Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.488
Pohvaljen
3.324
Рок је септембар, већ касне 2 месеца по њиховој најави, са тим да су оставили могућност да због временских услова да буде и више. Да су урадили на време до септембра не би имали проблема са октобарским и новембарским кишама, ако их буде!
 

banderas

Beginner
Učlanjen(a)
29.04.2019.
Poruke
35
Pohvaljen
755
20220813_172837.jpg
20220813_172841.jpg
20220813_172848.jpg
 

baccalieri

Novice
Učlanjen(a)
24.05.2022.
Poruke
8
Pohvaljen
19
Da li se zna koje će puteve vraćati na "staro" nakon izgradnje tunela Beli potok? Ovaj novi kružni djeluje da je napravljen da ostane tu. Vjerovatno će i most vratiti u funkciju, ali onda nastaje haos poslije mosta sa strane Avale.
 

ika

Intermediate
Učlanjen(a)
20.07.2021.
Poruke
124
Pohvaljen
190
Железнички чвор има једноколосечне у обилазници, а нзм да ли ће оставити простора за други колосек, као што је пре било на панчевцу.

Личи на панчевац, само обрнут, али мишљења сам да ниједан мост не може бити толико ружан колико може бити функционалан.
 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.488
Pohvaljen
3.324
Нажалост, само један колосек, који ће пре него касније бити уско грло!
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.323
Pohvaljen
31.516
Ипак је теретна обилазница, мада штета је што се занемарује потенцијал за Бг воз (кружна линија до Панчева + станица у Винчи).
 

ZAK

Intermediate
Učlanjen(a)
19.11.2019.
Poruke
342
Pohvaljen
1.248
Ja bih napravio 2 mosta umesto jednog "mega" mosta. Jedan jeftiniji, manje nosivosti za autoput a drugi veće nosivosti za železnicu dvokolosečni.
Ne znam zašto se gura ovo "multi-praktitk" rešenje kad to nikad ništa dobro nije donelo. Zamislite sad neko renoviranje mosta, pa staje i jedan i drugi saobraćaj. U slučaju nekog zatvaranja drumskog mosta, saobraćaj može preko železničkog kad nema vozova kao što je bil slučaj u Novom Sadu gde je sad izgrađen "Novi Žeželjev most".
 

stf

Professional
Učlanjen(a)
22.01.2010.
Poruke
12.109
Pohvaljen
12.508
Парадоксално, у току је међународни конкурс за пројектовање археолошког локалитета у Винчи које ће постати међународна атракција, како и доликује локалитету тог значаја. А у видокругу тог локалитета, грађевинци, иначе оперисани од естетике пројектују најружнији могући мост који су могли да испројектују.
 

TheOnlyLuka

Higher intermediate
Učlanjen(a)
01.03.2020.
Poruke
559
Pohvaljen
928
Lokacija
Beograd
Nije nužno njegova lepota problem. Da, može sigurno lepši, ali po kojoj ceni? Ja bih tu, da se pitam, proterao dvokolosečnu prugu jer ona ne mora samo da se koristi za teretni saobraćaj. Taj most bi otvorio u putničkom smislu mogućnost i da se na neki način predgrađe Pančeva obezbedi železnicom, uradi kvalitetna železnička veza sa Vinčom (ako se već pravi turistička atrakcija, što da ne i prevoz ljudi do tu sa promocijama karata - ko ide vozom, jeftiniji ulaz ili tako nešto), povezivanja Leštana i Boleča, robne kuće Ikea, a može i da koristi za eventualne direktnije vozove kao npr. Požarevac - Pančevo (ako za takvim ima prosto potrebe u saobraćajnom smislu, jer ne moraju svi vozovi da terminiraju u Beogradu).
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
22.323
Pohvaljen
31.516
Нек ураде мост без решетке ала-Панчевац и биће лепши. А железнице да редефинишу обилазницу и ускладе да прође кружни БГ воз Прокоп-Карађорђев парк-Вуков споменик-Панчевац-Крњач мост-Крњача-Овча-Панчево главна-Панчево варош-Војиловица-Винча-Болеч-Бели поток-Јајинци-Ресник-Прокоп и у обрнутом смеру.
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.389
Pohvaljen
5.421
Pančevac broj dva,kladim se da su genialci iz CIPa radili projekat

Mогу да грешим, али судећи по наптису из видеа, визуално решење моста су урадили ови из СЦС тима, како сами пишу, на основу пројекта. Колико је ту њихове уметничке слободе, и да ли је мост решеткаст не могу да кажем нисам видео пројекат, али верујем да нису баш толико измишљали, осим црвене боје.

Апсолутно сам сагласан са Иком да мост има практичну вредност а да је његова естетика, поготову ван граница града савршено небитна. Шта више, постоји чак и веза са "ментална" Панчевцем. Нама су потребне јефтине у изградњи јефтине у одржавању, практичне грађевине. Да, на уштрб естетике, тим пре што нема "туриста" и "визуелног идентитета града" тј тих несрећних аргумената који избијају из наше заједничке касе вишак новца са крајње сумњивим исходом.

Недостатак другог колосека ме страшно смућује, тачније недостатак простора под други колосек, јер те ствари треба радити сада а не крог 30 година када то буде прескупо или немогуће урадити. Пруга јесте теретна, али у случају хаварије, катаклизми и ратних дејстава, та пруга може да постане итакекако важна.
 

TheOnlyLuka

Higher intermediate
Učlanjen(a)
01.03.2020.
Poruke
559
Pohvaljen
928
Lokacija
Beograd
Stoji, ali ta pruga ne mora da bude isključivo teretna. Već smo objasnili potencijal u par postova iznad i blokirati to u budućnosti je krajnje glupa odluka. Ne moraju da ga postave, već samo da ostave prostor i da bude isprojektovan da može da izdrži dva voza.
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.402
Pohvaljen
16.230
Lokacija
Lion
Kako se očekuje samo par teretnih vozova dnevno kada je Bg geografski centar šireg Balkana sa 70tak mil ljudi, ako se tamo istočno poveže kvalitetnom infrastrukturom, autoputrvima i brzom prugom sa Rumunijom i Rusijom iza nje onda bi to trebalo mnogo više od nekoliko. Jedini problem je da se Rumuni vrate na slovenski jezik jer bi onda integracija bila još bolja.
 

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
3.709
Pohvaljen
8.970
Stoji, ali ta pruga ne mora da bude isključivo teretna. Već smo objasnili potencijal u par postova iznad i blokirati to u budućnosti je krajnje glupa odluka. Ne moraju da ga postave, već samo da ostave prostor i da bude isprojektovan da može da izdrži dva voza.

Ok, ostave prostor za 2 koloseka, cela obilaznica ima prostor za 1 kolosek, uključujući i tunele. What's the point?

Kako se očekuje samo par teretnih vozova dnevno kada je Bg geografski centar šireg Balkana sa 70tak mil ljudi, ako se tamo istočno poveže kvalitetnom infrastrukturom, autoputrvima i brzom prugom sa Rumunijom i Rusijom iza nje onda bi to trebalo mnogo više od nekoliko. Jedini problem je da se Rumuni vrate na slovenski jezik jer bi onda integracija bila još bolja.

What did I just read? 'Si ozbiljan ili? :ROFLMAO:

Brza pruga sa državom sa kojom godinama ne postoji javni kopneni prevoz? Uostalom, brza pruga preko obilaznice? Zašto?

Dalje, teretni prevoz između Rumunije i Srbije nikad ne može ni teoretski da premaši nivo gde je potrebno više od jednog koloseka.

Ovu Rusiju i Rumune koji pričaju na slovenskom jeziku neću ni komentarisati...
 

Somi303

Expert
Učlanjen(a)
08.08.2011.
Poruke
9.669
Pohvaljen
5.401
Lokacija
Заклопача
Чек, значи дефинитивно нико од надлежних није у фзну, ај да ставимо још један колосек чисто да ето тај исток Бг-а тамо некад може да има неку смислену кружну линију бг воза која ће уједно спојити и Панчево са центром Бг-а? Није стваран живот игрица да се једним кликом дода пруга, али град је већ апсорбовао Калуђерицу, док се они смисле да изграде тај исти мост имаћемо континуитет насеља баш до те Винче.
 

milanche

Advanced
Učlanjen(a)
28.05.2011.
Poruke
2.086
Pohvaljen
4.618
Bg voz na ovoj TERETNOJ obilaznici će krenuti kada i BG:VOZ preko teretne obilaznice od Ostružnice pa ka Batajnici.
paaa, iskreno mogli su da koriste postojecu teretnu obilaznicu i za Bg voz, samo naravno uz neka ulaganja i da je srede. Recimo Bg voz: Zeleznik - Makis - Bele vode - Rakovica - Vukov spomenik ili Nbg. Deo izmedju Batajnice i Surčina ce svakako spojiti sa linijom za Aerodrom, pa ce se i taj deo koristiti.
 
Vrh