Nova poprečna veza kružnog puta i autoputa u pravcu BG-NI ne znači ukidanje dvosmernog saobraćaja od podvožnjaka, jer će se njime i ubuduće ići u oba smera - iz pravca NI na kružni put i sa kružnog puta ka BG. Jedino će na tom mestu biti ukinuto skretanje desno sa kružnog puta ka NI, a umesto toga će se koristiti nova poprečna veza.Ono što nije ucrtano na prethodno postavljenom planu, a izvedeno je na terenu, je poprečna veza kružnog puta i autoputa pravac BG-NI. To će ukinuti mogućnost dvosmernog saobraćaja od sadašnjeg podvožnjaka koji veže kružni put sa AP do raskrsnice ka smederevskom putu, a to opet daje smisao ovakvom isključenju sa obilaznice ka gradu, i verovatno jedno levo uključenje na taj pravac za saobraćaj sa kružnog puta. Ono što još može da bude problem je to što će ovakvo isključenje fizički da odvoji auto pijacu od kružnog puta, a ne verujem da će neko da dozvoli da se sa isključenja prave rampe za ulaz/izlaz sa autopijace, i nefunkcionalno i nebezbedno.
Ukidanjem uklj. i isklj. na AP BG-NI na tom mestu i izmeštanjem tranzita na obilaznicu isključenje sa NI-BG gubi smisao, a ukidanje dvosmernog saobraćaja na tom delu značajno povećava protočnost kružnog puta jer pravac Leštane-Resnik više nema ukrštanje saobraćaja na raskrsnici Resnik-Leštane-AP, a jedino ukrštanje koje bi ostalo u tom slučaju je ukrštanje pravaca Resnik-Leštane i Leštane-AP, dalje mnogo bi bezbednije i brže bilo ulivanje saobraćaja sa KP i obilaznice i svođenje na jednu traku pre uključenja na AP. Puštanjem obilaznice u promet staro ukrštanje gubi na značaju i postaje lokalnog značaja a glavna veza KP i AP postaje petlja Avala.Nova poprečna veza kružnog puta i autoputa u pravcu BG-NI ne znači ukidanje dvosmernog saobraćaja od podvožnjaka, jer će se njime i ubuduće ići u oba smera - iz pravca NI na kružni put i sa kružnog puta ka BG. Jedino će na tom mestu biti ukinuto skretanje desno sa kružnog puta ka NI, a umesto toga će se koristiti nova poprečna veza.
Hmm. Zamisli da si čestiti Vrčinac, za koje je inače opšte poznato da vikende obavezno provode na auto-pijaci. Po tom tvom rešenju, u kojem ukidaš isključenje sa NI-BG na kružni put, tj. dvosmerni saobraćaj u potezu od stotinak metara, kako bi ubuduće išao do auto pijace? Morao bi sa NI-BG dalje uzbrdo obilaznicom, kroz tunel Beli potok, sve do petlje Avala, pa odatle nazad skoro isto tolikom dužinom kružnim putem. Odokativno 8 do 10 km ili barem 15 min dodatne vožnje. Jesi li siguran da bi takvo rešenje bilo u opštem interesu? Bojim se da bi gubici bili veći od koristi.Ukidanjem uklj. i isklj. na AP BG-NI na tom mestu i izmeštanjem tranzita na obilaznicu isključenje sa NI-BG gubi smisao, a ukidanje dvosmernog saobraćaja na tom delu značajno povećava protočnost kružnog puta jer pravac Leštane-Resnik više nema ukrštanje saobraćaja na raskrsnici Resnik-Leštane-AP, a jedino ukrštanje koje bi ostalo u tom slučaju je ukrštanje pravaca Resnik-Leštane i Leštane-AP, dalje mnogo bi bezbednije i brže bilo ulivanje saobraćaja sa KP i obilaznice i svođenje na jednu traku pre uključenja na AP. Puštanjem obilaznice u promet staro ukrštanje gubi na značaju i postaje lokalnog značaja a glavna veza KP i AP postaje petlja Avala.
Snimci Azera su ko zna od kad... Više verujem domaćim "izdajnicima"!Тунел Бели поток сво време стоји као тачка око које су могућа кашњења, лепо би било да пусте до НГ а да ли ће и бити тако видећемо!
Duša me boli svaki put kad vidim onu usamljenu kuću kod petlje Avala. Kako ta žena živi dok joj je gradilište bukvalno u dnevnoj sobi?Čini se da je potrebno srušiti još nekoliko objekata kod petlje Avala.