Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Рок је септембар, већ касне 2 месеца по њиховој најави, са тим да су оставили могућност да због временских услова да буде и више. Да су урадили на време до септембра не би имали проблема са октобарским и новембарским кишама, ако их буде!
 
20220813_172837.jpg
20220813_172841.jpg
20220813_172848.jpg
 
Da li se zna koje će puteve vraćati na "staro" nakon izgradnje tunela Beli potok? Ovaj novi kružni djeluje da je napravljen da ostane tu. Vjerovatno će i most vratiti u funkciju, ali onda nastaje haos poslije mosta sa strane Avale.
 
Железнички чвор има једноколосечне у обилазници, а нзм да ли ће оставити простора за други колосек, као што је пре било на панчевцу.

Личи на панчевац, само обрнут, али мишљења сам да ниједан мост не може бити толико ружан колико може бити функционалан.
 
Нажалост, само један колосек, који ће пре него касније бити уско грло!
 
Ипак је теретна обилазница, мада штета је што се занемарује потенцијал за Бг воз (кружна линија до Панчева + станица у Винчи).
 
Ja bih napravio 2 mosta umesto jednog "mega" mosta. Jedan jeftiniji, manje nosivosti za autoput a drugi veće nosivosti za železnicu dvokolosečni.
Ne znam zašto se gura ovo "multi-praktitk" rešenje kad to nikad ništa dobro nije donelo. Zamislite sad neko renoviranje mosta, pa staje i jedan i drugi saobraćaj. U slučaju nekog zatvaranja drumskog mosta, saobraćaj može preko železničkog kad nema vozova kao što je bil slučaj u Novom Sadu gde je sad izgrađen "Novi Žeželjev most".
 
Парадоксално, у току је међународни конкурс за пројектовање археолошког локалитета у Винчи које ће постати међународна атракција, како и доликује локалитету тог значаја. А у видокругу тог локалитета, грађевинци, иначе оперисани од естетике пројектују најружнији могући мост који су могли да испројектују.
 
Nije nužno njegova lepota problem. Da, može sigurno lepši, ali po kojoj ceni? Ja bih tu, da se pitam, proterao dvokolosečnu prugu jer ona ne mora samo da se koristi za teretni saobraćaj. Taj most bi otvorio u putničkom smislu mogućnost i da se na neki način predgrađe Pančeva obezbedi železnicom, uradi kvalitetna železnička veza sa Vinčom (ako se već pravi turistička atrakcija, što da ne i prevoz ljudi do tu sa promocijama karata - ko ide vozom, jeftiniji ulaz ili tako nešto), povezivanja Leštana i Boleča, robne kuće Ikea, a može i da koristi za eventualne direktnije vozove kao npr. Požarevac - Pančevo (ako za takvim ima prosto potrebe u saobraćajnom smislu, jer ne moraju svi vozovi da terminiraju u Beogradu).
 
Нек ураде мост без решетке ала-Панчевац и биће лепши. А железнице да редефинишу обилазницу и ускладе да прође кружни БГ воз Прокоп-Карађорђев парк-Вуков споменик-Панчевац-Крњач мост-Крњача-Овча-Панчево главна-Панчево варош-Војиловица-Винча-Болеч-Бели поток-Јајинци-Ресник-Прокоп и у обрнутом смеру.
 
Pančevac broj dva,kladim se da su genialci iz CIPa radili projekat

Mогу да грешим, али судећи по наптису из видеа, визуално решење моста су урадили ови из СЦС тима, како сами пишу, на основу пројекта. Колико је ту њихове уметничке слободе, и да ли је мост решеткаст не могу да кажем нисам видео пројекат, али верујем да нису баш толико измишљали, осим црвене боје.

Апсолутно сам сагласан са Иком да мост има практичну вредност а да је његова естетика, поготову ван граница града савршено небитна. Шта више, постоји чак и веза са "ментална" Панчевцем. Нама су потребне јефтине у изградњи јефтине у одржавању, практичне грађевине. Да, на уштрб естетике, тим пре што нема "туриста" и "визуелног идентитета града" тј тих несрећних аргумената који избијају из наше заједничке касе вишак новца са крајње сумњивим исходом.

Недостатак другог колосека ме страшно смућује, тачније недостатак простора под други колосек, јер те ствари треба радити сада а не крог 30 година када то буде прескупо или немогуће урадити. Пруга јесте теретна, али у случају хаварије, катаклизми и ратних дејстава, та пруга може да постане итакекако важна.
 
Stoji, ali ta pruga ne mora da bude isključivo teretna. Već smo objasnili potencijal u par postova iznad i blokirati to u budućnosti je krajnje glupa odluka. Ne moraju da ga postave, već samo da ostave prostor i da bude isprojektovan da može da izdrži dva voza.
 
Kako se očekuje samo par teretnih vozova dnevno kada je Bg geografski centar šireg Balkana sa 70tak mil ljudi, ako se tamo istočno poveže kvalitetnom infrastrukturom, autoputrvima i brzom prugom sa Rumunijom i Rusijom iza nje onda bi to trebalo mnogo više od nekoliko. Jedini problem je da se Rumuni vrate na slovenski jezik jer bi onda integracija bila još bolja.
 
Stoji, ali ta pruga ne mora da bude isključivo teretna. Već smo objasnili potencijal u par postova iznad i blokirati to u budućnosti je krajnje glupa odluka. Ne moraju da ga postave, već samo da ostave prostor i da bude isprojektovan da može da izdrži dva voza.

Ok, ostave prostor za 2 koloseka, cela obilaznica ima prostor za 1 kolosek, uključujući i tunele. What's the point?

Kako se očekuje samo par teretnih vozova dnevno kada je Bg geografski centar šireg Balkana sa 70tak mil ljudi, ako se tamo istočno poveže kvalitetnom infrastrukturom, autoputrvima i brzom prugom sa Rumunijom i Rusijom iza nje onda bi to trebalo mnogo više od nekoliko. Jedini problem je da se Rumuni vrate na slovenski jezik jer bi onda integracija bila još bolja.

What did I just read? 'Si ozbiljan ili? :ROFLMAO:

Brza pruga sa državom sa kojom godinama ne postoji javni kopneni prevoz? Uostalom, brza pruga preko obilaznice? Zašto?

Dalje, teretni prevoz između Rumunije i Srbije nikad ne može ni teoretski da premaši nivo gde je potrebno više od jednog koloseka.

Ovu Rusiju i Rumune koji pričaju na slovenskom jeziku neću ni komentarisati...
 
Чек, значи дефинитивно нико од надлежних није у фзну, ај да ставимо још један колосек чисто да ето тај исток Бг-а тамо некад може да има неку смислену кружну линију бг воза која ће уједно спојити и Панчево са центром Бг-а? Није стваран живот игрица да се једним кликом дода пруга, али град је већ апсорбовао Калуђерицу, док се они смисле да изграде тај исти мост имаћемо континуитет насеља баш до те Винче.
 
Bg voz na ovoj TERETNOJ obilaznici će krenuti kada i BG:VOZ preko teretne obilaznice od Ostružnice pa ka Batajnici.
paaa, iskreno mogli su da koriste postojecu teretnu obilaznicu i za Bg voz, samo naravno uz neka ulaganja i da je srede. Recimo Bg voz: Zeleznik - Makis - Bele vode - Rakovica - Vukov spomenik ili Nbg. Deo izmedju Batajnice i Surčina ce svakako spojiti sa linijom za Aerodrom, pa ce se i taj deo koristiti.
 
Vrh