SRBO
Advanced
Оће ли бити тог искључења ка БГ тј на стари део аутопута или се то оставља за касније (или се одустало)
To bi imalo smisla, jer bi onda mogli bez uzurpiranja saobracaja da na miru zavrse spoj nadvoznjaka ispred tunela Strazevica sa kruznim putem i konacno ponovo povezu deo do manastira Rakovica, koji je vec skoro godinu dana u prekidu. Nadam se samo da nece istovremeno zatvoriti i vezu od kruznog toka kod Resnika do devijacije, jer bi u tom slucaju bio potpuno odsecen pristup obilaznici celoj Rakovici i Resniku.Druga stvar koja mi je zapala za oko je nasip izmedju trase obilaznice i kružnog puta u visini početka devijacije što opet može značiti da će trasu od tunela produžiti do ove tačke i time preskočiti kružni u Resniku.
Zanimljiva ideja, mada mesta koja si uokvirio i napisao "4 trake" mi deluju vise kao masovne grobnice. Ne znam kako bi se istovremeno ljudi prestrojavali i u desno i u levo pri brzini od 120km/h i to na samo par stotina metara. Neminovno bi tu neko morao da zastane da propusti (koga?), pa ako time i izbegne bocni sudar, bice prvi u lancanom, jer je iza njega krivina, nece ga videti na vreme.Хвала свима на појашњењу на моје питањеу увези кржног тока на укрштању атопутева.
Пошто ми ђаво неда мира, скицирао сам кружни ток:
Требало би да је полупречника цца 500м који се састоји од 4 надвожњака (надпутњака ) који се у кружни ток уливају са његове леве стране а излази су са десне стране у нивоу аутопута. Кружни ток се састоји од 4 траке тако да возила у зависности од места искључења могу да се престројавају у десно или лево. Дужина трасе, оволиког кружног пута, за престројавање је око 700м и има их 4 (видети скицу).
Табле за сигнализацију би имале са леве стране Стрелицу за право а са десне назив искључења...
Надам се да "не гушим" остале чланове, али сам поглед на решење које се изводи ми говори да ће брзина проласка кроз петљу бити упитна и не толико једноставна за брзо сналажење и одабир искључивања, а ако је тако шта смо онда тиме добили и по којој цени?
Ovo bi imalo smisla jedino kada bi cela petlja imala obim nekoliko kilometara. za brzinu koju ovde navodite deo sa 4 trake bi trebao da ima bar 1000 metara da se ne bi napravila masovna grobnica u prestrojavanjimaХвала на исправци, брзински сам рачунао за 1000м.
Трла баба лан...
"NOVOSTI" NA SEKTORU PET OBILAZNICE OKO BEOGRADA: U sredu svečano otvaranje, Straževica spremna za prva vozila (FOTO/ VIDEO)
SEKTOR pet Obilaznice oko Beograda, od Orlovače do iza tunela Straževica, prekosutra će biti pušten za saobraćaj.www.novosti.rs
Трла баба лан...
"NOVOSTI" NA SEKTORU PET OBILAZNICE OKO BEOGRADA: U sredu svečano otvaranje, Straževica spremna za prva vozila (FOTO/ VIDEO)
SEKTOR pet Obilaznice oko Beograda, od Orlovače do iza tunela Straževica, prekosutra će biti pušten za saobraćaj.www.novosti.rs
trebalo bi po najavamaHoće li od sutra petlja Orlovača najzad biti puštena u punom kapacitetu?