Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ima bara malo dalje (sa sve patkama), ali tu gde je krajcovano za bajpas je klizište mnogo starije...vidi prilog.
 

Prilozi

  • BG-42.3.1.pdf
    839,1 KB · Pregleda: 332
Ima bara malo dalje (sa sve patkama), ali tu gde je krajcovano za bajpas je klizište mnogo starije...vidi prilog.
Ma znam sve. Ceo život sam u Resniku. To staro klizište je mnogo dublje i miruje već dugo vremena. Ovo pomeranje zemlje kod devijacije je minorno i da se srediti.
 
Izgleda da će u tunelu Straževica u smeru ka B. Potoku biti samo jedna traka u funkciji sve do puštanja ostatka deonice, znači isto kao i pre puštanja, njesra. Razlog je verovatno logičan jer ne bi bilo bezbedno preusmeravanje u tunelu za suženje nakon njega, ali pokazuje fušeraj ovakvog političkog polupuštanja tek da bi se nešto pustilo umesto cele deonice kako je ugovorom prvobitno dogovoreno.
 
Вероватно сам пропустио, да ли су тунели Липак и Железник комплетно отворени? Или се још увек аутопутем вози кроз шикане?
 
Izgleda da će u tunelu Straževica u smeru ka B. Potoku biti samo jedna traka u funkciji sve do puštanja ostatka deonice, znači isto kao i pre puštanja, njesra. Razlog je verovatno logičan jer ne bi bilo bezbedno preusmeravanje u tunelu za suženje nakon njega, ali pokazuje fušeraj ovakvog političkog polupuštanja tek da bi se nešto pustilo umesto cele deonice kako je ugovorom prvobitno dogovoreno.
To bi eventualno moglo da se resi uskoro, s obzirom da je ceo potez od tunela Strazevica sve do zeleznickog nadvoznjaka posle Resnika pri kraju, na skoro celoj duzini je vec asfalt postavljen u oba smera (fali jos <200m), postavljeni su i stubovi za rasvetu. Tada bi komotno mogli da izvedu prelazak sa autoputa na kruzni ovde:

1655565907026.png


A onda bi konacno moglo i kroz tunel Strazevica da se ide normalno u dve trake u oba smera, a takodje mogli bi i nesmetano da resavaju problem nasipa i klizista za zavrsetak nadvoznjaka prema Rakovici.
 
Danas sam prosao obilaznicom (sa decom, pa nisam mogao da dignem dron), asfaltirali su put kod tunela Beli Potok (ono nove prebacivanje puta), i uradjen je asfalt na ovom ukljucenju sa slike iznad, tako da cemo sigurno uskoro dobiti jos nekih 1,5km obilaznice.

Edit:
Asfaltiran je i deo izmedju leve i desne trake obilaznice, tako da je sad skoro pa sigurno da ce tu biti novo iskljucenje/ukljucenje.
 
Danas sam prosao obilaznicom (sa decom, pa nisam mogao da dignem dron), asfaltirali su put kod tunela Beli Potok (ono nove prebacivanje puta), i uradjen je asfalt na ovom ukljucenju sa slike iznad, tako da cemo sigurno uskoro dobiti jos nekih 1,5km obilaznice.

Edit:
Asfaltiran je i deo izmedju leve i desne trake obilaznice, tako da je sad skoro pa sigurno da ce tu biti novo iskljucenje/ukljucenje.
Odlicno, treba tu jos ograde da se postave, i izgleda da je to to. Pitam se samo da li ce na tom novom ukljucenju biti moguce zadrzati i vezu sa Resnikom? Iz pravca Resnika verovatno nije problem da se saobracaj uliva na KP, pored ovog koji stize sa obilaznice. Ali iz pravca BP ka Resniku bi sa kruznog puta moralo da se skrece levo i preseca traka iz suprotnog smera. To tesko da ce moci tako...
 
hmm dobro pitanje je kako ce se iz Resnika ukljucivati na obilaznicu, jel ovo resenje gore je ok za pravac is Nisa ka Novom Sadu i suprotan smer, al iz Resnika samo prikljucenje na obliaznicu bice zanimljivo videti kako ce srediti.
 
Danas sam prosao obilaznicom (sa decom, pa nisam mogao da dignem dron), asfaltirali su put kod tunela Beli Potok (ono nove prebacivanje puta), i uradjen je asfalt na ovom ukljucenju sa slike iznad, tako da cemo sigurno uskoro dobiti jos nekih 1,5km obilaznice.

Edit:
Asfaltiran je i deo izmedju leve i desne trake obilaznice, tako da je sad skoro pa sigurno da ce tu biti novo iskljucenje/ukljucenje.
Pretpostavljam da misliš na ovaj deo https://www.openstreetmap.org/?mlat=44.7177&mlon=20.5041#map=16/44.7177/20.5041 Da li možeš dronom da napraviš fotke tog dela pod uglom od 90° pa da se to ucrta na mapu?
 
Danas sam prosao obilaznicom (sa decom, pa nisam mogao da dignem dron), asfaltirali su put kod tunela Beli Potok (ono nove prebacivanje puta), i uradjen je asfalt na ovom ukljucenju sa slike iznad, tako da cemo sigurno uskoro dobiti jos nekih 1,5km obilaznice.

Edit:
Asfaltiran je i deo izmedju leve i desne trake obilaznice, tako da je sad skoro pa sigurno da ce tu biti novo iskljucenje/ukljucenje.
Sumnjam. Pre će biti da će se tu samo isključivati sa kružnog ka novoj Straževici da se izbegne ona vratolomija neposredno ispred tunela.

Mada me ne bi iznenadilo da Resnik pridruže Rakovici pa ih pošalju na neko kruženje puteljcima okolo-naokolo.
 
@karim I @srdjanprpa, devijacija sa slike koliko znam uradjena da bi se moglo nesmetano zavrsavati kruzni put /citav potez odozdo od starog tunela ukljucujuci oba nova nadvoznjaka , pa do devijacije/, a zatim I zbog jednosmernog saobracaja po cevima u Strazevici I tom delu obilaznice do devijacije. Na taj nacin koordiniraju poslove da sve bude gotovo do Aprila, s tim sto su trenutno svi armiraci prebaceni sa petlje BP na petlju Avala da bi se ona sto pre osposobila I preuzela saobracaj, /ocekuju kraj Oktobra/, posto ocigledno tunel debelo kasni.
Ps. Dobih I objasnjenje da ona dva spoja na vijaduktima prema Pancevu na petlji BP koji su armirani, ali ne I betonirani, a koji nas nerviraju kao pokvareni zubi svo ovo vreme, cekaju zavrsetak kompletnog raspona pa da se izvrsi prenaprezanje /nek strucni forumasi objasne/ I tek onda zaliju sa betonom.
 
Poslednja izmena:
@karim I @srdjanprpa, devijacija sa slike koliko znam uradjena da bi se moglo nesmetano zavrsavati kruzni put /citav potez odozdo od starog tunela ukljucujuci oba nova nadvoznjaka , pa do devijacije/, a zatim I zbog jednosmernog saobracaja po cevima u Strazevici I tom delu obilaznice do devijacije. Na taj nacin koordiniraju poslove da sve bude gotovo do Aprila, s tim sto su trenutno svi armiraci prebaceni sa petlje BP na petlju Avala da bi se ona sto pre osposobila I preuzela saobracaj, /ocekuju kraj Oktobra/, posto ocigledno tunel debelo kasni.
Ps. Dobih I objasnjenje da ona dva spoja na vijaduktima prema Pancevu na petlji BP koji su armirani, ali ne I betonirani, a koji nas nerviraju kao pokvareni zubi svo ovo vreme, cekaju zavrsetak kompletnog raspona pa da se izvrsi prenaprezanje /nek strucni forumasi objasne/ I tek onda zaliju sa betonom.
evo šta kaže Google za prednapregnuti beton:

https://spravljanje*******etona.com/2013/10/17/prednapregnuti-beton/
 
Evo od petka, onako u prolazu, sa lica mesta bas kad su zavrsavali devijaciju.

1.jpg


Licni utisak je da to uopste nece biti puno "ukoso" kako nam se cinilo i dosta je siroko.
Da dodam jos da je i onaj kruzni tok gde ce se prebaciti saobracaj preko tunela takodje asfaltiran.
 
Poslednja izmena:
Znači ovaj kružni tok definitivno nece biti privremeno rešenje.
 
Vrh