Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Par brzih škljocova iz Beograda ka jugu. Deluje da će tokom leta, ovaj glavni pravac na A1 biti prohodan:
20220602_124925.jpg


20220602_124940.jpg



20220602_124942.jpg

20220602_124943.jpg


20220602_124957.jpg
 
Na ovoj poslednjoj slici, za sta im je taj potprni zir, jesu oni to nesto menjali oko petlje?
 
Mozda ce to biti izlaz sa autoputa iz pravca Nisa ka tunelu? Veliki broj glasova je upucen ka nedostatku iskljucenja sa obilaznice u pravcu Beograda, ali petlji, ovakvoj kakva je, nedostaju jos 3 veze: iz tunela ka Beogradu, iz tunela ka Nisu, i iz pravca Nisa ka ulazu u tunel.
 
Mozda ce to biti izlaz sa autoputa iz pravca Nisa ka tunelu? Veliki broj glasova je upucen ka nedostatku iskljucenja sa obilaznice u pravcu Beograda, ali petlji, ovakvoj kakva je, nedostaju jos 3 veze: iz tunela ka Beogradu, iz tunela ka Nisu, i iz pravca Nisa ka ulazu u tunel.

Sve tri veze su predviđene i sve tri veze se grade...jedina veza koja je predviđena a trenutno se ne gradi je pravac Obilaznica (smer ka Nišu) - Beograd
 
Mozda ce to biti izlaz sa autoputa iz pravca Nisa ka tunelu? Veliki broj glasova je upucen ka nedostatku iskljucenja sa obilaznice u pravcu Beograda, ali petlji, ovakvoj kakva je, nedostaju jos 3 veze: iz tunela ka Beogradu, iz tunela ka Nisu, i iz pravca Nisa ka ulazu u tunel.

Ovo ispod se sve gradi, ajmo jos jednom:

03b%20-%20bubanj%20potok%20cela.jpg


Betonski zid je verovatno neophodan da se stabilise prilicno strma padina brda na tom delu. Malo je prostora, a mora da se uglavi dodatna traka za skretanje.
 
Izvinjavam se ako sam pogresio (a sigurno jesam bar za jednu od ove tri veze), ali mi i dalje nije jasno gde ce se izgraditi ova dva spoja, oznacena crvenom linijom (zelena je jasna, i vec izgradjena).

Hvala @karim , postovali smo u razmaku od 30 sek :)
 

Prilozi

  • screenshot-www.openstreetmap.org.png
    screenshot-www.openstreetmap.org.png
    949,6 KB · Pregleda: 160
Ova petlja/čvor će biti skoro identična petlji/čvoru Dobanovci. Da bi bila u potpunosti identična moralo bi da postoji isključenje ka BG iz pravca Resnika. Ono za šta se ja zalažem je isključenje pre budućeg tunela i odvajanje ka BG.
Potporni zidovi koji se grade su za isključno/uključnu traku kao recimo uključenje/isključenje za NS kada se ide iz pravca BG prema Šidu.
Screenshot_20220603-155106_Maps.jpg
 
Izvinjavam se ako sam pogresio (a sigurno jesam bar za jednu od ove tri veze), ali mi i dalje nije jasno gde ce se izgraditi ova dva spoja, oznacena crvenom linijom (zelena je jasna, i vec izgradjena).

Hvala @karim , postovali smo u razmaku od 30 sek :)

Naleteo sam danas na YT na ovaj video ispod, mislim da nije ranije postovan na ovom forumu.
Ugao iz kojeg krece dron na pocetku veoma lepo pokazuje prostor na kojem ce biti izgradjeni prikljuci izmedju AP i tunela, vidi se koliko ima prostora za njih:

 
Ova petlja/čvor će biti skoro identična petlji/čvoru Dobanovci. Da bi bila u potpunosti identična moralo bi da postoji isključenje ka BG iz pravca Resnika. Ono za šta se ja zalažem je isključenje pre budućeg tunela i odvajanje ka BG.
Bojim se da za takvo resenje jednostavno nema prostora, brdo kroz koje ce ici tunel je suvise blizu autoputu i prilicno je strmo. Ta ideja bi zahtevala mnogo veci radijus za skretanje sa AP iz pravca Nisa ka tunelu da bi mogao u taj luk da se upise i "list deteline", tj da se tek nakon nadvoznjaka sa obilaznice skrene udesno ka BG. Nazalost, jedino ostvarivo resenje ostaje onaj podugacak most preko auto pijace, koji ce biti ko-zna-kad.
 
Pa isti radijus će morati da se pravi i za isključenje iz Pančeva ka BG. Usek bi morao da bude baš veliki i na početku bi tunel mogao biti cut and cover da bi se brdo stabilizovalo. Nije neizvodljivo ali videćemo. Ja i dalje ne mogu da se pomirim sa činjenicom da neće biti isključenja za BG sa obilaznice. Barem mogu da pišem ovde :LOL:
 
Мени је невероватно да неће бити искључења за БГ, јасно ми је да то поскупљује, али кад су већ толике паре дате за ово.....
 
moci ce se na petlji avala sici na kruzni put i onda kruznim putem voziti dp petlje bubanj potok pa se vratiti na ap
ili produzis do petlje ikea pa se vratis na smjer prema bg
 
moci ce se na petlji avala sici na kruzni put i onda kruznim putem voziti dp petlje bubanj potok pa se vratiti na ap
ili produzis do petlje ikea pa se vratis na smjer prema bg
Ма јасно ми је одавно куда све може! Ево кренем са Таре, са Милоша пређем на обилазницу и за 10 мин сам код петље Авала или још 2 мин до Икеее. На Авалској нећу силазити јер ми треба до окретнице 31 бар 20 мин. Ако упаднем у шпиц, ко зна колико, друга варијанта је нешто боља ако нема гужве на АП, а то зависи од доба дана и да ли је у сезони или не! Кад схватиш да си могао на Б.Потоку само лево и за неколико мин си код Ласте...
 
Nije mi jasno zašto je pri poseti Vučića rečeno da treba još maltene godinu dana (tj nešto manje, april, mart) kada sve sem tunela deluje da može se završi za svega par meseci. A i tunel ne vidim što ne bi mogao brže, nit je dug nit je komplikovan kao oni sa vodom na A2. Međutim ono što stvarno kasni, iako ne tolko bitna, mislim da je ona kružna petlja ispod Avalskog puta ka Resniku, baš je sa velikim zakašnjenjem totalno asinhrono počela se gradi.
 
INFO: Sinoć je bilo zatvoreno isključenje sa obilaznice ka Pevcu. Ide se još napred pa polukružno nazad na petlju.

Šminkaju deo oko tunela. Sijaju i dva semafora ispred tunela (iz pravca BP)

Ovde provejava neverovatni optimizam. Pogled na broj ljudi i mehanizaciju na licu mesta bi to razvejao u sekundi.

Biće veselo na pravcu iz Bg i iz NI pošto je ostao poslednji segment na "slepom mostiću ka brdu" a gužve su već počele.
 
Pet
Nije mi jasno zašto je pri poseti Vučića rečeno da treba još maltene godinu dana (tj nešto manje, april, mart) kada sve sem tunela deluje da može se završi za svega par meseci. A i tunel ne vidim što ne bi mogao brže, nit je dug nit je komplikovan kao oni sa vodom na A2. Međutim ono što stvarno kasni, iako ne tolko bitna, mislim da je ona kružna petlja ispod Avalskog puta ka Resniku, baš je sa velikim zakašnjenjem totalno asinhrono počela se gradi.
Petlja će biti gotova mnogo pre tunela.
 
Са завршетком обилазнице од Батаје до Б.Потока ће фактички бити завршен коридор 10 - 2023 године. Машала. Када ће обилазница стићи до Панчева то тек нико не зна, а тек северни крак?
 
Са завршетком обилазнице од Батаје до Б.Потока ће фактички бити завршен коридор 10 - 2023 године.
Ово си лепо рекао. Кад се прочита неколико пута, звучи једнако добро колико и језиво. Чудан осећај.
 
Да ли неко може снимити Остружнички мост, део који реконструишу, требало би да је до септембра готов! С обзиром да ради Штрабаг то је упитно! Не би ме зачудило да заврше и до Б.Потока а да реконструкција не буде готова!
 
Стварно,брука и срамота Штрабаг како ради ( не ради ) !:mad::mad::mad:(n)(n)
 
Upadam kao padobranac, ali da li je planirano da se uradi izlaz ka Ikei, tj Ava parku iz pravca Beograda/obilaznice, a ne da se kao do sada kruzi preko Transped-a?
 
Са завршетком обилазнице од Батаје до Б.Потока ће фактички бити завршен коридор 10 - 2023 године. Машала. Када ће обилазница стићи до Панчева то тек нико не зна, а тек северни крак?
U subotu sam razgovarao sa preduzimačem koji ima radnike na tunelu. Kašnjenje je ogromno najviše zbog instalacija (struja, voda, plin) koje su izmeštali i za sve ponaosob su čekali dozvole nadležnih, zatim imovinsko pravih problema koji još nisu rešeni potpuno. Po njegovim rečima obilaznica nema šanse da bude otvorena za saobraćaj još najmanje 18 meseci.
Kako kaže, u najboljem slučaju decembar 2023
 
U subotu sam razgovarao sa preduzimačem koji ima radnike na tunelu. Kašnjenje je ogromno najviše zbog instalacija (struja, voda, plin) koje su izmeštali i za sve ponaosob su čekali dozvole nadležnih, zatim imovinsko pravih problema koji još nisu rešeni potpuno. Po njegovim rečima obilaznica nema šanse da bude otvorena za saobraćaj još najmanje 18 meseci.
Kako kaže, u najboljem slučaju decembar 2023
То би било у реду, да су на време завршене деонице код којих је све било чисто, а и дан данас нису урађене до краја. Проблем у динамици је мањак радника, незванично названо, "Најважније градилиште у Србији", је језиво празно.
 
Čekaj jel nema radnika il robova? Razlika je u ceni. Rob dobije za smeštaj, hranu, možda i troškove proste reprodukcije dvoje dece, a radnik bi trebao dobije više, recimo da kupi kuću, kola i sl. Prevedeno na današnji kurs pariteta cena i Vučkovih nameta, rob je do oko 800 evra, a radnik oko 2000.
 
U prolazu danas oko 17h
Najveca aktivnos na tunelu , nisam uspeo sa vozi i slikaj ali nesto se i vidi
radovi na putu preko tunela

1.jpg

preostali stubovi na drugoj traci
2.jpg3.jpg

postavljaju skelu na kraju nadvoznjaka manastir Rakovica-kruzni put
4b.jpg
 
Vrh