Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Јако перфидно се избегава рећи кад ће се пустити вијадукт преко обилазнице тј кружни пут од Раковице ка Реснику. Мрка капа а возила ГСП као и приватна возила круже преко непримерног пута који се у једном тренутку распао и захтева озбиљну реконструкцију.
 
Ja ne očekujem da će to biti pušteno pre nego što se završi "komplet" obilaznica do Bubanj potoka.
Tako je. Dok se saobraćaj sa dela od izlaza iz tunela Straževica do kružnog toka na ulazu u Resnik ne prebaci na novoizgrađeni deo obilaznice, nema ništa od vraćanja saobraćaja ka gradu pored manastira Rakovica.
 
Требаће се мало више потрудити ако хоће до НГ да заврше, више и људи и механизације! Надам се да ће успети. Тренутним ритмом неће.
 
I kad završe, deo pre tunela, do pruge će popucati i sleći se , jer su nasuli sve živo, osim tucanika... bara i lokvi vode nigde više nego na ovom delu...
 
Јако перфидно се избегава рећи кад ће се пустити вијадукт преко обилазнице тј кружни пут од Раковице ка Реснику. Мрка капа а возила ГСП као и приватна возила круже преко непримерног пута који се у једном тренутку распао и захтева озбиљну реконструкцију.
Realno sumnjam da ce veza Rakovica - Avalska petlja biti uspostavljena pre druge polovine 2023. Po trenutnim najavama 6-8 meseci za zavrsetak same obilaznice ce lako da se pretvori u 10-12. Prioritet ce biti da se obilaznica spoji sto pre, sva mehanizacija i ljudi ce raditi na tome, tako da ocekujem da ce tek posle grande otvaranja krenuti da se bave tim vijaduktom, tj. spajanjem starog kruznog puta sa prilazom Rakovici pored manastira. Voleo bih da nisam u pravu.
 
2022-05-22_121859.jpg
2022-05-22_141906.jpg

Možda će biti zanimljivo za analizu progresa sa pogledom iz vazduha. Iako detalji nisu baš najjasniji, biće ok za oštrije oči. :gobb:
 
Pao asfalt na nadvožnjaku kojim će saobraćaj iz pravca Beograda prelaziti obilaznicu? Ili hidroizolacija?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Realno sumnjam da ce veza Rakovica - Avalska petlja biti uspostavljena pre druge polovine 2023. Po trenutnim najavama 6-8 meseci za zavrsetak same obilaznice ce lako da se pretvori u 10-12. Prioritet ce biti da se obilaznica spoji sto pre, sva mehanizacija i ljudi ce raditi na tome, tako da ocekujem da ce tek posle grande otvaranja krenuti da se bave tim vijaduktom, tj. spajanjem starog kruznog puta sa prilazom Rakovici pored manastira. Voleo bih da nisam u pravu.
Kako je pokojni Tirke umeo da kaže: U Srbiji navedi dve opcije, bolju i goru. Kovertiraj ovu goru i posle pola godine, godinu otvori i kaži da si bio u pravu.
Pitam se odakle pojedinima ovoliki optimizam. Kako ide samo za postavljanje odbojnika i bukobrana će im tebati metar dana. O tunelu BP i petlji Avala da ne pričam. Tj razumem, velika je želja svih nas da se ovaj skadarsko-bojanski put završi... Mislim da je Caribrod negde napisao: "da vidimo početkom juna gde smo pa da procenimo" A eto ga jun blizu.

Ali odakle opčinjenost krajem godine kao bitnim rokom za završetak. Za ovu deonicu reper je početak letnje sezone i putovanja. Da li će biti gotovo 28 decembra ili 23 aprila, manje je važno. A toliko "krajeva godine" smo pregurali da je za Ginisa.
 
Nije baš bezazlen ni katolički Božić i NG, kao ni Uskršnji praznici. Dosta se ljudi sjati (mada se BGD fino isprazni, pa se ne oseti toliko) ka jugu tada.
Ali najjače mi je NOVA austrijska tunelska metoda i sad su široke narodne mase u fazonu da je to nešto cool iz XXI veka.
A ustvari je nastao krajem 50-ih i početkom 60-ih i već više od pola veka je praktično mejnstrim u izgradnji tunela.
Pa kad se na to upecaju novinarčići pa sve to naglase pajsad NOV, pa još austrijski, sve pršti.
 
Kada je većini sinonim za tunel kanjon Morače onda "nova austrijska metoda" prilično dobija na značaju.
 
Ali najjače mi je NOVA austrijska tunelska metoda i sad su široke narodne mase u fazonu da je to nešto cool iz XXI veka.
A ustvari je nastao krajem 50-ih i početkom 60-ih i već više od pola veka je praktično mejnstrim u izgradnji tunela.
Pa kad se na to upecaju novinarčići pa sve to naglase pajsad NOV, pa još austrijski, sve pršti.
Hmmm, složio bih se da se ta metoda zaista ne zove "Neue österreichische Tunnelbaumethode - NÖT", iliti "Nova austrijska metoda izgradnje tunela". U ovom slučaju su novinari korektno preneli naziv. E sad, zavisi kako je koriste. Ali da, nastala je tamo pedesetih.
 
Hmmm, nije sporno da se tako zove, nego sam se načitao raznoraznih shvatanja i dizanja u nebesa tog metoda, naglašavanja da je nov, najsavremeniji i bla-bla-bla.
 
 
Meni najbitnije iz ovog obilaska su info da je 6 April 2023 rok po šefu projekta a po Drobnjaku kraj 2022 a ugovor je nešto kraj Septembra početak Oktobra.Cena nastavka deonice C do Pančeva je procenjena na 700-800 miliona a šef države kaže milijardu.Pomenuli su i isključenje za Ikeu i most od 280 metara za isključenje ka Beogradu.Prodjoh jutros pored gradilišta i gledam krak devijacije preko tunela pa gore do Avalskog puta i delije prilično strmo.
 
Poslednja izmena:
Vrh