Majstore, otkud sad taj talas optimizma? Obično mene "optužuješ" za preterani optimizam... A realnost je da je mart bio leden, sa preniskim temperaturama, pa je logično da se puno toga nije moglo raditi i da je prava građevinska sezona počela pre nedelju dana. Čim je otoplilo krenuli su udarnički.
Najjači utisak sa ovih potonjih klipova mi je da su počeli zidove avalskog tunela. Dakle ne spoljni, potporni, nego baš zid tunela. Što znači da će do kraja aprila, ajd neka bude i do sredine maja biti i zidovi i "krov" tunela na delu koji se trenutno radi. A to se uklapa u moju "optimističku" prognozu da će do kraja juna avalski put biti vraćen na nadvožnjak plus najavljena devijacija i onda jul-avgust poslednja trećina tamo gde se sada odvija saobraćaj. Onda ostaje da se krajem leta, početkom jeseni opremi tunel, a iz primera Trbušana videli smo da to i nije pretežak zadatak kod cut&cover tunela. Ostalo na B6 je pod kontrolom.
Drugi utisak je Straževica. Tu bi mogli da ga zbrzaju i za drugi krug, koga vrv neće ni biti, ali možda bude i za inauguraciju, prvi uspeh nove vlade itd. U svakom slučaju biće taj deo pre leta, ne verujem da bi toliko žurili i najavljivali otvaranje, ako ne misle da ga puste pre završetka ostatka, tj. B6 do Bubanj potoka.