Mozda ce to biti izlaz sa autoputa iz pravca Nisa ka tunelu? Veliki broj glasova je upucen ka nedostatku iskljucenja sa obilaznice u pravcu Beograda, ali petlji, ovakvoj kakva je, nedostaju jos 3 veze: iz tunela ka Beogradu, iz tunela ka Nisu, i iz pravca Nisa ka ulazu u tunel.
Mozda ce to biti izlaz sa autoputa iz pravca Nisa ka tunelu? Veliki broj glasova je upucen ka nedostatku iskljucenja sa obilaznice u pravcu Beograda, ali petlji, ovakvoj kakva je, nedostaju jos 3 veze: iz tunela ka Beogradu, iz tunela ka Nisu, i iz pravca Nisa ka ulazu u tunel.
Izvinjavam se ako sam pogresio (a sigurno jesam bar za jednu od ove tri veze), ali mi i dalje nije jasno gde ce se izgraditi ova dva spoja, oznacena crvenom linijom (zelena je jasna, i vec izgradjena).
Hvala @karim , postovali smo u razmaku od 30 sek
Bojim se da za takvo resenje jednostavno nema prostora, brdo kroz koje ce ici tunel je suvise blizu autoputu i prilicno je strmo. Ta ideja bi zahtevala mnogo veci radijus za skretanje sa AP iz pravca Nisa ka tunelu da bi mogao u taj luk da se upise i "list deteline", tj da se tek nakon nadvoznjaka sa obilaznice skrene udesno ka BG. Nazalost, jedino ostvarivo resenje ostaje onaj podugacak most preko auto pijace, koji ce biti ko-zna-kad.Ova petlja/čvor će biti skoro identična petlji/čvoru Dobanovci. Da bi bila u potpunosti identična moralo bi da postoji isključenje ka BG iz pravca Resnika. Ono za šta se ja zalažem je isključenje pre budućeg tunela i odvajanje ka BG.
Ма јасно ми је одавно куда све може! Ево кренем са Таре, са Милоша пређем на обилазницу и за 10 мин сам код петље Авала или још 2 мин до Икеее. На Авалској нећу силазити јер ми треба до окретнице 31 бар 20 мин. Ако упаднем у шпиц, ко зна колико, друга варијанта је нешто боља ако нема гужве на АП, а то зависи од доба дана и да ли је у сезони или не! Кад схватиш да си могао на Б.Потоку само лево и за неколико мин си код Ласте...moci ce se na petlji avala sici na kruzni put i onda kruznim putem voziti dp petlje bubanj potok pa se vratiti na ap
ili produzis do petlje ikea pa se vratis na smjer prema bg
Petlja će biti gotova mnogo pre tunela.Nije mi jasno zašto je pri poseti Vučića rečeno da treba još maltene godinu dana (tj nešto manje, april, mart) kada sve sem tunela deluje da može se završi za svega par meseci. A i tunel ne vidim što ne bi mogao brže, nit je dug nit je komplikovan kao oni sa vodom na A2. Međutim ono što stvarno kasni, iako ne tolko bitna, mislim da je ona kružna petlja ispod Avalskog puta ka Resniku, baš je sa velikim zakašnjenjem totalno asinhrono počela se gradi.
Ово си лепо рекао. Кад се прочита неколико пута, звучи једнако добро колико и језиво. Чудан осећај.Са завршетком обилазнице од Батаје до Б.Потока ће фактички бити завршен коридор 10 - 2023 године.
U subotu sam razgovarao sa preduzimačem koji ima radnike na tunelu. Kašnjenje je ogromno najviše zbog instalacija (struja, voda, plin) koje su izmeštali i za sve ponaosob su čekali dozvole nadležnih, zatim imovinsko pravih problema koji još nisu rešeni potpuno. Po njegovim rečima obilaznica nema šanse da bude otvorena za saobraćaj još najmanje 18 meseci.Са завршетком обилазнице од Батаје до Б.Потока ће фактички бити завршен коридор 10 - 2023 године. Машала. Када ће обилазница стићи до Панчева то тек нико не зна, а тек северни крак?
То би било у реду, да су на време завршене деонице код којих је све било чисто, а и дан данас нису урађене до краја. Проблем у динамици је мањак радника, незванично названо, "Најважније градилиште у Србији", је језиво празно.U subotu sam razgovarao sa preduzimačem koji ima radnike na tunelu. Kašnjenje je ogromno najviše zbog instalacija (struja, voda, plin) koje su izmeštali i za sve ponaosob su čekali dozvole nadležnih, zatim imovinsko pravih problema koji još nisu rešeni potpuno. Po njegovim rečima obilaznica nema šanse da bude otvorena za saobraćaj još najmanje 18 meseci.
Kako kaže, u najboljem slučaju decembar 2023