Konkretno u Surčinu i Dobanovcima u neposrednoj blizini pruge imamo mnogo radnih mesta sa smenama 6, 14 i 22. Kada sam kao student išao tamo da radim, znam da sam sa Voždovca trošio po 1,5 sat u jednom smeru. Voz bi iz Surčina do Karađorđevog parka preko Ostružnice stizao za 35-40 minuta u slučaju dobro održavanog sistema i pruge, i uklapanja reda vožnje u smene. Uz dobar red vožnje i dobro stanje pruge vozovi Batajnica-Dobanovci-Surčin-Ostružnica-Rakovica-Vukov spomenik-Karaburma bi mogli biti popunjeni u vršnim satima.
Vezano za Boleč, Leštane i Vinču, uz najbolje projektovanje voz bi mogao da povuče cirka 30% putnika, i to samo sa linijom usmerenom na centralna područja Beograda.
Za Vinčanski most, veliko je pitanje ekonomske opravdanosti istog čak i sa jednim kolosekom, a ne dva koloseka. Od Batajnice do Bubanj Potoka imamo kritično opterećenje i puta i pruge koje pravda autoput i jednokolosečnu obilaznu prugu. Od Bubanj potoka do Boleča je još autoput opravdan, a dalje do Pančeva, istotijski nedavno smo povećali broj koloseka sa 1 na 2, i ta 2 koloseka još nismo kako treba iskoristili. Za drum, najčudnije je da tu do sada ni skelu nisu izmislili, a BAM autoput hoće. A očekuje se 4000-5000 vozila dnevno.