Ja mislim da će tu morati novi sloj, od mosta do tunela.Jesu li iscrtali nove linije na staroj traci od Ostružnice do Orlovače ili još uvek stoji kao da je dvosmerni saobraćaj?
A što da ruše tradiciju da prethodnog sektora?Jesu li iscrtali nove linije na staroj traci od Ostružnice do Orlovače ili još uvek stoji kao da je dvosmerni saobraćaj?
verovatno nece jer nije uradjen ni stari deo do orlovaace a ni deo pre ostruznice. Rekonstrukcija starog dela sigurno nece biti dok se cela obilaznica zavrsi ovako truc truc rupa rupa bež izbegni XDAko ste pažljivo gledali prenos i neformalni razgovor,Drobnjak je molio za sredstva da presvuče taj stari deo ali nisam stekao utisak da će mu biti odobrena.
Ja sam stekao utisak, da Putevima ide dobro i da se oporavlja saobraćaj posle Corone te da može uzeti pare od povećanja prihoda od putarine. Po Drobnjakovoj reakciji reklo bi se da ili to nije dovoljno ili oni prihode troše drugačije ili nema prihoda .Ako ste pažljivo gledali prenos i neformalni razgovor,Drobnjak je molio za sredstva da presvuče taj stari deo ali nisam stekao utisak da će mu biti odobrena.
Lud je narod koji se jednom za svagda ne opameti i ne uzme givnjivu motku i rastera i vlast i njihove partnere iz Kine i Azerbejdzana. Mi kada smo gradili autoputeve po nesvrstanima nasi danasnji neimari koji grade nasipe po klizistu su ziveli u pecinamaNiko nije primetio da se nadvožnjak prema Resniku ne produžava, već se na poslednjem delu rade krilni zidovi - što znači da će na mestu gde je klizište biti nasip visine 10 i širine 30-tak metara? Ko je ovde lud?
Da se podsetimo kako izgledaju tih 16 km.
Niko nije primetio da se nadvožnjak prema Resniku ne produžava, već se na poslednjem delu rade krilni zidovi - što znači da će na mestu gde je klizište biti nasip visine 10 i širine 30-tak metara? Ko je ovde lud?
Od kada je ta slika? Tu se sada nalazi poprilicno velika skela. Jesu li ovo ispod ti krilni zidovi?
Pogledajte prilog 139090
(screenshot je iz Srdjanovog videa)
Pa neće biti nekog zakrčenja pošto se već na mostu saobraćaj usmerava u desnu traku i tako se vozi jednom trakom kroz desnu tunelsku cev. Takođe neće ni saobraćaj biti toliko uvećan u odnosu na dosadašnji tako da to ne menja suštinski situaciju mnogo.Drugi je to što mislim da će sada nastajati ogromne gužve posle devijacije iza tunela Straževica jer će saobraćaj sa autoputa iza tunela ući u 1+1 a do kružnog toka kod tunela Beli potok gde je novo zakrčenje nema dovoljno prostora da se smeste svi ti kamioni i automobili.
Moja slika je malo starija, tek kada su postavljali skelu. Ovo je sadašnje stanje i vide se krilni zidovi. Brdo nije krajcovano, samo je skinuta vegetacija. čak je malo nasuto pa je otklizalo na samom bajpasu pre nedvožnjaka - 30-50m ispred ovog kamiona (postovao sam sliku pre par meseci). Ja sam mašinac, pa sam sa sajta Puteva Srbije skinuo Uputstvo o Projektovanju, da ne lupim kako se zove ovaj deo- krilni zid. Brat mi je građevinac i on kaže da su ih učili: Kad naiđeš na klizište-zaobiđi! A nama će da naprave brdo tamo gde ga nema, pored autoputa, još na klizištu. Divota.Od kada je ta slika? Tu se sada nalazi poprilicno velika skela. Jesu li ovo ispod ti krilni zidovi?
Pogledajte prilog 139090
(screenshot je iz Srdjanovog videa)
U smeru ka BP će biti kao i do sada. Tragedija vikendom, radnim danom podnošljivo. Ali će verovatno biti zagušenja na ulasku u novu cev tunela (smer ka Orlovači) zbog ograničenja brzine. Da ne elaboriram nove ideje kako mislim da je trebalo, ali sada imamo ovo skkretanje u novu cev, dva kružna toka, onu brdovitu devijaciju i ulivanje na AP+ autopijacu kao probleme na relativno kratkoj deonici. Ja sam lično zadovoljan, konačno imam normalno isključenje ka gradu na Orlovači.Pa neće biti nekog zakrčenja pošto se već na mostu saobraćaj usmerava u desnu traku i tako se vozi jednom trakom kroz desnu tunelsku cev. Takođe neće ni saobraćaj biti toliko uvećan u odnosu na dosadašnji tako da to ne menja suštinski situaciju mnogo.
Prošao sam jutros od Ostružnice do Resnika,bilo saobraćaja ali ne i zastoja.
Barem do kružnog toka.
Jedna bez veze sa mosta na Savi. Iz kola u prolazu. 07.15 i radnika na celom mostu. Počelo se sa ugradnjom ograde
Pogledajte prilog 139096