Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

@ĆoRaVa_SoVa svaka čast!
Evo buduće crne tačke, nastale na tragu petlje Trupale u smeru ka BG

ct.png
 
Sovo bravo i hvala,a u vezi ove crne tačke mi nikada neće biti jasno zašto se uvek ide na minimalističkja rešenja i gleda samo pravo kao konj...Autoput sa dve trake i zaustavnom je na tom mestu sagradjen 1978 pa pobogu zašto 2022 nikome ne padne na pamet da makar do Tranšpeda ili do Vrčina ne napravi još jednu dodatnu traku ili dve .Makar i kao eksperiment...Brojanje saobraćaja pokazuje da je potrebna treća traka,ne treba eksproprijacija,mašine i operativa su tu,troškovi bi bili minimalni.Ako ništa drugo tom trasom do Vrčina ide gradski zglobni autobus svakih 15 minuta,vozi 50kmh...Zivoti ljudi u tom autobusu su u pitanju jer je brzina dozvoljena 130 do Vrčina.
 
@ĆoRaVa_SoVa svaka čast!
Evo buduće crne tačke, nastale na tragu petlje Trupale u smeru ka BG

Pogledajte prilog 135993

Sovo bravo i hvala,a u vezi ove crne tačke mi nikada neće biti jasno zašto se uvek ide na minimalističkja rešenja i gleda samo pravo kao konj...Autoput sa dve trake i zaustavnom je na tom mestu sagradjen 1978 pa pobogu zašto 2022 nikome ne padne na pamet da makar do Tranšpeda ili do Vrčina ne napravi još jednu dodatnu traku ili dve .Makar i kao eksperiment...Brojanje saobraćaja pokazuje da je potrebna treća traka,ne treba eksproprijacija,mašine i operativa su tu,troškovi bi bili minimalni.Ako ništa drugo tom trasom do Vrčina ide gradski zglobni autobus svakih 15 minuta,vozi 50kmh...Zivoti ljudi u tom autobusu su u pitanju jer je brzina dozvoljena 130 do Vrčina.

Hvala svima,

slažem se sa vama. Tu je bilo dosta mesta da se produže trake i spajanje bude jednostavnije i sigurnije. A siguran sam da to ne bi ni koštalo puno.
 
Види се напредак, не може да се оспори, али некако ми се чини да премало радника има, имајући у виду повољно време и важност пројекта.
Надао сам се да ће доста више урадити до сезоне, посебно петљу Бубањ Поток и деоницу Стражевица - Орловача.
Додуше, ово друго очекујем да буде отворено пре сезоне.

Сваки нови километар макар је мало сигурнија вожња том деоницом.
 
Jutros se u Jutarnjem programu RTS-a pricalo o obilaznici. Miodrag Jocic je rekao da ce tunel Strazevica biti otvoren za "nesto vise od mesec dana", a da bi cela obilaznica trebalo da bude gotova do kraja godine. Kaze i da je ugovoren rok 9. Septembar. Mozete vratiti i pogledati 12.05. u 08:38.
 
Moguće je da se ovo završi do kraja godine. Iz onog što sam ispratio otkako sam na ovom forumu obično se u poslednjih par meseci završi ogromna većina radova.
Ono što me brine je eksproprijacija kod petlje Avala. Vidi se da će se ceo red kuća uz obilaznicu morati rušiti. Dve su već pred rušenjem a ostalo je još nekoliko. Ne bi me iznenadilo da se obilaznica otvori a petlja Avala ostane okrnjena za ulazak/izlazak iz pravca B.Potok-Orlovača.
Sigurno je da će i posle otvaranja obilaznice ostati još mnogo posla na vraćanju avalskog puta a i na petlji Bubanj potok.
 
Ima smisla, ali isključenje sa autoputa iz grada ka kružnom toku 3 treba da bude takvo da ovim sa obilaznice nikako ne bude moguće da se i oni tu isključe.
 
Ne znam da li je to samo wishlist ili neki ozbiljan projekat, to je sa sajta Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Nisu navedeni nikakvi vremenski okviri. Po raspodeli etapa bi se prvo radio najslozeniji deo - potpuno nov dvostruki nadvoznjak kod Transpeda. U drugoj etapi prilaz sa obilaznice, zajedno sa nadvoznjakom preko auto pijace koji bi resio, ovde toliko puta spominjani, problem levog skretanja sa obilaznice ka BG. I tek posle svega toga bi se uradio i prikljucak direktno sa AP desno ka Ikei, sto je cudno jer deluje da bi tu trecu etapu bilo najlakse i najbrze realizovati, a koristila bi mozda i vise nego prve dve.
 
Ima smisla, ali isključenje sa autoputa iz grada ka kružnom toku 3 treba da bude takvo da ovim sa obilaznice nikako ne bude moguće da se i oni tu isključe.
Tesko je reci na osnovu ovako malog crteza, ali na osnovu malog zakrivljenja negde u visini zeleznicke obilaznice deluje kao da se odvaja posebna traka za to iskljucenje. Tako da ce ta traka verovatno biti fizicki radvojena od traka autoputa u koje se prethodno uliva obilaznica.

1653042627171.png
 
Отварање деонице 5 обилазнице око Београда 15. јуна

Министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић је са представницима извођача радова прошао кроз тунел Стражевица и најавио отварање деонице 5 обилазнице око Београда за 15. јуни, а сектора 6 у наредних 6-8 месеци.

Томислав Момировић је рекао да је задовољан динамиком радова.

"И тиме што су кинески извођачи и домаћи партнери схватили колико је ово важан пројекат за нас, јер није само грађевински, и само тунел од око 800 метара, него обилазница која се гради више од 30 година. То јесте поразна слика нашег друштва претходних деценија и морамо да је пошаљемо у историју", рекао је Момировић.

Додао је да ће завршетком овог пројекта бити послат позитиван сигнал.

Указао је на значај завршетка обилазнице око главног града јер то "омогућује целој Европи да још брже пролази кроз Београд".

"Задовољан сам. Хвала 'Пауер Чајни' , извођачима, 'Путевима Србије' и 'Коридорима Србије'. Велику ствар радимо и очекујем да ћемо обилазницу пустити 15. јуна. А сектор 6 обилазнице у наредних 6-8 месеци", рекао је он.

Одговорни извођач радова за мостове компаније "Пауер Чајна" Јовица Радић рекао је да је било доста тешких ствари током изградње од фебруара 2019. године те да су оне превазиђене уз подршку министарства.

"Тренутно немамо никакве препреке да отворимо тунел и деоницу сектора 5 наредног месеца", рекао је Радић.

Додао је да је тунел грађен новом методом, тако што је прво рађен ископ калоте, а затим ископ опораца.

"Крајем 2021. године започели смо са завршним радовима, опремањем електромашинском, телекомуникационом опремом и ИТС-ом. Ово је резултат вредног рада кинеских и српских колега у последње три године", рекао је он.

https://www.rts.rs/page/stories/ci/...2498/tunel-strazevica-tomislav-momirovic.html
 
Надамо се да ће до краја године завршити и реконструкцију десне стране Остружничког моста ка НС. Стварно би било безсмислено да заврше све до Бубањ потока и да остане уско грло на Сави!
 
То јесте поразна слика нашег друштва претходних деценија и морамо да је пошаљемо у историју", рекао је Момировић.
Nema poraznije slike od mosta na Savi. Napraviše ljudi druga dva dok ovaj ne mogu da zakrpe.

Naravno, radujem se otvaranju ovog sektora i nadam se skorom okončanju radova do Transšpeda

Edit: preteče me https://forum.beobuild.rs/members/Алтаир.19045/
 
Vrh