Ne zato sto je ovde clan, nego realno Srdjanov snimak je mnogo bolji, ovo je bilo vrtenje drona u mestu u stilu Vlogzile, Srdjan je za slicno vreme mnogo vise prikazao, skoro sve kljucne tacke, jedino je mozda falio ono parce zavrsetka par stubova vijadukta ka Resniku da se vidi kako napreduje, ali sve ostalo je po meni prilicno jasno.
Nazalost, posle 5 godina prica o nastavku, o sektoru C od Bubanj Potoka ka Pancevu nista, izgubice se jos mnogo vremena u guzvama Beograda, iako Monistar lupeta da ce sad ovo pustanje do Strazevice smanjiti guzve u gradu, to nema blage veze, nece promeniti gradski promet Obilaznicom 1%, a osetnog smanjenja guzvi bi bilo upravo da je izgradjen sektor C do Panceva. Ono sto moze jos malo smanjiti guzve u smislu grada, ali vrlo vrlo malo jeste onaj misteriozni datum oko kog nadlezni ne mogu da se dogovore kada se pusti ceo ovaj sketor do Bubanj Potoka, jer tuda iz grada u nekim slucajevima ima smisla ici, iako duze ali ustedece se mozda 5-10 minuta u odnosu na sadasnje sporo prolazenje od Bubanj Potoka do Resnika, pa tih par minuta mozda nekada nekome, kao meni u nekim slucajevima moze igrati ulogu posebno ujutru kada je zastoj od Laste do Gazele, a hoces recimo na primer sa Zvezdare, Vozdovca i sl, na autoput na autoput ka CG (izbegavam koristiti naziv Milos Veliki jer je taj naziv autoputa izmislio Vucic, a ja ne bi da sledim njegove gluposti). Ali ono od Obilaznice sto bi smanjilo 90% guzvi u gradu koje Obilaznica ima kapacitet da smanji, je upravo alternativa Pancevackom mostu za koji se mora ici kroz centar grada i praviti nepotrebna guzva, tj sektor C od Bubanj Potoka do Panceva, od toga bar jos 5 godina nema nista, neka nam je Bog u pomoci sto se tice funkcionisanja grada , a da ne postane besmisleno provesti za sitne pare plate 2 sata dnevno u kolima u guzvi. Za dobar deo poslova i plata koje nudi grad tipa Maxiji, Idee, konobarisanje... mozes cuvati ovce a ustedeti ta 2 sata trosenja zivaca i goriva, pa valjda rezim hoce patriotski da protera Srbe iz Beograda na selo onemogucavajuci im normalno funkcionisanje izgradnjom ovog dela Obilaznice, Spoljne Magistralne Tangente, Unustrasnjeg Magistralnog Prstena, sto su samo 3 projekta a koja bi resila 80% guzvi u gradu, i sa jos par desetina parkinga u radijusu 5km od centra napravila ovaj grad normalnim za funkcionisanje bez da ides u ludnicu. 3 projketa nije puno, ali neko to ocigledno ne zeli...