Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Verovatno je dziggy mislio na varijantu kad ideš od Surčina, u tom slučaju je tako - isključuješ se na petlji Avala, po starim kružnim putem do autoputa ka BG.
Okolo naokolo. Hmmm...
Zato i ne razumem one koji kukaju kako je petlja Bubanj potok polupetlja bez tog isključenja ka gradu.
 
Okolo naokolo. Hmmm...
Zato i ne razumem one koji kukaju kako je petlja Bubanj potok polupetlja bez tog isključenja ka gradu.
U pravu su što kukaju, stvarno je neshvatljivo da u tolikom projektu nema skretanja sa obilaznice ka gradu, a reklamiraju je uveliko kao "najveću saobraćajnu petlju" u zemlji.
 
Poslednja izmena:
U pravu su što kukaju, stvarno je neshvatljivo da u tolikom projektu nema skretanja sa obilaznice ka gradu, a reklamiraju je uveliko kao "najveću saobraćajnu petlju" u zemlji.

Tako je i ja samo o tome pisao, neshvatljivo je da iz pravca Resnika nema direktno iskljucenje ka BG-u, nego mora da se isključuješ na petlji Avala. Toliko novca strovalili a nema svih pravaca.

S tim da je priča da će naknadno napraviti, znači još godinu dve. Mada mislim da mi još uvek ne znamo kako će izgledati finalna petlja. No vreme će pokazati.
 
Možda, ali na terenu već jasno deluje da je jedino moguće skretanje iz pravca Resnika ka BG posle postojeće trase AP ka BG, tj. ispred budućeg tunela. A za to se ni u tragovima ne vidi namera na istom tom terenu.

Zaista je takav voluntarizam teško razumeti. Neshvatljiv propust, šta god da je razlog. Nema ni jednog opravdanja ostaviti to za budućnost, u projektu ovog obima i cene.
 
mislim da smo i ranije komentarisali o nedostatku izlaza sa obilaznice prema gradu
i mislim da smo zakljucili da je u pitanju nedovoljno prostora za taj krak
pa ce biti potrebno otici do petlje ikea pa odatle prema gradu sto ce put povecati za 5km
 
e da bice i varijanta da izacjes na petlji avala i kruznim putem dodjes do bubanj potoka pa se popnes na petlji bubanj potok
 
Ja sam ranije mislio i kako ce mi obilaznica jednog dana biti odlicna precica recimo od Rakovice do Konjarnika, autoputem bi to bilo ispod 15 minuta, mnogo bolje nego preko Trosarine. Medjutim, kako stoje stvari, od Rakovice se na obilaznicu UKLJUCUJEM na petlji Avala, a da bih skrenuo levo ka gradu moram da se ISKLJUCIM isto na petlji Avala. Hahahah, kakva ispala!
 
Будалаштина невиђена, али то изгледа може само овде!
 
Ja sam ranije mislio i kako ce mi obilaznica jednog dana biti odlicna precica recimo od Rakovice do Konjarnika, autoputem bi to bilo ispod 15 minuta, mnogo bolje nego preko Trosarine. Medjutim, kako stoje stvari, od Rakovice se na obilaznicu UKLJUCUJEM na petlji Avala, a da bih skrenuo levo ka gradu moram da se ISKLJUCIM isto na petlji Avala. Hahahah, kakva ispala!
Primer ti i nije baš nešto reprezentativan.
4.5km vožnje obilaznicom od "Avale" do B.Potoka štedi koliko vremena???
Kružni put će puštanjem ovog dela obilaznice zvrjiti maltene prazan. Tako da vreme koje se gubi u vožnji njime u odnosu na obilaznicu će biti zanemarljivo.
 
Primer ti i nije baš nešto reprezentativan.
4.5km vožnje obilaznicom od "Avale" do B.Potoka štedi koliko vremena???
Kružni put će puštanjem ovog dela obilaznice zvrjiti maltene prazan. Tako da vreme koje se gubi u vožnji njime u odnosu na obilaznicu će biti zanemarljivo.
Od nekadasnjeg ukljucenja iz Rakovice na kruzni put do Bubanj potoka ima 7.5km. A od tih 7.5km u tom pravcu ce novom obilaznicom moci da se ide tacno 0 km.
 
Od nekadasnjeg ukljucenja iz Rakovice na kruzni put do Bubanj potoka ima 7.5km. A od tih 7.5km u tom pravcu ce novom obilaznicom moci da se ide tacno 0 km.
Da, samo što ne možeš da računaš tu deonicu od kružnog toka na ulazu u Resnik do "Avale". I sam si rekao da bi morao da se na obilaznicu uključiš na petlji Avala.
A to nije nikako 7.5 km nego onih 4.5 koje sam i napisao.
PS. I da. Nisi mi odgovorio koliko se vremena gubi vozeći se kružnim putem umesto obilaznicom do B.P?
 
Da li ozbiljno smatramo da projekat ove veličine sme da takav jedan pravac ostavi nepokriven, tj. u nekom režimu prinudnog rešenja (petlja Avala-KP-AP ka BG)?

Jasno je šta je razlog izostanka ovog skretanja. Radi se o tome da je taj razlog neprihvatljiva linija manjeg otpora i flagrantna neodgovornost naručioca posla, nezainteresovanog za suštinu. Polurešenja u ovoj klasi projekata nisu prihvatljiva.
 
Naravno da ne razmatramo. Samo kažem da se neće ništa izgubiti ako se sa obilaznice isključi na "Avali" pa onda kružnim putem do B.P.
 
За годину дана ћемо сазнати...колико се губи или не губи у времену. Ја кренем са Таре сиђем са Милоша на обилазницу и требам ићи на крај Коњарника. Да идем на Авалску петљу па Трошарину па кружним путем до Плавог моста и тако да окретнице 31. Или да наставим старом обилазницом од Авалске петље до Бубањ потока, па назад на АП ка БГу? Уместо да сво време идем аутопутем због нечије немарности! Губитак у времену уопште није занемарљив!
 
I o5 niko da kaže koliki je taj gubitak u vremenu. 2,3,5 minuta?
Ovde pričam o vremenu. Ne o komforu,bezbednosti. Naravno da je bolje da se ima i to isključenje ka gradu. Bio bi imbecil kada bi tvrdio drugačije.
 
Da, samo što ne možeš da računaš tu deonicu od kružnog toka na ulazu u Resnik do "Avale". I sam si rekao da bi morao da se na obilaznicu uključiš na petlji Avala.
A to nije nikako 7.5 km nego onih 4.5 koje sam i napisao.
PS. I da. Nisi mi odgovorio koliko se vremena gubi vozeći se kružnim putem umesto obilaznicom do B.P?
Naravno da ne razmatramo. Samo kažem da se neće ništa izgubiti ako se sa obilaznice isključi na "Avali" pa onda kružnim putem do B.P.

Eto paradoksa - kazes da se ISKLJUCIM na "Avali", a kako da se iskljucim tamo kad, ako idem iz Rakovice, prva tacka na kojoj mogu da se UKLJUCIM na obilaznicu jeste upravo ta ista "Avala"?

A ranije smo diskutovali i o tome da li je Rakovica trebala da ima svoj prikljucak na obilaznicu, umesto odlazenja do "Avale", ili u suprotnom smeru jos gore, do Orlovace.
Slazem se da usteda na tako kratkoj relaciji (obilaznica vs kruzni put) ne moze da bude vise od 5 min, ali ako tako gledas, onda nista ne bi ni trebalo da se gradi, uvek se moze i naokolo ili starim putem, ako se radi o "samo" 5 minuta. Ali kad se vec spucavaju nebrojeni milioni u te projekte, ne vidim zasto ne bi i sto veci broj gradjana imao dugorocnu korist od toga.
 
Poslednja izmena:
Eto paradoksa - kazes da se ISKLJUCIM na "Avali", a kako da se iskljucim tamo kad ako idem iz Rakovice prvo mesto na koje mogu da se UKLJUCIM jeste upravo ta ista "Avala"?

A ranije smo diskutovali i o tome da li je Rakovica trebala da ima svoj prikljucak na obilaznicu, umesto odlazenja do "Avale", ili u suprotnom smeru jos gore, do Orlovace.
Slazem se da usteda na tako kratkoj relaciji (obilaznica vs kruzni put) ne moze da bude vise od 5 min, ali ako tako gledas, onda nista ne bi ni trebalo da se gradi, uvek se moze i naokolo.
Znači vremenski se ništa ne dobija.
I tih 5 min. je diskutabilno. Ali dobro.
Ja sam ranije mislio i kako ce mi obilaznica jednog dana biti odlicna precica recimo od Rakovice do Konjarnika, autoputem bi to bilo ispod 15 minuta, mnogo bolje nego preko Trosarine. Medjutim, kako stoje stvari, od Rakovice se na obilaznicu UKLJUCUJEM na petlji Avala, a da bih skrenuo levo ka gradu moram da se ISKLJUCIM isto na petlji Avala. Hahahah, kakva ispala!
Ti si spomenuo u tvom inicijalnom postu UKLJUČENJE na "Avali" a ne ja.
Ti si pokušao da budeš duhovit ali "mrka kapa"...
 
Mislim, možemo mi ovde da teoretišemo letnji dan do podne, no jednostavna činjenica je da jedan tako veliki čvor kao BP mora da ima sve krake već od starta. Privremena rešenja ovde traju po 10+ godina...
 
Jutros sam prelazio preko Ostružničkog mosta.
Ona trojica baš udarnički rade, mislim da su im doneli i neki alat... 😉

Malo se šalim ali sam zaista video 3 radnika koji su u tom trenutku razgledali nešto.
Video sam i još neke ljude koji su bili u kamionu.
Znači, radi se nešto ali je to vrlo kilavo... bar prema onome što sam ja kratko i vrlo površno uspeo da vidim.
 
Jutros sam prelazio preko Ostružničkog mosta.
Ona trojica baš udarnički rade, mislim da su im doneli i neki alat... 😉

Malo se šalim ali sam zaista video 3 radnika koji su u tom trenutku razgledali nešto.
Video sam i još neke ljude koji su bili u kamionu.
Znači, radi se nešto ali je to vrlo kilavo... bar prema onome što sam ja kratko i vrlo površno uspeo da vidim.
Ja sam prolazio u 4 popodne u suprotnom smeru i mogu da ti potvrdim da je i dalje na mostu bilo troje ljudi, od kojih je dvoje šetalo sa rukama na leđima 🙂 možda su neko obezbeđenje...
 
Pet minuta ustede nije malo. Uzmimo nekoga ko svakodnevno koristi taj pravac za odlazak na posao i nazad i radi 6 dana u nedelji. On nedeljno gubi sat vremena, a mesecno 4, a godisnje 50 tak sati, ako uzmemo u obzir da ce ici i na odmor. Dva dana godisnje necijeg zivota nije malo iako neko misli sta je pet minuta.
 
Juce sam se vracao iz Nisa i prolazio obilaznicom.
-pravac iz beograda koji se dize na stubove preko obilaznice i ponovo spusta ka Nisu je pred pustanjem, rade se bankine, obelezene su trake, nasuta zemlja okolo.
-deo koji nije asfaltiran od petlje ka tunelu do prvog asfalta su valjali i po nivelaciji koju sam video,zakljucujem da ce brzo da se zacrni i spoji sa postojecim.
-tunel 1000 ruza su najzad poceli da vracaju iskopanu zemlju preko, ocekujem da cim sve vrate pomere kruzni preko tunela. Realno ostaje manji deo a veci deo lepse gradjevinske sezone.
-dole ka tunelu resnik samo fali onaj deo za rampu jedne trake da se uradi, ostalo spremno za asfalt.
- iz tunela izasao asfalt ima prostora da se preusmeri saobracaj.
 
Vrh