Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pored onoga sto je ovde skoro receno, da dodam da ako sam dobro video juce u prolazu, nastavljeno je izlivanje preostala 3-4 silazna stuba vijadukta preko pruge, tj onog dela sto je stajao godinu dana cekajuci da se pomeri magistrala ka brdu. Sem toga, rupa iskopa tunela do kruznog toka je sve dublja
 
Petlja Avala
20220327_174814.jpg
20220327_174811.jpg
20220327_174801.jpg
20220327_174756.jpg
 
Pitanje - treba sutra na posao da idem na Vidikovac i treba pre 8 da budem tamo (da nađem parking, stignem mirno) i Gugl Mape mi preporučuju ovu rutu. Moje pitanje je da li je ona izvodljiva i kolika je gužva?

Da li je bolje ići nekim alternativnim putem i kolika je gužva u 7 sati?
 
Juče oko 5 sati sam prošao celom Obilaznicom, bilo je radnika na mostu pre tunela Straževica i tu su pale linije i primetio sam da su odradili ograde sa obe strane puta (mada to možda nije ni novo jer sam zadnji put bio krajem prošle godine). Bilo je i nekih radova kod buduće petlje Avala i kod istoimenog tunela bilo je po nekoliko kamiona. Kod nadvožnjaka iznad pruge je bager koji buši šipove. Spoj starog i novog dela je očajan, oštar ugao i veliki nagib i tu treba sporije voziti.

Jedan dodatni info nakon naplatne rampe Mali Požarevac ka Mladenovcu propao je magistralni put na vrhu brda, verovatno je proradilo klizište jer su skinuli jednu traku i iskopali su 3,4 metara puta. Postavljen je semafor i ogromne su gužve, preko sat vremena smo čekali da prođemo isti u pravcu ka Beogradu.
 

@abrines evo jos malo ekskluzive. Pao asfalt na ulazu od strane Orlovace u ulaz u tunel. Sa druge strane pripremljena posteljica za asfaltiranje danas od izlaza, pa ispod podvoznjaka do devijacije. Ocigledno vrlo skoro sledi pustanje mostova 13, 14 I 15 sa Strazevicom tunelom.
 
Poslednja izmena:
Убрзали су се радови на обилазници, сад већ има шансе да се заврши до краја године, са пуштањем мостова 13.14.15 и друге цеви Стражевице, значајан број радника и механизације може да се пребаци на преостали део. Остаје као критична тачка само тунел испод Авалске раскрснице. Свакако ће бити велика ствар пуштање обилазнице до Бубањ потока у саобраћај. То ће доста растеретити саобраћај и убрзати проток. За шпицеве неће имати неке веће користи, мислим на Газелу!
 
Majstore, otkud sad taj talas optimizma? Obično mene "optužuješ" za preterani optimizam... A realnost je da je mart bio leden, sa preniskim temperaturama, pa je logično da se puno toga nije moglo raditi i da je prava građevinska sezona počela pre nedelju dana. Čim je otoplilo krenuli su udarnički.
Najjači utisak sa ovih potonjih klipova mi je da su počeli zidove avalskog tunela. Dakle ne spoljni, potporni, nego baš zid tunela. Što znači da će do kraja aprila, ajd neka bude i do sredine maja biti i zidovi i "krov" tunela na delu koji se trenutno radi. A to se uklapa u moju "optimističku" prognozu da će do kraja juna avalski put biti vraćen na nadvožnjak plus najavljena devijacija i onda jul-avgust poslednja trećina tamo gde se sada odvija saobraćaj. Onda ostaje da se krajem leta, početkom jeseni opremi tunel, a iz primera Trbušana videli smo da to i nije pretežak zadatak kod cut&cover tunela. Ostalo na B6 je pod kontrolom.
Drugi utisak je Straževica. Tu bi mogli da ga zbrzaju i za drugi krug, koga vrv neće ni biti, ali možda bude i za inauguraciju, prvi uspeh nove vlade itd. U svakom slučaju biće taj deo pre leta, ne verujem da bi toliko žurili i najavljivali otvaranje, ako ne misle da ga puste pre završetka ostatka, tj. B6 do Bubanj potoka.
 
Цариброде, ова зима је баш била дуга код мене има још снега. Па да се мало раздрмамо из зимског сна а и форум! Ја се сваком завршетку пута радујем, друга је ствар што треба критиковати све могуће пропусте од експропријације до цене пројекта! Потпуно је небитно за то ко је на власти! Критичко посматрање је суштинско за било какав напредак. Обилазница око БГ-а је суштински крај радова на К10. На страну то што је требала бити готова пре 30 година, Много ће скратити излазак на Милоша источним и јужним деловима Бг-а. Моји су нпр. на Коњарнику и нећу морати около ићи ако хоћу да идем на АП.
 
Izvinjavam se ako nisam pratio na času. Da li postoji neki plan/presek/render petlje oko Avalskog tunela, odnosno kako će izgledati urkrštanje obilaznice, kruznog i avalskog puta?
 
Ako mislis kako ce izgeldati kad se zavrsi obilaznica onda je to ovo
51241796132_1183780366_k.jpg


A ako mislis na privremeno resenje dok se radi tunel Beli Potok, to mislim da niko ne zna, mislim da ce izmestati taj deo puta bar 2,3 puta dok ne zavrse tunel Beli Potok
 
Ako mislis kako ce izgeldati kad se zavrsi obilaznica onda je to ovo
51241796132_1183780366_k.jpg


A ako mislis na privremeno resenje dok se radi tunel Beli Potok, to mislim da niko ne zna, mislim da ce izmestati taj deo puta bar 2,3 puta dok ne zavrse tunel Beli Potok
Aham jasno, avalski put ce ostati isti, dok ce petlja biti zapadnije.

Veliko hvala ;)
 
Ako ides iz Nisa za BG ides kao i sad, nema potrebe da ides na petlju Avala.
 
Verovatno je dziggy mislio na varijantu kad ideš od Surčina, u tom slučaju je tako - isključuješ se na petlji Avala, po starim kružnim putem do autoputa ka BG.
 
Vrh