Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Je li ima šanse ikako da se otvori potez od Straževice do Belog potoka, bez da se čeka završetak tunela i ostatka deonice?
Ne stižem da ispratim temu, ako je bilo priče o ovome skoro, izvinjavam se...
 
Ako bi puštali parcijalno mogli bi da puste deo od tunela Straževica do nadvožnjaka preko pruge i to mi je nekako najizglednije da puste. Drugi deo koji bi mogli da puste je sama petlja Bubanj potok do dela gde magistrala počinje da se odvaja. Naravno, pitanje je da li sve to ima smisla ako će da zavrđe do marta 2023. Ako prodđe leto i najezda turista a to se ne pusti (a neće) ne vdim smisao da se pušta kasnije. Kad ste se klackali 30 g klackajte se još par meseci. :)

1.jpg
 
Ministar priča kako će obilaznica biti gotova uskoro, a kraj nije u Bubanj potoku nego u Pančevu.
Sačekaćemo kao što si rekao kada čekamo 30 godina možemo još malo.
Najveći problem je što kad bude napravljena, već je prevaziđena nažalost ali daj šta daš.
Tamo gde počinje Srbija prestaje zdrav razum.
 
На Сркијевом снимку се види око 40-так машина можда 15-20 камиона, што значи да нема више од 100-ак људи на овом делу. Надам се да ће их бити више кад пусте део до Стражевице, јер треба много више људи за Авалску петљу и тунел Бели поток! Видећемо шта ће бити, али свакако је јасно да померање рока на март 2023 није изненађење, многи од нас су то одавно схватили са овом количином механизације и људства другачије и не може!
 
Pa moraće u nekom trenutku da spoje stari tunel sa novim nastavkom trase.
Logično bi bilo da to bude tek pošto spoje nadvožnjak od Kijeva ka Resniku, ali hu nouz...
Deluje da će neko kratko vreme pustiti dvosmerno na novi tunel pa u susednu traku, pa na devijaviju na kružni put, al bez nadvožnjaka opet Resnik ostaje odsečen.
 
Jel se ovo sprema devijacija da puste deo do nadvoznjaka nad prugom kao sto sam obelezio par postova ranije ?
Mozda, videcemo, mada mislim da bi onda taj prikljucak morao da bude mnogo siri i pod znatno blazim uglom da bi saobracaj mogao bezbedno da se preusmerava. Ovako mi pre deluje da rade novu "precicu" da mogu lakse da prilaze mehanizacijom u toku izgradnje.
 
Srdjane, hvala jos jednom na fantasticnom snimku!

Uradio sam PRE/POSLE porednjenje sa tvojim snimkom od 25. aprila, veoma dobro moze da se vidi sta je sve uradjeno za poslednjih mesec i po dana.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< LEVO je 14.06. 2022. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> DESNO je 25. 04. 2022. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

2022-06-14_222052.jpg


2022-06-14_222217.jpg


2022-06-14_222257.jpg


2022-06-14_222320.jpg


2022-06-14_222429.jpg


2022-06-14_222517.jpg


2022-06-14_222538.jpg


2022-06-14_222647.jpg


2022-06-14_222718.jpg


2022-06-14_222837.jpg


2022-06-14_222859.jpg


2022-06-14_222945.jpg


2022-06-14_223005.jpg


2022-06-14_223123.jpg


2022-06-14_223215.jpg


2022-06-14_223248.jpg


2022-06-14_223407.jpg


2022-06-14_233934.jpg


2022-06-15_001714.jpg


Na ovim poslednjim snimcima se kadrovi malo vise razlikuju, zbog razlicite visine i ugla pod kojim je snimao dron.
Zanimljivo je da se paralelno radi gotovo na svim podsegmentima, prakticno nema nijednog dela na kojem ne postoji primetan progres.
 
Poslednja izmena:
Mozda, videcemo, mada mislim da bi onda taj prikljucak morao da bude mnogo siri i pod znatno blazim uglom da bi saobracaj mogao bezbedno da se preusmerava. Ovako mi pre deluje da rade novu "precicu" da mogu lakse da prilaze mehanizacijom u toku izgradnje.
Kako je bilo iskljenje sa mosta na petlji Orlovaca ovo ce biti odlicno resenje :)
 
Ministar priča kako će obilaznica biti gotova uskoro, a kraj nije u Bubanj potoku nego u Pančevu.
Sačekaćemo kao što si rekao kada čekamo 30 godina možemo još malo.
Najveći problem je što kad bude napravljena, već je prevaziđena nažalost ali daj šta daš.
Tamo gde počinje Srbija prestaje zdrav razum.
Što prevaziđena? Misliš zbog broja traka?
 
Da, verovatno mi Perkan (ili ko već, prepoznaće se sam) skakao po kičmi pre godinu dana kako smo nezahvalni, a tako puno se gradi autoputeva po zemlji. Baš dobra prilika da podvučemo crtu da je za tih godinu dana pušteno 10tak km do Pakovraća i ova 2 invalidna kilometra (jer je poluautoput), pa da se nađemo na oko 10-15km punog autoputa godišnje. Mislim da niko nikad u istoriji nije tolko gradio. Naravno, bio sam u pravu na muku tog kritičara, pa su ostatak do B. Potoka odložili za godinu dana, tj sledeću godinu. Ne znam dal ima jedan projekat gde ne lažu i ne kasne. Baš me zanima i da li će do kraja godine u roku završiti i Lajkovac-Valjevo 18km brzi put 4 trake i Surčin-NBg 6 traka 9km. Pojate-Kruševac, prvu fazu Moravskog više i ne sponinju puštanje, a neko na temi tamo reče da su zadnjih mesec dana, u špicu građ sezone, usporili na par mašina i radnika (ako je tačno). Znači pitanje dal će još nešto uspeti puste do kraja godine, pa makar i u decembru, maximum može im bude tih 50km, ali bojim se da ne bude i 0km punog profila kao prethodne godine. Čak i sa 50km bi tim tempom trebalo 24 godine da se završi njihovih 1200km, a ideja je bila da se većina toga završi u narednih par godina, što je, pokazaće se standardno laž, a ne Švajcarska ko što taj neimenovani bot manipulator ovde na temi pre godinu reče, pa čisto malo podvučemo račune za to vreme 👌
 
I kako se vozi od danas? Jel saobraćaj krenuo kroz oba tunela? Ako jeste, gde se prelazi na 1+1? Jel petlja Orlovača sada potpuno u funkciji?
 
Vrh