах изаћи на лице места – кажу у „Београд путу”.
Да би се лакше регулисао саобраћај у престоници, данас се користи систем за даљинско управљање и надгледање раскрсница, који омогућава приступ свим уређајима у систему.
На улицама Београда, осим стандардних, саобраћај регулише и 20 еколошких семафора, 60 са звучним сигналом за зелено светло намењеним слепима и 66 са тастерима за зелено светло за пешаке. Еколошки семафори постављени су на местима где црвено светло траје дуже од сто секунди, тако да возачи могу да искључе мотор док чекају сигнал за полазак. Циљ ових семафора је смањење буке и загађења на таквим местима и подизање еколошке свести возача. Овај еколошки уређај први пут је постављен на раскрсници Булевара деспота Стефана и Цвијићеве. У почетку су се возачи придржавали правила и гасили моторе својих возила, док је сада много мање таквих.
Први семафори у главном граду постављени су 1953. године, на раскрсници улица Краља Милана и Кнеза Милоша. После четири године Београд је на четири раскрснице имао 16 семафора.
Д. Спаловић
Uradili su dosta, ali su takodje uradili lose. Sto se tice suzavanja ulica, to je jedna od najvecih budalastina u savremenoj gradskoj istoriji. Umesto da prosiruju saobracajnice u skladu sa povecanjem broja vozila, oni dvosmerne ulice pretvaraju u jednosmerne i smanjuju broj parking mesta.Ambassador":gxz66gmp je napisao(la):Mislim da su u centru grada stvarno ipak dosta uradili, ne razumem kako to sužavaju ulice? Samo ih svode na pravu meru.. Uostalom, najveći problem sa gužvama u Beogradu su a. automobili koji stanu u raskrnici, b. četri migavca (Pre dva dana u Sarajevskoj je bila gužva do ulaska u nju, jer je jedan kamion istovarivao hleb, a u žutoj traci je neki auto stao i uključio sva 4, pa je umesto 10min, koliko obično treba od Sajma do Z. Venca sve trajalo 20-25). A to je problem saobraćajne policije.
izvor NovostiGRADSKI menadžer Bojan Stanojević najavljuje da je sledeća na redu rekonstrukcija šina od Savske ulice do okretnice tramvaja kod Sajma.
- Ovih dana raspisaćemo tender za izvođača radova, tako da bi tokom godine trebalo da se završi i ova deonica - najavljuje Stanojević. - Za rekonstrukciju Karađorđeve ulice radi se projekat. Ukoliko ga završimo do leta i ova ulica će se raditi ove godine.
Овај горњи део улице је много аљкаво урађен. Делови имеђу жардињера и тротоара остали неасфалтирани, набацане неке коцке да попуне те рупе немам речи.....надам се да је то само привременоada huja":2pwjps3s je napisao(la):Тренутно је у току сређивање тротоара у Добрачиној. мали апдејт
ja se nesto ne bih mnogo nadao, posto kod nas ta nazovi privremena resenja prerastu u trajna :notok:ada huja":2h7v2ir2 je napisao(la):Овај горњи део улице је много аљкаво урађен. Делови имеђу жардињера и тротоара остали неасфалтирани, набацане неке коцке да попуне те рупе немам речи.....надам се да је то само привременоada huja":2h7v2ir2 je napisao(la):Тренутно је у току сређивање тротоара у Добрачиној. мали апдејт