Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Postoji li plan kako će izgledati ukrštanje avalskog i kružnog puta nakon što se obilaznica završi i pusti u saobraćaj? Ili će ostati kao što je i bilo?
 
Postoji li plan kako će izgledati ukrštanje avalskog i kružnog puta nakon što se obilaznica završi i pusti u saobraćaj? Ili će ostati kao što je i bilo?
Pre par nedelja je u jednom intervjuu, neko pominjao da ce posle vracanja zemlje na tunel, vratiti saobracajnice na staro. Ne znam da li je Jocic ili Vesic. Mostic ka Avali je ostao,
 
Imalo bi smisla ostaviti ovaj krak iz pravca Avale ka B. Potoku, koji će se uskoro pustiti. Kao i sadašnji krak koji ide iz pravca Rakovice ka Resniku. Ta dva pravca da budu jednosmerna i uz možda kružni tok kod 1000 ruža značajno bi se popravila bezbednost.

EDIT: Malo bolje razmislih. Oba pravca da budu dvosmerna. U tom slučaju ne bi bilo levih skretanja sa kružnog puta.
 
Poslednja izmena:
Ne zato sto je ovde clan, nego realno Srdjanov snimak je mnogo bolji, ovo je bilo vrtenje drona u mestu u stilu Vlogzile, Srdjan je za slicno vreme mnogo vise prikazao, skoro sve kljucne tacke, jedino je mozda falio ono parce zavrsetka par stubova vijadukta ka Resniku da se vidi kako napreduje, ali sve ostalo je po meni prilicno jasno.
Nazalost, posle 5 godina prica o nastavku, o sektoru C od Bubanj Potoka ka Pancevu nista, izgubice se jos mnogo vremena u guzvama Beograda, iako Monistar lupeta da ce sad ovo pustanje do Strazevice smanjiti guzve u gradu, to nema blage veze, nece promeniti gradski promet Obilaznicom 1%, a osetnog smanjenja guzvi bi bilo upravo da je izgradjen sektor C do Panceva. Ono sto moze jos malo smanjiti guzve u smislu grada, ali vrlo vrlo malo jeste onaj misteriozni datum oko kog nadlezni ne mogu da se dogovore kada se pusti ceo ovaj sketor do Bubanj Potoka, jer tuda iz grada u nekim slucajevima ima smisla ici, iako duze ali ustedece se mozda 5-10 minuta u odnosu na sadasnje sporo prolazenje od Bubanj Potoka do Resnika, pa tih par minuta mozda nekada nekome, kao meni u nekim slucajevima moze igrati ulogu posebno ujutru kada je zastoj od Laste do Gazele, a hoces recimo na primer sa Zvezdare, Vozdovca i sl, na autoput na autoput ka CG (izbegavam koristiti naziv Milos Veliki jer je taj naziv autoputa izmislio Vucic, a ja ne bi da sledim njegove gluposti). Ali ono od Obilaznice sto bi smanjilo 90% guzvi u gradu koje Obilaznica ima kapacitet da smanji, je upravo alternativa Pancevackom mostu za koji se mora ici kroz centar grada i praviti nepotrebna guzva, tj sektor C od Bubanj Potoka do Panceva, od toga bar jos 5 godina nema nista, neka nam je Bog u pomoci sto se tice funkcionisanja grada , a da ne postane besmisleno provesti za sitne pare plate 2 sata dnevno u kolima u guzvi. Za dobar deo poslova i plata koje nudi grad tipa Maxiji, Idee, konobarisanje... mozes cuvati ovce a ustedeti ta 2 sata trosenja zivaca i goriva, pa valjda rezim hoce patriotski da protera Srbe iz Beograda na selo onemogucavajuci im normalno funkcionisanje izgradnjom ovog dela Obilaznice, Spoljne Magistralne Tangente, Unustrasnjeg Magistralnog Prstena, sto su samo 3 projekta a koja bi resila 80% guzvi u gradu, i sa jos par desetina parkinga u radijusu 5km od centra napravila ovaj grad normalnim za funkcionisanje bez da ides u ludnicu. 3 projketa nije puno, ali neko to ocigledno ne zeli...
 
Poslednja izmena:
Ne bih se složio da je C toliko bitan.
Saobraćaj iz Niša već ide preko Kovina, a ovi sa Miloša će ići na Pupina, gde su već ovi od zapada. Ostaju oni koji dolaze/polaze iz grada, a oni svakako ostaju na sadašnjem pravcu ka Pančevcu.
 
Ne bih se složio da je C toliko bitan.
Saobraćaj iz Niša već ide preko Kovina, a ovi sa Miloša će ići na Pupina, gde su već ovi od zapada. Ostaju oni koji dolaze/polaze iz grada, a oni svakako ostaju na sadašnjem pravcu ka Pančevcu.
Zaboravljaš da je taj most drumsko-železnički i da je to jedini način da se opasan železnički teret izbaci iz tunela ispod centra grada
Do izgradnje Beograda na vodi, opasan teret je išao oko Kalemegdana a sada ide kroz tunele.
 
Imalo bi smisla ostaviti ovaj krak iz pravca Avale ka B. Potoku, koji će se uskoro pustiti. Kao i sadašnji krak koji ide iz pravca Rakovice ka Resniku. Ta dva pravca da budu jednosmerna i uz možda kružni tok kod 1000 ruža značajno bi se popravila bezbednost.

EDIT: Malo bolje razmislih. Oba pravca da budu dvosmerna. U tom slučaju ne bi bilo levih skretanja sa kružnog puta.
Slažem se,kružni sa obe strane mosta simetrično,ovaj pre mosta iz pravca grada da ima četiri kraka i da pokupi saobraćaj iz Kumodraža,ovaj ka Avali bi mogao isto da ima 4 kraka i dole na starom kružnom putu izvući duplu punu liniju.Manje bi se ljudi vrteli i niko nikoga ne bi ugrožavao.
 
1000ruza.JPG
 
I opet se vraćamo na to da je ovo rešenje koje se gradi ne baš.....i da je sve moglo da se reši sa dva nadvožnjaka (avalski i kružni) i AP koji ne bi išao kroz tunel nego kao običan usek.
 
Мене као и још неке људе на форуму јако нервирају полурешења а коштају као да радимо у Норвешкој! Никако не могу да схватим да можеш урадити обилазницу до Б.Потока и да не урадиш скретање за Бг, или правиш Моравски па на најоптерећенијој деоници до Мрчајеваца немаш петљу, или од Н.Сада до Руме није Ап где ће бити убедљиво највећи саобраћај или правиш прво до Д.Пољане а после до Ужица( Мачката ). То су ми несхватљиве ствари с обзиром на количину уложеног новца!
 
Raspravljalo se već na tu temu. Usek bi morao da bude kosinama pod jako malim uglom te bi se stoga morao praviti novi most za avalski put kao i most kojim bi kružni put prelazio preko onilaznice. Na stranu što je to vizuelno jako ružno. Kada se ovo završi izgledaće dobro. Problem je što obilaznica kasni nekoliko decenija. 80ih na trasi nije bilo ni približno toliko objekata kao sada a ni saobraćaja.
 
Ne razumem odakle taj "vizuelni faktor"...ali da ne produbljujemo.

Moja poenta je bila u utrošenom vremenu i novcu. Dva nadvožnjaka vs Tunel + nadvožnjak.
 
Saobraćaj u Resniku i na Miljakovcu je postao nepodnošljiv zbog zatvaranja većeg broja tranzitnih pravaca pa se sad tranzitira kroz sama naselja. Smanjena je bezbednost, podloga ne može da podnese toliko vozila, neretko i teških a ulice su ionako loše a pritom su većinom jako uske.

Dv nadvožnjaka preko autoputa kod Resnika su gotova ili pri kraju i samo treba nasuti prilaze da bi se koristili. 1šta se dešava sa autoputem tu nije bitno, nema potrebe čekati da se on otvori da bi se saobraćaj tuda pustio. Ali to je izgleda nebitno...
 
.

Dv nadvožnjaka preko autoputa kod Resnika su gotova ili pri kraju i samo treba nasuti prilaze da bi se koristili. 1šta se dešava sa autoputem tu nije bitno, nema potrebe čekati da se on otvori da bi se saobraćaj tuda pustio. Ali to je izgleda nebitno...
Pa ovaj pravac ka Rakovici pored manastira mora da čeka da se saobraćaj prebaci na novu deonicu. Zato što će se od kružnog toka do nadvožnjaka kod tunela koristiti deo puta koji se sada koristi.
Nemoguće je da spojiš saobraćaj iz Rakovice i sa obilaznice neposredno posle nadvožnjaka.
 
Na ovoj slici se jasno vidi koliko bi usek morao da bude kada se ne bi gradio tunel. Dodati na to još barem 5 metara visine tunela i gornje ploče. Kosine bi morale da budu pod dosta manjim uglom da bi se obezbedila stabilnost. Morao bi se rušiti postojeći most ka Avalskom putu i napraviti novi, daleko duži i viši. Kao i most kojim bi kružni put prelazio obilaznicu. Koja bi to rupčaga bila. I sve to bi se moralo praviti pod saobraćajem, kao i sada. Nadam se da je sada jasnije zašto se gradi tunel.
Daleko od toga da ne mislim da je tempo jako spor, kao i da sva imovinsko-pravna pitanja idu jako kilavo. Vidi se na snimcima da se ne rešava pitanje otpadnih voda na mestu gde bi tunel počinjao iz pravca Resnika. Ne sumnjam da bi se obilaznica mogla završiti do kraja godine kada bi se omogućilo mašinama i radnicima da napadnu ali kilavost naše birokratije se još jednom dokazuje.

Screenshot_20220530-173414_YouTube.jpg
 
Na ovoj slici se jasno vidi koliko bi usek morao da bude kada se ne bi gradio tunel. Dodati na to još barem 5 metara visine tunela i gornje ploče. Kosine bi morale da budu pod dosta manjim uglom da bi se obezbedila stabilnost. Morao bi se rušiti postojeći most ka Avalskom putu i napraviti novi, daleko duži i viši. Kao i most kojim bi kružni put prelazio obilaznicu. Koja bi to rupčaga bila. I sve to bi se moralo praviti pod saobraćajem, kao i sada. Nadam se da je sada jasnije zašto se gradi tunel.
Daleko od toga da ne mislim da je tempo jako spor, kao i da sva imovinsko-pravna pitanja idu jako kilavo. Vidi se na snimcima da se ne rešava pitanje otpadnih voda na mestu gde bi tunel počinjao iz pravca Resnika. Ne sumnjam da bi se obilaznica mogla završiti do kraja godine kada bi se omogućilo mašinama i radnicima da napadnu ali kilavost naše birokratije se još jednom dokazuje.

Pogledajte prilog 137695
Ok....Da si sišao dole u rupu izgledalo bi još strmije. Pogledaj snimke iz drugog ugla iz koga brdašce izmedju kružnog i obilaznice ne stvara iluziju klisure. Čak i da se pravi taj novi nadvožnjak to je otprilike 6.8% materijala i vremena utrošenog za tunel. Ti vidiš rupetinu, ja gledam i tunel iz saobraćajnog tj bezbednosnog aspekta, smanjenje brzine itd. Da bih ti objasnio morao bih da crtam a ne vidim poentu da se dalje ubedjujemo.

PS Birokratija jeste kilava ali u ovom slučaju mi izgleda da oni jednostavno idu laganim tempom, rukovodeći se terminima završetka najslabijeg segmenta. Ako znaju (a znaju) da ovaj tunel neće biti gotov još 8 meseci, zašto žuriti. Projektni menadžment serbskoga tipa.
 
@Putnik78 imalo bi smosla to sto pricas da je ovo stenovito podrucje, medjutim, sa obe strane je zemlja i lako bi doslo do klizista. Mnogo manje kosine na Milosu Velikom vec klize i stvara se kliziste. Kada je u pitanju ovakav teren, mnogo je stabilniji tunel, jer kliziste nema gde da klizi, posto plafon tunela drzi obale. Druga stvar bi bila da je sa jedne strane obala ili reka, onda ni tunel ne bi zaustavio kliziste. Zato taj sistem nije mogao da se primeni u Grdelickoj klisuri.
 
Vrh