Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Meni opet to odvajanje koje je ostavljeno miriše na povezivanje sa AVIV parkom i IKEOM. Al ajd da vidimo.
 
Ono što nije ucrtano na prethodno postavljenom planu, a izvedeno je na terenu, je poprečna veza kružnog puta i autoputa pravac BG-NI. To će ukinuti mogućnost dvosmernog saobraćaja od sadašnjeg podvožnjaka koji veže kružni put sa AP do raskrsnice ka smederevskom putu, a to opet daje smisao ovakvom isključenju sa obilaznice ka gradu, i verovatno jedno levo uključenje na taj pravac za saobraćaj sa kružnog puta. Ono što još može da bude problem je to što će ovakvo isključenje fizički da odvoji auto pijacu od kružnog puta, a ne verujem da će neko da dozvoli da se sa isključenja prave rampe za ulaz/izlaz sa autopijace, i nefunkcionalno i nebezbedno.
 
Ono što nije ucrtano na prethodno postavljenom planu, a izvedeno je na terenu, je poprečna veza kružnog puta i autoputa pravac BG-NI. To će ukinuti mogućnost dvosmernog saobraćaja od sadašnjeg podvožnjaka koji veže kružni put sa AP do raskrsnice ka smederevskom putu, a to opet daje smisao ovakvom isključenju sa obilaznice ka gradu, i verovatno jedno levo uključenje na taj pravac za saobraćaj sa kružnog puta. Ono što još može da bude problem je to što će ovakvo isključenje fizički da odvoji auto pijacu od kružnog puta, a ne verujem da će neko da dozvoli da se sa isključenja prave rampe za ulaz/izlaz sa autopijace, i nefunkcionalno i nebezbedno.
Nova poprečna veza kružnog puta i autoputa u pravcu BG-NI ne znači ukidanje dvosmernog saobraćaja od podvožnjaka, jer će se njime i ubuduće ići u oba smera - iz pravca NI na kružni put i sa kružnog puta ka BG. Jedino će na tom mestu biti ukinuto skretanje desno sa kružnog puta ka NI, a umesto toga će se koristiti nova poprečna veza.
 
Utorak

IMG_20220412_164007.jpgIMG_20220412_164008.jpgIMG_20220412_164011.jpg
 
Poslednja izmena:
Nova poprečna veza kružnog puta i autoputa u pravcu BG-NI ne znači ukidanje dvosmernog saobraćaja od podvožnjaka, jer će se njime i ubuduće ići u oba smera - iz pravca NI na kružni put i sa kružnog puta ka BG. Jedino će na tom mestu biti ukinuto skretanje desno sa kružnog puta ka NI, a umesto toga će se koristiti nova poprečna veza.
Ukidanjem uklj. i isklj. na AP BG-NI na tom mestu i izmeštanjem tranzita na obilaznicu isključenje sa NI-BG gubi smisao, a ukidanje dvosmernog saobraćaja na tom delu značajno povećava protočnost kružnog puta jer pravac Leštane-Resnik više nema ukrštanje saobraćaja na raskrsnici Resnik-Leštane-AP, a jedino ukrštanje koje bi ostalo u tom slučaju je ukrštanje pravaca Resnik-Leštane i Leštane-AP, dalje mnogo bi bezbednije i brže bilo ulivanje saobraćaja sa KP i obilaznice i svođenje na jednu traku pre uključenja na AP. Puštanjem obilaznice u promet staro ukrštanje gubi na značaju i postaje lokalnog značaja a glavna veza KP i AP postaje petlja Avala.
 
Ukidanjem uklj. i isklj. na AP BG-NI na tom mestu i izmeštanjem tranzita na obilaznicu isključenje sa NI-BG gubi smisao, a ukidanje dvosmernog saobraćaja na tom delu značajno povećava protočnost kružnog puta jer pravac Leštane-Resnik više nema ukrštanje saobraćaja na raskrsnici Resnik-Leštane-AP, a jedino ukrštanje koje bi ostalo u tom slučaju je ukrštanje pravaca Resnik-Leštane i Leštane-AP, dalje mnogo bi bezbednije i brže bilo ulivanje saobraćaja sa KP i obilaznice i svođenje na jednu traku pre uključenja na AP. Puštanjem obilaznice u promet staro ukrštanje gubi na značaju i postaje lokalnog značaja a glavna veza KP i AP postaje petlja Avala.
Hmm. Zamisli da si čestiti Vrčinac, za koje je inače opšte poznato da vikende obavezno provode na auto-pijaci. Po tom tvom rešenju, u kojem ukidaš isključenje sa NI-BG na kružni put, tj. dvosmerni saobraćaj u potezu od stotinak metara, kako bi ubuduće išao do auto pijace? Morao bi sa NI-BG dalje uzbrdo obilaznicom, kroz tunel Beli potok, sve do petlje Avala, pa odatle nazad skoro isto tolikom dužinom kružnim putem. Odokativno 8 do 10 km ili barem 15 min dodatne vožnje. Jesi li siguran da bi takvo rešenje bilo u opštem interesu? Bojim se da bi gubici bili veći od koristi.
 
... a inače je PGDS čestitih Vrčinaca na obilaznici preko nekoliko hiljada? ... da ne spamujemo temu dalje...
 
Тунел Бели поток сво време стоји као тачка око које су могућа кашњења, лепо би било да пусте до НГ а да ли ће и бити тако видећемо!
 
Valjda joj rekli da ne spada pod eksproprijaciju, ne smeta im njen plac.
 
Zar nije ova kuća na levoj strani od te babe? Izgleda da se ruši. Nego ja sam mislio na objekte sa desne strane. Čini mi se da bi se ceo red morao srušiti zbog petlje.

20220425_145933.jpg
 
Najbitniji putni projekt u Srbiji
(od Batajnice do Bubanj Potoka)

Planiran deo od Bubanj Potoka do Panceva nema smisla i preskup je (tunel i most na Dunavu)!!!

Alternativa: Posto i tako je u planu brzi put do Zrenjanina i Beogradski unutrasnji prsten (Most na Adi), cela situacija tranzitnog saobracaja u istocnom delu Beograda moze ovako da se resi (dosta toga vec i postoji):

BG istocna obilaznica.png
 
Naravno da sve treba da se napravi i most i tunel i u ravnici i sve što nije već napravljeno a, realno, trebalo je da bude tu pre 20 godina, barem.
Samo sam hteo da istaknem to da je malo bezveze da određujemo prema svojim potrebama šta je prioritet a šta nije, šta ima smisla a šta nema.
 
@Srlec nisam naveo argumente, zasto nema smisla, odma cu to da nadoknadim, ali sigurno ne pricam iz svojih potreba, jel ih nema za bilo koju varijantu, cisto iz logike pricam.

Zasto ne treba pun prsten, ili istocni krak obilaznice:

Tranzit izmedju samog Beograda i Panceva obavaljace se i posle zavrsetka obilazinice preko postojacih ruta, jel je to krace (osim mozda iz Rakovice ili Zeleznika). Tako da ostaje razmisljanje za tranzitni saobracaj na nacionalnom i internacionalnom nivou. Za juzni deo Srbije je pristup ka Pancevu (Zrenjaninu ili Vrscu u svakom slucaju bolji/blizi preko Smedereva i Kovina. Zapadna Srbija je sa autoputem Milos Veliki preusmerena na Pupinov most. Za Vojvodinu i iz pravca Hrvatske je takodje logicnija ruta preko Pupinovog mosta. Jedino se skracuje put za one koje zive u regionu Arandjelovac, Topola, Mladenovac i bas juzni delovi aglomeracije Beograda (Rakovica, Ripanj, Zeleznik...).
=> Znaci praviti tunel, most preko Dunava i ceo autoput samo za ljude ciji polazak i cilj je na primer Pancevo-Mladenovac jednostavno nije racionalan.

Inace kako uvodno rekoh u postu pre, deo obilaznice od Batajnice do Bubanj Potoka je najbitniji projekt u Srbiji, i jedva cekam da se zavrsi!
 
Ma bre sve si u pravu ali sve nam treba, svaki put i svaki pravac MORA da se napravi.
Sve nešto gledamo da li treba, da li ne treba, sve treba.
A to što sve ide sporo pa mi mislimo da se nikad neće završiti pa zbog toga pokušavamo da pravimo prioritete to je isključivo zbog nesposobnosti ljudi koji treba da završe svoj deo posla.
Od prvog do poslednjeg.
Za one pare koje se izdvajaju za izgradnju puteva te silne stotine miliona € to mora da teče bez ikakvog zastoja brzinom kojom se gradila deonica između Preljine i Pakovraća.
Videli smo da može i to mora da bude standard.
Zbog nesposobnjakovića smo srozali kriterijume i sad mislimo da je to tako OK.
Da se radi onako kako mora ne bismo uopšte razmišljali o tome da li nešto treba ili ne već bismo samo razmišljali o tome šta je sledeće.
 
vidim da neki nisi upućeni zašto do Pančeva da bude prsten ?
koliko ogromnih firmi je otvoreno u Pančevu ? ZF, Brose i tu je NIS itd. takođe tu je ravnica pogodno za još firmi da dođu i sav trazit novi i stari da ide kroz grad ? jeste kraće ali je sada i biće potpuno zabranjeno teškim kamionima kroz grad da idu.
Setite se pre 20 godina kakva je bila Gazela sa tranzitnim saobraćajem kada nije bilo ni 50% kola na ulicama kao sada, bio je pakao i na Pupinu je pakao sada.
Prsten je odličan za razvoj svih oblasti oko nje i za rasterećenje grada. Verujem da nikada iz Zemuna niste išli ka Pančevu ili retko malo je naporno ako treba da ideš često putem 60 km/h od Pančevca ili 80 km/h od Pupinovog pa opet 60 km/h do Pančeva.
Mislite malo šire i dalje .....
 
Vrh