Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ovaj Kružmni put odnosno veza iz pravca manastira ka kružnom toku Resnik se baš zahuktala, izgleda da su rešili da se to završi do kraja godine, možda i ranije, ukqučujući i vezu Milkaovca tri sa Resnikom, tj taj novi nadvožnjak.

Ono što mi je takodje zanimljivo je što radovi na petlji Avala napreduju tako da bi mogli biti gotovi i pre tunela. Sećam se da se ovde zimus spekulisalo obrnuto, čak i da ako se obilaznica otvori u Q1 2023 petlja ostane za Q4 ili čak Q1 2024. Sad vidimo da je jedna kraća rampa već godtova a većina radova na konstrukciji nadvoznih takođe.
 
Već sam nekoliko puta ovde napisao i sad ću ponovo.

Ne vidim razlog zašto sve ovo ne MOŽE biti gotovo do kraja godine osim zbog toga što ne ŽELE da završe do tad.

Glavni razlog zašto ne žele je, po meni, jer je rok koji je u startu zadat mart ili jun 2023.
Broj ljudi i mehanizacije, nabavka materijala i sve ostalo je planirano u toj dinamici, kada bi hteli da završe do kraja godine morali bi da angažuju više ljudstva i mehanizacije što bi iziskivalo veće troškove.
Ovde, jedan broj forumaša, je stalno iskazivao sumnju da nešto može da bude gotovo do tad i tad a meni ni u jednom momentu nije delovalo i ne deluje mi da je bilo šta u bilo kakvom kašnjenju.
 
Već sam nekoliko puta ovde napisao i sad ću ponovo.

Ne vidim razlog zašto sve ovo ne MOŽE biti gotovo do kraja godine osim zbog toga što ne ŽELE da završe do tad.

Glavni razlog zašto ne žele je, po meni, jer je rok koji je u startu zadat mart ili jun 2023.
Broj ljudi i mehanizacije, nabavka materijala i sve ostalo je planirano u toj dinamici, kada bi hteli da završe do kraja godine morali bi da angažuju više ljudstva i mehanizacije što bi iziskivalo veće troškove.
Ovde, jedan broj forumaša, je stalno iskazivao sumnju da nešto može da bude gotovo do tad i tad a meni ni u jednom momentu nije delovalo i ne deluje mi da je bilo šta u bilo kakvom kašnjenju.
Rok koji je bio kad su se slikali na "početku radova" 2018. je bio 2021. Tako da, kasne svakako, ako uračunamo godinu dana zbog korone, kasniće godinu dana kad završe 2023. Što zaista nije puno kod nas (pogledati Bulevar patrijarha Pavla npr.).

A da može brže, uvek, to često ljudi ne kapiraju, sve može brže sa malo više para, ali ako ih niko ne pritiska, zašto bi.
 
Rok koji je bio kad su se slikali na "početku radova" 2018. je bio 2021. Tako da, kasne svakako, ako uračunamo godinu dana zbog korone, kasniće godinu dana kad završe 2023. Što zaista nije puno kod nas (pogledati Bulevar patrijarha Pavla npr.).

A da može brže, uvek, to često ljudi ne kapiraju, sve može brže sa malo više para, ali ako ih niko ne pritiska, zašto bi.
Slikanje,Johnny. Slikanje.
Ja to nikada nisam uzimao kao reper za početak radova.
 
Jasno mi je to za slikanje, nego kažem jer dok god političari govore rokove samo za potrebe promocije, dotle mi treba da se držimo tih rokova kao pijan plota, koliko god bili svesni realnosti. Ne krivim time izvođače koji imaju ugovoren rok. Njih ne krivim čak ni kad prekrše ugovoren rok, već vlast koja im to omogućava.
 
Danas prošao obilaznicom B.P.-O. Ima nekoliko finišera i valjaka između tunela i nadvožnjaka kod železničke stanice a na tom potezu se "crni" nov asfalt u traci prema NI.
Prema opštem napretku radova od tunela Straževica do petlje Avala, čini mi se da će pre konačnog puštanja do B.P. pustiti u saobraćaj deo do petlje Avala, najpre zbog sadašnjih uključenja/isključanja za Resnik (divlji polukružni su na prilično opasnim mestima).
 
Deo na 4:20 mi nije jasan kako ce odraditi spajanje iz pravca Beograda...
 
Kаже Мона, " мисли " да следећег лета више неће ићи транзит кроз град! Забрињавајуће ....од пролеће стигосмо до лета!
ovaj bezočno laže, to mu je na kraju krajeva i posao da laže i obmanjuje, već više godina unazad zabranjen je tranzitni saobraćaj kroz grad, kamioni moraju na obilaznicu, koja se radi, ništa se saobraćaj kroz grad neće umanjiti, rasteretiti, ubrzaće se saobraćaj na obilaznici, koji se je već ubrzao puštanjem sektora 5, tranzit kroz grad preko Gazela ne ide davno već...
 
Mislim da se on namerno igra rečima da bi preuveličao svoj doprinos. Kad se kaže "tranzitni saobraćaj" uglavnom se misli na kamione, mada i onaj turčin koji putuje kolima iz Namačke, i on je u tranzitu. Naravno da je kolima dozvoljeno kroz grad. Nekad je čak i brže ići kroz grad. E sad kada završe obilaznicu, većini kojima BG nije odredište, će se više isplatiti da idu obilaznicom nego kroz grad i tu će se smanjiti malo gužve u samom gradu. Mislim da se tu radi o par procenata, što je nešto ali daleko od toga da neće biti gužve u BG. E sad on hoće par procenata da prestavi kao da je u pitanju 50% jer se izmešta "sav tranzit" (kamioni, autobusi, kola) iako su kamioni već odavno izmešteni.

Slično kao kad kažu, gradi se 5. most u Novom Sadu, što implicira da Novi Sad ima već izgražena 4 mosta, tj. da su napravili 4. most, što nije tačno. Novi Sad ima samo 3 izgrađena mosta. Ovaj koji zovu 5. je zapravo 4. jer je on jedini počeo da se gradi. Onaj 4. je zapravo samo maketa.
 
Poslednja izmena:
često šetam blizu i vidim dosta kola sa stranim tablama, najčešće nemačkim, takodje i kampere i prikolice koje po pravilu vuku terenci. Pretpostavljam da velika većina kamiona i oko polovine automobila trenutno koristi obilaznicu.
 
Koliko znam navigacije za automobile daju trasu preko Gazele, a to je dosta saobraća u sezoni.
A izbori... Pa kako da prođe proleće u Srbiji bez nekih izbora.?
 
Deo na 4:20 mi nije jasan kako ce odraditi spajanje iz pravca Beograda...
Iz pravca Beograda ka Nišu će se ići ovim nadvožnjakom na snimku 4:20 desno
Na njega će se prespojiti saobraćaj na 5:10, a uključenje na autoput je na 4:40
Ovaj put kojim se sada ide se briše.
 
Da li je stvarno moguce da ovo uklapanje starog i novog asfalta ostave ovako? Očekivao bih da izlupaju sav ovaj stari asfalt do spajanja sa trakom koja dolazi sa nadvožnjaka, ali mi ovo deluje kao da su smislili da ostave ovako, pa da završnim slojem asfalta samo dovedu novi asfalt na nivo ovog starog.

Screenshot 2022-09-01 at 13.00.35.png
 
Vrh