Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Da li ima smisla po okoncanju svega ostaviti mali kruzni tok koji je trenutno u funkciji? Nisam prolazio ovuda od kako on postoji, ali se jako dobro secam ranije raskrsnice. Bilo je bas tesko ukljuciti se na levo prema Resniku ako se silazi sa Avalskog puta.
Naravno, svi se nadamo da ce saobracaj na kruznom putu biti visestruko olaksan, pa mozda ovo vise i nece biti problem, ali me interesuju druga misljenja.
Tu može nastati velika zbrka kružnih tokova kad sprovedu plan novog Avalskog puta jer on već predvidja dva kružna toka sudeći po planu na prvoj slici
Novi Avalski.JPG


Nova petlja 1000 ruža bi verovatno trebala biti spojena sa kružnim putem kružnim tokom jer bi tako bilo najbezbednije(bar mi tako izgleda)

I jos kada bi ostao ovaj sadasnji privremenoi kružni tok onda bi to bila prava mala šuma kružnih tokova
1000ruza1.jpg


Pošto je ovo slobodan forum a i po meni ovo treba biti novi ulaz u prestonicu ja predlažem da se sve ovo sruši i napravi jedan velikiiii kružni tok u čijem središtu bi posadili 1000 raznobojnih ruža !!!

1000ruza2.jpg
 
Podrzavam ideju u potpunosti! Valjda je plafon tunela dovoljno cvrst da izdrzi gomilu svatova koji ce doci da se slikaju u ovoj "dzungli od ruza" :)
 
Da premesti trenutni put dok se ovaj krajni desno put ne spoji sa trenutnim. Ceo saobracaj ce ici preko ovog desno puta a ovaj donji se "rusi"
 
Pošto je ovo slobodan forum a i po meni ovo treba biti novi ulaz u prestonicu ja predlažem da se sve ovo sruši i napravi jedan velikiiii kružni tok u čijem središtu bi posadili 1000 raznobojnih ruža !!!

Koliko je samo ovo dobra ideja!!!

Dakle, šanse da se ostvari su u epsilon okolini nule ;)
 
Da premesti trenutni put dok se ovaj krajni desno put ne spoji sa trenutnim. Ceo saobracaj ce ici preko ovog desno puta a ovaj donji se "rusi"
to sam i ja mislio da ce da urade kako bi bolje ispeglali taj prelazak na novu deonicu, ali eto pustise sad saobracaj preko devijacije, a spoj je ostao tako krivudav i nikakav. Juce sam prosao tuda i mora skroz da se uspori da bi se preslo na novi potez.
 
to sam i ja mislio da ce da urade kako bi bolje ispeglali taj prelazak na novu deonicu, ali eto pustise sad saobracaj preko devijacije, a spoj je ostao tako krivudav i nikakav. Juce sam prosao tuda i mora skroz da se uspori da bi se preslo na novi potez.
Da bi premestili potrebno je par dana, a zbog par dana da stavljaju zastitnu ogradu, nema logike, a video sam da su stavili. Zato mi i dalje nije bilo jasno to.
 
Mislim da je privremeno ovo pusteno, da ce vratiti nazad da spoje ovaj deo koji se sad pusten kako treba.
 
I jel saznao neko cemu sluzi ovaj deo?
Pogledajte prilog 129630
Projektom predvidjeno je da spajanje pocne odmah po prelasku nadvoznjaka I sledecih pedesetak metara /gore u vrhu sa desne strane/ je stari put prosiren I nasuta je podloga. Ali to je deo koji su poslednji odradili jer malo nize gde sad pocinje novi asfalt je bila deponija od frakcije. Ovo prigradjeno parce obelezeno plavom, je trebalo posluziti da se njime odvija saobracaj dok se taj sam vrth nove izmestene trase ne izgradi I ne asfaltira u potpunosti. Medjutim one su iz nekog razloga prespoili ovo "grbavo" nize spajanje. A u slucaju da krenu dole nize sa sipovima na starom delu on se nece moci vise koristiti, a samim tim ni to plavo novododato parce u vrhu. Onda ce morati tu prvobitnu korekciju I spajanje do nadvoznjaka odraditi sa obustavljanjem saobracaja I pored svog tog ulozenog rada I materials. Nema druge reci za ovu budalostinju, pored svog toliko dugog odlaganja da se otvori ovo novo kratko parce bez ludost.
 
Sad mogu nastave rade vijadukt posle godinu zastoja
Rekoh ti ja da se ne sikiraš...
To je najmanji problem i tokom leta biće i asfalt odozgo, a ni zapetljancija na Bubanj potoku nije u nekom problemu, pa ni petlja Avala.
Za praćenje je samo tunel Beli Potok i tu se rešava pitanje kada će sve biti gotovo, a dobra vest je što se tamo i tokom zime najviše radi(lo)!
 
^^ produzavace se to jos...

Realno je da ce biti frka i najveci prioritet da se obilaznica spoji i pusti u rad, po mogucnosti do Nove godine. I zato sumnjam da ce trositi ljudstvo i masine da se bave spajanjem kruznog puta. Ne bi me cudilo da taj nadvoznjak ispred tunela Strazevica krenu da zavrsavaju tek tamo negde u toku 2023.
 
A ti voziš + držiš telefon + snimaš ?

Svaka čast.
А какве то има везе са овом темом? Не, ја само возим. Камера је на сталку, нема телефона, снимање је укључено пре почетка вожње, пали се аутомацки стартовањем аута а ово је случајно улетело у кадар, није било примарно у плану да се сними. Извукао сам фрејмове који нису мутни. Још неко питање? Хвала.
 
Bice tunel do kraja meseca :D
Odlican snimak! Posluzio sam se ovim novim videom, kao i tvojom ranijom reportazom od 2. januara za ove ispod uporedne screenshotove. Solidan napredak za malo vise od dva meseca!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 02. 01. 2022. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 13. 03. 2022. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 02. 01. 2022. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 13. 03. 2022. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 02. 01. 2022. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 13. 03. 2022. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Nestigoh juce da okacim i video mostova 13 i 14, mada sam se i razmisljao dal da kacim bila je dobra borba sa vetrom pa i nije nesto snimak ispao :)
Mislim da je ovo poslednji moj snimak mostova 13, 14 i 15 jer koliko vidim sve je tu gotovo.

 
Vrh