Dobro dosao Lazare! Cesto ovde kritikujemo sporost radova, probijanje rokova je nazalost pravilo. Istina je da je nedostatak radnika jedan od vecih problema na skoro svim projektima, firme koje izvode radove cesto ljude prebacuju sa jednog na drugo gradiliste i tako se krpe. Zato ponekad imamo duge periode odugovlacenja i niskog nivoa aktivnosti, pa onda kada na nekom od tih gradilista "zagusti" odjednom se radi 24/7 i sa gomilom ljudi i masina. Tek tada vidimo koliko je to u stvari brzo moglo da se radi ispocetka, samo da je bilo angazovano dovoljno ljudi.
Kad je obilaznica u pitanju, ne bih se sasvim slozio da je napredak bas tako minimalan. Dovoljno je da odes na
YT kanal Srdjana Prpe i najbolje je da pustis uporedo snimke identicnih mesta snimljenih dronom pre mesec, dva, tri... I na svakoj lokaciji duz obilaznice (petlja BB, tunel, 1000 ruza, Resnik, Strazevica...) ces videti da postoji primetan progres u razmacima od svega 3-4 nedelje. Naravno, uveliko je jasno da taj progres nece biti dovoljan da se sve zavrsi u predvidjenim rokovima, sad vec pocinje da se pominje kraj 2023. kao realnija varijanta. Ali s obzirom da je lestvica generalno toliko nisko spustena, ja sam zadovoljan da ipak postoji bar neki kontinuitet rada skoro na svim delovima i da projekat nije skroz zapusten, kao sto se cesto desava. Da li ce na kraju sve biti gotovo za 6, 12 ili 18 meseci je sada vec sve manje bitno, vazno je da je zavrsetak ove visedecenijske agonije vec poceo da se nazire.